quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Suitsupply is goedkope troep in die kringen.
quote:Een meerdaagse vlucht met een dergelijk vliegtuig kost gemiddeld vele tienduizenden euro’s. De eigenaar van het privévliegtuig is Fokke de Jong, oprichter van SuitSupply, een bedrijf met 125 vestigingen over de hele wereld, dat maatpakken verkoopt.
@ajaxquote:
Op naar het Somalië topic.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met zijn vader. Oh nee, die is er niet. DNA Onbekend genot.
Wil jij niet zijn daddy worden?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met zijn vader. Oh nee, die is er niet. DNA Onbekend genot.
Ja zij dragen niet vaak wat ze verkopen.quote:
Ja wat een meuk bedenken die mongolenquote:
kan je dan gratis tv kijken?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:45 schreef superniger het volgende:
Ik ken niemand met een kijkcijfer kastje in huis.
Ze verneuken het zelfquote:Op woensdag 4 september 2019 23:45 schreef monkyyy het volgende:
TV is een stervend medium dat stuiptrekkingen vertoont, zeg het maar gewoon Galjaard
twitter:KayBessels twitterde op woensdag 04-09-2019 om 23:40:06Wel leuk dat Eva een van haar afrondende gesprekken met Talpa gewoon op tv voert. #jinek reageer retweet
Of dansen. Etc etc,quote:Op woensdag 4 september 2019 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze verneuken het zelf
Kwaliteit is ver te zoeken lekker iedere avond dezelfde BNer
6 verschillende talenten jachtenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze verneuken het zelf
Kwaliteit is ver te zoeken lekker iedere avond dezelfde BNer
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Of dansen. Etc etc,
Ok we zijn uit ideeen, We doen BNer erin... bagger
Jaaaaquote:Op woensdag 4 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
6 verschillende talenten jachten
Naar zijn vunzige zender zeker, vuillakquote:
Ja. Was leuk eerste keer. Maar nu veel tever uitgekouwdquote:Op woensdag 4 september 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
6 verschillende talenten jachten
Mjah de teveel feministische trekjes bevallen me niet. Ok om te noemen keer. Maar ok Pauw Godquote:Op woensdag 4 september 2019 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
Jinek is echt een dood programma geworden zeg
ongelooooooflijk
Hahaquote:Op woensdag 4 september 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil Martien weleens meenemen naar de schietbaan
Is gewoon de beste interviewer van Nederlandquote:Op woensdag 4 september 2019 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb enorm zin in Jeroen Pauw op televisie
Je kunt T al afmeten hier gewoon..? Hoe minder het iets boeit hoe meer reactie,. Jort is er ook voor de 1000000 keer incl rest vaakquote:Op woensdag 4 september 2019 23:53 schreef BlackNero het volgende:
Pauw heeft dit talkshow seizoen nu al gewonnen. Zonder ook maar iets te doen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:54 schreef superniger het volgende:
Ik schakel over naar Eurosport.
Fijne nacht iedereen.
Ik vanaf nu, lijkt me leukquote:
Volgens mij de publiekequote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:59 schreef svann het volgende:
Niet het terugkijken waard, zo te lezen.
Tot morgen.
F&S / Downton Abbey #3 This is not the end!quote:Op donderdag 5 september 2019 00:04 schreef kree het volgende:
Kan geen down town Abby vinden hier? —>. Tv SC
Truste skatjequote:
Hebben jullie het over de film? Ik zie geen nieuwe serie.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
F&S / Downton Abbey #3 This is not the end!
Ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb enorm zin in Jeroen Pauw op televisie
Sekszusjes.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:56 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vieze oude man.
Die waren pas ook bij Wilfred en Coronel.quote:
Ja moeite waard denk je? Geen idee nl, hoor dat voor het eerstquote:
Ellie dus VBL ON TOURtwitter:JinekLive twitterde op donderdag 05-09-2019 om 19:15:30Geweld tegen agenten komt steeds vaker voor. @ferdgrapperhaus maakte vanmiddag bekend dat de politie wordt uitgerust met tasers. Vanavond bij #Jinek: Ellie Lust en agenten Koen Simmers, van vakbond @NPBactueel, en Maarten Brink, van politiebond @acp_zwb. https://t.co/g0xZNDtO3f reageer retweet
@Calandquote:Op donderdag 5 september 2019 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ellie dus VBL ON TOURtwitter:JinekLive twitterde op donderdag 05-09-2019 om 19:15:30Geweld tegen agenten komt steeds vaker voor. @:ferdgrapperhaus maakte vanmiddag bekend dat de politie wordt uitgerust met tasers. Vanavond bij #Jinek: Ellie Lust en agenten Koen Simmers, van vakbond @:NPBactueel, en Maarten Brink, van politiebond @:acp_zwb. https://t.co/g0xZNDtO3f reageer retweet
@:Zipportal
@:maxi-mus
@:rensajacied
@:jancees (rip)
Eerder een chromosoompje te veel.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:58 schreef Regilio_ het volgende:
Als je agenten gaat meppen heb je toch wel een chromosoomtekort.
#doeisliefquote:Op donderdag 5 september 2019 23:00 schreef Regilio_ het volgende:
Het is wachten totdat Arnon begint over "het gesprek aangaan met deze daders" of een andere wegkijk-stuiptrekking
Fakers GENOTquote:Op donderdag 5 september 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Wij hebben geneens politie meer
Wegbezuinigd of zoquote:
Voor!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Poll: Taser, voor of tegen?
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kritisch!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Poll: Taser, voor of tegen?
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Had dat ook precies bij die vent verwachtquote:
NietMijnIslam.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:05 schreef Handleiding het volgende:
zou jij die Turkse VVD-ster doen @:zipportal ?
Laten we een pilot van twee jaar draaienquote:Op donderdag 5 september 2019 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja laten we even ondoordacht een wapen invoeren
Gewoon GEGEN DIE MAUERquote:Op donderdag 5 september 2019 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja laten we even ondoordacht een wapen invoeren
Theoquote:Op donderdag 5 september 2019 23:12 schreef BlackNero het volgende:
Misschien dat ze een film kunnen maken over een hulpverlener die per ongeluk iemand dood bij een opstootje. Als iedereen dat ziet moet er wel wat gebeuren.
2012 alweer.quote:
1939.....quote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laten we een pilot van twee jaar draaien
Ja ook een schrijver maakt freudiaanse spreekfoutenquote:
Begaafd schrijver toch?quote:
Ik dacht dat we zomaar willekeurige data dropte.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zomaar willekeurige data dropte.
Theo van Gogh dood 2004quote:Op donderdag 5 september 2019 23:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Pim.quote:
1889-1945.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij heeft het over de film Met alle respect van Theo Maassenquote:
Je kan momenteel ook naar Lange Frans en Baas B kijken.quote:
Doodslag!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij heeft het over de film Met alle respect van Theo Maassen
Ja idd....quote:Op donderdag 5 september 2019 23:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je kan momenteel ook naar Lange Frans en Baas B kijken.
Owquote:Op donderdag 5 september 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij heeft het over de film Met alle respect van Theo Maassen
donderdag 5 september 2019 @ 23:15:45quote:
Hoe zou dat kind terecht zijn gekomen?quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
donderdag 5 september 2019 @ 23:15:45
Niet goed. Even kijken of ik de foto's nog terug kan vinden.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe zou dat kind terecht zijn gekomen?
Uitgehuwelijkt?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe zou dat kind terecht zijn gekomen?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Niet goed. Even kijken of ik de foto's nog terug kan vinden.
Ze gaat het zometeen over seks hebbenquote:
Er is een fok topic van. Volgens mij was ze zwanger op haar 18e.quote:
In mijn tijd sloegen ze vervelende kinderen wel tot brave burgerquote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de lange lat eroverheen.
Tik op de billen en een kus op de wang en dan weer verderquote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de lange lat eroverheen.
quote:
Nee niet die, maar ik zie nu dat ze Ellie heet ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Muze van Herman, geeft seksuele voorlichting
Wat ordinair.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze gaat het zometeen over seks hebben
MANSPLAININGquote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ik met een beeld van mijn piemel zo zou rondlopen wordt ik direct opgepakt
Met de taserquote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ik met een beeld van mijn piemel zo zou rondlopen wordt ik direct opgepakt
Oh ja dat mocht al niet eensquote:
Kinkyquote:
Gister ook al hoor!quote:Op donderdag 5 september 2019 23:29 schreef Oostblokkert het volgende:
Voor het eerst dat Jinek die foto van Baudet bij het vliegtuig laat zien.
Moet je eerst 0,01 cent overmaken. OPGELICHTED.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Kindertelefoon kan ook prima via de What's App.
Zoveel heb ik niet, wat nuquote:Op donderdag 5 september 2019 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je eerst 0,01 cent overmaken. OPGELICHTED.
Tweede hypotheek nemen.quote:
Nouquote:Op donderdag 5 september 2019 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alles naar die gare bedrijfshal
Lol. Ja zouden meer kinderen moeten doen. Ik heb te erg gezien nl. Dam’n. Moest huilen haast.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
ik ben twaalf, wat is dit en ga nu de kindertelefoon bellen
Vaak wel idd, maar dit praatje gaat er waarschijnlijk over dat we dat niet mogen zeggen en mooi moeten vindenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:35 schreef marcodej het volgende:
Vagina's zijn sec gezien ook best lelijk.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Groenlinkse kinderindoctrinatie als 'leuk' bestempelen.
Die ander heeft wat downsquote:Op donderdag 5 september 2019 23:41 schreef Martinello het volgende:
Lekkere zusjes hoor, al lijkt die ene een beetje op Yvon Jaspers, de meest zaaddodende vrouw op aarde.
Ik zou Yvonne Jaspers doen, gewoon voor het verhaal.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:41 schreef Martinello het volgende:
Lekkere zusjes hoor, al lijkt die ene een beetje op Yvon Jaspers, de meest zaaddodende vrouw op aarde.
Ik zou Yvon graag van een afgrond duwen.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zou Yvonne Jaspers doen, gewoon voor het verhaal.
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Naar zijn vunzige zender zeker, vuillak
Volgens mij kan ze dat prima zelf.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik zou Yvon graag van een afgrond duwen.
quote:Op donderdag 5 september 2019 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik zou Yvon graag van een afgrond duwen.
Waarom nietquote:Op donderdag 5 september 2019 23:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je over seks willen praten met anderen dan je partner?
Na niet meestal? Maar blijkbazrd4nken ze scoordquote:Op donderdag 5 september 2019 23:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je over seks willen praten?
Daar worden de Katwijkse gereformeerden natuurlijk weer nerveus van.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je over seks willen praten?
Idem hier. Oppleuren met dat drammerige geneuzel.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb totaal de behoefte niet daarover te praten met iemand anders dan mijn vriendin
Wat heb je daar aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |