Ja helemaal eens. Speciaal voor het vlees ga ik naar de aldi. Die kwaliteit voor zo'n prijs vind je nergens anders. Vooral de yorkham en beenham van de aldi zijn super! Echte goede duitse kwaliteit! Daarnaast rond de feestdagen heeft de aldi altijd heel goed vlees in de koeling liggen. Mooie rollades, grote kippen, hele goede sate, noem maar op. Ik kijk nog wel ns ergens anders, probeer ook wel ns wat bij bijv. de lidl, jumbo of appie, maar het is altijd stukken minder. Aldi-vlees is de absolute nummer 1!quote:Op donderdag 5 september 2019 00:13 schreef henkbootjesbouw het volgende:
Ik kijk vooral naar hoe de kwaliteit aanvoelt. Ik kan een aantal producten van de aldi/lidl/ah/jumbo/a-merk erg waarderen.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 5 september 2019 00:48 schreef Nerdslayer het volgende:
Sowieso ik draag Gucci, Louis Vuitton en Prada ik ben toch geen zwerver
Dat ik merken koop tochquote:Op donderdag 5 september 2019 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Bijvoorbeeld Calve pindakaas ja. Andere meuk hoef ik niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
Unox knakworsten, Calve sauzen en pindakaas, de rest boeit me niet echt.
Echt heh, niemand kan die overtreffenquote:Op donderdag 5 september 2019 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Calve pindakaas ja. Andere meuk hoef ik niet.
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:30 schreef maily het volgende:
Sommige dingen wel en andere dingen niet. Da lėtteraan ...
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:39 schreef wollah het volgende:
Je moeder houd van Durex dus dat koop ik wel regelmatig
Ik doe het altijd zonder condoom en toen kwam jijquote:Op woensdag 4 september 2019 23:39 schreef wollah het volgende:
Je moeder houd van Durex dus dat koop ik wel regelmatig
Serieus?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:20 schreef Sigaartje het volgende:
Ik koop heel divers en mijn bevindingen sla ik op in een database. Merk, artikel, beoordeling, wel weer of nooit meer kopen, welk gerecht, dat soort dingen.
Inmiddels rolt daar wekelijks mijn boodschappenlijst uit.
Ziet er heel simpel uit hoor. Zo van: .... niet te vreten, nooit meer kopen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus?.
Hoe zien die beoordelingen eruit?.
De spullen die in het bonuskrantje staan zijn vaak niet de beste. Behalve dan de verse pasta (koelafdeling), die zijn erg goed. Niet te vergelijken met de Gran Italia-troep. Ook de verse pesto is erg goed. Vaak in de bonus. De bonus-wasmiddelen zijn doorgaans slecht. Ariel is troep.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:02 schreef Hallojo het volgende:
Ik word gelukkig niet zo beïnvloed door reclame dat ik meer ga betalen voor mindere kwaliteit.
Bedankt Merkman!quote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef Werkman het volgende:
Altijd A-merk in huis?
Geen broodbeleg van de aldus of de lidl?
Ook qua kleding en gadgets?
Of boeit het je juist geen moer en ben je een kringloopmens?
Ik was vroeger een user zoals jij nu bent, Dven. Beetje baggeren, beetje kloten, beetje de lowlife zonder vrienden... Mensen belachelijk maken om wat ze lekker vinden. Op een dag smeerde de nieuwe babysitter zonder dat ik ervan afwist broodjes pindakaas voor tijdens lunch op werk. Om 12.30 uur precies open ik dus zo mijn broodtrommel, pak die boterham vast met al mijn twee handen, en neem een hap. Voel een vreemd, maar fijn gevoel. Neem nog een hap. Gevoel wordt intenser. Nog een hap. En nog één.quote:
Tja het is en blijft een succesnummer en het is niet eens Nederlands, maar Amerikaans. Hoewel Amerikaanse iets anders smaakt.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was vroeger een user zoals jij nu bent, Dven. Beetje baggeren, beetje kloten, beetje de lowlife zonder vrienden... Mensen belachelijk maken om wat ze lekker vinden. Op een dag smeerde de nieuwe babysitter zonder dat ik ervan afwist broodjes pindakaas voor tijdens lunch op werk. Om 12.30 uur precies open ik dus zo mijn broodtrommel, pak die boterham vast met al mijn twee handen, en neem een hap. Voel een vreemd, maar fijn gevoel. Neem nog een hap. Gevoel wordt intenser. Nog een hap. En nog één.
...
Boterhammen op, buikje vol.
Vanaf dat moment gebeuren er vreemde dingen. Plotsklaps spraken de waanzinnigste damesmeisjes mij aan - hier op FOK! en IRL, ik kon ze zelfs niet met geweld van me afslaan! Elk weekend kwam er wel een appetijtelijke FOK!ster bij me langs en al gauw nam ik geen moeite meer om gebruikersnamen te onthouden. Enkele weken later koch ik een lot en viel er 450 euro op.
Toeval? Nee, pindakaas.
niet gelezenquote:Op donderdag 5 september 2019 11:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was vroeger een user zoals jij nu bent, Dven. Beetje baggeren, beetje kloten, beetje de lowlife zonder vrienden... Mensen belachelijk maken om wat ze lekker vinden. Op een dag smeerde de nieuwe babysitter zonder dat ik ervan afwist broodjes pindakaas voor tijdens lunch op werk. Om 12.30 uur precies open ik dus zo mijn broodtrommel, pak die boterham vast met al mijn twee handen, en neem een hap. Voel een vreemd, maar fijn gevoel. Neem nog een hap. Gevoel wordt intenser. Nog een hap. En nog één.
...
Vanaf dat moment gebeuren er vreemde dingen. Plotsklaps spraken de waanzinnigste damesmeisjes mij aan - hier op FOK! en IRL, ik kon ze zelfs niet met geweld van me afslaan! Elk weekend kwam er wel een appetijtelijke FOK!ster bij me langs en al gauw nam ik geen moeite meer om gebruikersnamen te onthouden. Enkele weken later koch ik een lot en viel er 450 euro op.
Toeval? Nee, pindakaas.
Vind de structuur en smaak beide extreem matig. Maar ben sowieso niet zo van zoetigheid.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Tja het is en blijft een succesnummer en het is niet eens Nederlands, maar Amerikaans. Hoewel Amerikaanse iets anders smaakt.
Goede aanvulling. Dat trek ik ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:56 schreef warhamstr het volgende:
Nee. Hou alleen wel van combinaties. Wat appratuur betreft. een wasmachine en droger van een ander merk trek ik echt niet
En dat.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:46 schreef Nine. het volgende:
Pindakaas moet je dan ook met een flinke dot sambal eten.
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind de structuur en smaak beide extreem matig. Maar ben sowieso niet zo van zoetigheid.
Pindakaas zoetigheid? Oh, nou, ik heb altijd pindakaas zonder suikerquote:Op donderdag 5 september 2019 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind de structuur en smaak beide extreem matig. Maar ben sowieso niet zo van zoetigheid.
Probeer eens een biefstukje in bruisende echte boter. Paar minuten een kant, omdraaien, weer een paar minuten braden, je weet niet wat je proeft.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:11 schreef Werkman het volgende:
Het enige merk wat ik belangrijk vind is croma.
Al het andere wat ik geprobeerd heb is echt kut.
Kom niet aan mijn lappie vlees...
gohquote:
Ditquote:Op donderdag 5 september 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
PCD is de lekkerste pindakaas.
Opmerkelijke opmerking.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:59 schreef spierbal het volgende:
Ik merk daar niet zoveel van eigenlijk.
quote:
Klokgodenquote:Op donderdag 5 september 2019 00:32 schreef Ghost_Buster het volgende:
Schultenbrau, de klok (=grosch), export(=bavaria), holtland, schutters, maakt niet uit. Zolang het maar betaalbaar is tegenwoordig. Deze merken zitten allemaal rond de 1 euro / liter. Dat is tenmiste nog te doen. Die zogenaamde a-merken kosten tegenwoordig meer dan 2 keer zoveel, soms zelfs al 3 keer. Die prijzen gaan echt nergens meer over.
Ik weet nog wel een goed merk ovenhandschoenen.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik brand er mijn handen niet nogmaals aan.
Gucci is wel een zwervermerk tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 00:48 schreef Nerdslayer het volgende:
Sowieso ik draag Gucci, Louis Vuitton en Prada ik ben toch geen zwerver
Bij elektronica ontkom je er niet aan.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Qua kleding niet. Qua electronica e.d. weer wel. En qua eten en drinken verschilt het per product.
Neenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef Werkman het volgende:
Altijd A-merk in huis?
Dat valt ook wel weer mee, vaak is er in het goede of top segment genoeg keus om niet persee merkvast of heel erg op het merk te selecteren.quote:Op vrijdag 6 september 2019 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij elektronica ontkom je er niet aan.
Nou, ik heb als pubertje wel eens rommel gehad van Audiosonic, dat komt er echt niet meer in hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij elektronica ontkom je er niet aan.
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
...
Toeval? Nee, pindakaas.
Sommige dingen wel, sommige dingen niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef Werkman het volgende:
Altijd A-merk in huis?
Ja dat dus .........quote:Op zondag 8 september 2019 08:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, sommige dingen niet.
Oh ja, Sanex.quote:Op zondag 8 september 2019 11:19 schreef mschol het volgende:
vaak (bv deo en shampoo) wel merk vast, maar dit hoeft niet perse een A-merk te zijn.
Er staat zelden een merk op het brood bij de bakker.quote:Op maandag 9 september 2019 02:05 schreef Werkperd het volgende:
Der is wel een duidelijk verschil tussen a-merk en b-merk brood. Brood is de belangrijkste brandstof voor een hard werkende man/paard. Dus daar bezuinig ik absoluut niet op!
Prijsklasse dan -.-''quote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er staat zelden een merk op het brood bij de bakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |