Het is uiteindelijk deze geworden.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Giant Defy Advanced 1: https://www.giant-bicycles.com/nl/defy-advanced-1-2020
Hopen dat het weer er ook zo over denkt🙈quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe nog ff een weekendje niks, dan ga ik ook weer lekker crossen en duurritjes doen.
Ik mag morgen mn eerste cross wedstrijdje weer rijden. Het wordt dan wel ok weer morgen, maar door de overvloedige regen van deze week zal de NEB wel 1 grote modderbult zijn. Dat wordt glijen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe nog ff een weekendje niks, dan ga ik ook weer lekker crossen en duurritjes doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik kan mijn mijn carbon wielen ook op elk terrein goed uit de voeten. Als ik een cyclo rij dan steek ik ze zonder twijfel, ook bij regen. Maar op vakantie dan wil ik rustig kunnen dalen en dan moet ik gewoon meer remmen, dat vind ik zonde met carbon. Bovendien heb ik een prima setje alu Campa Zonda in de garage staan en het is ook zondaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kan met de carbon wielen in de koersfiets in principe overal mee rijden, bergen, vlak, wedstrijden of wat dan ook. Die Bora's zijn zo allround inzetbaar dat ze er nooit uit hoeven. In de CX zitten tubewielen voor de wedstrijden en als ik ga trainen of toeren daarmee dan moet ik er alu clinchers in steken, dus dan ook blokjes wisselen.
Nou ik heb der best zin in. De eerste competitiecross is morgen bij ons op de club dus een thuiswedstrijd. En dan 3 weken niks en de volgende pas begin november in Delft. Mijn crossfiets staat me al de hele week aan te kijken, wanneer gaan we nou?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik mag morgen mn eerste cross wedstrijdje weer rijden. Het wordt dan wel ok weer morgen, maar door de overvloedige regen van deze week zal de NEB wel 1 grote modderbult zijn. Dat wordt glijen.
Heb er nog niet juichend veel zin in...
Ondanks de wat mindere conditie ging 't nog best goed. Parcoursje lag me wel. Stond voorin bij de start en als 7e het veld in. Ik kon alleen mijn psotie niet handhaven en druppelde een paar renners mij voorbij waarvan nog 2 in de laatste ronde. Dat was wel zuur normaal ben ik zelf degene die in de laatste ronde nog over heeft voor een versnelling of 3. Uiteindelijk 11e en sprint voor 10e plek verloren op een haar.quote:
Mooie tip! Ga ik ook om mijn pompje doen!quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:09 schreef Z het volgende:
Ik had een klapband. Gefixed met een stukkie duct tape wat ik vijf jaar geleden om m'n pompje gewikkeld had (voor dit soort gevallen). Probleemloos thuisgekomen.
MacGyver!quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:09 schreef Z het volgende:
Ik had een klapband. Gefixed met een stukkie duct tape wat ik vijf jaar geleden om m'n pompje gewikkeld had (voor dit soort gevallen). Probleemloos thuisgekomen.
Zo is het. Als je goed bent, rijdt je nooit lek of andere pech. En als het dan toch gebeurt ligt het aan een anderquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:18 schreef Patroon het volgende:
Gewoon zorgen dat je in orde bent, dan heb je niets nodig.
Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje! Bizar hoe goed het aanslaat de laatste tijd. Ik vrees alleen dat binnenkort alle wielrenners het Zwarte Woud het Schwarzwald gaan noemen ;-). Veel indoorplezier!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:30 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik heb vorige week mijn Tacx binnen gekregen (Vortex).
Hier een beetje mee aan het spelen geweest. Afgelopen weekend een ritje door het Schwarzwald gemaakt (best pittig zo'n berg beklimmen!) en gisteravond een rondje Ronde hoep gedaan..
Van de strava / zwift challange overigens nog geen code gekregen. Wel aan het mailen geweest met beide partijen. Alleen wijzen ze allbei naar elkaar over wie de codes moeten uitreiken..
Volgens mij doen mensen het vaak met een schroevendraaier of een ander wigvormig hulpstuk. Als je dat doet moet je erop letten dat je niet je hele pads kapot schraapt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:18 schreef Coppi het volgende:
Even een noobvraagje. Ik heb gisteren mijn eerste MTB gekocht. Aangezien mijn racefiets velgremmen heeft zijn schijfremmen nieuw voor mij. Helaas beetje dom gedaan. Bij het transport voorwiel eruit gehaald en vervolgens de rem aangeraakt bij het uitladen. Nu blijven de remklauwen tegen elkaar aanzitten en krijg ik dus mijn wiel er niet meer in. Hoe krijg ik mijn remblokken/klauwen weer van elkaar af?
Soms krijg je er een kunststof wigje bij wat je precies om deze reden in je remklauw kan doen tijdens transport, maar daar heb jij nu ff niks aan. Grote platte schroevendraaier, eventueel iets om de tip gewikkeld. Zachtjes mee wrikken, uiteraard geen grote kracht zetten. Dan duw je de zuigers weer uit elkaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:18 schreef Coppi het volgende:
Even een noobvraagje. Ik heb gisteren mijn eerste MTB gekocht. Aangezien mijn racefiets velgremmen heeft zijn schijfremmen nieuw voor mij. Helaas beetje dom gedaan. Bij het transport voorwiel eruit gehaald en vervolgens de rem aangeraakt bij het uitladen. Nu blijven de remklauwen tegen elkaar aanzitten en krijg ik dus mijn wiel er niet meer in. Hoe krijg ik mijn remblokken/klauwen weer van elkaar af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |