Reageer dan niet als je alleen maar gaat zuigen.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 september 2019 06:50 schreef Filosoofert het volgende:
Ik zie echt wel weer dat ik iets fout doe
Haha ik verdien veel te weinig!quote:
Daar gaat dan nog wel verlof, vakantiegeld, pensioen en verzekeringen vanaf.quote:Op dinsdag 10 september 2019 06:27 schreef Jopie78 het volgende:
Was rond de 36 per uur in loondienst. Onlangs voor mezelf begonnen en vraag nu tussen de 100-120 eur per uur.
Deed iets met SAP en wordt nu ingehuurd voor financiele/IT vraagstukken.
Zie titel, hij vraagt om bruto!!!quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:10 schreef Tailless het volgende:
[..]
En netto? Want daar vraagt TS om.
Ow derpquote:Op dinsdag 10 september 2019 09:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zie titel, hij vraagt om bruto!!!
Edit: spuit 11quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:10 schreef Tailless het volgende:
[..]
En nog een hoop andere dingen!quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Daar gaat dan nog wel verlof, vakantiegeld, pensioen en verzekeringen vanaf.
Netto uurloon is ook niet echt te bepalen. Ja, terug rekenen vanaf jaarloon.quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:10 schreef Tailless het volgende:
[..]
Regelmatig 20 uur per week overwerk bovenop een fulltime baan, en dan alsnog niet echt veel meer verdienen dan ik. En met zo'n baan kun jeo ok niet echt voor je kinderen of het huishouden zorgen dus mevrouw pap89 blijft thuis neem ik aan. Hoe betaal je dat allemaal???!!quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:01 schreef Pap89 het volgende:
19 bruto
24,7 bruto overwerk (10-20 p/w)
In de bouw/machine/vrachtauto
Bruto is ook naar.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Netto uurloon is ook niet echt te bepalen. Ja, terug rekenen vanaf jaarloon.
Klinkt alsof je baas geen planning kan maken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:01 schreef Pap89 het volgende:
19 bruto
24,7 bruto overwerk (10-20 p/w)
In de bouw/machine/vrachtauto
Maar is wel compleet en vergelijkbaar. Mijn uurloon netto in januari is vrijwel gelijk aan bruto. Op het eind van het jaar maar de helft.quote:
Moet eigenlijk wel melden dat reistijd (van zaak naar klus en terug) eigenlijk de overuren zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Regelmatig 20 uur per week overwerk bovenop een fulltime baan, en dan alsnog niet echt veel meer verdienen dan ik. En met zo'n baan kun jeo ok niet echt voor je kinderen of het huishouden zorgen dus mevrouw pap89 blijft thuis neem ik aan. Hoe betaal je dat allemaal???!!
Das 2,5 M per jaar.. Niet misselijk!quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:52 schreef wawowiewa het volgende:
1500 euro op de kop af
Ben creative pronounce poser
Wat is je uurtarief dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:45 schreef Carlos93 het volgende:
Rond de 80 euro per uur netto. Freelance programmeur.
Dat begint ergens op te lijken...quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben wel benieuwd of iedereen in loondienst is hier
38 euro hier.
Care to explain?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat begint ergens op te lijken...
Ik werk op projectbasis, en maak vaak dus een vaste prijs voor hetgeen de opdrachtgever wil. Vooraf afgesproken, tussentijds veranderingen mogelijk, alleen na nieuwe onderhandelingen, zelfde voor meerwerk, anders nemen zij een loopje met je. Boek vaak enkele weken extra in, omdat de opdrachtgever toch wel schuift voor externe krachten, en op die momenten ben ik dus alweer met een volgend project bezig, of ik neem gewoon even een week of 3/4 vakantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |