Ik leef toch niet in het verleden waar je oude topics leest.quote:Op zondag 8 september 2019 22:13 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nub
NWS / [NWS-SC] LTVDK kan weer poepen!
Daar gaat het niet om, ik dacht dat je een goede memedealer was.. Ga je een beetje oude plaatjes zitten posten. Wat moet ik nou met je?quote:Op zondag 8 september 2019 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik leef toch niet in het verleden waar je oude topics leest.
quote:Op zondag 8 september 2019 22:24 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik dacht dat je een goede memedealer was.. Ga je een beetje oude plaatjes zitten posten. Wat moet ik nou met je?
Jawel hoor, maar dan moet die zich niet als een ongedraineerde klapjosti gaan lopen gedragen.quote:Op zondag 8 september 2019 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ze houden hier niet zo van nieuwe mensen,....
Doen we hier toch allemaal?quote:Op zondag 8 september 2019 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan moet die zich niet als een ongedraineerde klapjosti gaan lopen gedragen.
Ja maar toch niet gelijk bij de eerste keer dat die gedag komt zeggen.quote:
Hi is hier al vaker geweest.quote:Op zondag 8 september 2019 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar toch niet gelijk bij de eerste keer dat die gedag komt zeggen.
Nou vorige week kwam die zo binnen, zelfs Cessna89 is niet zo lompquote:Op zondag 8 september 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hi is hier al vaker geweest.
Hij is zo iemand die zegt dan iets en reageer je er op en komt die niet meer terug.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neuk jouw oma ook in haar stoma
Typisch autistische reactie op iemand die alleen goedenavond komt zeggenquote:Op zondag 8 september 2019 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan moet die zich niet als een ongedraineerde klapjosti gaan lopen gedragen.
Ja die was vrij lomp. Getuigt niet echt van goede social skills nee.quote:Op zondag 8 september 2019 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vorige week kwam die zo binnen, zelfs Cessna89 is niet zo lomp
[..]
Je moeder is een autist die goedenavond komt zeggen.quote:Op zondag 8 september 2019 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Typisch autistische reactie op iemand die alleen goedenavond komt zeggen
NOu LTVDK maakt hierboven wel een punt.quote:Op zondag 8 september 2019 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Typisch autistische reactie op iemand die alleen goedenavond komt zeggen
Dolk in m'n hart dit Jasmijnquote:Op zondag 8 september 2019 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NOu LTVDK maakt hierboven wel een punt.
tegen mij zegt ze altijd goedemorgenquote:Op zondag 8 september 2019 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moeder is een autist die goedenavond komt zeggen.
Is het hier zo'n dickfest?quote:Op zondag 8 september 2019 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig is deze sc wel stukken gezelliger dan die van relaties met hun kutnijd.
Hebben we hier niet.
24/7quote:Op zondag 8 september 2019 22:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat zijn jullie gepikeerd op de zondagavond
ja mooi, ik kom er ook alleen voor mijn onderbroekjesquote:Op zondag 8 september 2019 22:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Jouw moeder snurkt zo hard dat ik na de tweede keer gewoon wegging na 450 seconden
Nein. niet eens 1/10, gewoon 0. Helemaal niets.quote:Op zondag 8 september 2019 22:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Jouw moeder snurkt zo hard dat ik na de tweede keer gewoon wegging na 450 seconden
We hebben hier 2 keer per maand even een avondje @SuperHartje en som een keertje om 3 uur 's nachts @moemoe rondhangen.quote:
DJ Mohammed komt ook wel eens langs, maar die zou ik niet swaffelen.quote:Op zondag 8 september 2019 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben hier 2 keer per maand even een avondje @:SuperHartje en som een keertje om 3 uur 's nachts @:moemoe rondhangen.
Klopt, not my proudest Fapquote:Op zondag 8 september 2019 22:56 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nein. niet eens 1/10, gewoon 0. Helemaal niets.
Vroeger had je ook nog uccie, snavelin en die kauiaiai of iets, en whiskas kwam zich ook nog wel eens bemoeien maar die leest hier nog wel gewoon mee denk ik.quote:Op zondag 8 september 2019 22:57 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
DJ Mohammed komt ook wel eens langs, maar die zou ik niet swaffelen.
Heb je wel een beetje leuke gifjes?quote:Op zondag 8 september 2019 22:59 schreef MCH het volgende:
Toch wel gezellig hier, blijf hangen denk ik
Uccie spreek ik vaak genoeg, snavelin doet haar eigen ding, kauiewiewattes heb ik al tijden niet gezien en whiskas komt hier echt niet want die heeft een hekel aan ons.quote:Op zondag 8 september 2019 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je ook nog uccie, snavelin en die kauiaiai of iets, en whiskas kwam zich ook nog wel eens bemoeien maar die leest hier nog wel gewoon mee denk ik.
-1/10quote:
Religekkiesquote:
-2/10quote:
Ik vind MCH nog leuker dan welke religie dan ook.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind MCH nog leuker dan welke religie dan ook.
daar heb ik toch geen last van?quote:Op zondag 8 september 2019 23:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier heb je volgens mij vooral piknijd, vind je dat beter
Kun je nagaan hoe kut ik religie vind he.quote:
Het komt niet eens tot flopdates johquote:Op zondag 8 september 2019 23:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kan er juist eindelijk wel 1 gebruiken na al die flopdates
quote:Op zondag 8 september 2019 23:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kan er juist eindelijk wel 1 gebruiken na al die flopdates
Terwijl je okay bent, je wordt nog de vrouwelijke @Faxiequote:Op zondag 8 september 2019 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het komt niet eens tot flopdates joh
Ik doe geen asians.quote:Op zondag 8 september 2019 23:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Je zit 6 maanden per jaar in Thailand, jij hebt gewoon een bangcock.
Dat vnd ik geen complimentquote:Op zondag 8 september 2019 23:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl je okay bent, je wordt nog de vrouwelijke @:faxie
Nu doe je net alsof ik met je heb geknikkerd?quote:Op zondag 8 september 2019 23:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrienden kunnen zulke waarschuwingen van elkaar waarderen
quote:Op zondag 8 september 2019 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik met je heb geknikkerd?
Jij zou mij nog voor de trein gooien als je daar grappen over kan maken op fok.
quote:Op zondag 8 september 2019 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Knikkeren #huehuequote:Op zondag 8 september 2019 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de waarheid is hard.quote:Op zondag 8 september 2019 23:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof de eerste dolk nog niet pijnlijk genoeg was
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet viesdik bent ondanks dat je dagelijks een berg bitterballen wegwerkt waar je een hongersnood in donker Afrika mee zou kunnen oplossen.quote:Op zondag 8 september 2019 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Die body positive slaat echt door hoor
You got me...quote:Op zondag 8 september 2019 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet viesdik bent ondanks dat je dagelijks een berg bitterballen wegwerkt waar je een hongersnood in donker Afrika mee zou kunnen oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |