Lekker dan ik wist niet eens dat die-en-die dood ging... nu hoef ik het niet meer te kijkenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Reacties als 'ik schrok zo toen die-en-die ineens doodging!' horen hier dus niet.
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:36 schreef mapima het volgende:
bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet je in spoilers zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Sommige mensen moet je in spoilers stoppenquote:Op donderdag 5 september 2019 15:36 schreef mapima het volgende:
sommige dingen moet je in spoilers zetten
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je in spoilers stoppen
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je in spoilers stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bij dezeJe achternaam zal maar Dingen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je verplicht in een spoiler."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
Die zitten op een spoiler, niet in een spoiler.quote:
Klopt helaas zijn mijn paint skills niet dusdanig dat ik ze er in kan stoppen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die zitten op een spoiler, niet in een spoiler.
Ze zijn erop gesjopt denk ikquote:Op donderdag 5 september 2019 15:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik zou ze eraf schoppen. Stel dat ding breekt af..
Het is wel echt klassieke taart etalage plankquote:Op donderdag 5 september 2019 15:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik zou ze eraf schoppen. Stel dat ding breekt af..
Tja sommige mensen willen een taartschep op hun auto.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:58 schreef Nismo91 het volgende:
[ afbeelding ]
Spoilers niet kunnen waarderen
Stel je voor dat je in het weekend met allemaal spoilers geconfronteerd wordt.. gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Fantastisch. Is jouw weekend al begonnen of zo?
Ja lekker, nou doe je het zelf ookquote:Op donderdag 5 september 2019 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig heeft Mike niet verteld dat hij door "één of andere vent" werd vermoord.
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja lekker, nou doe je het zelf ook
Zoek eens op tuning in Japan, die lui zijn gestoordquote:Op donderdag 5 september 2019 23:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit een photoshop is....
Nouja het is dat dat soort toestanden gewoon zwaar illegaal zijn hier anders zou ik mijn hart ook vasthoudenquote:Op vrijdag 6 september 2019 06:44 schreef Andros het volgende:
[..]
Zoek eens op tuning in Japan, die lui zijn gestoord
[ afbeelding ]
Walter Hoeijmakers?quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:02 schreef Ezio het volgende:
TS dacht dat Walter de serie zou overleven
Ah die ken ik niet.quote:
Is dat mister White van resevoir dogs?quote:
Ik herinner me alleen iets met een oor.quote:
Iedereen behalve Mr Pink gaat dood in RDquote:Op vrijdag 6 september 2019 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat mister White van resevoir dogs?
Djesus spoilersquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Iedereen behalve Mr Pink gaat dood in RD
Film uit 1992quote:
Ja net uit dusquote:
Dat hoeft nu dan niet meerquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wilde hem net dit weekend gaan kijken...
hmm kunnen je plannen weer op de schopquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wilde hem net dit weekend gaan kijken...
Of dat Tyler Durden met zichzelf vecht de hele tijdquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm kunnen je plannen weer op de schopdit is ook waarom ik dit topic open
mensen denken gewoon niet na wat ze allemaal online plempen.
Straks gaan mensen ook nog zeggen de bruce willis in the sixth sense eigenlijk de hele tijd al dood is ofzo
Precies dat soort dingen moet je gewoon niet zeggenquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of dat Tyler Durden met zichzelf vecht de hele tijd
Of dat Rosebud die slee isquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies dat soort dingen moet je gewoon niet zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |