ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. MTL, Sloopt wel eens echte treintjes FredvZ Eeuwig chagrijnige forens Maegrim Grote Pimpelwasser Salatrel Voor al uw LUD-insinuaties van zijn vriendin op zaal
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Op dinsdag 10 september 2019 17:38 schreef Dr_Flash het volgende: Godverdomme neem ik 1 keer het risico van een extra overstap. Ja hoor aansluiting de mist in GORE KUT NS
Op dinsdag 10 september 2019 17:38 schreef Dr_Flash het volgende: Godverdomme neem ik 1 keer het risico van een extra overstap. Ja hoor aansluiting de mist in GORE KUT NS
Ik heb een beenham in de oven met lekkere mosterd-dille saus omnomnom!
Extra perrons nog wel. Dus vergunningen, aanbesteding én realisatie in een paar maanden. Succes daarmee.
Sowieso onzin dat de samenleving het weer op mag hoesten. Laat Prins Huisjesmelker het maar betalen. Die wil het graag en verdient er bakken met geld aan. Alsof hij nog niet genoeg had.
Sowieso onzin dat de samenleving het weer op mag hoesten. Laat Prins Huisjesmelker het maar betalen. Die wil het graag en verdient er bakken met geld aan. Alsof hij nog niet genoeg had.
Dat inderdaad.
In Assen was er qua spoorcapaciteit geen enkel probleem geweest. Qua wegcapaciteit ook niet trouwens.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
In Assen was er qua spoorcapaciteit geen enkel probleem geweest. Qua wegcapaciteit ook niet trouwens.
Ik denk dat je in Assen eigenlijk een groter probleem qua OV hebt dan in Zandvoort omdat je grote hoeveelheden mensen over 1 traject moet vervoeren voor een lange afstand. Je zal (waarschijnlijk) minder reizigers hebben omdat er (veel) meer mensen met de auto (kunnen) komen maar de reizigers die met OV komen zullen allemaal in een hele hoop treinen over Assen - Zwolle - e.v. vervoert moeten worden. De basisfrequenties van het spoor van/naar Amsterdam en Haarlem is al veel hoger waardoor je van nature al een hogere aan- en afvoercapaciteit tot je beschikking hebt en over een relatief kort en eenvoudig stuk spoor hoogfrequent je treinen kan inzetten en de mensenmassa vlotter afgevoerd kan worden. Met de auto is geen voordeel voor Zandvoort te verzinnen. Ik ga er van uit dat ik verhuisd ben voor dat weekend
Onderstaand alle spoorprojecten die RTL Nieuws heeft opgesteld die vertraging/uitstel/afstel riskeren als gevolg van de Stikstof uitspraak door RvS.
quote:
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Den Haag CS, perronsporen 11 en 12 Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat European Rail Traffic Management System (ERTMS) Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Fietsparkeren bij stations Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Goederenroute Elst-Deventer-Twente (NaNOV) Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Grensoverschrijdend spoorvervoer Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Kleine stations Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Maaslijn (spoorwegproject) Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Maatregelenpakket HSL-Zuid Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Meerjarenprogramma Geluidsanering (MJPG) Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Meerjarenprogramma Ontsnippering (MJPO) Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Overwegenaanpak Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Plan van Aanpak Goederen Emplacementen (PAGE) Risicoreductie (verbeteren externe veiligheid rond spooremplacementen) Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Alkmaar - Amsterdam Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Amsterdam Centraal Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Eindhoven - Breda Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Meteren Boxtel Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Nijmegen Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Emplacementen op orde Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Kleine Functiewijzingen Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Sporen Schiedam - Rotterdam Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Sporendriehoek Noord-Nederland Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Toegankelijkheid Stations
Dit ja. Het probleem van Assen doet zich niet voor op Zwolle - Assen, maar op alle trajecten vanaf Zwolle verder het land in. Daar is de capaciteit beperkt