Schop die lui toch het land uit, goddomme. Asielverzoek geweigerd, uitgeprocedeerd, weg ermee.quote:
Dit is voor René wat voor al die meiden in de jaren '90 was toen Take That er mee ophield.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
De 36-jarige rapper Nicki Minaj kondigt aan te stoppen met haar carrière.
JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is voor René wat voor al die meiden in de jaren '90 was toen Take That er mee ophield.
De laatste keer dat ik daar was zag ik er T. Maassen.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Zaterdag ga ik naar Willem in Carre
@:jr-style-93
@:el-stinho
@:doublepain
@:jancees
@:kingroland
@:rensajacied
@:fok-it
@:Charlotte3
Het is zijn afsluitconcert. Ik denk dat big2 ook nog komt.
De laatste keer dat ik daar was zag ik je moeder.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was zag ik er T. Maassen.
Zie maar wat je hier mee doet.
Zou kunnen, ik ben niet bepaald in culturele armoede opgevoed.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was zag ik je moeder.
big2?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was zag ik er T. Maassen.
V Hanegem?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Jouw probleemquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ken inmiddels 2 mensen bij KPMG, 1 bij Deloitte en 1 bij PwC
Echt niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Bewijs maar. Zonder bewijs gelooft niemand je en zal je eeuwig bekend blijven als: "de user die aan het opscheppen was over zijn contacten bij the big 4 maar het niet kon bewijzen".quote:
Morgen eten bij Zarzo. Erg benieuwd. Ben jij ook nooit geweest hè?quote:
nee maar wel een keer een gerecht van hun gegeten bij een eet evenement in de Librije, was erg goed, staat nog steeds op m'n lijstje om te bezoeken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen eten bij Zarzo. Erg benieuwd. Ben jij ook nooit geweest hè?
oh dat ziet er top uit. Met name de wijnselectie valt ook op. Erg goeie witte en rode wijnen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar wel een keer een gerecht van hun gegeten bij een eet evenement in de Librije, was erg goed, staat nog steeds op m'n lijstje om te bezoeken.
[ afbeelding ]
4) mul met kaviaar, eidooier en Ibericovet van Zarzo*, Eindhoven, met een Champagne van M. Hostomme, waar slechts 174 flessen van zijn gemaakt en die 21 jaar "sur lie" (op gist) heeft gelegen (1992, F).
even gejat van Julius Jaspers, die was er die dag ook https://www.juliusjaspers(...)aandag-10-september/
Dat is geen presentatie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bewijs maar. Zonder bewijs gelooft niemand je en zal je eeuwig bekend blijven als: "de user die aan het opscheppen was over zijn contacten bij the big 4 maar het niet kon bewijzen".
Een beetje Roland lekker proberen te maken met "je contacten".
Je kent niemand bij EY?quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat bewijs zit nog in zijn moeder. Kwam ik vanochtend achter.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is geen presentatie.
Ik hoef toch ook niet te bewijzen dat ik je moeder weer heb volgespoten vannacht?
Sorry maat. Volgende keer zal ik de boel netjes achter laten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat bewijs zit nog in zijn moeder. Kwam ik vanochtend achter.
.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar wel een keer een gerecht van hun gegeten bij een eet evenement in de Librije, was erg goed, staat nog steeds op m'n lijstje om te bezoeken.
[ afbeelding ]
4) mul met kaviaar, eidooier en Ibericovet van Zarzo*, Eindhoven, met een Champagne van M. Hostomme, waar slechts 174 flessen van zijn gemaakt en die 21 jaar "sur lie" (op gist) heeft gelegen (1992, F).
even gejat van Julius Jaspers, die was er die dag ook https://www.juliusjaspers(...)aandag-10-september/
Ok. Je kent dus niemand bij de big four. Wat sneu om daarover op te scheppen dan.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is geen presentatie.
Ik hoef toch ook niet te bewijzen dat ik je moeder weer heb volgespoten vannacht?
Eten is wel lekker daar, alleen wisselen ze schijnbaar weinig in hun menu.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen eten bij Zarzo. Erg benieuwd. Ben jij ook nooit geweest hè?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Eten is wel lekker daar, alleen wisselen ze schijnbaar weinig in hun menu.
Wel erg leuk voor een keer en is zeer schappelijk in de prijs
Morgenquote:Op vrijdag 6 september 2019 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat er nog vis op het menu komende dagen?
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke zwemmende vriend ga je deze keer verorberen?
Ik ben er ingeluisd, m'n maten waren al een uur eerder gegaan omdat de kroeg dicht wasquote:Op vrijdag 6 september 2019 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
Niks meer gehoord van @:Dven na mijn menu-suggestie van gisteren. Ben benieuwd of hij het overleefd heeft.
Dit zijn geen maten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben er ingeluisd, m'n maten waren al een uur eerder gegaan omdat de kroeg dicht was
Maakt mij geen reet uit. Ik ben woest want geen VI vanavond.quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze vraag was niet aan jou gericht, kameraad.
Wel eens hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit. Ik ben woest want geen VI vanavond.
Klopt, ik ga ze vanavond dan ook onder de tafel laten kruipen tijdens het poolenquote:
quote:
Kameraadquote:
What did Joe Rogan did a bit about now?quote:
dmtquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
What did Joe Rogan did a bit about now?
Uit welke zee komt die tong dan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet grijze noordzeegarnalen met whisky-cocktailsaus. Vanavond zeetong.
Ik vermoed de noordzee of het kanaal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uit welke zee komt die tong dan?
Waarom hebben die garnalen wel de zee in de naam, maar de zeetong niet? Ik zou het dan toch Noordzeetong noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vermoed de noordzee of het kanaal.
Omdat die garnalen specifiek zo genoemd worden. Het is dus 'Noordzeegarnaal' of 'Grijze garnaal'.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom hebben die garnalen wel de zee in de naam, maar de zeetong niet? Ik zou het dan toch Noordzeetong noemen.
Hopelijk krijgt de zeetong hier op latere leeftijd geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat die garnalen specifiek zo genoemd worden. Het is dus 'Noordzeegarnaal' of 'Grijze garnaal'.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet grijze noordzeegarnalen met whisky-cocktailsaus. Vanavond zeetong.
Nee man, vrijdagmiddag is altijd rustiger dan de rest vd week.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch karig werk. Lijkt me dan
Ga dan naar huis?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee man, vrijdagmiddag is altijd rustiger dan de rest vd week.
Je kan toch gewoon zin in het weekend hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch karig werk. Lijkt me dan
Dan sluit je toch je computer af en ga je naar huis?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zin in het weekend hebben
Zo werkt dat niet bij mensen die veel mensen die in loondienst werken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan sluit je toch je computer af en ga je naar huis?
Liever slibtongquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zin in het weekend hebben
Bijvoorbeeld als je Noordzeegarnaal gaat eten die avond.
@:Scrummie2.0
bij mensen die veel mensen diequote:Op vrijdag 6 september 2019 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij mensen die veel mensen die in loondienst werken.
Lenny snapt dat niet, die kan alleen maar iets bekijken vanuit zijn eigen (ontzettend) beperkte perspectief.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij mensen die veel mensen die in loondienst werken.
Het is sliPtong!!!11!!!quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Liever slibtong
@:lange_lans
Thuiswerkengenotquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan sluit je toch je computer af en ga je naar huis?
Hier ging iets fout inderdaad. Gelukkig post @onlogisch hier de komende 2,5 dag niet. En @GGMM is ook in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
bij mensen die veel mensen die
@GGMM is in rouw dat Nicki gestopt isquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ging iets fout inderdaad. Gelukkig post @:onlogisch hier de komende 2,5 dag niet. En @:GGMM is ook in geen velden of wegen te bekennen.
Genot, welke gym?quote:
Vervelend voor René.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:GGMM is in rouw dat Nicki gestopt is
[..]
Genot, welke gym?
Die gaat Nederland sowieso verliezen.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is sliPtong!!!11!!!
@:Tarado
Nee, nog niet klaar. Jij wel?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahaags, heb je al weekend of moet je nog werken?
Ik moet eigenlijk meedoenquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gaat Nederland sowieso verliezen.
Nee, moet nog evenquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nog niet klaar. Jij wel?
Sterkte!quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, moet nog evenff doorpezen want binnengekomen levering.
Veel pallets??quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, moet nog evenff doorpezen want binnengekomen levering.
WAT NU WEERquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er uit regio @:scrummie2.0 komen
quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maatje jij vertrouwt mij toch?
@:Lange_Lans loopt te stoken in onze hechte vriendschap.
Moet ik echt gaan uitleggen dat dit niet de exacte representatie van mijn maaltijd is?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heb je erna nog steeds honger
Zo vrijdagmiddagborrel. Afscheid van wat collega’squote:Op vrijdag 6 september 2019 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot. Nog wilde plannen vanavond?
Ja, leg uitquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet ik echt gaan uitleggen dat dit niet de exacte representatie van mijn maaltijd is?
Niks mis mee. Ik heb vanavond voetbal, morgen nog wat werk afronden en wat koken en zondag eens kijken of er een uitstapje te bedenken is.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo vrijdagmiddagborrel. Afscheid van wat collega’s
Morgen voetballen, daarna verjaardag
Zondag lekker relaxed, keertje geen voetbal
Niet gelezenquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was de vraag en uitleg tegelijkertijd. ONGELOFELIJKE PAARDELUL DIE JE BENT
dat is dan weer jammer maar 2 glazen mag al doe ik dat ook niet als ik rij omdat me nooit zo goed kan beheersen als ik eenmaal aan de alcohol begonnen benquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet helaas nog rijden, anders had ik een mooi glaasje erbij uitgekozen.
Moet erna nog score bijhouden bij de voetbal dus moet scherp blijven.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dan weer jammer maar 2 glazen mag al doe ik dat ook niet als ik rij omdat me nooit zo goed kan beheersen als ik eenmaal aan de alcohol begonnen ben
Ah, kind van de jaren '90 ook. In die tijd was het inderdaad normaal om slibtong te schrijven. Echter blijkt de correcte spelling sliptong te zijn. Ik was me hier ook niet van bewust dus zal je niet uitschelden voor kaasschaafmongool aangezien ik me hier zelf dan ook van zou betichten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Liever slibtong
@:lange_lans
verwerkt is beter in dit geval, afwerken doet men normaliter in een steegje achter het stationquote:
op CS nog knap lastig.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
verwerkt is beter in dit geval, afwerken doet men normaliter in een steegje achter het station
nog steeds als ik het verhaal van DP mag geloven.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]vroeger op de De Ruijterkade al die heroine hoertjes, zelfs smerig om naar te kijken
hij zal het wel over een ander CS hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nog steeds als ik het verhaal van DP mag geloven.
Niet die in 010 iddquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal het wel over een ander CS hebben
counter strike?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Aan CS denk ik maar aan één en dat is die echt centraal staat.
In Engeland noemen ze het wel "Dover Sole"quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom hebben die garnalen wel de zee in de naam, maar de zeetong niet? Ik zou het dan toch Noordzeetong noemen.
Amersfoort dusquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Aan CS denk ik maar aan één en dat is die echt centraal staat.
Pas sinds deze week centraal toch?quote:
Hey grote vriend haags, je maat hierquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier!
Ik ken helemaal geen Dekamarkt bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey grote vriend haags, je maat hier
bier is in de aanbieding bij de dekamarkt
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pas sinds deze week centraal toch?
2 halve liters voor een euro.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen Dekamarkt bij mij in de buurt.
Meteen dumpen die slet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2 halve liters voor een euro.
Mag er van mijn vriendin geen 96 in slaan
wow doe even normaalquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen dumpen die slet.
Amersfoort en Eindhoven krijgen dit jaar ook CS las ik laatstquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]echt geen idee, dat is/was wel het centrale knooppunt maar hij zal Utreg bedoelen
de helft kan ze wel tillen tochquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2 halve liters voor een euro.
Mag er van mijn vriendin geen 96 in slaan
nouja dat is het probleem nietquote:
Bedankt voor je advies, zal even denken of ik er iets mee ga doen!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
verwerkt is beter in dit geval, afwerken doet men normaliter in een steegje achter het station
oostenrijk gok ik.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso ergens uit het oostblok @:dven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja denk het ook
ook super toevallige foto dat iemand zoiets op straat zietGroot fan van User Wotte
Lastig bier in kratten te vinden hierquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso ergens uit het oostblok @:dven
Gewoon 2 liter flessen kopen genotquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Lastig bier in kratten te vinden hier
Ik ga naar WILLEM morgenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Lijkt mij ook Siegl bierquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Lastig bier in kratten te vinden hier
Voetbal kijken en heerlijk #nolifen met World of Warcraft. #nerdquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Whaaaaquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Voetbal kijken en heerlijk #nolifen met World of Warcraft. #nerd
Ik zeg juist dat ik het leuk voor jou vindquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom vraag je het eigenlijk als er überhaupt geen interesse is?
We zijn allemaal benieuwd wat het voor je man kost iddquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:53 schreef Charlotte3 het volgende:
@:scrummie2.0 ik ga vanavond kijken wat het kost om naar Amerika te gaan, begin volgend jaar.. 1.5 / 2 week![]()
Is vorige week al begonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Boer Zoekt Vrouw begint weer binnenkort boys
@:JanCees
@:Doublepain
@:Zipportal
@:Coco.
@:Wereldgozer
genot weer
ik was hier niet van op de hoogte.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is vorige week al begonnen.
gr gr
Oh lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:53 schreef Charlotte3 het volgende:
@:scrummie2.0 ik ga vanavond kijken wat het kost om naar Amerika te gaan, begin volgend jaar.. 1.5 / 2 week![]()
Beste is Nazdrave, 2.5 liter voor 90 eurocentquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon 2 liter flessen kopen genot
heb je azië al keer bezocht?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh lekker. Amerika is mooi. Ik wil ook weer. Waar wil je naar toe? Oost/west?
Nee, nog nooit in Azie geweest maar dat trekt me ook totaal niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je azië al keer bezocht?
is het oosten niet wat voor jou scrummie makker.
jammer.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit in Azie geweest maar dat trekt me ook totaal niet eigenlijk.
Wow dat je serieus reageerde. Bedankt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Whaaaa
[..]
Ik zeg juist dat ik het leuk voor jou vind
Sowieso, moet ik nu ineens heel serieus op jouw reacties in gaan als het jou uit komt of wat?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx even over die taiwanees.. we hebben het over china gehad en zei toen dat ze een leuk chinees meisje is en nu is het over ik snap niet wat er mis is gegaan
Er zijn zoveel Willemsquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Willemgod niet kennen
Domme Belg
Orlando en Miami, voornamelijk voor de parken daar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh lekker. Amerika is mooi. Ik wil ook weer. Waar wil je naar toe? Oost/west?
Bahama's schijnen ook mooie parken te hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Orlando en Miami, voornamelijk voor de parken daar.
Schijnt dat LvG eigenhandig een einde heeft gemaakt aan de apartheid.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Bahama's schijnen ook mooie parken te hebben
Oh, daar ben ik geweest. Beide steden. Bahama's trouwens ook.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
In de Bahama´s is nu helemaal niks meer te zien lol.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik geweest. Beide steden. Bahama's trouwens ook.
ja topquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
@:Tarado heb je mn foto ontvangen?
Ik was vorig jaar in Miamiquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
29 alweer ouwe reusquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
Hoeveel jaar ben je nu
Ik wilde heel graag naar Miami, maar hoorde van een maat van me dat Miami niks is vergeleken met Sydney. Dus volgende keer weer naar SydneyGOD4quote:
Aiiquote:
Lijkt me ook lekker maar bloedeind vliegenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag naar Miami, maar hoorde van een maat van me dat Miami niks is vergeleken met Sydney. Dus volgende keer weer naar SydneyGOD4
[..]
Aii
RIP
24 uurtjes ja...quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker maar bloedeind vliegen
Lekker hoorquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb de reis in optie laten zetten
Zou echt nooit daarheen willen, sowieso is dit het maximale wat ik aan kan qua vliegtijd..quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag naar Miami, maar hoorde van een maat van me dat Miami niks is vergeleken met Sydney. Dus volgende keer weer naar SydneyGOD4
[..]
Aii
RIP
Wel met klmgoden gaan he @KingRolandquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zou echt nooit daarheen willen, sowieso is dit het maximale wat ik aan kan qua vliegtijd..
TUIquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel met klmgoden gaan he @:kingroland
Ga wegquote:Op zaterdag 7 september 2019 07:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maar ga hem toch even pakken, de eerste op dit account.
Morriequote:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zaterdag 7 september 2019 07:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Kan je voor me vergelijken goedkoopste ticket van en naar Schiphol - Beijing of shanghai of hong kong ? En seoul of tokyo zou top zijnquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel met klmgoden gaan he @:kingroland
Kijk gewoon Google flights a mattiquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je voor me vergelijken goedkoopste ticket van en naar Schiphol - Beijing of shanghai of hong kong ? En seoul of tokyo zou top zijn
Dan tijdens de wintervakantie
Allejezus wat een drukke verschijning.quote:
Niet geklikt.quote:
ik weet niet waarom ik ban had lolquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Goed om je terug te hebben na je onterechte ban.
Klootzakken die je hadden geband.
@:klummie
@:ggmm
@:banny
@yvonnequote:Op zaterdag 7 september 2019 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik ban had lol
Zijn dit allemaal neven van Charlotte?quote:
Neven, broers, vaders, lovers, kunnen op het kamp allemaal één en dezelfde persoon zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal neven van Charlotte?
gefeliciteerd vriendquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Terug van je ban op mijn verjaardag, genot
Gefeliciteerd, pik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, @possetjequote:Op zaterdag 7 september 2019 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Komt er ook een tijdelijke vervanger voor @:onlogisch?
@trein2000quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:52 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat!quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sounddragon zou leuk zijn (ik zet geen mention, anders kan ik weer brommen denk ik).quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:52 schreef Doublepain het volgende:
nee lelijk, arm en dikquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Huh, jij bent lelijk maar toch heel rijk?
hij zegt ik wil dan wel een huisje op wielenquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had ik maar een huisje op wielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |