Jaquote:
quote:
ik hoorde het netquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef Prisha het volgende:
Goed nieuws voor de zomerhaters:
Regen en kou: vanaf morgen is het écht herfst
Ahhhh echt dat is een perfecte naam voor een Bulldogjequote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook. Had m'n eerste bulldogje naar haar vernoemd
Gaat niet zo goed meer met Chandler.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja klopt, en ik hou van koken en van Chandler en oppassen
Het is ook het enigste wat ik van die hele serie heb onthouden.quote:
"We were on a break" niet?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook het enigste wat ik van die hele serie heb onthouden.
Nee wel dikke Monica dat was best grappigquote:
How you doin'?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook het enigste wat ik van die hele serie heb onthouden.
Ik heb niet veel gezien he?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel dikke Monica dat was best grappig
quote:
Smelly cat!quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gekeken maar ik was fan van Phoebe
Geeft niet.quote:
uit 2000 al..... is er al een derde?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:42 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel twee keer alle afleveringen van Curb Your Enthusiasm (TV Series 2000– ) - IMDb
gezien en ik ga ooit voor een derde keer
Er is er één in de maak heb ik begrepen en dat zou nr. 10 zijn staat 2019 op IMDBquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
uit 2000 al..... is er al een derde?
ok. ja ik heb verder niet geklikt ...wie weetquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is er één in de maak heb ik begrepen en dat zou nr. 9 zijn staat 2019 op IMDB
Heerlijke humorquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ok. ja ik heb verder niet geklikt ...wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |