Jazekerquote:
Bolkbroederquote:
FANTASIEEEEEquote:Op donderdag 5 september 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet zoveel van SpongeBob maar toch
[ afbeelding ]
Geen idee waar je het over hebt maar fantasie is altijd goedquote:
Ja ik mocht je niet mentionen om het te vertellen.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Vergeet steeds dat iedereen hier is.
Jawel. Beetje resident evil 7 in vr aan het spelen met een vriend.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jazekermoe maar voldaan enzo
Daar dan?
Dat zegt Spongebob dan: fantasieeeequote:Op donderdag 5 september 2019 22:34 schreef eNGine10 het volgende:
Geen idee waar je het over hebt maar fantasie is altijd goed
21 dan?quote:
12 jarigen kennen SpongeBob niet meer.quote:
28 toch?quote:
Wel saai in het weekend hoor. Kom je om 2 uur half beneveld thuis, is er geen fuck meer te doen hier.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
12 jarigen kennen SpongeBob niet meer.
Is iedereen volwassen en aan het werk tegenwoordig, dat het dagbagger is i.p.v. nachtbagger? Stukken beter voor de slaap
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:37 schreef stokj het volgende:
Dan vinden je honden dit vast leuk
[ afbeelding ]
Neequote:
Ben ook al serieus aan het werk ja. Mijn wekker gaat ook vroeg, dus door de weeks zit nachtbaggeren er voor mij vaak niet inquote:Op donderdag 5 september 2019 22:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is iedereen volwassen en aan het werk tegenwoordig, dat het dagbagger is i.p.v. nachtbagger? Stukken beter voor de slaap
Als HoS moet ik het goede voorbeeld geven natuurlijk van een hardwerkende staatsman.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nice! Is dat niet lastiger met VR? Ik moet nog steeds wennen aan motion control op de switchquote:Op donderdag 5 september 2019 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik mocht je niet mentionen om het te vertellen.
[..]
Jawel. Beetje resident evil 7 in vr aan het spelen met een vriend.
Ah zoquote:Op donderdag 5 september 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zegt Spongebob dan: fantasieeee
I'm sorry
Ooit een keer de film van gezien. Ik moet toegeven dat ik die echt wel humor vond!quote:Op donderdag 5 september 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet zoveel van SpongeBob maar toch
[ afbeelding ]
HAHAHA scherp!quote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Maar die zijn van the hobbit, niet Lord of the rings
[..]
Spongebob kijken als je hebt geblowdquote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
Ah zoklinkt alsof SpongeBob aan de lsd zit
Het mikken is iets lastiger maar de immersie is echt gruwelijk. Scheelt wel een hoop dat we beide de game al uitgespeeld hebben in de normale modus. Maar er zijn al diverse schrik momenten geweestquote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice! Is dat niet lastiger met VR? Ik moet nog steeds wennen aan motion control op de switch
[..]
Haha ja die is zeker geinigquote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer de film van gezien. Ik moet toegeven dat ik die echt wel humor vond!
Sowieso is bijna alles kijken beter stonedquote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Spongebob kijken als je hebt geblowd
Jaquote:Op donderdag 5 september 2019 22:49 schreef eNGine10 het volgende:
Sowieso is bijna alles kijken beter stoned
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het mikken is iets lastiger maar de immersie is echt gruwelijk. Scheelt wel een hoop dat we beide de game al uitgespeeld hebben in de normale modus. Maar er zijn al diverse schrik momenten geweest
Hoofd opleiding superbaggeraar?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS moet ik het goede voorbeeld geven natuurlijk van een hardwerkende staatsman.
Ik heb ook wat ander vr spul. Moet binnenkort WipeOut eens proberen. Maar grote kans dat ik daar kotsmisselijk van wordquote:Op donderdag 5 september 2019 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen...lijkt me wel gaaf om een keer te proberen, al zou ik een ander soort spel kiezen.
Peppa the pig ofzoiets?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb je wel eens stoned Peppa gekeken? Je krijgt nieuwe inzichten, echt.
Ja, Peppa pigquote:Op donderdag 5 september 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
Peppa the pig ofzoiets?nee sowieso nog nooit gezien.
Natuur documentaires vind ik ook prachtig om stoned te kijken. Niet grappig ofzo maar mooi
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoofd opleiding superbaggeraar?
Das nog wat anders dan vaarinstructrice
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
Ehh... UNO REVERSEquote:Op donderdag 5 september 2019 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik had net deze
Nu is het stil
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik had net deze
Nu is het stil
Welk biertje drink je?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, omdat jullie zo aandringen dan.
Wat dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben echt geheel andere muziek aan het luisteren nu haha
Gewoon even een vieslekker pilsener van Alfaquote:
Beetje rustige muziek voor het slapengaanquote:Op donderdag 5 september 2019 23:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat dan?
Ik was net aan het naaien dan val ik nooit goed in slaap, zeker niet als ik op fok en 9GAG blijf kijken
Die kan ik wel waarderen jaquote:Op donderdag 5 september 2019 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon even een vieslekker pilsener van Alfa
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook wat ander vr spul. Moet binnenkort WipeOut eens proberen. Maar grote kans dat ik daar kotsmisselijk van word
Maar is een kleuterserie eigenlijk toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, Peppa pig
Deed ik met een vriendin van mij wel eens haha.
Sowieso vind ik dat mooi, maar nog nooit gekeken terwijl ik stoned was eigenlijk.. Wil ik wel eens doen!
En in je bierkoelkast dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was dat of een Hoegaarden, de keuze is niet reuze in m'n koelkast momenteel.
#FREETAYK!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dit liedje is een bekentenis. Deze jongen spreekt over 'Shoot a fuckboy in his motherfucking face' En heeft bij een woninginbraak ook echt een fuckboy neergeschoten. Deze jongen zit nu levenslang in de gevangenis voor zijn daden. Hij verdient een tweede kans.
Goede biertjes inkopen volgende keer! Gelukkig wordt er hier thuis altijd voor een goede voorraad gezorgd (bier, en er staat altijd wel iets van whiskey).quote:Op donderdag 5 september 2019 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het was dat of een Hoegaarden, de keuze is niet reuze in m'n koelkast momenteel.
quote:
Wat is een fuckboy?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dit liedje is een bekentenis. Deze jongen spreekt over 'Shoot a fuckboy in his motherfucking face' En heeft bij een woninginbraak ook echt een fuckboy neergeschoten. Deze jongen zit nu levenslang in de gevangenis voor zijn daden. Hij verdient een tweede kans.
Ja haha. Maar dat houdt mij niet tegen om te kijkenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:05 schreef eNGine10 het volgende:
Maar is een kleuterserie eigenlijk toch?zal stoned best geinig zijn
Een jongen die vrouwen ziet als seksobjecten en met iedereen naar bed gaatquote:
Heel de koelkast vol staan met blikken van 10 eu per stuk?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goede biertjes inkopen volgende keer! Gelukkig wordt er hier thuis altijd voor een goede voorraad gezorgd (bier, en er staat altijd wel iets van whiskey).
Oh het woord player is uit de mode begrijp ik?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een jongen die vrouwen ziet als seksobjecten en met iedereen naar bed gaat
Ja player is fuckboy eigenlijk. Beetje die ventjes die meiden als grofvuil behandelen waardoor zij het vertrouwen verliezen in heren als ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh het woord player is uit de mode begrijp ik?
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel de koelkast vol staan met blikken van 10 eu per stuk?
quote:
Wil je toch nietquote:
Gebrouwen in mijn home townquote:Op donderdag 5 september 2019 23:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, zo gek is het niet hoor. Paar biertjes voor in het weekend. Voor mijzelf haal ik wel eens La Trappe Quadruple
Die testen wel vaak lijkt mequote:Op donderdag 5 september 2019 23:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil je toch niet
Beetje soa's collecteren haha.
Ow de term komt juist over als iemand die flink door een cougar te grazen genomen wordt.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja player is fuckboy eigenlijk. Beetje die ventjes die meiden als grofvuil behandelen waardoor zij het vertrouwen verliezen in heren als ik.
Mag het hopenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die testen wel vaak lijkt me
*ril* Zo een vijftigjarige die helemaal wild wordt.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow de term komt juist over als iemand die flink door een cougar te grazen genomen wordt.
Wat is een rampage?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Toen ik 1 keer een rampage van 6 weken had gehouden was het eig ook om de 2 weken testen
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*ril* Zo een vijftigjarige die helemaal wild wordt.
2rampage (onovergankelijk werkwoord)quote:
Nee wil ik ook nietquote:Op donderdag 5 september 2019 23:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil je toch niet
Beetje soa's collecteren haha.
Ahaquote:Op donderdag 5 september 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
2rampage (onovergankelijk werkwoord)
1
(uitzinnig) tekeergaan, razen
In combinatie met soa's snap je hem denk wel
Gvdquote:
Niks mis met een mooie 50-ish woman in principe maar dat de geile kroegslet uithangen is gewoon een turn off.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]Met mijn 2e baan ging ik met een stel collega's (allemaal begin 20) stappen en toen kwam er ook zo'n cougar (compleet in panterprint kleding) op ons af lopen met een sensuele pas en geile grijns op de bek.
We hebben daar een tijd met elkaar staan kletsen terwijl die 50-plusser wat met d'r tieten heen en weer aan het zwabberen was en de lompste van ons team er wat opmerkingen over tegen de rest maakte alsof zij hem niet kon horen!
Lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 5 september 2019 23:17 schreef eNGine10 het volgende:
Nee wil ik ook niet
Vind seks sowieso veel leuker met iemand waar je een band of klik mee hebt
Las straks een verhaal van een vrouw van 83 die flink aan het tinderen was en in 8 maanden tijd meer dan 50 mannen zo in bed had gehadquote:Op donderdag 5 september 2019 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow de term komt juist over als iemand die flink door een cougar te grazen genomen wordt.
Zal dudor ook wel tussen hebben gezetenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Las straks een verhaal van een vrouw van 83 die flink aan het tinderen was en in 8 maanden tijd meer dan 50 mannen zo in bed had gehad
Fuck no!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie 50-ish woman in principe maar dat de geile kroegslet uithangen is gewoon een turn off.
Hahaquote:Op donderdag 5 september 2019 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Eenmalig hoor
Of naja, 6 weken, maar dat ga ik niet nog een keer doen
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Las straks een verhaal van een vrouw van 83 die flink aan het tinderen was en in 8 maanden tijd meer dan 50 mannen zo in bed had gehad
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal dudor ook wel tussen hebben gezeten
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal dudor ook wel tussen hebben gezeten
Vurige dame hoorquote:Op donderdag 5 september 2019 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]Vind je het HEEL erg dat ik dat even niet wil visualiseren?
Als je hier 24/7 kan zitten wachtend op vrouwelijke icoontjes kan een tripje naar new york ook primaquote:Op donderdag 5 september 2019 23:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]was in New York wel
[..]
Vurige dame hoor
Voor mannen ook wel weet ik van maten.quote:
Ja weet je wat het is man, ik krijg daar ook echt tering veel matches. Maar dan gaan ze praten en willen ze dingen weten en ik zeg gewoon domme dingen en dat knapt snel afquote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor mannen ook wel weet ik van maten.
Zou raken !!!!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef ToT het volgende:
NWS / Oma van 83 verslaafd aan Tinder Oh.
Had nog niet gezien dat er een topic over wasquote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef ToT het volgende:
NWS / Oma van 83 verslaafd aan Tinder Oh.
Gekomen!!!!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik was net aan het naaien dan val ik nooit goed in slaap, zeker niet als ik op fok en 9GAG blijf kijken
Probleem met mannen (en ook vrouwen, voordat ik generaliseer) is dat ze het niet meer serieus nemen. Voor jou zijn er nog zo 10 andere meiden die slanker, knapper, leuker, grappiger en intelligenter zijn.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef eNGine10 het volgende:
Voor mannen ook wel weet ik van maten.
Ja ik klikte net Active Topics aan.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had nog niet gezien dat er een topic over wasmaarja die ja
Heb eerder het idee dat het andersom isquote:Op donderdag 5 september 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Probleem met mannen (en ook vrouwen, voordat ik generaliseer) is dat ze het niet meer serieus nemen. Voor jou zijn er nog zo 10 andere meiden die slanker, knapper, leuker, grappiger en intelligenter zijn.
Erg kortzichtig vind ik dat altijd.
Niet teveel daar lullen dan en vragen of ze willen afspreken?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is man, ik krijg daar ook echt tering veel matches. Maar dan gaan ze praten en willen ze dingen weten en ik zeg gewoon domme dingen en dat knapt snel af
Kan hoor. Ik bekijk het nu even vanuit vrouwelijk oogpuntquote:Op donderdag 5 september 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Heb eerder het idee dat het andersom isMaar dat zal bij een hoop zijn lol
Toch wel een koevoet kapot gerost tegen zijn gebit?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Had ook paar maandjes terug redelijk contact met een meid, nog niet serieus, maar toen had m'n maat haar uitgescholden via mijn telefoonmisgunner lol
Ja maar ik verneuk het al bij de meest basic vragenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet teveel daar lullen dan en vragen of ze willen afspreken?
Dat boerengat waar ik woon zit je toch alleen maar bekenden te swipen.. Nee dankje.
Is mijn probleem dus ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
Dat boerengat waar ik woon zit je toch alleen maar bekenden te swipen.. Nee dankje.
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan hoor. Ik bekijk het nu even vanuit vrouwelijk oogpunt
Zo zie ik het dan weerquote:Op donderdag 5 september 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Probleem met mannen (en ook vrouwen, voordat ik generaliseer) is dat ze het niet meer serieus nemen. Voor jou zijn er nog zo 10 andere mannen die slanker, knapper, leuker, grappiger en intelligenter zijn.
Allemaal, @Geerdquote:Op donderdag 5 september 2019 23:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Take your pick, Geerd!![]()
Ow dit is nog van het vorig seizoen.
Haha nee, hij mag zijn pleziertje ook hebbenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel een koevoet kapot gerost tegen zijn gebit?
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Zo zie ik het dan weer
Wil ik ook, maar moet slapen dus heb mijn slaapmuziek opgezet.quote:
Is dat niet ook een beetje leeftijd? Ik zie in mijn vriendenkring dat iedereen op dat gebied een stuk serieuzer is geworden en niet meer maar wat aan het spelen is.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Probleem met mannen (en ook vrouwen, voordat ik generaliseer) is dat ze het niet meer serieus nemen. Voor jou zijn er nog zo 10 andere meiden die slanker, knapper, leuker, grappiger en intelligenter zijn.
Over welke leeftijd praten we dan? Want ik date altijd oudere mannen (tussen de 28 en 32). Heb het nog niet meegemaakt dat een van hen serieus was.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:33 schreef eNGine10 het volgende:
Is dat niet ook een beetje leeftijd? Ik zie in mijn vriendenkring dat iedereen op dat gebied een stuk serieuzer is geworden en niet meer maar wat aan het spelen is.
Laters ToTquote:
Ja rond de 30 bedoelde ik welquote:Op donderdag 5 september 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over welke leeftijd praten we dan? Want ik date altijd oudere mannen (tussen de 28 en 32). Heb het nog niet meegemaakt dat een van hen serieus was.
Misschien ligt het dan toch aan mijquote:Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef eNGine10 het volgende:
Ja rond de 30 bedoelde ik welja goed dan weet ik het ook niet
Misschien proberen dat niet te doen?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ik verneuk het al bij de meest basic vragenDan is het bv van wat voor muziek luister je? En dan ga ik van SCUM GAAAAAANG en dat is dan al een afknapper
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 5 september 2019 23:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan toch aan mij
Ik ben nog kind van binnen, dat gaat automatischquote:Op donderdag 5 september 2019 23:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien proberen dat niet te doen?tot ze je een klein beetje kennen iig
Ja, en dat heb ik wel heel erg hoor. Heb wel ontdekt wat ik in het verleden fout heb gedaan, maar ben totaal anders nu.quote:
Ik heb ook geen idee, maar soms moeten we het toch in/bij ons zelf zoeken.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en dat heb ik wel heel erg hoor. Heb wel ontdekt wat ik in het verleden fout heb gedaan, maar ben totaal anders nu.
Zou oprecht niet weten waar het nu altijd misgaat.
Jij bent gewoon nog kind, je bent 20 ofzo toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben nog kind van binnen, dat gaat automatischBen te diep verworteld in het kloten en trollen
Zelfs op werk is 80% van de dag mensen online trollen en 20% werken
![]()
Time to grow up
Doei kopjequote:Op donderdag 5 september 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen lieve mensen. Mijn gebagger houdt hier op voor vanavond
Slaap lekker allemaal
Sweet dreamsquote:Op donderdag 5 september 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker Kopje!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
Slaap lekker allemaal
Ja dit!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog kind, je bent 20 ofzo toch?
Rek het zo lang je kan
Ja hoiquote:
Ze noemen hem niet voor niets xXxPussySlayer69xXxquote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets xXxPussySlayer69xXx
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets xXxPussySlayer69xXx
quote:
Meenemen. Zo heb ik deze ookquote:Op donderdag 5 september 2019 23:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Loop al twee dagen langs een kitten die altijd op ongeveer dezelfde plek zit. Iemand zet wel eten en drinken daar neer maar katje ziet er zo sneu uit
Niets van gemerkt net, maar ik ben dan ook niet compleet nuchterquote:
sowquote:Op donderdag 5 september 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets van gemerkt net, maar ik ben dan ook niet compleet nuchter
Het is niet koudquote:Op donderdag 5 september 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste dag dat ik in de hoofdstad van Limburgia woonquote:Op donderdag 5 september 2019 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sow
wat is de aanleiding daarvan? Gewoon zomaar?
Ah van straat ja? Hoe dan?quote:
ooooo, ga je verhuizen? Ver of in de buurt?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste dag dat ik in de hoofdstad van Limburgia woon
Binnen, maar heb de verwarming nog niet aan.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:54 schreef SoS87 het volgende:
Binnen of buiten?![]()
Binnen is het lekker 20c
Kitten van nog geen maand oud, zag hem na 5 dagen nog in hetzelfde hoekje, veel te magerquote:Op donderdag 5 september 2019 23:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah van straat ja? Hoe dan?
En sowieso geen optie.. Gaat wizzair niet waarderen gok ik zo.
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nootjes en Nijnmans!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sow
wat is de aanleiding daarvan? Gewoon zomaar?
Mooie kat/poes gewordenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kitten van nog geen maand oud, zag hem na 5 dagen nog in hetzelfde hoekje, veel te mager
Redelijk ver weg, drie hele provinciën verderopquote:Op donderdag 5 september 2019 23:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ooooo, ga je verhuizen? Ver of in de buurt?
dat zal wel wennen worden dan, maar wel leuk? Of is het een moetje.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk ver weg, drie hele provinciën verderop
Proostquote:
Het is eigenlijk een moetje, de master opleiding die ik wil gaan doen kan ik eigenlijk alleen maar op een universiteit doen met de richting waar ik qua carrière uiteindelijk op wil.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat zal wel wennen worden dan, maar wel leuk? Of is het een moetje.
Dan schenk ik ook maar nog even bijquote:
quote:
Zo is dat!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan schenk ik ook maar nog even bij
Ah.. spannend wel dan.. gelukkig heb jullie elkaarquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een moetje, de master opleiding die ik wil gaan doen kan ik eigenlijk alleen maar op een universiteit doen met de richting waar ik qua carrière uiteindelijk op wil.
Maar het is wel super leuk. Eerste appartementje wat ik en mijn vriendin samen hebben uitgezocht en meteen een leuke starterswoning gevonden voor weinig geld
En zo is datquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah.. spannend wel dan.. gelukkig heb jullie elkaar
Kitteh!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker, hij is nu 3 jaar oud, weegt bijna 6 kilo
viel mee, soms wel soms nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zo is dat![]()
Hoe is het verder met jou dan?
je zal het wel lekker druk hebben gehad op werk afgelopen zomer?
Liever niet te ingewikkeldquote:
Gelukkig ben jij een echte bikkel!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
viel mee, soms wel soms niet
Met mij gaat goed, beetje muziekjes luisteren en ben nog vrij nu dus ik geniet daar meer van hahadan werkmode
Beste mensen zijn dat.quote:
haha yeahquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een echte bikkel!
Relaxen zoals het hoort! Lekker beetje chillen met goede muziekjes
living the dreamquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:17 schreef SoS87 het volgende:
Ik vind alles best.
Zolang ik mijn tesla kan rijden en 3x per jaar op vakantie kan.
Powernapjes die precies lang genoeg zijn, zijn een echt genotquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha yeah![]()
ja en hiervoor een powernapje gedaanwat heerlijk was
40-45 minutenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Powernapjes die precies lang genoeg zijn, zijn een echt genot
ja echt, gewoon herborenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Powernapjes die precies lang genoeg zijn, zijn een echt genot
Het zou verboden moeten worden! Slapen is echt kei hard werken!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja echt, gewoon herborenen het gevoel te hebben van tijd zat nog dan ontwaken dat je denkt kut
ik heb de hele nacht geslapen waar is mijn tijd![]()
soms wel jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden! Slapen is echt kei hard werken!
Ik niet, ik ben niet gek. Wimpel ook altijd handig alle oppasverzoekjes af van vrienden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:28 schreef SoS87 het volgende:
Ben jij wel eens in je eentje naar de dierentuin geweest met 2 koters van 7 en 9?
Jij hebt al je handen vol aan de Bolkesquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet gek. Wimpel ook altijd handig alle oppasverzoekjes af van vrienden.
"Misschien wil ome Grrrrrrrr wel op jullie passen dan en dan!"
-"Jaaaaa! Leuk naar ome Grrrrrrrr!"
"Euh, ik geloof dat ik dan al iets heb...."
-"Oh, wat dan?"
"Dat weet ik nog niet...."
Ik probeer nee te zeggen maar dan zegt ze dat het ook mijn kinderen zijnquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet gek. Wimpel ook altijd handig alle oppasverzoekjes af van vrienden.
"Misschien wil ome Grrrrrrrr wel op jullie passen dan en dan!"
-"Jaaaaa! Leuk naar ome Grrrrrrrr!"
"Euh, ik geloof dat ik dan al iets heb...."
-"Oh, wat dan?"
"Dat weet ik nog niet...."
Die kan ik gelukkig zo af en toe nog bij @Limoentjuh dumpen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij hebt al je handen vol aan de Bolkes![]()
Wat een onzinquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik probeer nee te zeggen maar dan zegt ze dat het ook mijn kinderen zijn
@Limoentjuh is al ff offlinequote:Op vrijdag 6 september 2019 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan ik gelukkig zo af en toe nog bij @:Limoentjuh dumpen.![]()
En ze kunnen zichzelf goed bezig houden. Al zullen ze wel wat lastiger worden als het te koud voor Bolke () wordt om in de wei te staan. Dan gaan ze lopen galbakken in de stal
Ik heb een tijd gewerkt bij een keten waarbij ik erbij was vanaf de opening en de eerste 2 maanden heb ik daar zoveel gewerkt dat ik vrijwel constant wakker werd gebeld door een leidinggevende dat ze op weg was naar het werk en dat ik er verstandig aan deed om mijn nest uit te komen en ook naar de zaak te komen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroegah toen ik nog regelmatig om 05:00 op moest of zelfs nog vroeger deed ik ontzettend veel powernaps. Al waren dat vaak meer powercoma's en absoluut noodzakelijk omdat je gewoon doodmoe was en je luiken niet meer open kon houden![]()
Maar dan ging je dus echt in diepe slaap en werd je vaak compleet gedesoriënteerd wakker. Niet weten waar je was, niet weten of het ochtend, avond of nacht was en niet weten welke dag het was.![]()
"Oh, ik lig gewoon in bed."
"Waarom lig ik in bed? Was dit mijn nachtrust en moet ik gaan werken?"
"Is het weekend?"
Vooral als je er dan achter kwam dat het géén weekend was maar pas dinsdagmiddag 17:30 was altijd een grote teleurstelling.
Devzero heb ik ook al een tijd niet meer gezienquote:
Vermijd het woord nestquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gewerkt bij een keten waarbij ik erbij was vanaf de opening en de eerste 2 maanden heb ik daar zoveel gewerkt dat ik vrijwel constant wakker werd gebeld door een leidinggevende dat ze op weg was naar het werk en dat ik er verstandig aan deed om mijn nest uit te komen en ook naar de zaak te komen.
Toen heb ik weken gedraaid waarbij het een geschenk was als ik een dag vrij had
haha jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroegah toen ik nog regelmatig om 05:00 op moest of zelfs nog vroeger deed ik ontzettend veel powernaps. Al waren dat vaak meer powercoma's en absoluut noodzakelijk omdat je gewoon doodmoe was en je luiken niet meer open kon houden![]()
Maar dan ging je dus echt in diepe slaap en werd je vaak compleet gedesoriënteerd wakker. Niet weten waar je was, niet weten of het ochtend, avond of nacht was en niet weten welke dag het was.![]()
"Oh, ik lig gewoon in bed."
"Waarom lig ik in bed? Was dit mijn nachtrust en moet ik gaan werken?"
"Is het weekend?"
Vooral als je er dan achter kwam dat het géén weekend was maar pas dinsdagmiddag 17:30 was altijd een grote teleurstelling.
Ik had het door toen ik mijn post terug las.quote:
Als je nou een abbo neemt, kan je die aids dan ook uitzetten?quote:
Binnen zwembad opzoeken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:43 schreef SoS87 het volgende:
Zaterdag weer koters, wat zal ik met ze gaan doen?
zo'n indoor speelparadijsquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:43 schreef SoS87 het volgende:
Volgens mij hebben de affiliatie links geen last van mensen die abbo's hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je nou een abbo neemt, kan je die aids dan ook uitzetten?
Of dit ja. Dat was vroeger altijd een genotquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo'n indoor speelparadijs
met mega ballenbak enzo
Bij haar kinderopvang dumpenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan ik gelukkig zo af en toe nog bij @:Limoentjuh dumpen.![]()
En ze kunnen zichzelf goed bezig houden. Al zullen ze wel wat lastiger worden als het te koud voor Bolke () wordt om in de wei te staan. Dan gaan ze lopen galbakken in de stal
elk kind zou daar blij van wordenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of dit ja. Dat was vroeger altijd een genot![]()
Soms mis ik mijn prille jeugd nog wel eens
Ik ga zaterdag naar een kinderverjaardag, ze worden 10 en 8, en dan gaan de volwassenen brassen en slempen terwijl de jong elkaar bezig houden. Mooi feesten zijn dat altijd.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:43 schreef SoS87 het volgende:
Smeerlapquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:43 schreef SoS87 het volgende:
Zien die stadse jong ook eens een koe en een vogelquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij haar kinderopvang dumpen
Even wat anders dan die schijtduiven en meeuwenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zien die stadse jong ook eens een koe en een vogel![]()
![]()
Ik zou nog wel eens een dag zorgeloos willen zijnquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
elk kind zou daar blij van worden
snap ik, lekker zorgeloos spelen
had ik maar een tijdmachineeeeeeeequote:Op vrijdag 6 september 2019 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een dag zorgeloos willen zijn
Ik heb in de boom recht tegenover mijn balkon een duivennest zitten met twee kuikens erin. Dan zijn ze toch wel schattig hoor. Ze leken voor ze hun verendek kregen sprekend op die Bolke (quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even wat anders dan die schijtduiven en meeuwen
Leuke track wel!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
had ik maar een tijdmachineeeeeeee
ja hype nr beetje welquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuke track wel!![]()
Staat in een van mijn fiets playlisten
In Den Bosch is een tentoonstelling over nazi-design. Ook wel een toppertje voor kinderen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Wereldhavendagen zijn aankomende weekend
Ik merk hetquote:
Tering zelfs bosch is een koude blauwe link gewordenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In Den Bosch is een tentoonstelling over nazi-design. Ook wel een toppertje voor kinderen.
Alle merken die ze verkopen welquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering zelfs bosch is een koude blauwe link geworden
Als ik nou op al die links klik, wordt @Danny dan rijk?quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering zelfs bosch is een koude blauwe link geworden
Man man man, de ziel van fok is vergrabbeltquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alle merken die ze verkopen wel
het bier slaat aan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Ik begin eerder beetje sloom te worden
Ik vermoed van welquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik nou op al die links klik, wordt @:Danny dan rijk?
Geen bier, wijnquote:
Nee joh, als je sloom wordt betekent het dat het uitgewerkt is. Voor een snelle boost moet je dan aan de zware bieren of aan de sterke drank.quote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen bier, wijn![]()
Het is immers al vrijdag
de kenner spreektquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, als je sloom wordt betekent het dat het uitgewerkt is. Voor een snelle boost moet je dan aan de zware bieren of aan de sterke drank.
Yep.quote:
We hadden van de week een vrij goede wijn gekregen als cadeautje dat we een nieuw appartement hadden bemachtigd en omdat we onszelf al best goed kennen hebben we er nog een fles bij gekocht die 'iets' minder duur wasquote:
hahah jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep.Alleen is die boost wel van zeer tijdelijke aard en de crash daarna des te harder.
wijn is wijn in dat gevalquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden van de week een vrij goede wijn gekregen als cadeautje dat we een nieuw appartement hadden bemachtigd en omdat we onszelf al best goed kennen hebben we er nog een fles bij gekocht die 'iets' minder duur was
Vroeger wel echt heel vaak gedaan zo.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahah ja
slecht plan wel dan
Beste plan, iets doen wat je zelluf ook jottem vindt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:56 schreef SoS87 het volgende:
Ik denk dat ik ze meeneem naar het dolfinarium, dat vind ik zelf leuk
later drink je idd toch meer met mate, raar maar waarquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger wel echt heel vaak gedaan zo.![]()
Maar nu nog maar zelden poepdronken, ik krijg op mijn oude dag nog mijn alcoholgebruik onder controle zeg!
Die eerste fles smaakte wel voortreffelijkquote:
Ook een zeer goed idee!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:56 schreef SoS87 het volgende:
Ik denk dat ik ze meeneem naar het dolfinarium, dat vind ik zelf leuk
ja precies hahaquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die eerste fles smaakte wel voortreffelijk![]()
Nu doet de smaak er iets minder toe, maar nog steeds lekker genoeg om van te genieten
Die worden met het jaar erger ja. Als ik heel eerlijk ben is het ook echt niet dat ik verstandiger ben geworden maar dat als ik stomdronken word ik de dag erna echt volledig af kan schrijven en het rustig nog twee dagen duurt voordat ik echt weer helemaal fit ben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
later drink je idd toch meer met mate, raar maar waar![]()
de kater is gewoon van andere proporties
Ja, helemaal naar de klote is helemaal niet zo fijn of iig in de toestand dat je het gevoel hebt dan de kracht van het nuchter zijn en lekker goed voelen totaal niet meer aanwezig is en je enorm slecht voelt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die worden met het jaar erger ja. Als ik heel eerlijk ben is het ook echt niet dat ik verstandiger ben geworden maar dat als ik stomdronken word ik de dag erna echt volledig af kan schrijven en het rustig nog twee dagen duurt voordat ik echt weer helemaal fit ben.
Dat is gewoon niet meer te doen.
60 km vanaf hier, stukkie a28quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook een zeer goed idee!
Het is dat het nu nog een beetje uit mijn richting is dat ik niet op dat idee zou komen.
Ah daar is veel over te doen lees ikquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In Den Bosch is een tentoonstelling over nazi-design. Ook wel een toppertje voor kinderen.
Ik ga slapen met dolfijnenquote:Op vrijdag 6 september 2019 01:01 schreef SoS87 het volgende:
17,50 per kaartje maar, dat wordt hem![]()
Ze hebben ook andere kaartjes, slapen met dolfijnen voor 152 euro??
Er is nogal ophef over ja. Nota bene door eoa communistisch jongerenplatform.quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah daar is veel over te doen lees ik
Eens.quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is nogal ophef over ja. Nota bene door eoa communistisch jongerenplatform.Nee, het communisme, dát heeft de wereld veel goeds gebracht
![]()
Nou was het communisme in beginsel geen kwaadaardige ideologie zoals het nazisme dat wel duidelijk was maar het heeft evengoed enkele van de meest verschrikkelijke regimes op aarde voortgebracht.
Maar goed, ik vind dat je gewoon exposities over nazi-zooi moet kunnen houden. Dat hoort bij de geschiedenis en de organisatie doet er alles aan om er geen extreem-rechtse neo fissa van te maken.
Valt super goed te doen!quote:
Afsluiten met mac, dan zijn ze sowieso blijquote:Op vrijdag 6 september 2019 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt super goed te doen!
Top idee
Happy meals makes happy puppy'squote:Op vrijdag 6 september 2019 01:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Afsluiten met mac, dan zijn ze sowieso blij
Dat vind ik dus ook. Zelf vind ik het ook machtig interessant, het hele nazisme en hoe dat allemaal heeft kunnen gebeuren. Maar sommige mensen kunnen het onderscheid niet maken tussen iets interessant vinden en het steunen van de ideologie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:08 schreef SoS87 het volgende:
Expositie over alles en iedereen moet kunnen.
Waar heb jij je swastika tattoo?quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Zelf vind ik het ook machtig interessant, het hele nazisme en hoe dat allemaal heeft kunnen gebeuren. Maar sommige mensen kunnen het onderscheid niet maken tussen iets interessant vinden en het steunen van de ideologie.
quote:
Nee joh.quote:
Nee johquote:
Meh, dolfijn, kweenie, heb liever tonijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je krijgt kaartjes voor het dolfinarium erbij
Context, it's all about context.quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dat is ook wel een mooie, de swastika. Dat is niks meer dan een symbool dat gekaapt is door het nazisme. En daar zijn we dus zo panisch over dat er onlangs een attractie in een pretpark dicht moest omdat het ding als het draaide iets weg had van een mislukt hakenkruis. Dat park kreeg me toch de wind van voren. Uitgebreide excuses natuurlijk. Allemaal schromelijk overtrokken als je het mij vraagt.
Nou dat dus. En ik vind dus dat een attractie die draaiend op een mislukt hakenkruis lijkt alle context missen om met het nazisme geassocieerd te worden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Context, it's all about context.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |