Ik haat de herfstquote:
Tijd van lekkere truien, prachtige kleuren van de bomen en ander natuurpracht, gezellig binnenzitten onder een dekentje met een kop theequote:Op donderdag 5 september 2019 16:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Oneens, een tijd van gesnotter, gehoest. Brr koud hebben, en en, nog veel meer ellende!
Dat kan niet op het werkquote:Op donderdag 5 september 2019 16:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijd van lekkere truien, prachtige kleuren van de bomen en ander natuurpracht, gezellig binnenzitten onder een dekentje met een kop thee
Nee, maar je bent toch ook niet 24/7 op het werk?quote:
Het is nog niet eens echt herfstquote:
Nee, gelukkig niet zeg! maja, zie op tegen de tijd van in het donker naar het werk en donker terug komen, kan ik niet tegenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar je bent toch ook niet 24/7 op het werk?
Mij wil je niet in een zomerjurk zien hoor. Herfst en wintermode is de beste modequote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef JJH het volgende:
Vrouwen en truien, ik vind het geen fijne combi.
Heerlijk, ik word daar echt heel erg blij van altijdquote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef Ivo1986 het volgende:
Nee, gelukkig niet zeg! maja, zie op tegen de tijd van in het donker naar het werk en donker terug komen, kan ik niet tegen
Smorgens en savonds moeten krabbenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mij wil je niet in een zomerjurk zien hoor. Herfst en wintermode is de beste mode
[..]
Heerlijk, ik word daar echt heel erg blij van altijd
Nee?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mij wil je niet in een zomerjurk zien hoor. Herfst en wintermode is de beste mode
[..]
Nopequote:Op donderdag 5 september 2019 16:28 schreef JJH het volgende:
Nee?
Verder vind ik de herfst niet heel verkeerd. Zolang ik maar niet buiten ben als het regent.
Super ver rijden voor mij denk ikquote:Op donderdag 5 september 2019 16:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Ok jij komt dan eff dagelijks mijn auto krabben!
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef JJH het volgende:
Pics om te oordelen of we dat willen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je vaker scheren.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Smorgens en savonds moeten krabben
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort truien waar ze dan niks onder aan hebben
[..]
Pics om te oordelen of we dat willen.
Wat? Dat is chill als ze dat soort truien hebben waar je gewoon even makkelijk en sneaky in het openbaar even kan friemelen.quote:
Eenschquote:Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat? Dat is chill als ze dat soort truien hebben waar je gewoon even makkelijk en sneaky in het openbaar even kan friemelen.
Das een jurk.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort truien waar ze dan niks onder aan hebben
[..]
Pics om te oordelen of we dat willen.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
Wat? Dat is chill als ze dat soort truien hebben waar je gewoon even makkelijk en sneaky in het openbaar even kan friemelen.
Nee dat is een sweater dress. Dus het is beide. Ik reken het als trui.quote:
Je bent gewoon nog nooit lekker in het openbaar gefriemeldquote:
Wie?quote:
Maar echtquote:
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 5 september 2019 16:37 schreef dud0r het volgende:
Je bent gewoon nog nooit lekker in het openbaar gefriemeld
Of wat denk je van vrouwen met lange winterjassenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:24 schreef JJH het volgende:
Ben je nu eindelijk op hem afgeknapt? Dan kan ik jou vertellen wat ik te bieden heb.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nu eindelijk op hem afgeknapt? Dan kan ik jou vertellen wat ik te bieden heb.
Ik was al vanaf post 1 die ik zag van hem op hem afgeknapt.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je nu eindelijk op hem afgeknapt? Dan kan ik jou vertellen wat ik te bieden heb.
quote:
Zoveel leugens om je gevoelens voor mij te verbergen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was al vanaf post 1 die ik zag van hem op hem afgeknapt.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel hoor. Genoeg over hem, nu over mij.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was al vanaf post 1 die ik zag van hem op hem afgeknapt.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel hoor. Genoeg over hem, nu over mij.
Haags, dit is toch een note?quote:
Wat zou dan het gevolg van de note zijn?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags, dit is toch een note?
Vertel.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat snap ik wel hoor. Genoeg over hem, nu over mij.
Neu, het zou hem wel sieren als hij na deze weergaloze afgang direct op #anoniem gaat.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb Haags wel voor ergere dingen uitgemaakt zonder een note te krijgen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu, het zou hem wel sieren als hij na deze weergaloze afgang direct op #anoniem gaat.
Trek het je niet aanquote:Op donderdag 5 september 2019 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb Haags wel voor ergere dingen uitgemaakt zonder een note te krijgen.
[..]![]()
Niks. Maar solo wil graag mijn maagdelijke note status verbreken.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat zou dan het gevolg van de note zijn?
Terechtquote:Op donderdag 5 september 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks. Maar solo wil graag mijn maagdelijke note status verbreken.
Hebben de meeste olifanten en nijlpaardenquote:Op donderdag 5 september 2019 16:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Haags heeft een grote bek maar gelukkig ook een dikke huid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |