De NS is gek door zoiets toe te staan. Kennelijk mist er het nodige IC materieelquote:
????quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De NS is gek door zoiets toe te staan. Kennelijk mist er het nodige IC materieel
Ja wat snap je er niet aan?quote:
Even voelen of het een adamsappel heeftquote:
Staat er nog eentje in het zwart in Utecht...quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
De NS is gek door zoiets toe te staan. Kennelijk mist er het nodige IC materieel
Ja precies en als je echt niet in een DDAR wil zitten pak je maar een trein eerder of later.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Liever een brakke trein dan geen trein maar ik ben de enige geloof ik?
En prijzen van voor de oorlogquote:Op woensdag 11 september 2019 07:19 schreef b2py het volgende:
Rijtuigen van voor de oorlog en een locomotief van de nieuwste eeuw. Sjonge
Ze rijden ook met 111'squote:Op woensdag 11 september 2019 07:19 schreef b2py het volgende:
Rijtuigen van voor de oorlog en een locomotief van de nieuwste eeuw. Sjonge
Ouwe foto zeg SGM in het geel! Dat is pre 2007 geweestquote:Op woensdag 11 september 2019 15:09 schreef dennistd het volgende:
Deal: spoor Zandvoort op de schop voor Formule 1
https://www.tubantia.nl/b(...)-formule-1~a4427320/
Extra perrons nog wel. Dus vergunningen, aanbesteding én realisatie in een paar maanden. Succes daarmee.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:09 schreef dennistd het volgende:
Deal: spoor Zandvoort op de schop voor Formule 1
https://www.tubantia.nl/b(...)-formule-1~a4427320/
Sowieso onzin dat de samenleving het weer op mag hoesten. Laat Prins Huisjesmelker het maar betalen. Die wil het graag en verdient er bakken met geld aan. Alsof hij nog niet genoeg had.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Extra perrons nog wel. Dus vergunningen, aanbesteding én realisatie in een paar maanden. Succes daarmee.
Easy, dit is niks vergeleken met de nieuwbouw van het EMA.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Extra perrons nog wel. Dus vergunningen, aanbesteding én realisatie in een paar maanden. Succes daarmee.
Ik tel anders een heleboel poppetjes op die stoelen met die rode hoofdsteunen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:55 schreef dennistd het volgende:
Ik heb geen drukte-indicator, maar wel 0 poppetjes momenteel
[ afbeelding ]
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso onzin dat de samenleving het weer op mag hoesten. Laat Prins Huisjesmelker het maar betalen. Die wil het graag en verdient er bakken met geld aan. Alsof hij nog niet genoeg had.
Ik denk dat je in Assen eigenlijk een groter probleem qua OV hebt dan in Zandvoort omdat je grote hoeveelheden mensen over 1 traject moet vervoeren voor een lange afstand. Je zal (waarschijnlijk) minder reizigers hebben omdat er (veel) meer mensen met de auto (kunnen) komen maar de reizigers die met OV komen zullen allemaal in een hele hoop treinen over Assen - Zwolle - e.v. vervoert moeten worden. De basisfrequenties van het spoor van/naar Amsterdam en Haarlem is al veel hoger waardoor je van nature al een hogere aan- en afvoercapaciteit tot je beschikking hebt en over een relatief kort en eenvoudig stuk spoor hoogfrequent je treinen kan inzetten en de mensenmassa vlotter afgevoerd kan worden.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
In Assen was er qua spoorcapaciteit geen enkel probleem geweest. Qua wegcapaciteit ook niet trouwens.
quote:Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Den Haag CS, perronsporen 11 en 12
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat European Rail Traffic Management System (ERTMS)
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Fietsparkeren bij stations
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Goederenroute Elst-Deventer-Twente (NaNOV)
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Grensoverschrijdend spoorvervoer
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Kleine stations
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Maaslijn (spoorwegproject)
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Maatregelenpakket HSL-Zuid
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Meerjarenprogramma Geluidsanering (MJPG)
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Meerjarenprogramma Ontsnippering (MJPO)
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Overwegenaanpak
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Plan van Aanpak Goederen Emplacementen (PAGE) Risicoreductie (verbeteren externe veiligheid rond spooremplacementen)
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Alkmaar - Amsterdam
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Amsterdam Centraal
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Eindhoven - Breda
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Meteren Boxtel
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Hoogfrequent Spoorvervoer: Nijmegen
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Emplacementen op orde
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Programma Kleine Functiewijzingen
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Sporen Schiedam - Rotterdam
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Sporendriehoek Noord-Nederland
Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat Toegankelijkheid Stations
Qft. Jammer dat er gebouwd mag worden, zou toch denken dat ook dat niet mag ivm stikstofquote:Op woensdag 11 september 2019 19:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
In Assen was er qua spoorcapaciteit geen enkel probleem geweest. Qua wegcapaciteit ook niet trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |