ik weet niet waarom ik ban had lolquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Goed om je terug te hebben na je onterechte ban.
Klootzakken die je hadden geband.
@:klummie
@:ggmm
@:banny
@yvonnequote:Op zaterdag 7 september 2019 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik ban had lol
Zijn dit allemaal neven van Charlotte?quote:
Neven, broers, vaders, lovers, kunnen op het kamp allemaal één en dezelfde persoon zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal neven van Charlotte?
gefeliciteerd vriendquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Terug van je ban op mijn verjaardag, genot
Gefeliciteerd, pik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, @possetjequote:Op zaterdag 7 september 2019 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Komt er ook een tijdelijke vervanger voor @:onlogisch?
@trein2000quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:52 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat!quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sounddragon zou leuk zijn (ik zet geen mention, anders kan ik weer brommen denk ik).quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:52 schreef Doublepain het volgende:
nee lelijk, arm en dikquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Huh, jij bent lelijk maar toch heel rijk?
hij zegt ik wil dan wel een huisje op wielenquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had ik maar een huisje op wielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |