Dat is wel apart...voor mario danquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk het niet, want Mario zei eerder vanavond al dat hij niet overal antwoord op gaat geven.
Dan moet ie zelf ook eens stoppen met doordrammenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk het niet, want Mario zei eerder vanavond al dat hij niet overal antwoord op gaat geven.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat had hij vandaag gemaakt?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ff ligt al te slapen. Morgen weer koken.
Prinsje dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij voelt zich de koning van de SC inmiddels
Heeft hij zijn Sissi gevonden op het feest?quote:
Oh ja zo kan je het ook zeggenquote:
Met 21 kinderenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft hij zijn Sissi gevonden op het feest?
Warum nicht?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef mario390 het volgende:
het was messe gewezen om 18 00 maar ik heb tegen mum gezegd dat ik niet gaa
Was dat Tekenen zo vermoeiend?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ff ligt al te slapen. Morgen weer koken.
Het is 1x in de week, op woensdags normaal gesproken. Morgen gaan ze chili con carne maken geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is 1x in de week, op woensdags normaal gesproken. Morgen gaan ze chili con carne maken geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |