Ik haat de herfstquote:
Tijd van lekkere truien, prachtige kleuren van de bomen en ander natuurpracht, gezellig binnenzitten onder een dekentje met een kop theequote:Op donderdag 5 september 2019 16:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Oneens, een tijd van gesnotter, gehoest. Brr koud hebben, en en, nog veel meer ellende!
Dat kan niet op het werkquote:Op donderdag 5 september 2019 16:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijd van lekkere truien, prachtige kleuren van de bomen en ander natuurpracht, gezellig binnenzitten onder een dekentje met een kop thee
Nee, maar je bent toch ook niet 24/7 op het werk?quote:
Het is nog niet eens echt herfstquote:
Nee, gelukkig niet zeg! maja, zie op tegen de tijd van in het donker naar het werk en donker terug komen, kan ik niet tegenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar je bent toch ook niet 24/7 op het werk?
Mij wil je niet in een zomerjurk zien hoor. Herfst en wintermode is de beste modequote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef JJH het volgende:
Vrouwen en truien, ik vind het geen fijne combi.
Heerlijk, ik word daar echt heel erg blij van altijdquote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef Ivo1986 het volgende:
Nee, gelukkig niet zeg! maja, zie op tegen de tijd van in het donker naar het werk en donker terug komen, kan ik niet tegen
Smorgens en savonds moeten krabbenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mij wil je niet in een zomerjurk zien hoor. Herfst en wintermode is de beste mode
[..]
Heerlijk, ik word daar echt heel erg blij van altijd
Nee?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mij wil je niet in een zomerjurk zien hoor. Herfst en wintermode is de beste mode
[..]
Nopequote:Op donderdag 5 september 2019 16:28 schreef JJH het volgende:
Nee?
Verder vind ik de herfst niet heel verkeerd. Zolang ik maar niet buiten ben als het regent.
Super ver rijden voor mij denk ikquote:Op donderdag 5 september 2019 16:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Ok jij komt dan eff dagelijks mijn auto krabben!
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef JJH het volgende:
Pics om te oordelen of we dat willen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je vaker scheren.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Smorgens en savonds moeten krabben
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort truien waar ze dan niks onder aan hebben
[..]
Pics om te oordelen of we dat willen.
Wat? Dat is chill als ze dat soort truien hebben waar je gewoon even makkelijk en sneaky in het openbaar even kan friemelen.quote:
Eenschquote:Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat? Dat is chill als ze dat soort truien hebben waar je gewoon even makkelijk en sneaky in het openbaar even kan friemelen.
Das een jurk.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort truien waar ze dan niks onder aan hebben
[..]
Pics om te oordelen of we dat willen.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
Wat? Dat is chill als ze dat soort truien hebben waar je gewoon even makkelijk en sneaky in het openbaar even kan friemelen.
Nee dat is een sweater dress. Dus het is beide. Ik reken het als trui.quote:
Je bent gewoon nog nooit lekker in het openbaar gefriemeldquote:
Wie?quote:
Maar echtquote:
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 5 september 2019 16:37 schreef dud0r het volgende:
Je bent gewoon nog nooit lekker in het openbaar gefriemeld
Of wat denk je van vrouwen met lange winterjassenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef JJH het volgende:
Ben je nu eindelijk op hem afgeknapt? Dan kan ik jou vertellen wat ik te bieden heb.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nu eindelijk op hem afgeknapt? Dan kan ik jou vertellen wat ik te bieden heb.
Ik was al vanaf post 1 die ik zag van hem op hem afgeknapt.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je nu eindelijk op hem afgeknapt? Dan kan ik jou vertellen wat ik te bieden heb.
quote:
Zoveel leugens om je gevoelens voor mij te verbergen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was al vanaf post 1 die ik zag van hem op hem afgeknapt.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel hoor. Genoeg over hem, nu over mij.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was al vanaf post 1 die ik zag van hem op hem afgeknapt.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel hoor. Genoeg over hem, nu over mij.
Haags, dit is toch een note?quote:
Wat zou dan het gevolg van de note zijn?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags, dit is toch een note?
Vertel.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat snap ik wel hoor. Genoeg over hem, nu over mij.
Neu, het zou hem wel sieren als hij na deze weergaloze afgang direct op #anoniem gaat.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb Haags wel voor ergere dingen uitgemaakt zonder een note te krijgen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu, het zou hem wel sieren als hij na deze weergaloze afgang direct op #anoniem gaat.
Trek het je niet aanquote:Op donderdag 5 september 2019 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb Haags wel voor ergere dingen uitgemaakt zonder een note te krijgen.
[..]![]()
Niks. Maar solo wil graag mijn maagdelijke note status verbreken.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat zou dan het gevolg van de note zijn?
Terechtquote:Op donderdag 5 september 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks. Maar solo wil graag mijn maagdelijke note status verbreken.
Hebben de meeste olifanten en nijlpaardenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Haags heeft een grote bek maar gelukkig ook een dikke huid
Ik word gewoon door alle crew gebashed hierquote:
Tijd om uit te loggen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik word gewoon door alle crew gebashed hier
Ik zou NU een mailtje sturen naar Danny als ik jou was.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik word gewoon door alle crew gebashed hier
Neuh. Ik ga zo eens kijken wat ik moet doen voor het eten en dan laat ik jullie weer even met rust hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd om uit te loggen.
Met zo'n lange brief zoals over Haags toen?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou NU een mailtje sturen naar Danny als ik jou was.
Ja is goed.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met zo'n lange brief zoals over Haags toen?
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met zo'n lange brief zoals over Haags toen?
Nice Haags.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is goed, dan pak ik je wijffie wel
Smoothquote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oké oké. Nog andere tips?quote:
quote:
Ik leer snel 👊quote:Op donderdag 5 september 2019 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Smooth
[..]
Oké oké. Nog andere tips?
[..]
Niet gelezen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:53 schreef Sigaartje het volgende:
Ook geen hond die mijn post ook interesseert he???
Allemaal van die zelfingenomen types die geen drol te vertellen hebben.
Zei je wat?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:53 schreef Sigaartje het volgende:
Ook geen hond die mijn post ook interesseert he???
Allemaal van die zelfingenomen types die geen drol te vertellen hebben.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:56 schreef I. het volgende:
Hallo
Hierbij even een vaarwel en verhaal van mijn kant. Afgelopen middag heb ik een ban gekregen van 4 dagen. Echt totaal onverwacht. Oke oke, misschien een beetje onzin uitgekraamd (in ONZIN) en wat geschopt tegen de acts die momenteel gespeeld worden in het dts topic (dodetopicspel), maar moet dat mij een ban opleveren van vier dagen? Het is onzin mensenEr lopen users rond hier die nog vele malen erger zijn, maar geen ban krijgen.
Inmiddels post ik hier al bijna 15 jaar, maar de laatste jaren is het plezier er wel vanaf. Vooral toen ineens meneer Haags kwartiertje ging posten in MEN. Hij vroeg me in dm of ik wou helpen om 100.000 keer te posten in een jaar. Oke prima, geen probleem. Meneer zei er wel bij dat het hem niet kon schelen op wat voor manier dat ging. Dat vond ik al een beetje vreemd.
Na een tijdje kwam ik steeds vaker dit soort topics tegen MEN / +5 telspel #18 (topic na topic volgebaggerd door Haags). Eerlijk is eerlijk ik deed het ook wel, maar zoals te zien is aan mijn aantal posts in vergelijking met die van Haags is duidelijk te zien wie de grootste spammerd was. Tijdje later ging meneer elke ochtend topics volbaggeren met zijn kloon m87 (52614 posts in 2018).
Tot mijn stomme verbazing was deze zelfde meneer uit den Haag ineens mod. Op het moment dat ik het zag dacht ik "hoe dan?" (hoe kan je zo iemand nou mod maken?) zelfs de grootste baggeraar van FOK kan blijkbaar mod worden op FOK.
Beste mensen ik zal dit verhaal kort houden, want lange verhalen wordt niet zo gewaardeerd op FOK, maar Haags is nep. Welke idioot staat elke dag om half vijf op om vervolgens op FOK te gaan posten. Meneer is elke dag op zijn werk, waar alleen maar op FOK wordt gepost... Wie is hier nou gestoord? Of is Haags zijn werk gewoon FOK?
Deze ban heeft mij in ieder geval in een diepe put gegooid (en dan bedoel ik vooral op geestelijk gebied). Ik hoop dat degene die mij deze ban heeft bezorgd blij is en tevreden. Enige uitleg zou leuk zijn, maar hoeft niet.
Ik stop er in ieder geval mee om te posten onder de naam aloa. Misschien ooit nog wel een keer, de tijd zal het leren. Dit gaat me uiteraard nog een langere ban opleveren... het is niet anders
Ik wens de meeste users in het dodetopicspel het beste toe.
Op naar de miljoen Haags, je bent de beste hoor.
Groetjes.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:56 schreef I. het volgende:
Hallo
Hierbij even een vaarwel en verhaal van mijn kant. Afgelopen middag heb ik een ban gekregen van 4 dagen. Echt totaal onverwacht. Oke oke, misschien een beetje onzin uitgekraamd (in ONZIN) en wat geschopt tegen de acts die momenteel gespeeld worden in het dts topic (dodetopicspel), maar moet dat mij een ban opleveren van vier dagen? Het is onzin mensenEr lopen users rond hier die nog vele malen erger zijn, maar geen ban krijgen.
Inmiddels post ik hier al bijna 15 jaar, maar de laatste jaren is het plezier er wel vanaf. Vooral toen ineens meneer Haags kwartiertje ging posten in MEN. Hij vroeg me in dm of ik wou helpen om 100.000 keer te posten in een jaar. Oke prima, geen probleem. Meneer zei er wel bij dat het hem niet kon schelen op wat voor manier dat ging. Dat vond ik al een beetje vreemd.
Na een tijdje kwam ik steeds vaker dit soort topics tegen MEN / +5 telspel #18 (topic na topic volgebaggerd door Haags). Eerlijk is eerlijk ik deed het ook wel, maar zoals te zien is aan mijn aantal posts in vergelijking met die van Haags is duidelijk te zien wie de grootste spammerd was. Tijdje later ging meneer elke ochtend topics volbaggeren met zijn kloon m87 (52614 posts in 2018).
Tot mijn stomme verbazing was deze zelfde meneer uit den Haag ineens mod. Op het moment dat ik het zag dacht ik "hoe dan?" (hoe kan je zo iemand nou mod maken?) zelfs de grootste baggeraar van FOK kan blijkbaar mod worden op FOK.
Beste mensen ik zal dit verhaal kort houden, want lange verhalen wordt niet zo gewaardeerd op FOK, maar Haags is nep. Welke idioot staat elke dag om half vijf op om vervolgens op FOK te gaan posten. Meneer is elke dag op zijn werk, waar alleen maar op FOK wordt gepost... Wie is hier nou gestoord? Of is Haags zijn werk gewoon FOK?
Deze ban heeft mij in ieder geval in een diepe put gegooid (en dan bedoel ik vooral op geestelijk gebied). Ik hoop dat degene die mij deze ban heeft bezorgd blij is en tevreden. Enige uitleg zou leuk zijn, maar hoeft niet.
Ik stop er in ieder geval mee om te posten onder de naam aloa. Misschien ooit nog wel een keer, de tijd zal het leren. Dit gaat me uiteraard nog een langere ban opleveren... het is niet anders
Groetjes.
okquote:Op donderdag 5 september 2019 16:57 schreef Sigaartje het volgende:
Ik kan rustig de meest vreselijke dingen roepen zonder geband te worden.
@Solotovski lees je deze uitdaging?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:57 schreef Sigaartje het volgende:
Okquote:Op donderdag 5 september 2019 16:57 schreef Sigaartje het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
@:I. wat is dit allemaalGa
Ga je helemaal stoppen met posten?
Beter lezen.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
@:I. wat is dit allemaalGa
Ga je helemaal stoppen met posten?
Mijn zege heb jequote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja sorry ben moe en mijn concentratie is niet 100%quote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sorry ben moe en mijn concentratie is niet 100%
Ik zou het niet doen als ik hem was.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:solotovski lees je deze uitdaging?
Solotovski brengt wereldvredequote:Op donderdag 5 september 2019 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik hem was.
Laten we het forum gewoon gezellig houden
Ik doe mijn best maar met zo'n stelletje ongeregeld is dat niet altijd even makkelijkquote:Op donderdag 5 september 2019 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Solotovski brengt wereldvrede
Gelukkig is het ONZquote:Op donderdag 5 september 2019 17:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar met zo'n stelletje ongeregeld is dat niet altijd even makkelijk
Bedankt. Heb het nog een keer gelezen na een kop koffie, en snap het nu.quote:
Topper.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bedankt. Heb het nog een keer gelezen na een kop koffie, en snap het nu.
Hij moet dat in klb doen he.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik hem was.
Laten we het forum gewoon gezellig houden
Goed gedaan. Wil je nou een koekje als beloning ofzo?quote:Op donderdag 5 september 2019 17:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bedankt. Heb het nog een keer gelezen na een kop koffie, en snap het nu.
Zal je eens een koekje van eigen deeg geven.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:31 schreef dud0r het volgende:
Goed gedaan. Wil je nou een koekje als beloning ofzo?
Beter niet, straks moet ik nog aan het werkquote:Op donderdag 5 september 2019 17:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij moet dat in klb doen he.
[..]
Goed gedaan. Wil je nou een koekje als beloning ofzo?
whehe nerdje 🤓🤓🤓🤓🤓🤣🤣quote:Op donderdag 5 september 2019 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Biem volgende week drie sollicitatiegesprekken voor een afstudeerstage.
Dit was goud jaquote:Op donderdag 5 september 2019 16:56 schreef I. het volgende:
Hallo
Groetjes.
lmao van wie was ditquote:Op donderdag 5 september 2019 16:56 schreef I. het volgende:
Hallo
Groetjes.
Zit een heel tof bedrijf in.quote:
Lees jij uberhaupt welquote:
Ik heb geen deeg momenteel dus dat gaat lastig. Ik ga morgen deeg maken voor verse croissants. Dus daar mag je ook geen koekje van maken.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal je eens een koekje van eigen deeg geven.
Doe je eens wat voor je kleurtjequote:Op donderdag 5 september 2019 17:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beter niet, straks moet ik nog aan het werk
Dishonored 2, god of war, resident evil 7quote:
Hier ookquote:
Vanochtend zon, vanmiddag zon, nu zon. Je woont in het verkeerde gedeelte van het la ndquote:Op donderdag 5 september 2019 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag geen zon gezien hier.
Dan hadden we er nog wat aanquote:
Doe een gordijn openquote:Op donderdag 5 september 2019 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag geen zon gezien hier.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:48 schreef Solotovski het volgende:
Kan fok niet voice scheelt me typen
Luie kutquote:Op donderdag 5 september 2019 17:48 schreef Solotovski het volgende:
Over kut gesproken heb je nog een kutverhaal voor onsquote:
Kan er even geen "verzinnen"quote:Op donderdag 5 september 2019 17:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Over kut gesproken heb je nog een kutverhaal voor ons
Geef me een half uurtjequote:Op donderdag 5 september 2019 17:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat deze dag ooit zou komen.
Je kan toch op mobiel dat microfoon knopje gebruiken? Dan hoef je alleen maar in je telefoon te wauwelen en op versturen te drukkenquote:Op donderdag 5 september 2019 17:48 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2019 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan toch op mobiel dat microfoon knopje gebruiken? Dan hoef je alleen maar in je telefoon te wauwelen en op versturen te drukken
Hier nietquote:Op donderdag 5 september 2019 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan toch op mobiel dat microfoon knopje gebruiken? Dan hoef je alleen maar in je telefoon te wauwelen en op versturen te drukken
quote:Op donderdag 5 september 2019 17:57 schreef Kiid het volgende:
Alleen maar saaie; god of war, red dead 2, last of us ofzo
Alleen rocket league is wel cool
Rocket league staat bijna even hoog op de lijst met sneue spellen als fortnightquote:Op donderdag 5 september 2019 17:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen maar saaie; god of war, red dead 2, last of us ofzo
Alleen rocket league is wel cool
Daarom is het ff w8e tot fifa 20quote:Op donderdag 5 september 2019 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rocket league staat bijna even hoog op de lijst met sneue spellen als fortnight
Vrouwen onheus bejegenenquote:
Deze site is niet bereikbaarquote:
Ik wil geen vrouwen maar ik wil kopjechinoquote:Op donderdag 5 september 2019 18:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vrouwen
https://www.google.com/se(...)4QAQ&biw=320&bih=452
Ja graag!quote:Op donderdag 5 september 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doet het niet? Miss kan je beter sturen over app of dm
Jammer.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Deze site is niet bereikbaar
Het IP-adres van de server van www.nooitvanjeleven.nl kan niet worden gevonden.
Beide nee. En heb je nummer niet eens.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
Doet het niet? Miss kan je beter sturen over app of dm
Dm! Foto'tje kan geen kwaad tochquote:Op donderdag 5 september 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Beide nee. En heb je nummer niet eens.
Is ook zo hahaquote:Op donderdag 5 september 2019 18:11 schreef Kiid het volgende:
Ik wil ook eens dm contact hebben met een chick. Het voelt soms alsof ik de enige ben die niemand heeft hier
quote:Op donderdag 5 september 2019 18:11 schreef Kiid het volgende:
Ik wil ook eens dm contact hebben met een chick. Het voelt soms alsof ik de enige ben die niemand heeft hier
Je hebt in RL een vriendin. Dat zijn goals. Als ik een vriend zou hebben dan zouden dit soort dingen niet eens in me opkomen.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:11 schreef Kiid het volgende:
Je moest eens weten wat die allemaal zegt.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt in RL een vriendin. Dat zijn goals. Als ik een vriend zou hebben dan zouden dit soort dingen niet eens in me opkomen.
Heb wel eens wat meegekregen ja. Maar dat is maar een fractie uiteraard.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Je moest eens weten wat die allemaal zegt.
Mwah. Fifa 20 paar dagen van te voren kunnen spelen zijn #GOALS, maar een vriendin hebben nietquote:Op donderdag 5 september 2019 18:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt in RL een vriendin. Dat zijn goals. Als ik een vriend zou hebben dan zouden dit soort dingen niet eens in me opkomen.
quote:Op donderdag 5 september 2019 18:17 schreef Kiid het volgende:
Mwah. Fifa 20 paar dagen van te voren kunnen spelen zijn #GOALS, maar een vriendin hebben niet
quote:Op donderdag 5 september 2019 18:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Fifa 20 paar dagen van te voren kunnen spelen zijn #GOALS, maar een vriendin hebben niet
Rapper Sjors.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:19 schreef Solotovski het volgende:
Eindelijk een act gevonden bij azpi die nog sneuer is dan zn dbz act
Mja, je hebt geen vriend dus eigenlijk hebben we niks aan deze wetenschapquote:Op donderdag 5 september 2019 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vriend zou hebben zou ik hem echt dumpen als hij zo over mij zou praten de hele tijd en ik kwam er achter.
Mja hij doet het anoniem hequote:Op donderdag 5 september 2019 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vriend zou hebben zou ik hem echt dumpen als hij zo over mij zou praten de hele tijd en ik kwam er achter.
Ja. Zegt hij.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Azpilikutje heeft toch een vriendin?
Je kunt altijd nog #anoniem gaanquote:Op donderdag 5 september 2019 18:26 schreef Kiid het volgende:
Ik zou ook best een powernapje kunnen gebruiken nu alleen dan slaap ik straks weer moeilijk. Voelt echt alsof mijn leven alleen maar problemen kent
Enige dat we hier hebben is de wetenschap dat we allemaal doodgaanquote:Op donderdag 5 september 2019 18:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Azpilikutje heeft toch een vriendin?
Is altijd een fijne optie om achter de hand te hebbenquote:Op donderdag 5 september 2019 18:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog #anoniem gaan
Echt wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:28 schreef Kiid het volgende:
Je moet die nare geruchten ook helemaal niet geloven. Zijn misgunners
Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Misschien Tinder eens installeren.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet.
Goed ideequote:Op donderdag 5 september 2019 18:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien Tinder eens installeren.
Been there, done that.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Misschien Tinder eens installeren.
Aha, dus je speelt nu Grindr?quote:Op donderdag 5 september 2019 18:36 schreef I. het volgende:
Ik heb Tinder al uitgespeeld. Alle monsters uit de weg geruimd.
Slik even wat Kamagra dan. Dan kan je er weer even tegenaan. Is je vriendin ook weer blij en kan je de hele avond FIFA spelen.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:38 schreef Kiid het volgende:
Ik heb geen energie en zin voor seks maar zou nu wel kunnen
Waar haal je dat spul?quote:Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Slik even wat Kamagra dan. Dan kan je er weer even tegenaan. Is je vriendin ook weer blij en kan je de hele avond FIFA spelen.
Internet.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar haal je dat spul?
Werken tegen je zin is echt slopend
Haha nee. Ik hou niet zo van spellen met knuppels.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Aha, dus je speelt nu Grindr?
Dat denk ik niet. Dan wordt het toch even aan je gedachten opzij zetten. Aan iemand anders denken en gaan voor een paar minutenquote:
Ben zelfs daar te moe voor vriendquote:Op donderdag 5 september 2019 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan wordt het toch even aan je gedachten opzij zetten. Aan iemand anders denken en gaan voor een paar minuten
Dan pakt ze de draken deurstopper er maar bijquote:
nder wrijving geen glansquote:Op donderdag 5 september 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo
Wat is er mis met jou.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb kruidnoten gekocht vandaag. Wat is er mis met mij.
Een hoop als je geen karamel zeezout pepernoten heb gekochfquote:Op donderdag 5 september 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Geef mijquote:Op donderdag 5 september 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2019 18:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een hoop als je geen karamel zeezout pepernoten heb gekochf
mischien...quote:Op donderdag 5 september 2019 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kennen jullie dat spelletje Kutjesnuffel?
Ik wil van Ama pepernoten, niet van jouquote:Op donderdag 5 september 2019 19:03 schreef Kiid het volgende:
Misschien wonen wij wel juist dicht bij elkaar? Zeker omdat ik ook ver van ama woon
Als je nu nog niet weet in welke omgeving kopje woont heb je echt niet opgeletquote:Op donderdag 5 september 2019 19:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien wonen wij wel juist dicht bij elkaar? Zeker omdat ik ook ver van ama woon
Potverdorie zeg. Had ik gelijk kunnen checken of die glow in the dark deken echt zo leuk isquote:
Zo doet die altijd al sinds hij een vriendin heeft.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:05 schreef TaMieke het volgende:
Kiid heeft voor het eerst sinds tijden het rijk alleen? Of is ie zn pilletje vanmorgen vergeten?
Omgeving Pieter Baan Centrum.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet in welke omgeving kopje woont heb je echt niet opgelet
Die heb ik nu nog niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Potverdorie zeg. Had ik gelijk kunnen checken of die glow in the dark deken echt zo leuk is
Neequote:Op donderdag 5 september 2019 19:05 schreef TaMieke het volgende:
Kiid heeft voor het eerst sinds tijden het rijk alleen? Of is ie zn pilletje vanmorgen vergeten?
Ik volg het hier ook niet echt op de voetquote:Op donderdag 5 september 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet in welke omgeving kopje woont heb je echt niet opgelet
Zoiets is het begin van het einde, gap. Straks is het een scherm, over een paar maanden lig je op de logeerkamer.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee
Ze ligt gewoon naast me maar met een kussen als barrière
Bijna medelijden met zn vriendinquote:Op donderdag 5 september 2019 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo doet die altijd al sinds hij een vriendin heeft.
waarom dat kussen?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee
Ze ligt gewoon naast me maar met een kussen als barrière
Zorg eens dat Solo opschiet danquote:Op donderdag 5 september 2019 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Die heb ik nu nog niet.Krijg ik pas eind volgende maand.
Ik vind het een zegequote:Op donderdag 5 september 2019 19:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zoiets is het begin van het einde, gap. Straks is het een scherm, over een paar maanden lig je op de logeerkamer.
@Solotovskiquote:Op donderdag 5 september 2019 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zorg eens dat Solo opschiet dan
Jij valt op reuzen?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik volg het hier ook niet echt op de voet. Weet alleen wat ik wil en dat is kopjechino
Omdat ik niet in je act trap?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:08 schreef Kiid het volgende:
Ik volg het hier ook niet echt op de voet. Weet alleen wat ik wil en dat is kopjechino
Lekker frikandelbroodjes en energy klappen toch jatoch jwzquote:Op donderdag 5 september 2019 19:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
yesss hermans is ziek eerste 2 uur gs valt uit =D wie smoke en naar de appie op plein?
Ghehequote:Op donderdag 5 september 2019 19:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat ik niet in je act trap?
Welke act? Ben oprechtquote:Op donderdag 5 september 2019 19:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat ik niet in je act trap?
wel echt kut dat je tas nu moet achterlate -.- was laatst met joep en reinier idd energy en fribro zegt die kassachick zo van "hee je tas moet bij de ingang" joep zo van "hou je kk smoel stink-hoer" hahaha wij vet hard wegrennen reinier had nog vgd opgesmoket en naar maatschappijleer gegaan faaaakkking spacend xDquote:Op donderdag 5 september 2019 19:11 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker frikandelbroodjes en energy klappen toch jatoch jwz
Niet?quote:
Je klinkt net als Haagsquote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wel echt kut dat je tas nu moet achterlate -.- was laatst met joep en reinier idd energy en fribro zegt die kassachick zo van "hee je tas moet bij de ingang" joep zo van "hou je kk smoel stink-hoer" hahaha wij vet hard wegrennen reinier had nog vgd opgesmoket en naar maatschappijleer gegaan faaaakkking spacend xD
Ik ben alleen cooler dan haagsquote:Op donderdag 5 september 2019 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Je klinkt net als Haags
AHAHA gare shit kill echt kut ja XDquote:Op donderdag 5 september 2019 19:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wel echt kut dat je tas nu moet achterlate -.- was laatst met joep en reinier idd energy en fribro zegt die kassachick zo van "hee je tas moet bij de ingang" joep zo van "hou je kk smoel stink-hoer" hahaha wij vet hard wegrennen reinier had nog vgd opgesmoket en naar maatschappijleer gegaan faaaakkking spacend xD
Daar stopt het nietquote:Op donderdag 5 september 2019 19:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je legt de lat niet erg hoog hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |