Idd, tijd voor een returnklok.quote:Op maandag 9 september 2019 01:27 schreef Szura het volgende:
Als ik Medvedev was zou ik gewoon een keer opslaan voordat die Spaanse treuzelaar klaar is
Jup. Ook Berretini moest de hele tijd wachten als hij zelf moest serveren.quote:Op maandag 9 september 2019 01:27 schreef Szura het volgende:
Als ik Medvedev was zou ik gewoon een keer opslaan voordat die Spaanse treuzelaar klaar is
Kun je hem niet gewoon Nadal noemen? Vind het een beetje middelbareschoolniveau.quote:
Ja, zou kunnen.quote:Op maandag 9 september 2019 02:18 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waarschijnlijk kunnen we, na deze wedstrijd, Nadal sowieso fysiek afschrijven voor de rest van het seizoen.
Gelukkig nog op men eipet op laten staan en met half oog gekekenquote:Op maandag 9 september 2019 02:15 schreef Federer-fan het volgende:
De mensen die na set 2 naar bed gingen...
Jinx zijn hinderlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 02:20 schreef Federer-fan het volgende:
Dit gaat Nadal niet meer winnen hoor.
Doe je goed.quote:Op maandag 9 september 2019 02:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gelukkig nog op men eipet op laten staan en met half oog gekeken.
Val je er nu in?quote:
Wel in slaap gevallen begin 3e set op de bank. Daardoor helaas einde van die set gemist. Gelukkig ben ik er nu weer bij.quote:Op maandag 9 september 2019 02:15 schreef Federer-fan het volgende:
De mensen die na set 2 naar bed gingen...
Goed zo. Dit is wel een wedstrijd.quote:Op maandag 9 september 2019 02:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel in slaap gevallen begin 3e set op de bank. Daardoor helaas einde van die set gemist. Gelukkig ben ik er nu weer bij.
Zoals elk jaarquote:Op maandag 9 september 2019 02:18 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waarschijnlijk kunnen we, na deze wedstrijd, Nadal sowieso fysiek afschrijven voor de rest van het seizoen.
Maar nu Djoko en Federer ook niet 100% zijn liggen er wellicht wat kansjes voor de Zverevs van deze wereld (quote:
Bedankt.quote:Op maandag 9 september 2019 02:26 schreef superniger het volgende:
Elke break kan vanaf nu fataal zijn.
Ja, klopt.quote:Op maandag 9 september 2019 02:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik schakelde in bij de elfde game van set 3. Volgens mij wel een aardig goed getimed moment.
Ja! Even tussenstand chexhen bij plassenquote:
Sven Nys, ben jij dat?quote:Op maandag 9 september 2019 02:26 schreef superniger het volgende:
Elke break kan vanaf nu fataal zijn.
Kijk je hem af? Ik wil heel graag naar bed. En dan te bedenken dat Nadal 2,5 u. geleden 2-0 in sets en *4-2 stond.quote:Op maandag 9 september 2019 02:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja! Even tussenstand chexhen bij plassen
En op 4-4 in derde set nog 2 BPs met een halve smash die hij in het net sloeg.quote:Op maandag 9 september 2019 02:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kijk je hem af? Ik wil heel graag naar bed. En dan te bedenken dat Nadal 2,5 u. geleden 2-0 in sets en *4-2 stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |