ai johquote:
Check de foto van Chandler die hier vorige week stondquote:
ik kan me alleen nog gore nagels herinnerenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Check de foto van Chandler die hier vorige week stond
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog gore nagels herinneren
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog gore nagels herinneren
Lange nagelsquote:
Hij heeft best een grote piemel.quote:
ja klopt, en ik hou van koken en van Chandler en oppassenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:21 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB eigenlijk heb je wat weg van Monica met je schoonmaak-obsessie-dingetjes en zo
Was je vroeger ook een fatty?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja klopt, en ik hou van koken en van Chandler en oppassen
Ze wappert ook soms wel...toevallig de afgelopen dagen naar Friends Bloopers en zo zitten kijken op YouTube. Ik blijf het leuk vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja klopt, en ik hou van koken en van Chandler en oppassen
Ik heb het niet allemaal gekeken maar ik was fan van Phoebequote:Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wappert ook soms wel...toevallig de afgelopen dagen naar Friends Bloopers en zo zitten kijken op YouTube. Ik blijf het leuk vinden.
Oei,dat is best erg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wappert ook soms wel...toevallig de afgelopen dagen naar Friends Bloopers en zo zitten kijken op YouTube. Ik blijf het leuk vinden.
Smelly cat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gekeken maar ik was fan van Phoebe
ik ook. Had m'n eerste bulldogje naar haar vernoemdquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gekeken maar ik was fan van Phoebe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |