Hij zei dat het juist als een compliment was bedoeldquote:Op woensdag 4 september 2019 11:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kreeg hij de gelegenheid om dat te nuanceren of nam hij daar de moeite niet voor?
hadden ze daar geen brandhout van kunnen maken?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:32 schreef DKUp het volgende:
Ze moeten opruimen en andere medewerkers van Talpa hebben opgeruimd.
Oefenen voor the passion.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik niet,diegasten komen vrijdag toch?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Whut komt er wel een uitvaart?
Ah alleen de begrafenismensen dus.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:46 schreef eskil het volgende:
[..]
Weet ik niet,diegasten komen vrijdag toch?
Volgensmij wel. Dacht alleen, lijkt wel of ze een kist dragen.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah alleen de begrafenismensen dus.
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:51 schreef eskil het volgende:
[..]
Volgensmij wel. Dacht alleen, lijkt wel of ze een kist dragen.
Je slaapt niet meer alleen hè?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Ger is weer lekker duidelijk bezig![]()
[ afbeelding ]
Weer helemaal vergeten dat 'haar broer haar ook al gewaarschuwd heeft'.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:54 schreef eskil het volgende:
Verschrikkelijk die Franny weer kroelen met Gerrit. Als je zo duidelijk wordt afgewezen.
Oost Indisch doof op zulke momenten.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weer helemaal vergeten dat 'haar broer haar ook al gewaarschuwd heeft'.
Tranny houdt niet van duidelijkheidquote:Op woensdag 4 september 2019 13:01 schreef eskil het volgende:
[..]
Oost Indisch doof op zulke momenten.
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:03 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Merel gisteren trouwens bij Jessie in de boot geslapen?
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hij het niet wil, dan schreeuwt ze moord en brand tegen iedereen over hem..quote:Op woensdag 4 september 2019 13:04 schreef Mohitah het volgende:
Voor dat Geert weer de schuld krijgt, Franny liep zelf weer hem achteraan en kruipt zelf in zijn bed!
Deze keer te makkelijk, hij kan haar ook zijn bed uit trappen en dat doet hij nietquote:Op woensdag 4 september 2019 13:04 schreef Mohitah het volgende:
Voor dat Geert weer de schuld krijgt, Franny liep zelf weer hem achteraan en kruipt zelf in zijn bed!
En het is koud dus friemelen onder de dekensquote:Op woensdag 4 september 2019 13:04 schreef Mohitah het volgende:
Er had iemand gemaild of Dylan een ontwerp voor een kist wilde maken voor iemand die niet lang meer had. Dylan heeft toen gelijk maar gevragd of die persoon haar begrafenis daar niet wilde doenquote:Op woensdag 4 september 2019 12:46 schreef eskil het volgende:
[..]
Weet ik niet,diegasten komen vrijdag toch?
Dan kun je altijd blijven doen waar je zin in hebt, want je wist het immers niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tranny houdt niet van duidelijkheid
Exactquote:Op woensdag 4 september 2019 13:06 schreef eskil het volgende:
[..]
Dan kun je altijd blijven doen waar je zin in hebt, want je wist het immers niet.
Ohh, is toch van de zotte.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er had iemand gemaild of Dylan een ontwerp voor een kist wilde maken voor iemand die niet lang meer had. Dylan heeft toen gelijk maar gevragd of die persoon haar begrafenis daar niet wilde doen
De plechtigheid, want begraven mogen ze daar echt niet op het terreinquote:Op woensdag 4 september 2019 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er had iemand gemaild of Dylan een ontwerp voor een kist wilde maken voor iemand die niet lang meer had. Dylan heeft toen gelijk maar gevragd of die persoon haar begrafenis daar niet wilde doen
Ja, ze zijn het spoor helemaal bijster daarquote:
De plechtig heid dan, mij om het even vind het allebei maar nietsquote:Op woensdag 4 september 2019 13:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
De plechtigheid, want begraven mogen ze daar echt niet op het terrein
nee tuurlijk niet...Maar het is zo leuk he, voor de kijkers, lekker begrafenisje kijkenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plechtig heid dan, mij om het even vind het allebei maar niets
Wat je er maar leuk aan vindt. Ik vind het meer een prive iets, niet iets voor streams en of tvquote:Op woensdag 4 september 2019 13:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet...Maar het is zo leuk he, voor de kijkers, lekker begrafenisje kijken
Het meisje dat door alle jongens van het plein gepakt is en kan worden.quote:
en franny niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Twee voor één geldquote:Op woensdag 4 september 2019 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed ...beweegt van allesquote:Op woensdag 4 september 2019 13:15 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom liggen die in bed????
Oh ja, Gerrit laat niks na als het toch kan!quote:Op woensdag 4 september 2019 13:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed ...beweegt van alles
Zij kruipt er bij in ....maar poes moet komen van Dikki dik...die wil vervenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Oh ja, Gerrit laat niks na als het toch kan!
Ze verkracht nog net niet Gert...Zij nam het initiatiefquote:Op woensdag 4 september 2019 13:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ach jee, ze laat zich weer gebruiken!
Omdat Jeuk erger is dan pijnquote:Op woensdag 4 september 2019 13:15 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom liggen die in bed????
Wat ik net al zei : deze keer te makkelijk . Ger nam afstand . Dit is geen afstand nemenquote:
Precies wat ze wil , kan ze straks weer zielig doen zoals verwachtquote:
Jazeker, Gerrit kan haar ook zeggen, kom maar niet naast me liggen.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze zijn beide weer verkeerd bezig..
Ja, ik snap het ook niet, maar nog erger om het aan iemand te vragen is nog gekkerquote:Op woensdag 4 september 2019 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Twee voor één geld.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om dat allemaal daar te willen
Ze wilde beide afstand nemen, omdat het beste is en wat doen ze..man manquote:Op woensdag 4 september 2019 13:26 schreef eskil het volgende:
[..]
Jazeker, Gerrit kan haar ook zeggen, kom maar niet naast me liggen.
Ger laat zich graag gebruiken, hij zegt ook niet me bed uit. Nee hij slaat zijn armen om haar heen en streelt haarquote:Op woensdag 4 september 2019 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In dit geval gebruikt Fran Gerrit. Klein stukje dan.
Absoluut ,klopt geen hout van , maar deze keer leg ik de verantwoordelijkheid toch iets meer bij Ger . Hij nam heel bewust afstand van haar omdat hij hier en daar hoorde dat ze gevoelens voor hem had , en over hem roddelde dat ze gebruikt werd .Niet slim om dan weer er op in te gaan , want hij weet ook dat Tranny achter hem aan zal blijven lopen (bij gebrek aan lulquote:Op woensdag 4 september 2019 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze zijn beide weer verkeerd bezig..
Ik denk, als de dagen niet gezellig verlopen, een knuffel welkom is..Ook al is afgesproken het niet meer te doen..Het zijn mensen...quote:Op woensdag 4 september 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger laat zich graag gebruiken, hij zegt ook niet me bed uit. Nee hij slaat zijn armen om haar heen en streelt haar
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:31 schreef humpty het volgende:
Frannie wil geen knuffel Frannie wil een piemel
Ja ja van het 1 komt het ander..Franny is al weken aan het zeuren..en als Ger niet toegeeft, dan is het een...vul maar in....quote:Op woensdag 4 september 2019 13:31 schreef humpty het volgende:
Frannie wil geen knuffel Frannie wil een piemel
Zeker weten dat Tranny dat weer de wereld in gaat helpenquote:
Dat zou toch wel schandalig zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker weten dat Tranny dat weer de wereld in gaat helpen
Poes en Dikkie dikquote:Op woensdag 4 september 2019 13:17 schreef humpty het volgende:
[..]
Zij kruipt er bij in ....maar poes moet komen van Dikki dik...die wil verven
Ze doet er enorm veel moeite voor en hij hapt uiteindelijk toch wel en anders roept ze weer dat hij misbruik van haar maakt.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:39 schreef Mohitah het volgende:
Geert is duidelijk geweest en als Franny dan toch nog steeds achter hem aan loopt omdat ze sex wilt dan snap ik Geert wel, hij heeft ook gevoel en als je dan zin hebt en het wordt je aangereikt door iemand waar je al eerder intiem mee bent geweest dan kruip je erop he, Veel mannen schijnen nu eenmaal gevoelig daarvoor te zijn
Komt er toch nog een gym dan? die toestellen zijn kapot duur!quote:Op woensdag 4 september 2019 13:40 schreef humpty het volgende:
Lex moet eerst even mailen x5
gaat over wat voor toestellen er in de gym moeten komen
Ik las in de Cos dat dat gebouw onveilig is en dat ze er niet eens in mogen straksquote:Op woensdag 4 september 2019 13:40 schreef humpty het volgende:
Lex moet eerst even mailen x5
gaat over wat voor toestellen er in de gym moeten komen
bruikleenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Komt er toch nog een gym dan? die toestellen zijn kapot duur!
Ja maar dan kunnen we wel zien wat een harde werker Brandoff is.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze doet er enorm veel moeite voor en hij hapt uiteindelijk toch wel en anders roept ze weer dat hij misbruik van haar maakt.
Ze roept dat laatste toch wel maakt niet uit wat hij doet.
toestellen lenen hoor ik net...en weer voor de zoveelste keer dat ze gaat mailenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ah en wat gaat dat kosten? Ben benieuwd of er nu net zo veel ontzetting over is als over het laserapparaatquote:Op woensdag 4 september 2019 13:43 schreef humpty het volgende:
[..]
toestellen lenen hoor ik net...en weer voor de zoveelste keer dat ze gaat mailen
Ze waren toch gisteren een 2persoonsbed in elkaar aan het klungelen?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Het blijft dus een inloopkast, ongelofelijk dit
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:44 schreef puzziepie het volgende:
Maar goed, Jessie is ook een slappeling mbt Merel
Ja . maar dat bed is toch zo gammel als wat?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren toch gisteren een 2persoonsbed in elkaar aan het klungelen?
Echt welquote:Op woensdag 4 september 2019 13:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en hypocriet ten opzichte van de rest.
Dan mogen ze daar lekker samen op gaan liggen. De rest is toch ook knettergek dat ze dit pikken?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja . maar dat bed is toch zo gammel als wat?
Dat sowieso , maar ik snap niet dat Jessie hier ook in meegaatquote:Op woensdag 4 september 2019 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mogen ze daar lekker samen op gaan liggen. De rest is toch ook knettergek dat ze dit pikken?
Er wordt ook niets aan onderhoud gedaan. Luie donders. Schoonmaken hebben ze ook een hekel aan.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:46 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ze kunnen ook alles slopen daar he....Werkelijk niet te bevatten
Snap ik ook niet. Ik snap trouwens niet eens waarom hij aan die meid is begonnenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso , maar ik snap niet dat Jessie hier ook in meegaat![]()
Ze hebben gisteren de hele middag lopen bekvechten met elkaar![]()
Het was volgens mij meer een uit nood geboren zakelijke afspraak dan een relatie. Ze mógen elkaar niet eens.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ik snap trouwens niet eens waarom hij aan die meid is begonnen
Dan stuurt hij haar toch gewoon weg. Hij weet toch dat ze meer voor hem voelt dan dat hij dat doet.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:04 schreef Mohitah het volgende:
Daar begrijp ik echt helemaal niets vanquote:Op woensdag 4 september 2019 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was volgens mij meer een uit nood geboren zakelijke afspraak dan een relatie. Ze mógen elkaar niet eens.
Neequote:Op woensdag 4 september 2019 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ik snap trouwens niet eens waarom hij aan die meid is begonnen
Het is allemaal begonnen nadat hij 1 keer gedronken had.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Dat heeft het er niet beter op gemaakt voor hem
machtquote:Op woensdag 4 september 2019 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh is het toen begonnen?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen nadat hij 1 keer gedronken had.
Van haar kant uit dan. Jessie is er zwaar op achteruit gegaanquote:
Ja, toen hij dronken was heeft hij haar gezoend in de telefooncelquote:Op woensdag 4 september 2019 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh is het toen begonnen?![]()
![]()
Toen keek ik nog niet
dat likken doet die andere botox poes ookquote:Op woensdag 4 september 2019 13:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Rare tikjes heeft ze ...in de camera kijken en maar likken aan die lippen
Ah, vandaarquote:Op woensdag 4 september 2019 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, toen hij dronken was heeft hij haar gezoend in de telefooncel
Vanuit Jessie ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van haar kant uit dan. Jessie is er zwaar op achteruit gegaan
Die heeft jeuk aan z'n vliegenzwam, dan is Franny goedquote:Op woensdag 4 september 2019 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op woensdag 4 september 2019 13:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft jeuk aan z'n vliegenzwam, dan is Franny goed
en franny jeuk aan haar flamoes en dan is ger weer goedquote:Op woensdag 4 september 2019 13:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel heeft 'n zwart sweatshirt met gouden letters "Flamous"quote:Op woensdag 4 september 2019 13:58 schreef krabje het volgende:
[..]
en franny jeuk aan haar flamoes en dan is ger weer goed
chic!quote:Op woensdag 4 september 2019 13:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel heeft 'n zwart sweatshirt met gouden letters "Flamous"
Hey topper....quote:Op woensdag 4 september 2019 13:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is zo erg aanwezig vandaag op de streams, slecht Nederlands en Latijns brabbelendquote:Op woensdag 4 september 2019 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zeikstem van die Lex.......Kan het mens niet meer horen...........Jankwijf....
Met dat spul wat Tranny slikt heb je echt geen jeuk meer aan je kut hoor hoor, hooguit door slechte hygiëne of een SOA. Die ontleent haar identiteit aan een piemol, that's all.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:58 schreef krabje het volgende:
[..]
en franny jeuk aan haar flamoes en dan is ger weer goed
Natuurlijk. Die weet precies dat hij weinig hoef te doen. Vind ik ook misbruik maken. Iemand die ze niet helemaal op een rijtje heeft, is net zo makkelijk te bespelenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:26 schreef eskil het volgende:
[..]
Jazeker, Gerrit kan haar ook zeggen, kom maar niet naast me liggen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]en weer thuis gelukkig, loopt hier 'n witte idioot te apenkooien als 'n stokstaartje
Ja, ze is vies van binnen en van buitenquote:Op woensdag 4 september 2019 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon vies...........
Ze is gewoon oprecht dom.........quote:Op woensdag 4 september 2019 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is zo erg aanwezig vandaag op de streams, slecht Nederlands en Latijns brabbelend
Franny = Sloerie v/d Slobbequote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Laat hem effe lekker blij zijn.....
Die Franny gedraagt zich echt als een slang.....
Of de implantaten spelen op, of dit is de inzet om weer naar het ziekenhuis te kunnen.quote:
Ze heeft een plofkop, teveel oranje in haar gezicht, ze is een tonnetje en vreemd figuur, een lelijke reet.......Ze denkt dat ze ontzettend aantrekkelijk is en dat maakt haar voor mij vies........Vind het helemaal niets .....Mens heeft een dunk, maar een pas op de plaats zou haar sieren...........Jagggggggquote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze is vies van binnen en van buiten
Loopt de hele dag van die ziektes uit te braken.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is zo erg aanwezig vandaag op de streams, slecht Nederlands en Latijns brabbelend
Ik voel met je mee, als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft een plofkop, teveel oranje in haar gezicht, ze is een tonnetje en vreemd figuur, een lelijke reet.......Ze denkt dat ze ontzettend aantrekkelijk is en dat maakt haar voor mij vies........Vind het helemaal niets .....Mens heeft een dunk, maar een pas op de plaats zou haar sieren...........Jaggggggg
Franny moet lekker bij Kim Holland gaan solliciteren, die heeft vast werk voor haar....quote:
Zie haar eigenlijk ook niet meer sporten, dus dat is een gedegen workout.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou moet Merel weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer achter een bitje aan en een heel stuk lopen naar Jens.
Tweepersoonsbed in de maak. Heeft ze hem net al laten weten. Dit wilde ze al heel lang. Probeerde eerst aan Merel te verkopen om haar bed tot een 2-persoons te maken, dan kon Jessie er soms ook slapen.... Yeah right. Jessie gaat uit die boot klimmen om in dat hok te slapen als zij daar rondsluipt.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:08 schreef Setje72 het volgende:
Volgens mij is het weer tijd voor een wip...vieze Fran en Ger gaan weer kleven
moest hij doen van Jessie....niet opdringen maar wel zeggen dat de mogelijkheid daar was.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet, maar nog erger om het aan iemand te vragen is nog gekker
Denk dat het de meest gehaaide tante is die daar rondloopt.....door dit soort dingen heeft ze het bestaansrecht...want iedereen trapt erin.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is gewoon oprecht dom.........
liters energiedranken gaan er doorheen momenteelquote:Op woensdag 4 september 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
His net met een blikje drinken , Merel is een blikje drinken kwijt
lijkt wel of ze een triobed aan het maken zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal met die bedden aan het doen?
[ afbeelding ]
Echt he ...vieze troepquote:Op woensdag 4 september 2019 14:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
liters energiedranken gaan er doorheen momenteel
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
lijkt wel of ze een triobed aan het maken zijn
ordie in het midden
bran links
dyl rechts
meid: PARTYYYYY
krijg al kiespijn als ik er aan denkquote:
Dat hoorde ik ook, maar las niet dat het weekdier hem had gevraagd of hij wel spoorde.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
moest hij doen van Jessie....niet opdringen maar wel zeggen dat de mogelijkheid daar was.
Soort van GangBang-hutjequote:Op woensdag 4 september 2019 14:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
lijkt wel of ze een triobed aan het maken zijn
ordie in het midden
bran links
dyl rechts
meid: PARTYYYYY
'Op mijn vorige werk was ik het al.'quote:Op woensdag 4 september 2019 14:23 schreef mazaru het volgende:
Mariska wil carrièrevrouw van het jaar worden.... ooit
Geloof jij het? Ikke niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Op mijn vorige werk was ik het al.'
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Op mijn vorige werk was ik het al.'
pfff....is ze dr nou nog steeds......quote:Op woensdag 4 september 2019 14:27 schreef Aggie46 het volgende:
"Er zijn nog (steeds) 5 wachtenden voor u"
[ afbeelding ]
Persoonlijk kan ik me daar wel wat bij voorstellen , maar ik hoop dat Jordy daar boven gaat staan. Het zegt meer van Merel om dat soort dingen te suggereren dan dat het wat van Jordy zegtquote:Op woensdag 4 september 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
Merel mag niet meer suggereren dat Jordy Brandon leuk vind. Want Jordy vind dat niet leuk en is juist zo blij dat hij eindelijk een 'hetero' vriend heeft
Van de meeste anti depressiva heb je last van sterk verminderde zin in seks, ik zou Franny niet graag zien zonder die pilletjes.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met dat spul wat Tranny slikt heb je echt geen jeuk meer aan je kut hoor hoor, hooguit door slechte hygiëne of een SOA. Die ontleent haar identiteit aan een piemol, that's all.
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik me daar wel wat bij voorstellen , maar ik hoop dat Jordy daar boven gaat staan. Het zegt meer van Merel om dat soort dingen te suggereren dan dat het wat van Jordy zegt
Jordy kan zelf ook het nodige uitblaten. Als je uit kan delen moet je ook kunnen incasseren. En als het niet zo zou zijn zou hij zich er ook niet druk om hoeven maken lijkt mij.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik me daar wel wat bij voorstellen , maar ik hoop dat Jordy daar boven gaat staan. Het zegt meer van Merel om dat soort dingen te suggereren dan dat het wat van Jordy zegt
Eensquote:Op woensdag 4 september 2019 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy kan zelf ook het nodige uitblaten. Als je uit kan delen moet je ook kunnen incasseren. En als het niet zo zou zijn zou hij zich er ook niet druk om hoeven maken lijkt mij.
Hiske krijgt echt zienderogen meer energie uit haar blikje.....quote:
Behoorlijkquote:Op woensdag 4 september 2019 13:44 schreef puzziepie het volgende:
Maar goed, Jessie is ook een slappeling mbt Merel
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
qua omvang kan ze die WaleTale wel gebruikenGaan ze haar Flipper noemen
Lex slaapt toch in martelhofke?quote:Op woensdag 4 september 2019 14:41 schreef zodeju het volgende:
Wat een bende is Lex haar huisje, lach me rot straks de inloop klaar en Lex kan niet naar bed wanneer ze wil.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lex slaapt toch in martelhofke?
Das duidelijke taalquote:Op woensdag 4 september 2019 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft een plofkop, teveel oranje in haar gezicht, ze is een tonnetje en vreemd figuur, een lelijke reet.......Ze denkt dat ze ontzettend aantrekkelijk is en dat maakt haar voor mij vies........Vind het helemaal niets .....Mens heeft een dunk, maar een pas op de plaats zou haar sieren...........Jaggggggg
Ja, maar daar staat de troep van Merel en Franny......quote:Op woensdag 4 september 2019 14:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lex slaapt toch in martelhofke?
Oh toen ik vanmorgen keek niet..quote:
Ah zo, nou als ik lex was en het was bed tijd.. en de spullen lagen er nog had ik die uit huisje gegooidquote:Op woensdag 4 september 2019 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat de troep van Merel en Franny......
Nu welquote:Op woensdag 4 september 2019 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh toen ik vanmorgen keek niet..
Nee, want Lex houdt van netjes en toen waren ze ook nog niet begonnen met verslepen.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh toen ik vanmorgen keek niet..
ff laten horen dat ze het allemaal goed weetquote:Op woensdag 4 september 2019 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Loopt de hele dag van die ziektes uit te braken.
Nee, daar kunnen Utopianen slapen als er B&B gasten zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus huisje van Fran en Merel wordt nu een benb hok plus in loopkast?
Ben benieuwd want Merel gaat door totdat haar eerste kleding daar kan hangen.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, nou als ik lex was en het was bed tijd.. en de spullen lagen er nog had ik die uit huisje gegooid
Die kunnen dan toch in tweepers bed wat er nu staatquote:Op woensdag 4 september 2019 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff laten horen dat ze het allemaal goed weet
[..]
Nee, daar kunnen Utopianen slapen als er B&B gasten zijn
Ze denken alleen aan hun zelf, dan moet dus twee Utopianen in die kast gaan slapen
Het is een heel raar maatje twee persoons.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch in tweepers bed wat er nu staat
Ach lekker knus dicht tegen elkaar aanquote:Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een heel raar maatje twee persoons.
Ja, maar stel Dylan moet zijn huisje uit en Andrea, moeten die twee dan samen gaan slapen omdat die bitchen een kast willenquote:Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch in tweepers bed wat er nu staat
Blijkbaar wel ja..quote:Op woensdag 4 september 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar stel Dylan moet zijn huisje uit en Andrea, moeten die twee dan samen gaan slapen omdat die bitchen een kast willen
Vooral als het geen stel is.....omdat er ook misschien B&Bers komen die elkaar niet eens kennen. Dus die gaan ook niet in een bestaand twee persoonsbed. Of als het kennissen zijn. Dus worden nu losse bedden tweepersoons door de inloopkast.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach lekker knus dicht tegen elkaar aan
?????quote:Op woensdag 4 september 2019 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Die staan ook al de hele morgen vast
[ afbeelding ]
Juistem.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar stel Dylan moet zijn huisje uit en Andrea, moeten die twee dan samen gaan slapen omdat die bitchen een kast willen
Even verversen de site..quote:Op woensdag 4 september 2019 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedden waren al een poos twee pers beddenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Keurig netjes....alle eenpersoonsbedden worden twee persoons en dan dubbele B&B draaien.....
al 2 jaar niet gestemd zowel pos als neg. Maar laat ik vandaag s gek doen.quote:
Die vindt het vast heerlijk..quote:Op woensdag 4 september 2019 15:05 schreef Flow3r het volgende:
Waar blijft Katie als het zo regent ?
Ja, lekker modderenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die vindt het vast heerlijk..
Bij mij nietquote:Op woensdag 4 september 2019 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
O das raar hier blijven ze vast staanquote:
Een stel neem ik aan. En waar sliepen de eigenlijke slapers??quote:Op woensdag 4 september 2019 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bedden waren al een poos twee pers beddenSliepen vorig weekend ook b&bers
Ben er al uit geweest,quote:
Zo koud is het toch nog niet, heb hier nog steeds ramen en deur opstaanquote:Op woensdag 4 september 2019 14:57 schreef spapaars het volgende:
De schoorsteen van de silo braakt alweer rook uit.
hier ook hoor, alles open. Ze doen net of t mid-winter is.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo koud is het toch nog niet, heb hier nog steeds ramen en deur opstaan
L.A. here she comesquote:Op woensdag 4 september 2019 15:14 schreef Giggio het volgende:
is sjeldel nu alle nederlandse acteurs en actrices die wel kunnen acteren aan het mailen?
wie helpt haar uit haar droom![]()
![]()
kind heeft volgens mij een IQ van min nog watquote:Op woensdag 4 september 2019 15:18 schreef snetje het volgende:
Jessie en Gerrit zijn Shelley aan het stangen met dat zij een budget hebben van dik 10.000 ... ze gelooft het ook nog ...
Jaquote:Op woensdag 4 september 2019 15:21 schreef Straatverlichting het volgende:
flikkert shelley nou net een blikje naar jessie?
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie fluistert net tegen Hiske dat ze carte blanche hebben en 30.000 eurootjes kunnen besteden op 4 oktober.
Yep, vergat het erbij te zettenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]ging toch over wat ze Shell hebben wijsgemaakt?
het was iig een leeg blikje zo te horen (ik zat niet op te letten)quote:Op woensdag 4 september 2019 15:23 schreef DKUp het volgende:
Die muil ook tijdens, voor en na het gooien van dat kind.
Gewoon leeg dus weg er mee, als fillumstar heb je daar personeel voor.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:22 schreef DKUp het volgende:
Een Sheil de clown gebruikt geweld tegen Djezzie.
Exit een Sheil
quote:Op woensdag 4 september 2019 15:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
het was iig een leeg blikje zo te horen (ik zat niet op te letten)
Volgens mij een vlek op de muurquote:Op woensdag 4 september 2019 15:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
het was iig een leeg blikje zo te horen (ik zat niet op te letten)
Er zat nog wat in, echt een lichtpunt clowntje een Sheilquote:Op woensdag 4 september 2019 15:27 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij een vlek op de muur
Boeiender dan die twee saaie figuranten.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:29 schreef snetje het volgende:
Het regent daarbinnen ook ...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |