Die bedden waren al een poos twee pers beddenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Keurig netjes....alle eenpersoonsbedden worden twee persoons en dan dubbele B&B draaien.....
al 2 jaar niet gestemd zowel pos als neg. Maar laat ik vandaag s gek doen.quote:
Die vindt het vast heerlijk..quote:Op woensdag 4 september 2019 15:05 schreef Flow3r het volgende:
Waar blijft Katie als het zo regent ?
Ja, lekker modderenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die vindt het vast heerlijk..
Bij mij nietquote:Op woensdag 4 september 2019 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Die staan ook al de hele morgen vast
[ afbeelding ]
O das raar hier blijven ze vast staanquote:
Een stel neem ik aan. En waar sliepen de eigenlijke slapers??quote:Op woensdag 4 september 2019 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bedden waren al een poos twee pers beddenSliepen vorig weekend ook b&bers
Ben er al uit geweest,quote:
Zo koud is het toch nog niet, heb hier nog steeds ramen en deur opstaanquote:Op woensdag 4 september 2019 14:57 schreef spapaars het volgende:
De schoorsteen van de silo braakt alweer rook uit.
hier ook hoor, alles open. Ze doen net of t mid-winter is.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo koud is het toch nog niet, heb hier nog steeds ramen en deur opstaan
L.A. here she comesquote:Op woensdag 4 september 2019 15:14 schreef Giggio het volgende:
is sjeldel nu alle nederlandse acteurs en actrices die wel kunnen acteren aan het mailen?
wie helpt haar uit haar droom![]()
![]()
kind heeft volgens mij een IQ van min nog watquote:Op woensdag 4 september 2019 15:18 schreef snetje het volgende:
Jessie en Gerrit zijn Shelley aan het stangen met dat zij een budget hebben van dik 10.000 ... ze gelooft het ook nog ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |