Ja helemaal eens. Speciaal voor het vlees ga ik naar de aldi. Die kwaliteit voor zo'n prijs vind je nergens anders. Vooral de yorkham en beenham van de aldi zijn super! Echte goede duitse kwaliteit! Daarnaast rond de feestdagen heeft de aldi altijd heel goed vlees in de koeling liggen. Mooie rollades, grote kippen, hele goede sate, noem maar op. Ik kijk nog wel ns ergens anders, probeer ook wel ns wat bij bijv. de lidl, jumbo of appie, maar het is altijd stukken minder. Aldi-vlees is de absolute nummer 1!quote:Op donderdag 5 september 2019 00:13 schreef henkbootjesbouw het volgende:
Ik kijk vooral naar hoe de kwaliteit aanvoelt. Ik kan een aantal producten van de aldi/lidl/ah/jumbo/a-merk erg waarderen.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 5 september 2019 00:48 schreef Nerdslayer het volgende:
Sowieso ik draag Gucci, Louis Vuitton en Prada ik ben toch geen zwerver
Dat ik merken koop tochquote:Op donderdag 5 september 2019 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Bijvoorbeeld Calve pindakaas ja. Andere meuk hoef ik niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
Unox knakworsten, Calve sauzen en pindakaas, de rest boeit me niet echt.
Echt heh, niemand kan die overtreffenquote:Op donderdag 5 september 2019 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Calve pindakaas ja. Andere meuk hoef ik niet.
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:30 schreef maily het volgende:
Sommige dingen wel en andere dingen niet. Da lėtteraan ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |