Badass gingerquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zo, je laat wel even zien wie de baas is op de server
Ah ja als je het bijhoudt ontwijk je het grootste werkquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik was mij standaard minimaal 2x.
1x in de ochtend
1x in de avond
en vaak snel nog even wanneer ik thuis ben
Hoeft nooit echt lang te duren. Ik doche in 3x soms minder lang dan mensen die 1x douchen per dag.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijbaar stinken gingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je dit bevestigen?
Gebruik ook geen witte hoeslaken meer. Zie je overall haartjes liggenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja als je het bijhoudt ontwijk je het grootste werk
nopequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Blijbaar stinken gingers.
Kan je dit bevestigen?
Ben je ginger ?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Wow wat een intense haat jegens gingers
Vrouwelijke gingers zijn wel cutequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nope
gingersen andere gekkies en alles tegenstrooms
Pffquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gebruik ook geen witte hoeslaken meer. Zie je overall haartjes liggen
ligt er gewoon aan of je aantrekkelijk bent of nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwelijke gingers zijn wel cute
Ja joh, die trekt zich meteen weer terug dan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh maar je moet ook niet fantaseren over scheermesjes. Die haal je er als verrassing bij, of heb jij er zo een die dat gelijk doorheeft.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik keur het goed hoor. Join the club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je jezelf gewoon omgedoopt tot ginger.
![]()
Ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden, dus dan is het ook anders denk ikquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
oh, dat hebben we hier dan weer niet
vrije praat over zelfbevrediging en seks (ok die sekstalk is ook niet altijd realistisch en/of aangedikt)
hahahahahaahaquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:41 schreef I. het volgende:
Ik wil wel met je over zelfbevrediging praten hoor
thanksquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ja joh, die trekt zich meteen weer terug dan.
[..]
Ik keur het goed hoor. Join the club.Dan heb je jezelf gewoon omgedoopt tot ginger.
Hihiquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:41 schreef I. het volgende:
Ik wil wel met je over zelfbevrediging praten hoor
Denk dat het nooit echt went, maar vooral in de winter lijkt het me best lekker zo'n kleedquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahaha
ik heb er al lang mee leren leven
ja die denken meteen dat je geil bent en dat je seks wilquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden, dus dan is het ook anders denk ik
Ik ben die bovenste. Letterlijk een aap, al is mijn baard niet witquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
[ afbeelding ]
en dit ben jij, echt cute
wel nice, als je lelijk bent ziet niemand hetquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben die bovenste. Letterlijk een aap, al is mijn baard niet wit
Geloof me, het went wel hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat het nooit echt went, maar vooral in de winter lijkt het me best lekker zo'n kleed
Dat niet per se, maar mijn broer zit ook in de vriendengroep. Hij heeft al dingen gehoord die hij niet wilde weten, dus bespaar hem dat zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:42 schreef Crack_ het volgende:
ja die denken meteen dat je geil bent en dat je seks wil
zucht mannen
nou nouquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel nice, als je lelijk bent ziet niemand hetsoort mannelijke make up
en dan moet je het bijhoudenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geloof me, het went wel hoor.
Wat kan ik eraan doen? Als ik mijn buik en borst zou trimmen heb 1 grote witte vlakte op mijn lichaam. Ben overall harig he.
Zelfs op mijn tenen en vingers heb ik haartjes.
Enkel mijn rug en schouders doe ik weg.
Een XLL dildo in je dikke ass ja?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar mijn broer zit ook in de vriendengroep. Hij heeft al dingen gehoord die hij niet wilde weten, dus bespaar hem dat zoveel mogelijk
oh, hehehe nee dat lijkt me ook niet al te prettigquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar mijn broer zit ook in de vriendengroep. Hij heeft al dingen gehoord die hij niet wilde weten, dus bespaar hem dat zoveel mogelijk
wat, alsof lelijke mannen niet bestaanquote:
Omg. Als twee druppels water.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
[ afbeelding ]
en dit ben jij, echt cute
Enkel rug en schouders.quote:
Jij bent best kinderachtig hequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een XLL dildo in je dikke ass ja?
Volgens mij is t echt een kind van 12/13 ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent best kinderachtig he
Soms wel. Soms niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent best kinderachtig he
HAHAHAHAHA GINGERRRRRRRRR TREKT ZIJN BEK WEER OPENquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij is t echt een kind van 12/13 ofzo.
Nice, maar echt knuffelbaar is die schuurmat natuurlijk niet hahaquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geloof me, het went wel hoor.
Wat kan ik eraan doen? Als ik mijn buik en borst zou trimmen heb 1 grote witte vlakte op mijn lichaam. Ben overall harig he.
Zelfs op mijn tenen en vingers heb ik haartjes.
Enkel mijn rug en schouders doe ik weg.
Ohhh en ogen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, donkerbruin haar en kleur makkelijk
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik mag die Fushia2 wel, meestal botst het met buitenlanders maar dit is wel een goeie
Ja ... ;$quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh en ogen?
Zijn die blauw? 😍
Haha, kan toch niet he dat je zoiets zegtquote:
Sexyquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ... ;$
[..]
Haha, kan toch niet he dat je zoiets zegt
Schopje naar KLB SC!
Wat ben je ook een mallerd hè.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schopje naar KLB SC!
Alsjeblieft niet zeg. Daarbij word ik er daar gelijk uitgekotst.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Schopje naar KLB SC!
Als ik een combi mag kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat je gedroomverfde combi
Oh nou, dan ben ik vast heel aantrekkelijk.quote:
lol hoezo, hartstikke dood daar. Waarom denk je dat ik hier zit met mijn negatieve gezeikquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Daarbij word ik er daar gelijk uitgekotst.
Ja kloptquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh nou, dan ben ik vast heel aantrekkelijk.
Heb er tijd terug een keer gepost, maar was duidelijk niet welkom. Niet echt mijn mensen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
lol hoezo, hartstikke dood daar. Waarom denk je dat ik hier zit met mijn negatieve gezeik
Kan je paar namen noemen, misschien heb ik ook zoiets van ja dat is wel echt een mongoolquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er tijd terug een keer gepost, maar was duidelijk niet welkom. Niet echt mijn mensen.
Negatief gezeik is goed, ben ook een zeikerd. Join the club
Geen idee, heb die namen niet onthouden eigenlijk haha. Misschien als ik ze hier op het forum ooit nog eens tegenkom.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan je paar namen noemen, misschien heb ik ook zoiets van ja dat is wel echt een mongool
Dat is dan ook al ruim 10 jaar een act.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar Ronaldo heeft bruine ogen
Vind wel leuk dat je hier komtquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lol hoezo, hartstikke dood daar. Waarom denk je dat ik hier zit met mijn negatieve gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |