Hahaquote:
Dat heb ik al geprobeerd maar daar trapt ze niet in. Die jongen is nu boos op mij omdat hij nou voor niks vroeg op is gestaan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:34 schreef Basp1 het volgende:
Zeggen dat je met een grote ingewikkelde klus bezig bent en daarom een collega stuurt. En dat maanden aan een stuk volhouden.
Een lelijke vrouw die aandacht aan je schenkt is raar. Een lekkere vrouw die aandacht aan je schenkt is leuk. (en eventueel neuken of een fantasie om op te trekken)quote:
Gewoon volhouden en haar nu flink over de zeik opbellen dat ze jou vervanger terug gestuurd heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:38 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd maar daar trapt ze niet in. Die jongen is nu boos op mij omdat hij nou voor niks vroeg op is gestaan.
Helemaal waar. Als de vrouw bloedmooi was, was er geen probleemquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een lelijke vrouw die aandacht aan je schenkt is raar. Een lekkere vrouw die aandacht aan je schenkt is leuk. (en eventueel neuken of een fantasie om op te trekken)
Of onzin?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom staat dit in R&P en niet in WGR?
Jawel. Ik kan 1 vrouw nauwelijks aan, laat staan twee.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Kamover het volgende:
[..]
Helemaal waar. Als de vrouw bloedmooi was, was er geen probleem
Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Die vrouw heeft toch niet te bepalen welke collega een opdracht komt uitvoeren?
Zou het alsnog in rekening brengen .
Waarom niet? Er komt een medewerker om iets te fixen en zij wilt deze persoon niet...quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.
Want?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.
Ik geef 20 jaar garantie op mijn daken en dit is een eigen dak dus ik kan moeilijk na een maand geleden het er zelf opgelegd te hebben geld vragen om een lekkage te maken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er komt een medewerker om iets te fixen en zij wilt deze persoon niet...
Gewoon in rekening brengen en geen zaken meer met haar doen.
Voorrijkosten zijn dat, zelfde als je een taxi besteldquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Oke ja dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:47 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik geef 20 jaar garantie op mijn daken en dit is een eigen dak dus ik kan moeilijk na een maand geleden het er zelf opgelegd te hebben geld vragen om een lekkage te maken.
Don't stick your dick in crazy.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha slaat seks met een lekker wijf van 23 af. TS is homo
Als je de garantie niet kunt factureren kun je misschien wel de seks in rekening brengen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Gewoon er naar toe gaan, lekkage opsporen en maken bedoel je?
Ja precies, doe gewoon je werk en ga weer. Simpel. Afkappen en kort houden.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja dit was een gewillig oud poesje dan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch wel de natte droom van elke installateur zo’n gewillig poesje wat klaar ligt voor je.
Dat zit ik me dus ook af te vragen, ik doe dit werk al 27 jaar, het komt vrijwel nooit voor dat ik terug moet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef wawowiewa het volgende:
Die heeft dat lek zelf gefabriceerd als er al een lek is, je bent toch geen prutser of wel ?
Iemand niet accepteren kan natuurlijk niet, dus daarvoor wel een rekening sturen.
Dat is discriminatie het kost jou geld voor.
Een andere werknemer niet accepteren op grond van niets kan niet, klaar
Verschrikkelijke mensen dit
Nee die jongen nogmaals sturen en haar van te voren opbellen dat wanneer ze hem weer terug stuurt je een rekening zal sturen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
En verwoord ik dat op een vriendelijke manier?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee die jongen nogmaals sturen en haar van te voren opbellen dat wanneer ze hem weer terug stuurt je een rekening zal sturen.
Wat een onzin. Als zij de door jou gestuurde vervanger wegstuurt kan je daar gewoon geld voor in rekening brengen en dat moet je vooral ook doen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Mobilisatiekosten kun je wel degelijk rekenen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:47 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik geef 20 jaar garantie op mijn daken en dit is een eigen dak dus ik kan moeilijk na een maand geleden het er zelf opgelegd te hebben geld vragen om een lekkage te maken.
Nee, want als ik er zelf naar toe was gegaan had ik haar ook niets in rekening kunnen brengen, ook geen voorrijkosten. Ik heb dit zelf afgeschoven. Dat is verder niet haar probleem.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Mobilisatiekosten kun je wel degelijk rekenen.
Jawel, als ze jou had weggestuurd had je dat ook gekund.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee, want als ik er zelf naar toe was gegaan had ik haar ook niets in rekening kunnen brengen, ook geen voorrijkosten. Ik heb dit zelf afgeschoven. Dat is verder niet haar probleem.
Ik zoek meer tips over hoe ik haar vriendelijk af kan wijzen. Gewoon bot zeggen dat ik haar niet wil vind ik een beetje te hard.
Ik vertel klanten nooit iets over mijn privéleven. En ik heb ook weinig zin om nog tig keer terug te moeten komen voor een ditje en een datje.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:30 schreef Leandra het volgende:
Je moet om te beginnen duidelijker zijn dan "Werk en privé gescheiden houden", je bent getrouwd, klaar.
Nee, de garantie die ik op mijn daken geef houd in dat ik lekkages kosteloos kom repareren. En dit was eigen werk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel, als ze jou had weggestuurd had je dat ook gekund.
Ja dat ga ik zo doen, jammer genoeg komt er een bak regen aanquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:34 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon langsgaan, lekkage repareren (en alles goed controleren inch by inch), klaar. Als ze een move maakt, simpelweg zeggen dat je niet geïnteresseerd bent.
Ja maar dat kun je alleen garanderen als je niet wordt weggestuurd op het moment dat je die komt repareren.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:41 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee, de garantie die ik op mijn daken geef houd in dat ik lekkages kosteloos kom repareren. En dit was eigen werk.
De makkelijkste en meest logische oplossing, het wordt pas een ding wanneer er problemen blijven ontstaan nadat je bent geweestquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:42 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja dat ga ik zo doen, jammer genoeg komt er een bak regen aan
Als ze je na afloop koffie aanbiedt, dan sla je dat af, want je vrouw is alleen thuis met je zoon en die kan wel wat rust gebruiken omdat ze in verwachting is van de tweede.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee, want als ik er zelf naar toe was gegaan had ik haar ook niets in rekening kunnen brengen, ook geen voorrijkosten. Ik heb dit zelf afgeschoven. Dat is verder niet haar probleem.
Ik zoek meer tips over hoe ik haar vriendelijk af kan wijzen. Gewoon bot zeggen dat ik haar niet wil vind ik een beetje te hard.
Kan je gelijk zien of het lekt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:42 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja dat ga ik zo doen, jammer genoeg komt er een bak regen aan
Zij hoeft niet in jouw planning te kijken. Zij heeft recht op reparatie, maar niet specifiek door jou. Nu heeft zij de reparateur weggestuurd en daar had ze geen reden toe. Dus voor die kosten draait ze op.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |