Wel met puntige schouders.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit dansje moeten we met de hele groep gaan doen.
Ik ga!quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:10 schreef Greys het volgende:
KAN IK EVEN HANDEN ZIEN van wie er gaan en nog niet in de openingspost staan ajb voor het lijstje
Gezellig! En niemand is door het lijstje verplicht om allemaal samen te gaan hoor, maar dan gillen we tegen die tijd even een meeting point voor wie het leuk vindt om af te spreken en samen naar binnen te gaan.quote:
Vast wel, maar de Nederlandse artiest doen ze wel vaker pas later bekend maken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:41 schreef Meke het volgende:
Is Jeangu eigenlijk nog niet bekend gemaakt als artiest? Lijkt me wel dat hij ook komt toch![]()
*gooit armen in de lucht*quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:10 schreef Greys het volgende:
KAN IK EVEN HANDEN ZIEN van wie er gaan en nog niet in de openingspost staan ajb voor het lijstje
Jaaa gezellig dat ze weer meegaatquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*gooit armen in de lucht*
+moeder
Top!quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, maar de Nederlandse artiest doen ze wel vaker pas later bekend maken.De volgorde zegt bv ook niets. Bij sommigen duurt het bv wat langer qua bekendmaken omdat ze eerst alles goed willen afstemmen met die delegatie. Of bv nog wachten op een nieuwe foto die men graag in de aankondiging wil etc.
Arme moeder, waarom gooi je die nou weer in de luchtquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*gooit armen in de lucht*
+moeder
Die wordt wel weer opgevangenquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Arme moeder, waarom gooi je die nou weer in de lucht
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja dat is POESSSSSSSS!quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:53 schreef Moira het volgende:
Ik vind 't zo leuk dat René gelijk op m'n tweet reageerde of ik met jullie mee ga
Was dat nou die 'POEEEESS' of was dat die ander?
Wat een heldquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is POESSSSSSSS!
Hoewel Edu dat ook wel zegt!
JAAAAAAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |