Er wordt hier genadeloos hard uitgedeeld.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier zou ik me alleen wat van aantrekken als het van een gerespecteerd user kwam.
Sowwquote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier zou ik me alleen wat van aantrekken als het van een gerespecteerd user kwam.
Ik vrees dat te mainstream is allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow!quote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
downfallquote:Op woensdag 4 september 2019 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
SC’s zijn de downfall van subfora. Gauw sluiten, Arie.
Ach, ik weet met welke users ik prettig mee kan posten dus van deze sneer lig ik ook weer niet wakker.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dankzij WLR geen kliekjesvorming meer.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijk, een nieuwe user hier
WLR is een grandioos groot succes!
Kliekjesvorming is er alleen als andere users willens en wetens worden weggepest door het bepalende groepje.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij WLR geen kliekjesvorming meer.
Users zoals Columbiafan bedoel je?quote:Op woensdag 4 september 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kliekjesvorming is er alleen als andere users willens en wetens worden weggepest door het bepalende groepje.
Hopelijk verschijnt hij weer vakerquote:Op woensdag 4 september 2019 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Users zoals Columbiafan bedoel je?
Pest jij wel eens iemand? #dtvquote:Op woensdag 4 september 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kliekjesvorming is er alleen als andere users willens en wetens worden weggepest door het bepalende groepje.
Ik pest niemand. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pest jij wel eens iemand? #dtv
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hopelijk verschijnt hij weer vaker
Columbiafan wist wel wat over het altijd mooie Biatlonquote:Op woensdag 4 september 2019 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Columbiafan was in de winter de enige die steevast mee zat te kijken naar de noordse combinatie en het bobsleeën en rodelen enzo, maar daarna zat ik in m'n uppie in die topicsquote:Op woensdag 4 september 2019 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Columbiafan wist wel wat over het altijd mooie Biatlon
Als je me niet had verteld dat het voor één was had ik er geen één in gezien.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:32 schreef Aguero het volgende:
Wat vinden we trouwens van het nieuwe logo van één?
[ afbeelding ]
Fryslân boppe en zo.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is Friesland niet één grote familie?
Kingstown ook nog wel ns toch? Niet dat die er nog ooit is.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Columbiafan was in de winter de enige die steevast mee zat te kijken naar de noordse combinatie en het bobsleeën en rodelen enzo, maar daarna zat ik in m'n uppie in die topicsBring back @:Columbiafan
Het lijkt op een dart-flight.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je me niet had verteld dat het voor één was had ik er geen één in gezien.
Dat is wel héél lang geledenquote:Op woensdag 4 september 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kingstown ook nog wel ns toch? Niet dat die er nog ooit is.
Alsof ze in de rechterhelft vergeten zijn wat in te vullenquote:Op woensdag 4 september 2019 14:32 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Niet best.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:32 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren tot een bepaald moment prachtige rondes, uiteindelijk aan beiden een trauma overgehouden.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:58 schreef Teunnis het volgende:
[..]
De liefde begon bij Rasmussen en ontvlamde in een obsessie tijdens de Giro van 2015.
Never.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani zit met mij in de Discord, die is allang immuun.
Dat was geen groepje, maar een individu.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil graag nogmaals mijn excuses aanbieden.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was geen groepje, maar een individu.
Mensonterend, gelukkig is het Sporza logo niet veranderd.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:32 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben vorig jaar nog een nieuw logo gekregen, dat zou wel heel snel zijn mochten ze het weer veranderen.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mensonterend, gelukkig is het Sporza logo niet veranderd.
Misschien krijg je aan het eind van een muziekvideo Frans Bauer opeens te zien die zegt dat het allemaal Bananasplit is?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou volg ik die hele scene niet en kijk ik al die talkshows en programmas niet, dus hoe al die lui eruit zien weet ik niet eens, maar ik heb wat van dat Spinvis geluisterd, voor het eerst eigenlijk.
Oprechte vraag: is dit serieus bedoeld, of is dit een soort Zanger Rinus waarvan allerlei lui dan doen alsof het goed is want haha grappig enzo?
Kingstown heeft de transfer gemaakt naar het altijd gezellige Wielerflits reactiegedeelte.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kingstown ook nog wel ns toch? Niet dat die er nog ooit is.
Dat zouden ze moeten doen in muziekvideo’s van Frans Bauer.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien krijg je aan het eind van een muziekvideo Frans Bauer opeens te zien die zegt dat het allemaal Bananasplit is?
Ik zie dit nu toevallig en ik ben geen fan. Sowieso, veranderingquote:Op woensdag 4 september 2019 14:32 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |