Dat klinkt perfect!quote:Op maandag 9 september 2019 09:30 schreef DonnaRush het volgende:
Mogguh!
Ben vrij vandaag. Dreumes naar de opvang gebracht, lekkere broodjes gehaald bij de Lidl en de hele boel thuis opgeruimd en stofgezogen en nu mezelf op de bank gedweild.
Ontbijt en ID channel
Jakkes zijn ze er inmiddels al?quote:Op maandag 9 september 2019 10:25 schreef Nanuke het volgende:
Oh, wat lekker zeg! Geniet van je vrije dag!
Ik ben aan t wachten op het onderhoudsbedrijf omdat we lekkage hebben bij de wasmachine. Duurt altijd zo lang!
Wat voor pakketje krijg je?quote:Op maandag 9 september 2019 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan geen boodschappen doen, want ik wacht op een bezorger... het is dan zelfs al spannend om naar de wc te gaan
Jup. En bijna niks gedaan ook nog. 'als het niet is opgelost, bel maar weer'. We gaan het zien.quote:Op maandag 9 september 2019 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jakkes zijn ze er inmiddels al?
Klinkt heel erg goed! Geniet ervanquote:Op maandag 9 september 2019 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Ja echt heerlijk! Ben nooit op maandag vrij, maar dit ga ik vaker doen. Tis 11 uur en ik heb alles gedaan.
Hoef alleen nog maar wat kleine dingetjes op te ruimen, misschien even naar de Action en voor de rest lekker relaxen!
Medicatiequote:
Ah en dan wel veel betalen dus... ik hoop dat hij het goed doetquote:Op maandag 9 september 2019 11:09 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Jup. En bijna niks gedaan ook nog. 'als het niet is opgelost, bel maar weer'. We gaan het zien.
Wat kijk je op netflix?quote:Op maandag 9 september 2019 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn actief... ik heb mijn kleding verwisseld voor een onesie en Netflix opgezet
Ik hou van alles met dansen dus ik geniet er vanquote:Op maandag 9 september 2019 11:18 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Ooh is wat dancing with the stars?
Heerlijk tochquote:Op maandag 9 september 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou van alles met dansen dus ik geniet er van
En ik zie wel potentie bij sommige.
Ken ik nietquote:Op maandag 9 september 2019 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh leuk!
Ik O Escolhido op Netlfix te kijken
Dikke (en voorzichtige) knuffel...quote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Patapon het volgende:
Pff, de hele ochtend in overleg gezeten. Nu rug- en hoofdpijn, snel naar huis lunchen en even liggen want vanmiddag weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |