Dat is wel apart...voor mario danquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk het niet, want Mario zei eerder vanavond al dat hij niet overal antwoord op gaat geven.
Dan moet ie zelf ook eens stoppen met doordrammenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk het niet, want Mario zei eerder vanavond al dat hij niet overal antwoord op gaat geven.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat had hij vandaag gemaakt?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ff ligt al te slapen. Morgen weer koken.
Prinsje dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij voelt zich de koning van de SC inmiddels
Heeft hij zijn Sissi gevonden op het feest?quote:
Oh ja zo kan je het ook zeggenquote:
Met 21 kinderenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft hij zijn Sissi gevonden op het feest?
Warum nicht?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef mario390 het volgende:
het was messe gewezen om 18 00 maar ik heb tegen mum gezegd dat ik niet gaa
Was dat Tekenen zo vermoeiend?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ff ligt al te slapen. Morgen weer koken.
Het is 1x in de week, op woensdags normaal gesproken. Morgen gaan ze chili con carne maken geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is 1x in de week, op woensdags normaal gesproken. Morgen gaan ze chili con carne maken geloof ik
Lekker! Neemt hij voor jou dan wat mee naar huis?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is 1x in de week, op woensdags normaal gesproken. Morgen gaan ze chili con carne maken geloof ik
Geen idee, vorige keer was de eerste keer en dat was een speciale dag. Ben wel al uitgenodigd eens mee te komen eten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Neemt hij voor jou dan wat mee naar huis?
Eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind drinkgeverin een veel mooier woord.
Leuk om hem daar dan aan het werk te zien ook.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geen idee, vorige keer was de eerste keer en dat was een speciale dag. Ben wel al uitgenodigd eens mee te komen eten.
Uitgehuwelijkt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:33 schreef mario390 het volgende:
2 wodka redbull en blonde barvrouw getalt ik zie haar nur 3 keer in jaar zij is verbruiloftet of hoe je daz noemt
Mum boos zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef mario390 het volgende:
het was messe gewezen om 18 00 maar ik heb tegen mum gezegd dat ik niet gaa
Zeker, toen hij bij de eetcorner bij estafette werkte kwam ik ook graag even kijken. Hij is goed in de keuken, ben blij voor hem dat ze dat hier ook zien.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om hem daar dan aan het werk te zien ook.
Leuk dat hij er zo'n plezier in heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zeker, toen hij bij de eetcorner bij estafette werkte kwam ik ook graag even kijken. Hij is goed in de keuken, ben blij voor hem dat ze dat hier ook zien.
Eensquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Heel Bleiburg is dronken of heeft een kater.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef mario390 het volgende:
vandaag ik zit op bed komt en oud opamann volldronken bij mijn wonungsdeur erin ik hef geglovt ik drom heb met hem gezeurt dann is hij in 3etage daar heeft ook en vrouw met hem geschreeuwd![]()
In een leuke Dirnlde outfitquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
yep maar gistern middag was ik all angeschlagen weinig stem heb ik hustentropfen genommenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel Bleiburg is dronken of heeft een kater.![]()
Heb je genoten conjo?
dat kann niet,deze opa kann niet de deur openen en erin gaan, hij zei""het was open" hij heeft om dat hij zo dronken was niet geweest waar hij wohnt maar het is niet bleiburgquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef mario390 het volgende:
vandaag ik zit op bed komt en oud opamann volldronken bij mijn wonungsdeur erin ik hef geglovt ik drom heb met hem gezeurt dann is hij in 3etage daar heeft ook en vrouw met hem geschreeuwd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |