Haha ik zelden ook idd.quote:Op maandag 16 september 2019 18:54 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Ik voel me bijna schuldig dat ik mijn normale boodschappen er niet doe
Ja, vandaag gedaan.quote:Op maandag 16 september 2019 19:25 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft iemand hier al eens een pakketje bij La Place opgehaald? Zag dat die nu ook mee doen en ben wel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 16 september 2019 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dussss
Ik denk dat dat helemaal niet eens zo gek smaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat zei hij dus ookquote:Op maandag 16 september 2019 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet eens zo gek smaakt
Jij woont bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nomnomnom!
[ afbeelding ]
Restje lasagna, zuurkoolsalade en yoghurt (in glazen fles) andere dingetjes. Komt wel op.
Zeuren over kwantiteit terwijl je al voor een dubbeltje op de eerste rang zitquote:Op zondag 15 september 2019 09:53 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren bij de bakker
4 tompouzen
6 brioche puntjes
6 rozijnenbollen
4 harde broodjes
Niet slecht, maar voorgaande keren was het wel echt meer.
Haha, dat is wat overkill. Buren maar uitnodigen dan!quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:46 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Pfff ze willen me een hartinfarct bezorgen hier:
[ afbeelding ]
Je snapt wel dat ik niet ga verklappen wanneer ze hem open zettenquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij woont bij mij in de buurt![]()
(of nou ja, km of 10 van mij vandaan dan). Zie hun aanbod ook altijd in de app, maar is standaard uitverkocht.
Vind het jammer dat hier in het dorp nog maar 1 aanbieder is. Om nu elke keer bij de bakker een tgtg-pakket te scoren begint ook een beetje saai te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb je nou een pakket bij Dunkin Donuts gehaald? Want dan zou je niet anders moeten verwachtenquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:46 schreef pickup52 het volgende:
Pfff ze willen me een hartinfarct bezorgen hier:
[ afbeelding ]
Leuk pakket!quote:Op woensdag 18 september 2019 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit keer geen kaas van de Jumbo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dikke prima, al vind ik de bloempap wel wat spannend. Maar vast niks wat een flinke scheut ranja niet kan oplossen
Klinkt ook goed!quote:Op woensdag 18 september 2019 17:49 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Leuk pakket!
Ik heb er twee bij een bakker opgehaald, vergeten een foto te maken.
Er zat 4 hele broden, 4 eierkoeken, 2x6 puntjes, 2x2 bolletjes, 4 ham/kaas croissant in en ik mocht nog 4 gebakjes uitkiezen
Suiker is geweldig!quote:Op woensdag 18 september 2019 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Bloempap is geweldigBeetje opkloppen met wat basterdsuiker
Pannekoekstroop, schep jam, van alles kan erdoorquote:Op woensdag 18 september 2019 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Suiker is geweldig!
Ik vraag me af of ik nog basterdsuiker heb
Wel kansloos om kant en klaar te kopen maar zal een markt voor zijn natuurlijkquote:Op woensdag 18 september 2019 19:11 schreef Sorella het volgende:
Bloempap (lammetjespap), tarwemeel met melk en dat is het wel zo,n beetje
Not geweten dat je het zelf kan maken. Slechte opvoeding heet dat 😂quote:Op woensdag 18 september 2019 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel kansloos om kant en klaar te kopen maar zal een markt voor zijn natuurlijk
Bijna alles in de winkel kan je zelf maken hè (vla, koekjes, huzarensalade, brood, pannenkoeken , bloempap), maar dat betekent nog niet dat je het ook moet doenquote:Op woensdag 18 september 2019 19:27 schreef Molo het volgende:
Wel kansloos om kant en klaar te kopen maar zal een markt voor zijn natuurlijk
Nee weet ik hoor. Dit is wel echt in een poep en een scheet gemaakt, maar dat is met pannekoeken natuurlijk ook en die vinden ook gretig aftrekquote:Op woensdag 18 september 2019 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna alles in de winkel kan je zelf maken hè (vla, koekjes, huzarensalade, brood, pannenkoeken , bloempap), maar dat betekent nog niet dat je het ook moet doen
Nu ben ik verre van een keukenprinses en hou ik van gemak, maar die kant en klare pannenkoeken lijken me echt heel viesquote:Op woensdag 18 september 2019 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee weet ik hoor. Dit is wel echt in een poep en een scheet gemaakt, maar dat is met pannekoeken natuurlijk ook en die vinden ook gretig aftrek
Nooit gegeten trouwens, gortepap enzo ging me al ver genoeg
Ja die zijn ook smerig, maar worden toch grof verkochtquote:Op donderdag 19 september 2019 06:45 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Nu ben ik verre van een keukenprinses en hou ik van gemak, maar die kant en klare pannenkoeken lijken me echt heel vies![]()
Even on-topic: mijn zoon heeft een pakket bij de Chocolate company gekocht. Hij hoopte natuurlijk op chocolade maar kreeg 2 salades mee. Wat hij ook prima vond, voor ¤ 3,50.
Nobody?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:18 schreef Lonaa het volgende:
Hier vooral veel de broodbode en andere broodjeszaken. Ben wel benieuwd maar ook bang dat ik dan alleen overgebleven belegde broodjes krijgt. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Nee, dergelijke zaken laat ik hier ook links liggen, want als vegetariër kan ik vrij weinig met gros van die broodjes. Verkopen ze alleen belegde broodjes dan, of ook gewone broden?quote:
Sommige wel, sommige niet. Naja, aan de andere kant, echt een buil kan je je er niet aanvallen voor die paar euro. Mischien maar gewoon een keer doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, dergelijke zaken laat ik hier ook links liggen, want als vegetariër kan ik vrij weinig met gros van die broodjes. Verkopen ze alleen belegde broodjes dan, of ook gewone broden?
Van wat ik overal zie is dat waar ze broden verkopen er eigenlijk altijd wel minimaal een brood bij.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:44 schreef Lonaa het volgende:
Sommige wel, sommige niet. Naja, aan de andere kant, echt een buil kan je je er niet aanvallen voor die paar euro. Mischien maar gewoon een keer doen.
Hier steeds volle broden (4/5 stuks) meegekregen. En iets van een appelflap of twee, maar geen belegde broodjesquote:Op donderdag 19 september 2019 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet. Naja, aan de andere kant, echt een buil kan je je er niet aanvallen voor die paar euro. Mischien maar gewoon een keer doen.
Wij hebben een aantal keer iets van Backwerk gehaald, dat waren idd meestal belegde broodjes/scones. Niet alles daarvan is de volgende dag nog lekker.quote:
Die eerstequote:Op donderdag 19 september 2019 21:34 schreef rubbereend het volgende:
vandaag bij twee supermarkten een pakker gehaald en holy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn mooiquote:Op donderdag 19 september 2019 21:34 schreef rubbereend het volgende:
vandaag bij twee supermarkten een pakker gehaald en holy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, tegen de 30 euro originele waardequote:
Mooie pakketten weer!quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:14 schreef Mazou het volgende:
Net opgehaald bij de bakker:
- 3 hele gesneden broden (2x donker, 1x wit sesam)
- 1 heel ongesneden brood met zonnebloempitten
- 4 croissants
- een soort ronde cake die ik vanwege de houdbaarheid maar in de vriezer heb gegooid, het komt dit weekend niet op (zou dat goed gaan?)
Voor 5 euro, blij mee![]()
Alles al in de vriezer dus geen foto.
Hé, ik herken je taartjequote:
Grappig, ik heb je niet gezien, er stond alleen nog een man bij de balie. Was in Westpolder...quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hé, ik herken je taartjeje haalde net voor mij het pakket op.
Ik kreeg in pakket 1:
8 hamburgers
12 slagroomsoesjes
grote zak sla
bami pakket
kalfsgebraad
zak krieltjes
pakket 2:
2 gegrilde kippen sambal/ketjap
bak rauwkost
gekruide aardappelschijfjes
frambozen
bakker:
1 heel mais
1 half bruin
1 half mais
1 half wit
zak (6) rozijn/muesli bollen
zak (6) witte puntjes
3x appelflap
1 aardbeien taartje
1 puddingbroodje
1 pizzabroodje
2 kaasbroodjes
2 harde broodjes
Ik ben t/m dinsdag wel voorzien van eten![]()
Oh, dat is totaal ergens anders!quote:Op zondag 22 september 2019 10:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Grappig, ik heb je niet gezien, er stond alleen nog een man bij de balie. Was in Westpolder...
Mooie pakketten trouwens heb je!!
quote:Op zondag 22 september 2019 10:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh, dat is totaal ergens anders!![]()
dan kreeg iemand anders hier ook zo'n taartje mee
quote:Op zondag 22 september 2019 10:57 schreef soapie het volgende:
[..]![]()
Vond hrt al raar omdat de balie zo goed als leeg was...
Zou best kunnen, was in ieder geval lekker taartje!!quote:Op zondag 22 september 2019 10:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij hadden ze gister overal veel gebak over.
Iedereen kreeg wel iets mee.
En inderdaad weer verwijderd.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een Coop toegevoegd in Delft, maar volgens mij een verkeerde. Het adres komt niet overeen met de Coop, die zit een paar honderd meter verderop.
Als je de vestiging Googlet dan vind je een Coop in Oudenbosch. Ietsje uit de richting
Heb maar een melding gemaakt in de app.
It wasn’t mequote:Op vrijdag 27 september 2019 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En inderdaad weer verwijderd.
Wat een toevalquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
It wasn’t me
(ik kom uit OB en woon alweer bijna 25 jaar in Delft)
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:53 schreef Kamelenteen het volgende:
App maar weer eens downloaden. Zou best eens kunnen dat de supermarkt hier om de hoek nu ook meedoet..
Een paar jaar geleden woonde ik Den Haag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:56 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Een paar straten verwijderd van waar je paar jaar terug woonde
Een paar jaar daarvoor danquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden woonde ik Den Haag.
De jaren daarvoor woonde ik in Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:01 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Een paar jaar daarvoor danToen je nog in Delft woonde.
Dan de jaren daarvoorquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De jaren daarvoor woonde ik in Rotterdam.
Plus hier doet wel mee!quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:04 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dan de jaren daarvoor
Maar, net gecheckt. Noch de Plus noch de AH doen hieraan mee.
Bij jou wel, bij mij niet.quote:
Ik bedoel meer dat je eens kan vragen of ze ook mee gaan doen, omdat er dus al meerdere zijn....quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:01 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bij jou wel, bij mij niet.
Enkel Jumbo lijkt hier mee te doen en de Spar, maar bij de Jumbo kom ik niet zo vaak meer..
En hier is dus Delft
Neuh, ik woon er praktisch naast. Ik haal liever zelf afgeprijsd wat ik nodig heb dan in een pakket dat door hun is samengesteldquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:31 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je eens kan vragen of ze ook mee gaan doen, omdat er dus al meerdere zijn....
Zeker waar!quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:36 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Neuh, ik woon er praktisch naast. Ik haal liever zelf afgeprijsd wat ik nodig heb dan in een pakket dat door hun is samengesteld![]()
Maar, gezien ik een pakket van de PLus zag, was ik dus benieuwd of zij nu hier in Delft ook mee zouden doen.
Ze werken volgens mij wel samen met een voedselbank. Even goed als het gaat om verspilling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |