Jazekerquote:
Bolkbroederquote:
FANTASIEEEEEquote:Op donderdag 5 september 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet zoveel van SpongeBob maar toch
[ afbeelding ]
Geen idee waar je het over hebt maar fantasie is altijd goedquote:
Ja ik mocht je niet mentionen om het te vertellen.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Vergeet steeds dat iedereen hier is.
Jawel. Beetje resident evil 7 in vr aan het spelen met een vriend.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jazekermoe maar voldaan enzo
Daar dan?
Dat zegt Spongebob dan: fantasieeeequote:Op donderdag 5 september 2019 22:34 schreef eNGine10 het volgende:
Geen idee waar je het over hebt maar fantasie is altijd goed
21 dan?quote:
12 jarigen kennen SpongeBob niet meer.quote:
28 toch?quote:
Wel saai in het weekend hoor. Kom je om 2 uur half beneveld thuis, is er geen fuck meer te doen hier.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
12 jarigen kennen SpongeBob niet meer.
Is iedereen volwassen en aan het werk tegenwoordig, dat het dagbagger is i.p.v. nachtbagger? Stukken beter voor de slaap
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:37 schreef stokj het volgende:
Dan vinden je honden dit vast leuk
[ afbeelding ]
Neequote:
Ben ook al serieus aan het werk ja. Mijn wekker gaat ook vroeg, dus door de weeks zit nachtbaggeren er voor mij vaak niet inquote:Op donderdag 5 september 2019 22:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is iedereen volwassen en aan het werk tegenwoordig, dat het dagbagger is i.p.v. nachtbagger? Stukken beter voor de slaap
Als HoS moet ik het goede voorbeeld geven natuurlijk van een hardwerkende staatsman.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nice! Is dat niet lastiger met VR? Ik moet nog steeds wennen aan motion control op de switchquote:Op donderdag 5 september 2019 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik mocht je niet mentionen om het te vertellen.
[..]
Jawel. Beetje resident evil 7 in vr aan het spelen met een vriend.
Ah zoquote:Op donderdag 5 september 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zegt Spongebob dan: fantasieeee
I'm sorry
Ooit een keer de film van gezien. Ik moet toegeven dat ik die echt wel humor vond!quote:Op donderdag 5 september 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet zoveel van SpongeBob maar toch
[ afbeelding ]
HAHAHA scherp!quote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Maar die zijn van the hobbit, niet Lord of the rings
[..]
Spongebob kijken als je hebt geblowdquote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
Ah zoklinkt alsof SpongeBob aan de lsd zit
Het mikken is iets lastiger maar de immersie is echt gruwelijk. Scheelt wel een hoop dat we beide de game al uitgespeeld hebben in de normale modus. Maar er zijn al diverse schrik momenten geweestquote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice! Is dat niet lastiger met VR? Ik moet nog steeds wennen aan motion control op de switch
[..]
Haha ja die is zeker geinigquote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer de film van gezien. Ik moet toegeven dat ik die echt wel humor vond!
Sowieso is bijna alles kijken beter stonedquote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Spongebob kijken als je hebt geblowd
Jaquote:Op donderdag 5 september 2019 22:49 schreef eNGine10 het volgende:
Sowieso is bijna alles kijken beter stoned
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het mikken is iets lastiger maar de immersie is echt gruwelijk. Scheelt wel een hoop dat we beide de game al uitgespeeld hebben in de normale modus. Maar er zijn al diverse schrik momenten geweest
Hoofd opleiding superbaggeraar?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS moet ik het goede voorbeeld geven natuurlijk van een hardwerkende staatsman.
Ik heb ook wat ander vr spul. Moet binnenkort WipeOut eens proberen. Maar grote kans dat ik daar kotsmisselijk van wordquote:Op donderdag 5 september 2019 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen...lijkt me wel gaaf om een keer te proberen, al zou ik een ander soort spel kiezen.
Peppa the pig ofzoiets?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb je wel eens stoned Peppa gekeken? Je krijgt nieuwe inzichten, echt.
Ja, Peppa pigquote:Op donderdag 5 september 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
Peppa the pig ofzoiets?nee sowieso nog nooit gezien.
Natuur documentaires vind ik ook prachtig om stoned te kijken. Niet grappig ofzo maar mooi
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoofd opleiding superbaggeraar?
Das nog wat anders dan vaarinstructrice
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
Ehh... UNO REVERSEquote:Op donderdag 5 september 2019 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik had net deze
Nu is het stil
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik had net deze
Nu is het stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |