quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Barcelona helemaal kapot gemaakt.@:Karina @:Lindgren.
Nu die finale winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Michael Laudrup is ook wel echt een held.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bandy speler van het jaar in Italië
[ afbeelding ]
Drie van onze boys zijn verkozen tot beste keeper, verdediger en 2e spits van het jaar in Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tan Tan is mad!! 71 miljoen waard, woooootquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2024:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt sick jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Tan Tan is mad!! 71 miljoen waard, wooooot
50 wedstrijden gespeeld, 19 assists. Flink in waarde gestegen. Champions League finale gehaald.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
43,5 miljoen waard als CV.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks weer. Of zoals we in Singapore zeggen: Tan Tan!quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dat was het voor vandaag.
Da's pas over twee jaar weerquote:
Ik zie het probleem niet mbt die 2 jrquote:Op woensdag 11 september 2019 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hele dag niet aan FM gedacht, maar werd dan ook flink verrot wakker, dus vandaag was een rustdag, morgen weer verder
[..]
Da's pas over twee jaar weer
Zal morgen (oké, vandaag) wel weer beter gaan, maar voor het WK zul je wat langer moeten wachtenquote:Op woensdag 11 september 2019 23:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet mbt die 2 jr
Sterkte met herstellen!
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 12 september 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zal morgen (oké, vandaag) wel weer beter gaan, maar voor het WK zul je wat langer moeten wachtenDacht dat jij wellicht dacht dat het WK er aan zat te komen (in-game is het 1 juni 2024, dus komt er een EK aan)
Elke dag kom ik even een kijkje nemenquote:Op donderdag 12 september 2019 08:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja
Lurken er nog veel mensen mee hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |