Jaren geleden 4 dvd's besteld en aangegeven in één keer bezorgen op het postkantoor in de buurt. Ik moest de halve stad door om langs alle postkantoren langs te gaan om ze op te halen.quote:
Het zit je niet meequote:Op dinsdag 3 september 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren geleden 4 dvd's besteld en aangegeven in één keer bezorgen op het postkantoor in de buurt. Ik moest de halve stad door om langs alle postkantoren langs te gaan om ze op te halen.
Ik kreeg er een rekening bij voor één DVD. Ik netjes bellen dat ik 4 DVD's moet betalen en een nieuwe rekening wil. Toen kreeg ik een rekening voor 5 DVD's. Ik heb weer gebeld en gezegd dat ik betaal zodra de juiste rekening op de mat valt.
Laat die kut conjo's de boel daar maar eens op orde brengen. Mij extra kosten in rekening brengen terwijl ze de boel zelf niet in orde hebben. Ziekelijke kuttoko is het.![]()
![]()
Ik heb altijd dat soort gekut.quote:
Ja best lullig lijkt mequote:Op dinsdag 3 september 2019 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat soort gekut.
Krijg ik ook nog sport gekut erbij.quote:
dames jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog sport gekut erbij.![]()
Zitten er ook douche scenes bij?quote:
Ik heb al jaren niet gescoord.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie heeft er gescoord? Miedema waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet gescoord.
4 dagen feestquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario, hoe was de wiesenmarkt? Feest gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |