Jij bent best kinderachtig hequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een XLL dildo in je dikke ass ja?
Volgens mij is t echt een kind van 12/13 ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent best kinderachtig he
Soms wel. Soms niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent best kinderachtig he
HAHAHAHAHA GINGERRRRRRRRR TREKT ZIJN BEK WEER OPENquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij is t echt een kind van 12/13 ofzo.
Nice, maar echt knuffelbaar is die schuurmat natuurlijk niet hahaquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geloof me, het went wel hoor.
Wat kan ik eraan doen? Als ik mijn buik en borst zou trimmen heb 1 grote witte vlakte op mijn lichaam. Ben overall harig he.
Zelfs op mijn tenen en vingers heb ik haartjes.
Enkel mijn rug en schouders doe ik weg.
Ohhh en ogen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, donkerbruin haar en kleur makkelijk
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik mag die Fushia2 wel, meestal botst het met buitenlanders maar dit is wel een goeie
Ja ... ;$quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh en ogen?
Zijn die blauw? 😍
Haha, kan toch niet he dat je zoiets zegtquote:
Sexyquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ... ;$
[..]
Haha, kan toch niet he dat je zoiets zegt
Schopje naar KLB SC!
Wat ben je ook een mallerd hè.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schopje naar KLB SC!
Alsjeblieft niet zeg. Daarbij word ik er daar gelijk uitgekotst.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Schopje naar KLB SC!
Als ik een combi mag kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat je gedroomverfde combi
Oh nou, dan ben ik vast heel aantrekkelijk.quote:
lol hoezo, hartstikke dood daar. Waarom denk je dat ik hier zit met mijn negatieve gezeikquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Daarbij word ik er daar gelijk uitgekotst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |