nee tuurlijk niet...Maar het is zo leuk he, voor de kijkers, lekker begrafenisje kijkenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plechtig heid dan, mij om het even vind het allebei maar niets
Wat je er maar leuk aan vindt. Ik vind het meer een prive iets, niet iets voor streams en of tvquote:Op woensdag 4 september 2019 13:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet...Maar het is zo leuk he, voor de kijkers, lekker begrafenisje kijken
Het meisje dat door alle jongens van het plein gepakt is en kan worden.quote:
en franny niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Ger is weer lekker duidelijk bezig![]()
[ afbeelding ]
Twee voor één geldquote:Op woensdag 4 september 2019 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er had iemand gemaild of Dylan een ontwerp voor een kist wilde maken voor iemand die niet lang meer had. Dylan heeft toen gelijk maar gevragd of die persoon haar begrafenis daar niet wilde doen
Kijk maar eens goed ...beweegt van allesquote:Op woensdag 4 september 2019 13:15 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom liggen die in bed????
Oh ja, Gerrit laat niks na als het toch kan!quote:Op woensdag 4 september 2019 13:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed ...beweegt van alles
Zij kruipt er bij in ....maar poes moet komen van Dikki dik...die wil vervenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Oh ja, Gerrit laat niks na als het toch kan!
Ze verkracht nog net niet Gert...Zij nam het initiatiefquote:Op woensdag 4 september 2019 13:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ach jee, ze laat zich weer gebruiken!
Omdat Jeuk erger is dan pijnquote:Op woensdag 4 september 2019 13:15 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom liggen die in bed????
Wat ik net al zei : deze keer te makkelijk . Ger nam afstand . Dit is geen afstand nemenquote:
Precies wat ze wil , kan ze straks weer zielig doen zoals verwachtquote:
Jazeker, Gerrit kan haar ook zeggen, kom maar niet naast me liggen.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze zijn beide weer verkeerd bezig..
Ja, ik snap het ook niet, maar nog erger om het aan iemand te vragen is nog gekkerquote:Op woensdag 4 september 2019 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Twee voor één geld.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om dat allemaal daar te willen
Ze wilde beide afstand nemen, omdat het beste is en wat doen ze..man manquote:Op woensdag 4 september 2019 13:26 schreef eskil het volgende:
[..]
Jazeker, Gerrit kan haar ook zeggen, kom maar niet naast me liggen.
Ger laat zich graag gebruiken, hij zegt ook niet me bed uit. Nee hij slaat zijn armen om haar heen en streelt haarquote:Op woensdag 4 september 2019 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In dit geval gebruikt Fran Gerrit. Klein stukje dan.
Absoluut ,klopt geen hout van , maar deze keer leg ik de verantwoordelijkheid toch iets meer bij Ger . Hij nam heel bewust afstand van haar omdat hij hier en daar hoorde dat ze gevoelens voor hem had , en over hem roddelde dat ze gebruikt werd .Niet slim om dan weer er op in te gaan , want hij weet ook dat Tranny achter hem aan zal blijven lopen (bij gebrek aan lulquote:Op woensdag 4 september 2019 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze zijn beide weer verkeerd bezig..
Ik denk, als de dagen niet gezellig verlopen, een knuffel welkom is..Ook al is afgesproken het niet meer te doen..Het zijn mensen...quote:Op woensdag 4 september 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger laat zich graag gebruiken, hij zegt ook niet me bed uit. Nee hij slaat zijn armen om haar heen en streelt haar
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:31 schreef humpty het volgende:
Frannie wil geen knuffel Frannie wil een piemel
Ja ja van het 1 komt het ander..Franny is al weken aan het zeuren..en als Ger niet toegeeft, dan is het een...vul maar in....quote:Op woensdag 4 september 2019 13:31 schreef humpty het volgende:
Frannie wil geen knuffel Frannie wil een piemel
Zeker weten dat Tranny dat weer de wereld in gaat helpenquote:
Dat zou toch wel schandalig zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeker weten dat Tranny dat weer de wereld in gaat helpen
Poes en Dikkie dikquote:Op woensdag 4 september 2019 13:17 schreef humpty het volgende:
[..]
Zij kruipt er bij in ....maar poes moet komen van Dikki dik...die wil verven
Ze doet er enorm veel moeite voor en hij hapt uiteindelijk toch wel en anders roept ze weer dat hij misbruik van haar maakt.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:39 schreef Mohitah het volgende:
Geert is duidelijk geweest en als Franny dan toch nog steeds achter hem aan loopt omdat ze sex wilt dan snap ik Geert wel, hij heeft ook gevoel en als je dan zin hebt en het wordt je aangereikt door iemand waar je al eerder intiem mee bent geweest dan kruip je erop he, Veel mannen schijnen nu eenmaal gevoelig daarvoor te zijn
Komt er toch nog een gym dan? die toestellen zijn kapot duur!quote:Op woensdag 4 september 2019 13:40 schreef humpty het volgende:
Lex moet eerst even mailen x5
gaat over wat voor toestellen er in de gym moeten komen
Ik las in de Cos dat dat gebouw onveilig is en dat ze er niet eens in mogen straksquote:Op woensdag 4 september 2019 13:40 schreef humpty het volgende:
Lex moet eerst even mailen x5
gaat over wat voor toestellen er in de gym moeten komen
bruikleenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Komt er toch nog een gym dan? die toestellen zijn kapot duur!
Ja maar dan kunnen we wel zien wat een harde werker Brandoff is.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze doet er enorm veel moeite voor en hij hapt uiteindelijk toch wel en anders roept ze weer dat hij misbruik van haar maakt.
Ze roept dat laatste toch wel maakt niet uit wat hij doet.
toestellen lenen hoor ik net...en weer voor de zoveelste keer dat ze gaat mailenquote:Op woensdag 4 september 2019 13:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |