quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haat helemaal niet alleen vrouwen, jij bent toch een man?
Titelsong is wel aardigquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nicole Kidman voor lief nemen dan maar.
Sterktequote:Op dinsdag 3 september 2019 19:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Gezicht in treur stand tot later
Dan luister ik dat wel evenquote:
Hoe dan? Was ze erbijquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Pff, net het verhaal gehoord van mijn vriendin die de zelfmoord mee heeft gemaakt.
Huh?Vertel?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Pff, net het verhaal gehoord van mijn vriendin die de zelfmoord mee heeft gemaakt.
gafferquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
OK het was zelfmoord, geen ongelukquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Hey lullo,nog geneukt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:10 schreef TillyB het volgende:
@:FreshFruit72 stukken beter dan die foto van vorige weekChandler BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ze kwam er langs vlak nadat het gebeurd was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
@:FreshFruit72 stukken beter dan die foto van vorige weekFred Perry vind ik dubieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
@:FreshFruit72 stukken beter dan die foto van vorige weekNu met onderbroek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ai johquote:
Check de foto van Chandler die hier vorige week stondquote:
ik kan me alleen nog gore nagels herinnerenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Check de foto van Chandler die hier vorige week stond
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog gore nagels herinneren
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog gore nagels herinneren
Lange nagelsquote:
Hij heeft best een grote piemel.quote:
ja klopt, en ik hou van koken en van Chandler en oppassenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:21 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB eigenlijk heb je wat weg van Monica met je schoonmaak-obsessie-dingetjes en zo
Was je vroeger ook een fatty?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja klopt, en ik hou van koken en van Chandler en oppassen
Ze wappert ook soms wel...toevallig de afgelopen dagen naar Friends Bloopers en zo zitten kijken op YouTube. Ik blijf het leuk vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja klopt, en ik hou van koken en van Chandler en oppassen
Ik heb het niet allemaal gekeken maar ik was fan van Phoebequote:Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wappert ook soms wel...toevallig de afgelopen dagen naar Friends Bloopers en zo zitten kijken op YouTube. Ik blijf het leuk vinden.
Oei,dat is best erg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze wappert ook soms wel...toevallig de afgelopen dagen naar Friends Bloopers en zo zitten kijken op YouTube. Ik blijf het leuk vinden.
Smelly cat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gekeken maar ik was fan van Phoebe
ik ook. Had m'n eerste bulldogje naar haar vernoemdquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gekeken maar ik was fan van Phoebe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |