abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188771058


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 15:03:35 #2
382129 crew  Donna
pi_188771092


Deze heb ik nog liggen geloof ik. Durf het niet eens met zekerheid te zeggen.

Gekregen van m'n oma. Misschien toch eens aan beginnen, voordat ze er straks niet meer is. :{w
pi_188771114
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Overweeg je het serieus? Cool. 8-)
Yes :Y Net al naar mijn man gestuurd om te vragen welke kleuren hij mooi vindt.

En naar mijn moeder :D denk dat zij ook mee gaat doen. Wel leuk zo samen.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 15:06:59 #4
382129 crew  Donna
pi_188771133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes :Y Net al naar mijn man gestuurd om te vragen welke kleuren hij mooi vindt.

En naar mijn moeder :D denk dat zij ook mee gaat doen. Wel leuk zo samen.
Ohhhh dat is echt super leuk samen! O+
  dinsdag 3 september 2019 @ 15:10:31 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188771164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes :Y Net al naar mijn man gestuurd om te vragen welke kleuren hij mooi vindt.

En naar mijn moeder :D denk dat zij ook mee gaat doen. Wel leuk zo samen.
En dan ook met de filmpjes erbij of zijn jullie goed in het lezen van de patronen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_188771865
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan ook met de filmpjes erbij of zijn jullie goed in het lezen van de patronen?
Tot nu toe altijd gelukt met de patronen :)
pi_188772204
Die CAL is prachtig. Alleen ik ken mezelf... die wol blijft liggen en ik ga heerlijk met mijn knuffeltjes verder :')

Gelukkig heb ik geen extra kosten aan die fiets; Swapper
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188772211
Was met Nederlandse beschrijving ook toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188772225
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan ook met de filmpjes erbij of zijn jullie goed in het lezen van de patronen?
Haken vanaf een filmpje lijkt me zo moeilijk :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:13:58 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188772267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Haken vanaf een filmpje lijkt me zo moeilijk :o
Filmpje plus tekst/diagram. Sommige sites hebben tekst plus heel duidelijke foto’s.

Het lukt mij, zeker bij ingewikkelder dingen, echt niet als ik niet kan zien hoe het eruit moet zien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188772300
Er zitten meestal ook hele duidelijke foto's bij :Y dat helpt zeker.
pi_188772350
Ach ieder zo zijn ding... Ik lees het rustig liever, heb kerstmuziek op (in theorie zou ik me moeten schamen in hoekje, in de zomer kerst, maar dat doe ik niet). En gaan :) Alleen ik maak ook alleen maar knuffeltjes, kransen en dat soort dingen. Oh en een C2C en een paar sjaals en omslagdoeken. Allemaal niet zo moeilijk dus :)

(over kerst gesproken. In Groningen wordt er een grootkoor samengesteld voor een kerstoptreden... aan dat project doe ik mee! Zo enthousiast... kan niet wachten tot de eerste repetitie)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:20:04 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188772357
Ik haakte een tijdje heel veel driehoeksjaals. Ik had echt een hekel aan patronen waarbij je dan aan het eind alles moest tellen om zeker te weten dat je genoeg stokjes had voor de volgende toer, omdat je anders niet goed uitkwam met de volgende rand. Ik heb liever zo’n repeterend patroon waarbij je ‘onderweg’ ook al wel weet of je goed zit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188772377
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

(over kerst gesproken. In Groningen wordt er een grootkoor samengesteld voor een kerstoptreden... aan dat project doe ik mee! Zo enthousiast... kan niet wachten tot de eerste repetitie)
Gaaf!

Zing je al langer?
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:23:06 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188772406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach ieder zo zijn ding... Ik lees het rustig liever, heb kerstmuziek op (in theorie zou ik me moeten schamen in hoekje, in de zomer kerst, maar dat doe ik niet). En gaan :) Alleen ik maak ook alleen maar knuffeltjes, kransen en dat soort dingen. Oh en een C2C en een paar sjaals en omslagdoeken. Allemaal niet zo moeilijk dus :)

(over kerst gesproken. In Groningen wordt er een grootkoor samengesteld voor een kerstoptreden... aan dat project doe ik mee! Zo enthousiast... kan niet wachten tot de eerste repetitie)
Schamen in hoekjes doen we niet, hoor!

Je mag koesteren waar je blij van wordt, ook als dat Kerstmuziek is in september!

Ik pep mezelf wel eens op met mijn mapje ‘songfestival’ op YouTube. Ga ik gewoon nog een keer kijken hoe ‘we’ wonnen. _O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_188772415
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik haakte een tijdje heel veel driehoeksjaals. Ik had echt een hekel aan patronen waarbij je dan aan het eind alles moest tellen om zeker te weten dat je genoeg stokjes had voor de volgende toer, omdat je anders niet goed uitkwam met de volgende rand. Ik heb liever zo’n repeterend patroon waarbij je ‘onderweg’ ook al wel weet of je goed zit.
Oh ik heb heel veel hele leuke steekmarkeerders gemaakt en na elke tien steken hang ik die er gewoon in :P

(gewoon een kraaltje en gesloopte oorbel, maar ik vind ze leuk)



quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gaaf!

Zing je al langer?
Ongeveer tien jaar koorervaring.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188772468
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Schamen in hoekjes doen we niet, hoor!

Je mag koesteren waar je blij van wordt, ook als dat Kerstmuziek is in september!

Ik pep mezelf wel eens op met mijn mapje ‘songfestival’ op YouTube. Ga ik gewoon nog een keer kijken hoe ‘we’ wonnen. _O-
Ik luister al een maand weer kerstmuziek O+ Het geeft me altijd zo'n blijde oppepper. En gezien ik bewust single ben, mag ik in mijn huis genieten waarvan ik wil. Levensdoel: Zoveel mogelijk doen waar je blij van wordt. Al zou de hele wereld denken dat ik gestoord ben (daar ben ik echt een beetje in veranderd).

Oooooh Dat is ook leuk, songfestival O+ Goede oppepper!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188772479
(oh die roze is trouwens bewust anders (niet blauw), om het begin van een toer aan te geven)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 16:30:17 #19
382129 crew  Donna
pi_188772527
Kost het niet veel extra tijd om steeds in te hangen?

Wel super leuk met die hangertjes er aan!
pi_188772532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:30 schreef DonnaRush het volgende:
Kost het niet veel extra tijd om steeds in te hangen?

De reden dat ik ze nauwelijks gebruik, ben te lui :D
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 16:32:38 #21
382129 crew  Donna
pi_188772549
Ik heb wel altijd een ander kleurig draadje gebruikt om er tussen te hangen, maar die hoef je niet open en dicht te doen, en zulks.
pi_188772556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:30 schreef DonnaRush het volgende:
Kost het niet veel extra tijd om steeds in te hangen?

Wel super leuk met die hangertjes er aan!
Neuh? Het zou best kunnen dat mijn haaksels veel sneller klaar zouden zijn als ik het niet deed, maar sinds ik dit doe hoef ik amper tot niet uit te halen, dus dat scheelt.

Dank je wel :) ! Ik ben er ook erg blij mee. Ik heb een doosje vol van die dingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188772564
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb wel altijd een ander kleurig draadje gebruikt om er tussen te hangen, maar die hoef je niet open en dicht te doen, en zulks.
Hahahaha dat vind ik dan weer teveel gedoe en moeite _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 16:35:15 #24
382129 crew  Donna
pi_188772592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha dat vind ik dan weer teveel gedoe en moeite _O-
Ieder z'n werkwijze he! Leuk om die verschillen te zien altijd. :D
pi_188772616
Het rammelt ook zo leuk die kraaltjes... ik heb ook expres een paar met belletjes gemaakt. Ik vind dat zo heerlijk O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188772672
(er staat niet voor niets in mijn psychiatrisch verslag dat ik juveniel ben... Saaie vent die dat schreef en niet weet hoe je jezelf blij moet maken ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188772893
Juveniel hmm?

* IJsdraakje kijkt naar bolle pluche katten op de kast...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188772936
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Juveniel hmm?

* IJsdraakje kijkt naar bolle pluche katten op de kast...
Zoals ik zei: saaie vent ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188773615
Wat eten jullie allemaal vanavond?

Wij eten zometeen zoete aardappel/pastinaak/ui uit de oven en een worstje.
pi_188773832
Gezien het DAT moment van de maand is heb ik net een beetje teveel chocola gegeten. 'k Kan me niet voorstellen dat ik nog honger krijg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188774138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezien het DAT moment van de maand is heb ik net een beetje teveel chocola gegeten. 'k Kan me niet voorstellen dat ik nog honger krijg
Wel gewoon avondeten hoor, je hebt dvdeitamines nodig.
pi_188774232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel gewoon avondeten hoor, je hebt dvdeitamines nodig.
Komt goed :*
Ik heb net de aardappels geschild en de boontjes gedopt :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188774740
Aardappel, bloemkool en vegaworstjes hier vanavond. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 19:07:44 #35
382129 crew  Donna
pi_188774863
Aardappels, spinazie en een worstje hadden we.

Maar ik voel me niet zo lekker :(
Niet door het eten hoor, had vanochtend ook al buikpijn.
Heb heel gevoelige darmen.
pi_188775051
Wij hadden restjes Chinees van zondag. Helaas was het eigenlijk niet genoeg dus ik voorzie ook nog wat lekkers in mijn nabije toekomst. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188775069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:19 schreef Nanuke het volgende:
Wij hadden restjes Chinees van zondag. Helaas was het eigenlijk niet genoeg dus ik voorzie ook nog wat lekkers in mijn nabije toekomst. :P
Dat is altijd lekker :9

Ik neem vanavond nog een hard broodje met smeerkaas en een 0.0 Radler tijdens The Great British Bake Off :9
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 19:23:24 #38
382129 crew  Donna
pi_188775115
Chinees. Dat wil ik dit weekend eten!
pi_188775159
Sinds we verhuisd zijn zit onze favo Chinees eigenlijk te ver weg.
pi_188775422
Blaren op vingertoppen van je dominante hand is heel erg irritant en pijnlijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188775496
Chinees, da's een flinke tijd terug. Nu heb ik zin in eend. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188777328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is altijd lekker :9

Ik neem vanavond nog een hard broodje met smeerkaas en een 0.0 Radler tijdens The Great British Bake Off :9
Dat klinkt goed!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188777363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Blaren op vingertoppen van je dominante hand is heel erg irritant en pijnlijk
Ik krijg altijd van te lang haken een zere plek op mijn middelvinger. Ik heb een uitstekend kootje waar al een bult eelt op zit, maar ik haak zo krampachtig dat dat alsnog vervelend gaat doen na een tijd. Ik probeer dan altijd weer even wat anders te doen, maar volgens mij doe jij genoeg verschillende dingen of niet?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188777458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:32 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik krijg altijd van te lang haken een zere plek op mijn middelvinger. Ik heb een uitstekend kootje waar al een bult eelt op zit, maar ik haak zo krampachtig dat dat alsnog vervelend gaat doen na een tijd. Ik probeer dan altijd weer even wat anders te doen, maar volgens mij doe jij genoeg verschillende dingen of niet?
Ja, ik deed even dom vanmiddag... ik doe van alles en nog wat, maar van haken raak ik gelukkig nooit gewond ;)

Ongeveer elke knutsel die je kunt verzinnen doe ik ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188777667
Ik raak eigenlijk van al mijn hobby's gewond. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188778945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:46 schreef Nanuke het volgende:
Ik raak eigenlijk van al mijn hobby's gewond. :')
:D

Wel herkenbaar.
Van haken inderdaad ook mijn vingerkootje.
pi_188781267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:46 schreef Nanuke het volgende:
Ik raak eigenlijk van al mijn hobby's gewond. :')
Hahahaha
Ik smeer mezelf onder met stift en inkt en verf, maar gewond niet

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 07:42 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Morguh :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 08:10:09 #49
382129 crew  Donna
pi_188781360
Goedemorgen!

Ik heb gisteren wel geborduurd. Laat de herfst maar komen! :Y
pi_188782496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:10 schreef DonnaRush het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb gisteren wel geborduurd. Laat de herfst maar komen! :Y
Ik ook. Tijd geleden was dat. O+

En verwondingen valt mee, wel eeltplekken van naalden (en van m'n Nintendo Switch :') )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188782636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ook. Tijd geleden was dat. O+

En verwondingen valt mee, wel eeltplekken van naalden (en van m'n Nintendo Switch :') )
:D gamen doe ik ook al veelste weinig, laatste tijd vooral aan het lezen.
Ik hoef vandaag alleen maar rode woonkamer te stofzuigen en daarna ga ik eens wat handwerken of gamen.
pi_188782741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D gamen doe ik ook al veelste weinig, laatste tijd vooral aan het lezen.
Ik hoef vandaag alleen maar rode woonkamer te stofzuigen en daarna ga ik eens wat handwerken of gamen.
Klinkt goed. :9

Ik zat de laatste tijd vooral in Dragon Quest Builders 2 te kloten, huisjes bouwen en stadjes ontwerpen nu het verhaaltje klaar is. Gisteren eindelijk weer eens m'n poezen erbij gepakt. O+ Helaas nogal last van m'n hoofd, dus krap een uurtje aan gezeten. :')

Vandaag is het programma werk, boodschappen/pakje afhalen, misschien nog een was draaien, zus ophalen en daar eten, sporten en dan is het alweer 22 uur voor ik weer op de bank kan ploffen. Morgen een nieuwe kans om te prikken, zullen we maar zeggen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188782802
Hmmm misschien dat ik sporten er ook nog tussen prop. In ieder geval wandelen. Maar sinds mijn longontsteking 2 weken geleden, niet meer gesport en wil dat ook weer gaan opbouwen. Volgende week weer naar danstrainingen.

Ik heb 2 maanden geleden de uitbreidingen voor zelda gekocht (was nog maar 5 euro) maar nog steeds niet gespeeld.
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 10:31:13 #54
382129 crew  Donna
pi_188782895
Wij hebben geen game console meer. De PS3 die we hadden is stuk gegaan. We kopen een nieuwe PS zodra de nieuwe GTA uit komt. Volgend jaar???
Ik hou het niet bij, ben ook niet zo'n gamer.
Speel alleen HayDay O+
pi_188783012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zat de laatste tijd vooral in Dragon Quest Builders 2 te kloten, huisjes bouwen en stadjes ontwerpen nu het verhaaltje klaar is.
Na het zoveelste berichtje hierover toch maar eens een trailer opgezocht. Dit ziet er tof uit! Misschien dat ik mezelf een Nintendo Switch beloof aan t einde van t jaar als t huis op orde is. Met dan deze game. Want omg, zo tof! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188783051
Sarabi, wat voor dansen doe je? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188783071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:45 schreef Nanuke het volgende:
Sarabi, wat voor dansen doe je? :)
Buikdansen :) alweer 11 jaar.
pi_188783312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:40 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Na het zoveelste berichtje hierover toch maar eens een trailer opgezocht. Dit ziet er tof uit! Misschien dat ik mezelf een Nintendo Switch beloof aan t einde van t jaar als t huis op orde is. Met dan deze game. Want omg, zo tof! :o
Ik heb 'm nu een krap maandje en er zit al ruim 130 uur in. Denk dat ik voordat ik het verhaal af had al op ruim 100 zat, dankzij de vrijheid die je krijgt. _O- O+

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:31 schreef DonnaRush het volgende:
Wij hebben geen game console meer. De PS3 die we hadden is stuk gegaan. We kopen een nieuwe PS zodra de nieuwe GTA uit komt. Volgend jaar???
Ik hou het niet bij, ben ook niet zo'n gamer.
Speel alleen HayDay O+
We hebben hier absurd veel. PS3, PS4, XBOX360, XBONE, Switch, DS, 3DS, Wii... Er staat ook een tweede tv voor het grijpen in de woonkamer, dan kunnen we er tenminste meer dan één tegelijk laten draaien. (Al zit ik eigenlijk vooral handheld op Switch.) Spelletjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188783313
Goedemorgen :)
Zijn er al mensen bezig met de creaties voor Halloween? :s)
pi_188783327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:07 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen :)
Zijn er al mensen bezig met de creaties voor Halloween? :s)
Iedere dag is Halloween. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188783337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:07 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen :)
Zijn er al mensen bezig met de creaties voor Halloween? :s)
Nog niet echt bezig, maar zit wel al weer aan pompoen carven te denken *O*
pi_188783342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet echt bezig, maar zit wel al weer aan pompoen carven te denken *O*
Jaaa, ik ook! Super leuk.
pi_188783348
CRE / Halloween creaties 2019

Heb geopend, zal straks zelf ook posten. :)
pi_188783430
Ik hoop trouwens niet dat ze hier Halloween gaan invoeren, dan heb ik straks twee keer een berg snoep in huis waar niemand voor komt. _O- (Sint Maarten is hier ook een ding)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188783445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ze hier Halloween gaan invoeren, dan heb ik straks twee keer een berg snoep in huis waar niemand voor komt. _O- (Sint Maarten is hier ook een ding)
Hier komen er gelukkig geen kinderen langs de deur (ook niet met Sint Maarten). Maar verder vind ik het wel leuk om huis en tuin te versieren.
pi_188783502
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier komen er gelukkig geen kinderen langs de deur (ook niet met Sint Maarten). Maar verder vind ik het wel leuk om huis en tuin te versieren.
Is het ook. :Y

Denk dat mijn huis deels wel al door de Halloween-keuring zou komen zoals het standaard is. Zwarte katten op de bank, spinvormige waxinelichthouders, wat luxe uitgaves van horrorboeken die uitgestald staan (inclusief bijpassende Cthulhu-knuffels, want zo rol ik). En als ik niet aan het werk ben, ben ik zelf een vleermuis, dat ook nog. Zogenaamd enge shizzle. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 september 2019 @ 11:31:28 #67
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_188783623
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Iedere dag is Halloween. O+
Dat dus.

Heerlijk gewandeld met de mama en Doukje. Komt goed maar tijd nodig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_188783967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is het ook. :Y

Denk dat mijn huis deels wel al door de Halloween-keuring zou komen zoals het standaard is. Zwarte katten op de bank, spinvormige waxinelichthouders, wat luxe uitgaves van horrorboeken die uitgestald staan (inclusief bijpassende Cthulhu-knuffels, want zo rol ik). En als ik niet aan het werk ben, ben ik zelf een vleermuis, dat ook nog. Zogenaamd enge shizzle. O+
Dit vraagt om pics :P , heb je bepaalde creaties ook zelf gemaakt? Of ga je nog iets maken voor Halloween? :)
pi_188784466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:55 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Dit vraagt om pics :P , heb je bepaalde creaties ook zelf gemaakt? Of ga je nog iets maken voor Halloween? :)
Ik zal m'n rommelhok eerst een beetje ruimen (daar staat het meeste), er staat nu nog een beetje veel rommel in de weg. :+ Er staan wel wat zelfgemaakte dingen, maar dat zijn vooral malle dingen, niet perse creepy. :P Gehaakte cactussen bijvoorbeeld.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188784505
En deze staat ook nog ergens:


M'n eerste meer-dan-een-sliert-haaksel. O+ (Niet mijn plaatje, kijk vanmiddag even of ik aan foto's maken toekom)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188784530
Nieuwe club is hartstikke leuk! Heerlijk zitten tekenen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188784645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe club is hartstikke leuk! Heerlijk zitten tekenen
Fijn!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188784812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En deze staat ook nog ergens:
[ afbeelding ]

M'n eerste meer-dan-een-sliert-haaksel. O+ (Niet mijn plaatje, kijk vanmiddag even of ik aan foto's maken toekom)
Cute! Heb je een linkje naar het patroon?
pi_188785001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cute! Heb je een linkje naar het patroon?
Was een pakketje, meegenomen vanaf een Kreadoe een paar jaar geleden: https://www.hardicraft.co(...)nanas-Tashanger.html
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188786148
Thanks!

Net even een uurtje zitten diamond painten, was lang geleden.
pi_188786436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fijn!
Mijn studie van nijlpaarden was interessant :P ik zou er bijna het woord nijlpaard bij schrijven... Niet belemmerd door enig talent, maar leuk kloten. Laten we zeggen ik werd er blij van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188786973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn studie van nijlpaarden was interessant :P ik zou er bijna het woord nijlpaard bij schrijven... Niet belemmerd door enig talent, maar leuk kloten. Laten we zeggen ik werd er blij van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, het is herkenbaar als nijlpaard, da's al heel wat! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188787029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hey, het is herkenbaar als nijlpaard, da's al heel wat! :D
Hahahahaha dat scheelt ;)
Ach :) een mens hoeft niet alles te kunnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188787199
Zeker niet slecht, ik zou het niet kunnen.
pi_188787389
Hmmm ben benieuwd wanneer ik mijn CAL pakket kan verwachten, hij staat nu op uitverkocht :(
Hopelijk wel op tijd om met iedereen te kunnen beginnen.
pi_188787416
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Zeker niet slecht, ik zou het niet kunnen.
Dank je wel :*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:09 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm ben benieuwd wanneer ik mijn CAL pakket kan verwachten, hij staat nu op uitverkocht :(
Hopelijk wel op tijd om met iedereen te kunnen beginnen.
Dat is zwaar irritant! ik duim voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188787798
Thanks :) net bericht dat ik hem later krijg, maar nog wel op tijd.

Hopelijk wil mijn moeder dezelfde kleuren want dan kan ze in het begin die van mij lenen en kan ze ook op tijd beginnen.
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 16:47:53 #83
382129 crew  Donna
pi_188787922
Gelukkig Sarabi!
pi_188787943
Oh fijn!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188788274
*O*

Wat een heerlijk herfstweer trouwens
pi_188788745
Jumbo verkoopt vanaf vandaag donuts van Dunkin Donuts :9
pi_188788880
:9 Dat heb ik niet gelezen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188788972
In het weekend maar eens wat ruimte voor maken :D
pi_188789591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
:9 Dat heb ik niet gelezen
+1

Gelukkig al boodschappen gedaan vandaag. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188789757
Mijn moeder is een schat. Ik ben enorm aangekomen door mijn medicatie (byebye metabolisme en ja, ik let enorm op de lijn en kcals etc) en ze heeft echt tientallen online winkels lopen zoeken voor me, zodat ik ook gemakkelijk kan shoppen...

Ik heb mezelf getrakteerd op een (veel te dure) winterjas
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188789839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder is een schat. Ik ben enorm aangekomen door mijn medicatie (byebye metabolisme en ja, ik let enorm op de lijn en kcals etc) en ze heeft echt tientallen online winkels lopen zoeken voor me, zodat ik ook gemakkelijk kan shoppen...

Ik heb mezelf getrakteerd op een (veel te dure) winterjas

Ken je Bonprix? Ideaal voor een maatje meer en goedkoop.
pi_188789961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ken je Bonprix? Ideaal voor een maatje meer en goedkoop.
Ja :) Zeker dank je wel voor de tip!
Nu heb ik bij Zizzi geshopt :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188789996
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja :) Zeker dank je wel voor de tip!
Nu heb ik bij Zizzi geshopt :)
Leuke sportkleding heeft Zizzi
pi_188790051
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuke sportkleding heeft Zizzi
Hahaha ik heb stiekem nu een jeans, trui en jas gekocht :) Even een fatsoenlijke jas is fijn. Doe ik jaren mee. Jeans is soms gewoon nodig en ik moet even een excuus verzinnen voor die trui... ik heb geen sweaters, alleen wollen truien, dus nu even wat anders
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188790083
Jeans zijn soms een noodzakelijk kwaad :Y ik heb er 2 maar heb liever jurkjes of rokken aan
pi_188790139
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:16 schreef Sarabi het volgende:
Jeans zijn soms een noodzakelijk kwaad :Y ik heb er 2 maar heb liever jurkjes of rokken aan
Oh... jaloers! Ik ben daar veel te veel een tomboy voor :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188790485
Dit topic heeft een positieve invloed op me *O* vanmiddag diamond painting gedaan en nu zitten borduren.
pi_188790517
Go Girl *O*

Ik heb alleen getekend en gelummeld :')

Morgen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188790536
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Go Girl *O*

Ik heb alleen getekend en gelummeld :')

Morgen...
Jij bent tenminste naar buiten geweest :D
pi_188790560
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij bent tenminste naar buiten geweest :D
True

morgen alleen maar voor de boodschappen hoor ;)

En daarna heul lang niet ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188790602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

True

morgen alleen maar voor de boodschappen hoor ;)

En daarna heul lang niet ;)
Klinkt als mijn planning :D
Morgen boodschappen doen en dan tot maandag lekker in huis.
Oja vrijdag even op visite bij mijn ouders 2 huizen verderop.
pi_188790639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt als mijn planning :D
Morgen boodschappen doen en dan tot maandag lekker in huis.
Oja vrijdag even op visite bij mijn ouders 2 huizen verderop.
Vrijdag telt ook als buiten
Ik ben een binnenmens hoor :o :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188796935
Goedemorgen!
Ik krijg fröbelkriebels van dit topic... ik wil ook!!! *O* Maar ik zit op kantoor... -O-

Maar nog twee dagen, en dan heb ik twee weken vakantie (en man en kinderen niet) Alle tijd voor fröbels O+ Heb drie soorten knutsels lopen: borduursels, diamond painting, modelbouwpakketje... en hopelijk komt er volgende week ook een schilderen op nummer pakketje van onze vriend Ali binnen :9
pi_188797087
Gaan drukke 2 weken worden Shandaly :D
pi_188797318
Mogguh.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef Shandaly het volgende:
Goedemorgen!
Ik krijg fröbelkriebels van dit topic... ik wil ook!!! *O* Maar ik zit op kantoor... -O-

Maar nog twee dagen, en dan heb ik twee weken vakantie (en man en kinderen niet) Alle tijd voor fröbels O+ Heb drie soorten knutsels lopen: borduursels, diamond painting, modelbouwpakketje... en hopelijk komt er volgende week ook een schilderen op nummer pakketje van onze vriend Ali binnen :9
Het modelbouwen is dus toch wel te doen? Ik zag het langskomen op feestboek. :D

Mijn crea-plannen voor vanavond zijn gedwarsboomd door een "kom, ik ben jarig, we gaan uit eten!". _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188797411
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Het modelbouwen is dus toch wel te doen? Ik zag het langskomen op feestboek. :D
Het is ongelooflijk gepriegel... maar ik begin het te leren!
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 10:13:48 #108
382129 crew  Donna
pi_188797417
Gisteren administratie gedaan voor m'n vriend z'n bedrijf. Dat is weer op orde, maar helaas geen crea tijd gehad.

Vanavond wel weer
En morgenavond ook niet, want dan; sushi time met een vriendin!
pi_188797418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn crea-plannen voor vanavond zijn gedwarsboomd door een "kom, ik ben jarig, we gaan uit eten!". _O-
Beter! Eet smakelijk!
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 10:14:43 #110
382129 crew  Donna
pi_188797430
Oh ik heb gisterenavond nog wel Duplo gesorteerd. Had een leuke score op Marktplaats. 's middags opgehaald en gewassen, 's avonds set bij set gesorteerd!
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 10:14:57 #111
382129 crew  Donna
pi_188797435
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
[..]

Het modelbouwen is dus toch wel te doen? Ik zag het langskomen op feestboek. :D

Mijn crea-plannen voor vanavond zijn gedwarsboomd door een "kom, ik ben jarig, we gaan uit eten!". _O-
Smakelijk!!
pi_188797700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk gepriegel... maar ik begin het te leren!
Het zag er wel tof uit in ieder geval! :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef DonnaRush het volgende:
En morgenavond ook niet, want dan; sushi time met een vriendin!
Goed excuus om niet te knutselen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188798319
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188798524
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk gepriegel... maar ik begin het te leren!
Welke ben je aan het maken?
pi_188799725

Een metalen modelletje van Slot Neuschwanstein O+
pi_188799739
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:22 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
Een metalen modelletje van Slot Neuschwanstein O+
Wow... dit is indrukwekkend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188799780
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:22 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
Een metalen modelletje van Slot Neuschwanstein O+
Wow das een stapje moeilijker dan mijn kamertje :D
pi_188799926
Ik geloof dat ik me er ook een beetje op verkeken heb... op de moeilijkheidsgraad...

Wij waren vorige week in Hamburg, bij Miniatur Wunderland. En daar hadden ze deze dingen in de giftshop liggen voor niet al te veel. En ik ben al járen fan van dit kasteel... O+ Heb er al puzzels van en alles. Volgende week komt hopelijk ook een schilderen-op-nummer pakketje binnen van hetzelfde kasteel O+
pi_188800067
Gaaf!

Ik heb voor het weekend themaknutseldagen ingepland. Vrijdag is het thema kerst (en een heel programma voor mezelf gemaakt, vind ik leuk) en zaterdag heeft het thema herfst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 14:04:49 #120
382129 crew  Donna
pi_188800291
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:35 schreef Shandaly het volgende:
Ik geloof dat ik me er ook een beetje op verkeken heb... op de moeilijkheidsgraad...

Wij waren vorige week in Hamburg, bij Miniatur Wunderland. En daar hadden ze deze dingen in de giftshop liggen voor niet al te veel. En ik ben al járen fan van dit kasteel... O+ Heb er al puzzels van en alles. Volgende week komt hopelijk ook een schilderen-op-nummer pakketje binnen van hetzelfde kasteel O+
Wat leuk zeg, veel succes!
pi_188800312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:35 schreef Shandaly het volgende:
Ik geloof dat ik me er ook een beetje op verkeken heb... op de moeilijkheidsgraad...

Wij waren vorige week in Hamburg, bij Miniatur Wunderland. En daar hadden ze deze dingen in de giftshop liggen voor niet al te veel. En ik ben al járen fan van dit kasteel... O+ Heb er al puzzels van en alles. Volgende week komt hopelijk ook een schilderen-op-nummer pakketje binnen van hetzelfde kasteel O+
Wel leuk :D


Net klaar met een nieuwe rok *O* nu alleen nog een bh en mijn nieuwe solo kostuum is klaar.
pi_188800330
Hm... artjournal en vanaf toen haken :) Gaat lekker hier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188800986
Werkdag zo goed als om. *O*

Regen en op de fiets zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188804831
Sparkel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188804868
Yes *O* daarom alleen al hou ik van buikdansen
pi_188804949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Yes *O* daarom alleen al hou ik van buikdansen
Dat snap ik! Lijkt me vet moeilijk, maar wel heel tof
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188804959
Morgen is het hier kerstknutseldag. Ik heb zelfs een programma voor mezelf opgezet

(ja, gestoord, maar vrolijk gestoord)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188804992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen is het hier kerstknutseldag. Ik heb zelfs een programma voor mezelf opgezet

(ja, gestoord, maar vrolijk gestoord)
Wat ga je allemaal maken?
pi_188805200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat ga je allemaal maken?
Op het programma staat: kerstkaartjes, mini-kerstsokjes (formaat twee pinkkootjes), mini-kersttruitjes (formaat past om pink). Borduren van kerstuiltjes en kleine bedeltjes van fimo

Ik houd van gepriegel trouwens. Begin om 8:00 (sta gewoon om 7:00 op) en ga door tot 16:00 met 1 kerstpauze van een uur tussendoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188805237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:22 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
Een metalen modelletje van Slot Neuschwanstein O+
Gaaf zeg!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188805268
Klinkt helemaal niet gestoord hoor, CotS. Toen ik nog kerstkaarten maakte begon ik ook altijd rond deze tijd. ;) Ik vind het ook fijn dat het al weer bijna kerst is. Knus, lichtjes, kerstboom. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188805287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:37 schreef Nanuke het volgende:
Klinkt helemaal niet gestoord hoor, CotS. Toen ik nog kerstkaarten maakte begon ik ook altijd rond deze tijd. ;) Ik vind het ook fijn dat het al weer bijna kerst is. Knus, lichtjes, kerstboom. O+
Jaaaaaaa O+

Ik kan niet wachten tot het laatste weekend oktober is, want dan mag mijn huis weer in kerstsferen. En ik luister al stiekem kerstmuziek...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188806014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Op het programma staat: kerstkaartjes, mini-kerstsokjes (formaat twee pinkkootjes), mini-kersttruitjes (formaat past om pink). Borduren van kerstuiltjes en kleine bedeltjes van fimo

Ik houd van gepriegel trouwens. Begin om 8:00 (sta gewoon om 7:00 op) en ga door tot 16:00 met 1 kerstpauze van een uur tussendoor
Leuk :) succes
pi_188806019
Vanavond naar de bios. Lekker griezelen bij It Chapter 2 :)
pi_188806063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk :) succes
Dank je wel! ik heb besloten dat ik themadagjes leuk vind voor in het weekend. Zaterdag ga ik bezig met kerst. En zondag boekjes...

En dan zie ik wel weer verder. Door de weeks ga ik geen thema doen, want het a. leuk moet blijven en b. speciaal moet blijven en c. dan ben ik in een week voor mijn thema's heen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:26 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond naar de bios. Lekker griezelen bij It Chapter 2 :)
gaaf! Veel plezier!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188810110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:26 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond naar de bios. Lekker griezelen bij It Chapter 2 :)
Dat is dan weer echt niet aan mij besteed. :D Was het leuk?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188810113
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jaaaaaaa O+

Ik kan niet wachten tot het laatste weekend oktober is, want dan mag mijn huis weer in kerstsferen. En ik luister al stiekem kerstmuziek...
En dan laten staan toch 19 feb. :D O+ O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188810220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:14 schreef Nanuke het volgende:

[..]

En dan laten staan toch 19 feb. :D O+ O+
Hahahaha nee! Ik vier kerst altijd bij mijn moeder en voor ik naar haar toe ga ruim ik alles op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 september 2019 @ 08:44:29 #140
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188810800
It 2, ik ga morgen, hopelijk is 'ie tof. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188810888
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
It 2, ik ga morgen, hopelijk is 'ie tof. :9
Hij is niet eng, maar goed dat was deel 1 ook niet echt.
Deel 1 was wel leuker, maar nog steeds een vermakelijke film.
Maar wel aan de lange kant (maar dat vind ik eigenlijk van alle films boven de 120min)
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:04:06 #142
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188810965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hij is niet eng, maar goed dat was deel 1 ook niet echt.
Deel 1 was wel leuker, maar nog steeds een vermakelijke film.
Maar wel aan de lange kant (maar dat vind ik eigenlijk van alle films boven de 120min)
Neuh, eng was ook niet mijn insteek. Horror zie ik in 9/10 gevallen meer als komedie. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188810989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neuh, eng was ook niet mijn insteek. Horror zie ik in 9/10 gevallen meer als komedie. :D
Precies :Y
Dit is gewoon een goed sfeertje. En de oudere acteurs zijn geniaal gecast, sommige lijken echt op de kinderen.
pi_188811136
Sinds ik kinderen heb, of sinds m'n eerste zwangerschap eigenlijk al, ben ik niet meer zo'n held wbt horror en dergelijke... misschien komt dat ooit nog terug. Ik kijk wel Stranger Things op Netflix, maar da's op het randje... ;)

Laatste dag op kantoor!! *O* *O* *O*
pi_188811302
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:22 schreef Shandaly het volgende:
Sinds ik kinderen heb, of sinds m'n eerste zwangerschap eigenlijk al, ben ik niet meer zo'n held wbt horror en dergelijke... misschien komt dat ooit nog terug. Ik kijk wel Stranger Things op Netflix, maar da's op het randje... ;)

Schattig :D
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:39:59 #146
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188811312
Het verschilt een beetje per soort horror, de typische "er zit een moordenaar/geest/beest" achter je aan en we overladen de boel met schrikeffecten, vind ik nooit zo leuk. Het mag best een béétje een origineel verhaal hebben. :D

En hoe ranziger, hoe beter. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188811520
Hahahaha, wat jij beschrijft als niet zo leuk, vind ik juist heerlijk O+
Al word ik van spoken en demons echt heel erg bang
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188811536
Nou... mijn eerste kerstknutsel... ik ga het patroon aanpassen zodat hij iets minder lelijk wordt..

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:04:13 #149
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188811716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahaha, wat jij beschrijft als niet zo leuk, vind ik juist heerlijk O+
Al word ik van spoken en demons echt heel erg bang
Mja, bij het gros van die films erger ik me te veel aan de beslissingen van de hoofdpersonen. Gut, er gebeurt enge shit in dit huis, laten we opsplitsen en kijken of we meer shit kunnen vinden. Of niemand heeft (bij nieuwere films) een telefoon mee. Riiiight. Of dat ze een wereld neerzetten die "net echt" moet zijn, maar dan heeft niemand ooit van een zombie gehoord ofzo (ik kijk naar jou, Fear the Walking Dead }:| ).

Echt in het verhaaltje komen lukt dan niet meer en dan ga ik op de schrikeffecten zitten wachten. :') Het is beter voor iedereen als ik die films gewoon mijd. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188811935
Ijsdraakje jij zou One cut of the dead moeten kijken. Je moet geen spoilers op zoeken en je moet zeker tot het eind kijken, maar dan krijg je een leuke ervaring :D
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:26:58 #151
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188811952
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Ijsdraakje jij zou One cut of the dead moeten kijken. Je moet geen spoilers op zoeken en je moet zeker tot het eind kijken, maar dan krijg je een leuke ervaring :D
Ik ga 'm noteren. :Y

Staat vast niet op Netflix. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188811965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ga 'm noteren. :Y

Staat vast niet op Netflix. :+
Nee helaas niet. Sowieso wel lastiger aan te komen.
pi_188812618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, bij het gros van die films erger ik me te veel aan de beslissingen van de hoofdpersonen. Gut, er gebeurt enge shit in dit huis, laten we opsplitsen en kijken of we meer shit kunnen vinden. Of niemand heeft (bij nieuwere films) een telefoon mee. Riiiight. Of dat ze een wereld neerzetten die "net echt" moet zijn, maar dan heeft niemand ooit van een zombie gehoord ofzo (ik kijk naar jou, Fear the Walking Dead }:| ).

Echt in het verhaaltje komen lukt dan niet meer en dan ga ik op de schrikeffecten zitten wachten. :') Het is beter voor iedereen als ik die films gewoon mijd. _O-
Oh in mijn eentje kan ik ook behoorlijk aanwijzingen roepen. Trouwens ook met mijn beste vriendin.

Hahahaha jouw ergernissen ken ik helemaal niet... maar ik ben ook weinig kritisch :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:33:29 #154
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188813358
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh in mijn eentje kan ik ook behoorlijk aanwijzingen roepen. Trouwens ook met mijn beste vriendin.

Hahahaha jouw ergernissen ken ik helemaal niet... maar ik ben ook weinig kritisch :@
Ik ben vooral selectief kritisch, het moet voor mijn gevoel "kloppen" met de wereld die ze neerzetten. :Y

Beklemmende films, heerlijk. Maar dat werkt imo gewoon minder als je makkelijk "naar buiten" kan/een taxi naar huis kan bellen. Uit diezelfde gedachtegang vind ik The Cabin in the Woods echt sterk. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188813439
Net even 3kg vlees bij de slager gehaald :9 ook al gaat het regenen we gaan gewoon bbqen :D
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:46:48 #156
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188813554
Dat doet me eraan denken, ik heb ook nog een barbecue dit weekend. Even wat voor halen nog. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188813712
Wij gaan voor het eerst short ribs proberen, ben benieuwd. Ook vooral of en hoe anders het is dan spare ribs.
  vrijdag 6 september 2019 @ 13:02:04 #158
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188813744
Ben benieuwd!

Zelf eet ik alleen vlees als ik geen garantie heb dat ik tegen de alternatieven kan, dus voor mij wordt het dit weekend brood/salade en vegaworstjes. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188814482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben vooral selectief kritisch, het moet voor mijn gevoel "kloppen" met de wereld die ze neerzetten. :Y

Beklemmende films, heerlijk. Maar dat werkt imo gewoon minder als je makkelijk "naar buiten" kan/een taxi naar huis kan bellen. Uit diezelfde gedachtegang vind ik The Cabin in the Woods echt sterk. :D
Dat ken ik wel. Schietgeluiden in de ruimte bijv. vind ik enorm storend. Maar in horror zit ik zo te griezelen dat foutjes me niks doen ;) Ik ben gewoon een simpele ziel ;)

The Cabin in the Woods heb ik geloof ik gezien, alleen de recenties zijn veel positiever dan ik. Dus misschien verwar ik hem met een andere film
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188814487
In deze kou BBQ? Diehards!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 september 2019 @ 13:55:36 #161
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188814550
Mja, m'n sportclubje heeft het bedacht, ik ga er gewoon in mee. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188814973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, m'n sportclubje heeft het bedacht, ik ga er gewoon in mee. _O-
Het is echt koud buiten :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 september 2019 @ 14:50:53 #163
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188815319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is echt koud buiten :o
Trui mee en hoppaaa.

Ik zit nu ook nog in t-shirt, dus och. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188815466
Wij gaan niet buiten zitten bij de bbq hoor :) ook al zou dat vandaag best kunnen, misschien valt morgen ook wel mee
  vrijdag 6 september 2019 @ 15:08:14 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188815535
Mja, die wind maakt het vooral fris. Maar dat lijkt zondag mee te vallen (en ook niet zoveel regen voorspeld, dat scheelt hopelijk ook). En anders een beetje heen en weer hupsen, het blijft een sportbbq. _O-

Zodra ik echt stil ga zitten, wordt het wel tijd voor m'n dekentjes of poezenonesie hoor. O-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188815560
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:

Zodra ik echt stil ga zitten, wordt het wel tijd voor m'n dekentjes of poezenonesie hoor. O-)
Heerlijk weer :Y
Als je bezig bent kan een shirtje gewoon nog en avonds op de bank lekker onder een dekentje.
  vrijdag 6 september 2019 @ 17:27:22 #167
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188817664
Binnenkort met dochterlief naar It 2. Ben benieuwd tot nu toe vind ik de originele versie beter.

En dochter en ik hebben teveel horror gezien om het nog eng te vinden. :D

Inmiddels een maandje bezig met kerstkaarten maken. Ik heb er al 8 van de 50 af. *O*
pi_188817893
Hoe oud is je dochter Patapon?
  vrijdag 6 september 2019 @ 17:57:34 #169
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188818152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:38 schreef Sarabi het volgende:
Hoe oud is je dochter Patapon?
32 ik ben heel jong moeder geworden
pi_188818191
Leuk om samen te kunnen gaan :)

Ik heb eigenlijk nog helemaal niet nagedacht wat ik met de kerstkaarten ga doen.....
Heb 3d en strijkkralen al gedaan de afgelopen jaren, wil nu iets anders maar wat.
pi_188818443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Trui mee en hoppaaa.

Ik zit nu ook nog in t-shirt, dus och. :P
Ik vind het heerlijk hoor! De hele dag aan het knutselen en frutselen O+ en nog even en ik kan mijn nieuwe wintertruien aan O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188818460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:57 schreef Patapon het volgende:

[..]

32 ik ben heel jong moeder geworden
Wow... ik denk altijd van elke Fokker dat-ie mijn leeftijd heeft... Alleen jouw dochter is een jaar ouder dan ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:17:46 #173
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188818466
Ja, zo leuk dat ze van hetzelfde genre houdt.

Ik ben nu 47, en we horen vaak of we zussen zijn.


Kerstkaarten kleuren of verven misschien?
pi_188818472
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:27 schreef Patapon het volgende:
Binnenkort met dochterlief naar It 2. Ben benieuwd tot nu toe vind ik de originele versie beter.

En dochter en ik hebben teveel horror gezien om het nog eng te vinden. :D

Inmiddels een maandje bezig met kerstkaarten maken. Ik heb er al 8 van de 50 af. *O*
'
Hier nummer 1 af :P Ik hoef er gelukkig niet zoveel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188818504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:17 schreef Patapon het volgende:
Ja, zo leuk dat ze van hetzelfde genre houdt.

Ik ben nu 47, en we horen vaak of we zussen zijn.


Kerstkaarten kleuren of verven misschien?
Hmmm kleuren is nog wel een idee
pi_188822230
Eerste kruissteekjes deze vakantie zitten er in!
Nou is dat natuurlijk niet helemaal aan mijn vakantie te danken - normaalgesproken fröbel ik ook wel op vrijdagavond - maar toch!

Grappig is dat wbt leeftijden hč... Ik verwacht ook vaak dat iedereen hier ongeveer mijn leeftijd heeft, maar soms word je verrast. Ik ben 41 trouwens, met kinderen van 9 en 6. 😉
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 07:43:51 #177
382129 crew  Donna
pi_188828290
Wat grappig dat van Patapon en dochter wist ik ook niet.

Ik ben 29, met een dochter van 1 haha. Wij gaan niet naar IT. :D
pi_188829207
Zo... vanaf zeven uur vanochtend aan het breien... 'k voel het in de vingers

[ Bericht 4% gewijzigd door ChildoftheStars op 07-09-2019 09:55:08 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188829220
De hele nacht CotS?
pi_188829232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:43 schreef DonnaRush het volgende:
Wij gaan niet naar IT. :D
Gelukkig maar :D
pi_188829238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:28 schreef Shandaly het volgende:
Eerste kruissteekjes deze vakantie zitten er in!
Nou is dat natuurlijk niet helemaal aan mijn vakantie te danken - normaalgesproken fröbel ik ook wel op vrijdagavond - maar toch!

Grappig is dat wbt leeftijden hč... Ik verwacht ook vaak dat iedereen hier ongeveer mijn leeftijd heeft, maar soms word je verrast. Ik ben 41 trouwens, met kinderen van 9 en 6. 😉
Geniet van je vakantie *O*

Ik ben 31 en bewust zonder kinderen.
pi_188829259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:50 schreef Sarabi het volgende:
De hele nacht CotS?
Nee, mijn koffie is nog niet op, waardoor ik domme dingen zeg. Vanochtend :P Half zeven werd ik wakker (gewoon voor de wekker aan, lekker energiek) en om zeven uur begon ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188829262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geniet van je vakantie *O*

Ik ben 31 en bewust zonder kinderen.
Yeah! High five!
Bewust kindloos hier en bewust relatieloos
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188829269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, mijn koffie is nog niet op, waardoor ik domme dingen zes. Vanochtend :P Half zeven werd ik wakker (gewoon voor de wekker aan, lekker energiek) en om zeven uur begon ik
Ah :D

Ik lig nog in bed, moet er zo wel echt uit want de bbq moet aan (vlees moet er 8u op)
pi_188829282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah :D

Ik lig nog in bed, moet er zo wel echt uit want de bbq moet aan (vlees moet er 8u op)
Tegenwoordig slaap ik 's nachts ;) Alleen ben een enorm ochtendmens

Acht uur!? Dat is echt heul erg lang (mijn vleesvervangende troepjes hoeven nooit zolang ;)) Wat ga je maken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188829771
Short ribs, de ribs van Angus rund.
pi_188829827
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Short ribs, de ribs van Angus rund.
Ah! oke! Succes met BBQ'en... klinkt erg luxe in mijn oren (als vega opgevoed zijnde)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 10:54:06 #188
382129 crew  Donna
pi_188829887
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig maar :D
:7
pi_188830362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ah! oke! Succes met BBQ'en... klinkt erg luxe in mijn oren (als vega opgevoed zijnde)
Thanks, het is een duur stuk vlees :Y
En nog nooit mee gewerkt dus hopelijk verkloten we het niet.
pi_188830368
En net voor lunch maissoep gemaakt, alleen iets te veel chillipeper er in gegooid.
pi_188834679
Het is weer het weer waarin ik sokken brei... nu eens hopen of ik voorbij de hiel kom voordat ik besluit dat het niet perfect is en over moet. Anderzijds heb ik zo wel heel veel plezier van mijn sokkenwol, want sokken breien is tof en dan ben ik het uithalen ook zo vergeten ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188842698
Natuurlijk kom je voorbij de hiel! Het is nu heerlijk handgebreide sokken weer!😊
pi_188842720
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:09 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Natuurlijk kom je voorbij de hiel! Het is nu heerlijk handgebreide sokken weer!😊
Thanks *O* Een cheerleader is altijd fijn :*

Ik ga mijn best doen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188842736
Ik moet even lachen om mezelf: Ik keek in de spiegel en dacht "DAMN, ik zie er goed uit vandaag". Omdat dit gevoel zo zeldzaam is heb ik direct een selfie gemaakt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188843601
Sokken lijken me echt lastig om te maken.

Heb nu maar gewoon happy socks besteld :D
pi_188843979
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Sokken lijken me echt lastig om te maken.

Heb nu maar gewoon happy socks besteld :D
Je wil niet weten hoe vaak mensen tegen me zeggen 'dan koop je toch sokken'. Alleen ik moet en zal het kunnen (alleen bij het kleinste foutje haal ik alles weer uit :P Dus ik schiet niet echt op)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188844333
Maar dan heb je uiteindelijk wel eigengemaakte perfecte sokken.

Ik heb ook nog een stel op de naalden staan, maar ik heb eigenlijk net te weinig steken gemeerderd na de hiel. Dus daar staan de steken uit elkaar als ik ze pas. Ik twijfel nog steeds of ik het moet uithalen of niet. Dus ze liggen nu te liggen. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188844410
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:25 schreef Nanuke het volgende:
Maar dan heb je uiteindelijk wel eigengemaakte perfecte sokken.

Ik heb ook nog een stel op de naalden staan, maar ik heb eigenlijk net te weinig steken gemeerderd na de hiel. Dus daar staan de steken uit elkaar als ik ze pas. Ik twijfel nog steeds of ik het moet uithalen of niet. Dus ze liggen nu te liggen. :P
Of je gaat door en dan kun je het bewijs aanwijzen waaraan te zien is dat ze hand gemaakt zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188844518
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe vaak mensen tegen me zeggen 'dan koop je toch sokken'. Alleen ik moet en zal het kunnen (alleen bij het kleinste foutje haal ik alles weer uit :P Dus ik schiet niet echt op)
Ik snap goed dat het leuk is om zelf te maken :Y
pi_188844893
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Of je gaat door en dan kun je het bewijs aanwijzen waaraan te zien is dat ze hand gemaakt zijn
Ja nou, zo zit ik dus niet in elkaar. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 8 september 2019 @ 13:09:50 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188845619
Net voor de tweede keer ooit naar het stoffenspektakel geweest. :D

Dankzij mijn man nu echt zeker weten alle kramen bij langs geweest.

Stof voor twee shirts, twee jurkjes gekocht. Naaimachinegaren en naaimachinenaalden.

Over een maand is het in Groningen, dus ik hoefde niet te denken ‘oh, als ik maar niks vergeet/over het hoofd zie/achteraf denk ‘had ik dat maar gekocht’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188846297
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 13:09 schreef Lienekien het volgende:
Net voor de tweede keer ooit naar het stoffenspektakel geweest. :D

Dankzij mijn man nu echt zeker weten alle kramen bij langs geweest.

Stof voor twee shirts, twee jurkjes gekocht. Naaimachinegaren en naaimachinenaalden.

Over een maand is het in Groningen, dus ik hoefde niet te denken ‘oh, als ik maar niks vergeet/over het hoofd zie/achteraf denk ‘had ik dat maar gekocht’.
Nu was het in Rotterdam toch?
Ik zag wat foto's, zo veel keuze......
  zondag 8 september 2019 @ 14:51:23 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188847131
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 14:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu was het in Rotterdam toch?
Ik zag wat foto's, zo veel keuze......
Leeuwarden. Rotterdam was vrijdag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188847242
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:12 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ja nou, zo zit ik dus niet in elkaar. :P
Ik ook niet hoor :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188847258
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 13:09 schreef Lienekien het volgende:
Net voor de tweede keer ooit naar het stoffenspektakel geweest. :D

Dankzij mijn man nu echt zeker weten alle kramen bij langs geweest.

Stof voor twee shirts, twee jurkjes gekocht. Naaimachinegaren en naaimachinenaalden.

Over een maand is het in Groningen, dus ik hoefde niet te denken ‘oh, als ik maar niks vergeet/over het hoofd zie/achteraf denk ‘had ik dat maar gekocht’.
Gaaf! Ik vind naaien zo knap. Veel plezier :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188849324
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leeuwarden. Rotterdam was vrijdag.
Een hele tournee dus
  zondag 8 september 2019 @ 17:02:24 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188849738
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een hele tournee dus
Ik was vrijdag niet in R’dam, hč, even voor de duidelijkheid.

Maar ik denk dat het voor de deelnemende stoffenkramen wel lucratief is om het land door te reizen.

We vonden het vanochtend goed te doen. Het idee dat je met zijn allen moet dringen om aan de beurt te komen, hield me eerst tegen. Maar Leeuwarden valt me dus reuze mee. Groningen moet ik nog mijn vuurdoop hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188849904
Nee ik had door dat jij niet daar was :D

Ik kende het eigenlijk niet, maar ga het in de gaten houden of het ooit deze kant op komt.
pi_188850200
Zelfgemaakte pizza's van de bbq :9
pi_188850553
Ik heb een dingetje gekocht waarmee je groentespaghetti kan maken. Dus vandaag spaghetti met courgettespaghetti en een beetje kaas :9 niet verwacht dat het zo lekker zou zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188850678
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een dingetje gekocht waarmee je groentespaghetti kan maken. Dus vandaag spaghetti met courgettespaghetti en een beetje kaas :9 niet verwacht dat het zo lekker zou zijn
Handig! Zoiets zou ik ook wel eens willen proberen, maar het komt er nooit van.
pi_188853777
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Handig! Zoiets zou ik ook wel eens willen proberen, maar het komt er nooit van.
Bij de Aldi verkopen ze die
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 8 september 2019 @ 21:42:40 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188853894
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Nee ik had door dat jij niet daar was :D

Ik kende het eigenlijk niet, maar ga het in de gaten houden of het ooit deze kant op komt.
https://www.stoffenspektakel.nl/stoffenspektakel-agenda

Er is ook nog iets dat stoffencircus heeft, maar daar weet ik alleen van dat het nooit hier in de buurt is. Dus geen idee of er dan net zoveel aanbod is.

https://www.stoffencircus(...)REAAYASAAEgL1UfD_BwE
The love you take is equal to the love you make.
pi_188854974
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Bij de Aldi verkopen ze die
Eens in de gaten houden :)

@Lienekien bedankt voor de linkjes
  zondag 8 september 2019 @ 22:53:16 #215
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_188855024
Je hebt ook nog stoffenbeurs. https://www.stoffenbeurs.nl/stoffenmarkten/
Ze zijn alle 3 wel oké en het hangt echt af van de locatie hoeveel kramen er uiteindelijk zijn.
Ik moet eerst nog opmaken wat ik hier in de kast heb liggen. Al ga ik begin oktober dus naar de stoffenbeurs in Amersfoort, de enige die relatief in de buurt is en in het weekend is.

Voor de rest bezig met mijn winterjas waar ik vorige winter mee begonnen was. Creatieve dingen hebben een tijdje op een laag pitje gestaan was te druk met relatie en huis opruimen. Nu weer tijd voor de hobby's.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_188855493
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt ook nog stoffenbeurs. https://www.stoffenbeurs.nl/stoffenmarkten/
Ze zijn alle 3 wel oké en het hangt echt af van de locatie hoeveel kramen er uiteindelijk zijn.
Ik moet eerst nog opmaken wat ik hier in de kast heb liggen. Al ga ik begin oktober dus naar de stoffenbeurs in Amersfoort, de enige die relatief in de buurt is en in het weekend is.

Voor de rest bezig met mijn winterjas waar ik vorige winter mee begonnen was. Creatieve dingen hebben een tijdje op een laag pitje gestaan was te druk met relatie en huis opruimen. Nu weer tijd voor de hobby's.
Winterjas? Dat is wel next level moeilijk volgens mij. Wel gaaf.

Ik ben de afgelopen dagen weer aan het borduren, maar dat gaat niet zo snel.
  maandag 9 september 2019 @ 07:05:10 #217
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188856766
Ik ben op het moment druk bezig met kerstkaarten maken. Maar door mijn rugklachten houd ik dat niet zo lang vol. En nog steeds snel en vaak moe (zal wel door de pijn komen) dus ga vaak ook nog even liggen.
En ik heb al zo weinig tijd omdat het druk is op werk ivm de 3 oktoberviering.
pi_188856996
Goedemorgen iedereen :*

@Patapon Dikke knuffel... wat naar dat je zoveel pijn en stress hebt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 9 september 2019 @ 08:54:44 #219
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188857277
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen :*

@:Patapon Dikke knuffel... wat naar dat je zoveel pijn en stress hebt :*
Oh, geen stress hoor. Gewoon druk en dus ook vaak op mijn vrije maandag aan het werk. Net als vandaag.
pi_188857344
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 08:54 schreef Patapon het volgende:

[..]

Oh, geen stress hoor. Gewoon druk en dus ook vaak op mijn vrije maandag aan het werk. Net als vandaag.
Oh gelukkig van de geen-stress... :* Vervelend van je vrije dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188857390
Goedemorgen

Child doe je wel weer rustig aan? Hele planningen en om 4u snachts posten klinkt weer een beetje zoals vroeger.
pi_188857463
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:05 schreef Patapon het volgende:
Ik ben op het moment druk bezig met kerstkaarten maken. Maar door mijn rugklachten houd ik dat niet zo lang vol. En nog steeds snel en vaak moe (zal wel door de pijn komen) dus ga vaak ook nog even liggen.
En ik heb al zo weinig tijd omdat het druk is op werk ivm de 3 oktoberviering.
Je bent op zich nog ruim op tijd :) dus rustig aan verder. Wel stom van je rug.
pi_188857486
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Child doe je wel weer rustig aan? Hele planningen en om 4u snachts posten klinkt weer een beetje zoals vroeger.
Jazeker :) dit was gewoon een "gewoon even niet kunnen slapen" (ziek, veel hoesten en snotteren en zo). En ik neem sowieso na zo'n nacht even voor de zekerheid een slaappilletje vanavond :* niks aan de hand
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188857515
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jazeker :) dit was gewoon een "gewoon even niet kunnen slapen" (ziek, veel hoesten en snotteren en zo). En ik neem sowieso na zo'n nacht even voor de zekerheid een slaappilletje vanavond :* niks aan de hand
Gelukkig maar :) wel beterschap! Dat is ook niet fijn.
pi_188857545
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig maar :) wel beterschap! Dat is ook niet fijn.
Dank je wel :* en lief dat je er wat van zegt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 09:30:08 #226
382129 crew  Donna
pi_188857585
Mogguh!

Ben vrij vandaag. Dreumes naar de opvang gebracht, lekkere broodjes gehaald bij de Lidl en de hele boel thuis opgeruimd en stofgezogen en nu mezelf op de bank gedweild.

Ontbijt en ID channel O+
pi_188857904
Klinkt als een heerlijke dag Donna O+
pi_188858051
Oh, wat lekker zeg! Geniet van je vrije dag!

Ik ben aan t wachten op het onderhoudsbedrijf omdat we lekkage hebben bij de wasmachine. Duurt altijd zo lang!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188858368
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:30 schreef DonnaRush het volgende:
Mogguh!

Ben vrij vandaag. Dreumes naar de opvang gebracht, lekkere broodjes gehaald bij de Lidl en de hele boel thuis opgeruimd en stofgezogen en nu mezelf op de bank gedweild.

Ontbijt en ID channel O+
Dat klinkt perfect!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188858379
Ik kan geen boodschappen doen, want ik wacht op een bezorger... het is dan zelfs al spannend om naar de wc te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 11:02:17 #231
382129 crew  Donna
pi_188858426
Ja echt heerlijk! Ben nooit op maandag vrij, maar dit ga ik vaker doen. Tis 11 uur en ik heb alles gedaan.
Hoef alleen nog maar wat kleine dingetjes op te ruimen, misschien even naar de Action en voor de rest lekker relaxen!
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 11:02:38 #232
382129 crew  Donna
pi_188858435
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 10:25 schreef Nanuke het volgende:
Oh, wat lekker zeg! Geniet van je vrije dag!

Ik ben aan t wachten op het onderhoudsbedrijf omdat we lekkage hebben bij de wasmachine. Duurt altijd zo lang!
Jakkes zijn ze er inmiddels al?
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 11:03:04 #233
382129 crew  Donna
pi_188858441
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan geen boodschappen doen, want ik wacht op een bezorger... het is dan zelfs al spannend om naar de wc te gaan
Wat voor pakketje krijg je?
pi_188858524
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:02 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jakkes zijn ze er inmiddels al?
Jup. En bijna niks gedaan ook nog. 'als het niet is opgelost, bel maar weer'. We gaan het zien. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188858578
Goed geregeld Donna Rush.

Hier ook was aan, vaatwasser leeg, opgeruimd en gestofzuigd.
2 kids schoon en aangekleed. Nu had ik graag wat creatiefs gedaan. Maar mijn 4 maanden oude baby ziet haar kans waar. Lekker op schoot zitten.
pi_188858589
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Ja echt heerlijk! Ben nooit op maandag vrij, maar dit ga ik vaker doen. Tis 11 uur en ik heb alles gedaan.
Hoef alleen nog maar wat kleine dingetjes op te ruimen, misschien even naar de Action en voor de rest lekker relaxen!
Klinkt heel erg goed! Geniet ervan

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wat voor pakketje krijg je?
Medicatie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188858600
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:09 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Jup. En bijna niks gedaan ook nog. 'als het niet is opgelost, bel maar weer'. We gaan het zien. :)
Ah en dan wel veel betalen dus... ik hoop dat hij het goed doet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188858613
Jullie zijn actief... ik heb mijn kleding verwisseld voor een onesie en Netflix opgezet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188858650
Ik zit Dancing with the Stars terug te kijken :)
pi_188858672
Ooh is wat dancing with the stars?
pi_188858675
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn actief... ik heb mijn kleding verwisseld voor een onesie en Netflix opgezet
Wat kijk je op netflix?
pi_188858679
Oeh leuk!

Ik O Escolhido op Netlfix te kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188858702
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:18 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Ooh is wat dancing with the stars?
Ik hou van alles met dansen dus ik geniet er van :Y
En ik zie wel potentie bij sommige.
pi_188858729
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hou van alles met dansen dus ik geniet er van :Y
En ik zie wel potentie bij sommige.
Heerlijk toch O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 9 september 2019 @ 11:55:36 #245
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188859136
Pff, de hele ochtend in overleg gezeten. Nu rug- en hoofdpijn, snel naar huis lunchen en even liggen want vanmiddag weer verder.
pi_188859186
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh leuk!

Ik O Escolhido op Netlfix te kijken
Ken ik niet
pi_188859220
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Patapon het volgende:
Pff, de hele ochtend in overleg gezeten. Nu rug- en hoofdpijn, snel naar huis lunchen en even liggen want vanmiddag weer verder.
Dikke (en voorzichtige) knuffel...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188859229
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Nina_Hobbysite het volgende:

[..]

Ken ik niet
Als je een beetje van sekteachtige, spannende series houdt, kan ik het je aanraden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188859271
Oke ga het onthouden
pi_188859349
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Oke ga het onthouden
Hij is Spaans of Portugees oid... dus ik heb hem op Engelsgesproken gezet (maar ik ben compleet ongevoelig voor beeld/geluid-ongelijkheden)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 9 september 2019 @ 12:23:17 #251
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188859480
Ik kijk eigenlijk nooit tv/ Netflix als ik alleen thuis ben. Meestal ga ik borduren of knutselen en zet ik YouTube aan op knutsel of borduur filmpjes.

Of Alter ( korte horrorfilms op yt)
pi_188859831
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:23 schreef Patapon het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit tv/ Netflix als ik alleen thuis ben. Meestal ga ik borduren of knutselen en zet ik YouTube aan op knutsel of borduur filmpjes.

Of Alter ( korte horrorfilms op yt)
Ik ben ondertussen ook bezig hoor! Het is ook meer voor het achtergrond geluid. Series die je niet kan volgen met alleen je oren kijk ik (overdag zeker) niet.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188867476
Hier begin ik morgen aan... Wish me luck

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 20:18:00 #254
382129 crew  Donna
pi_188867916
Oh gaaf!
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 20:18:34 #255
382129 crew  Donna
pi_188867927
Ik 'kijk' meestal ID channel. Dat kan ook met enkel de oren.
pi_188868906
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier begin ik morgen aan... Wish me luck

[ afbeelding ]
Prachtig. Ik heb nog nooit colorwork gedaan.
pi_188869120
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 20:58 schreef Nina_Hobbysite het volgende:

[..]

Prachtig. Ik heb nog nooit colorwork gedaan.
Gisteren een oefenlapje met een klein hartje ingebreid, toen ging ik geīnspireerd Pinterest op en toen had ik ineens dit patroon. Zo'n zin om te beginnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188874498
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier begin ik morgen aan... Wish me luck

[ afbeelding ]
Mooi :Y succes

Ik heb meestal 24kitchen aan staan als achtergrondgeluid

Gisteren voor het eerst getraind in 2 maanden tijd *O* eerst was er vakantie en toen had ik longontsteking. Maar het voelde weer fijn O+
  dinsdag 10 september 2019 @ 07:17:45 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188874502
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier begin ik morgen aan... Wish me luck

[ afbeelding ]
Wat kleurig, leuk :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188875599
Om een compleet overbodige opmerking te maken: Ik houd wel een beetje van kleur
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188875685
:D

Vanavond wordt knutselavond, hopelijk mag ik dan weer in mijn Netflix. Account gejat. :')

(Contact gehad met Netflix al, dus in principe is 'ie safe nu, alleen wachtwoord herstellen ging niet, dus vanmiddag even opnieuw proberen op een computer :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188875808
Goedemorgen :W
Door allerlei leuke en minder leuke omstandigheden niet echt veel op Fok! gezeten de laatste tijd.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier begin ik morgen aan... Wish me luck

[ afbeelding ]
Oeh leuk, veel succes! ^O^

Wat kut van je Netflix @IJsdraakje, hopelijk is het snel weer geregeld :)

Ik heb gisteren EINDELIJK mijn laatste kleine diamondpainting van de Action afgemaakt. Dus nu ga ik na 1.5-2 jaar ofzo eindelijk aan die mooi grote uil beginnen *O* *O* *O*

Knutselen doe ik in m'n hobby kamer, dus geen tv aan daar. Wel muziek. En dat is de laatste tijd geen "rustige ontspannende" muziek maar veel hardcore haha _O-
pi_188875918
Ik verwacht weinig spannends hoor, het is vooral mijn wachtwoordreset die nu wat moeilijk doet, hij staat in ieder geval weer op het juiste adres (een van de mijne dus :+)

Verse projecten. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188876044
Samzz hestia *O* leuk jullie weer te zien
pi_188876060
Vervelend Ijs!

En fijn dat je nu weer lekker aan het painten bent Hestia, ga ik vandaag ook weer doen. Maar eerst het huishouden :(
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 09:52:55 #266
382129 crew  Donna
pi_188876078
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Samzz hestia *O* leuk jullie weer te zien
Jaaa idd, long time no see!
pi_188876156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Samzz hestia *O* leuk jullie weer te zien
Inderdaad!

Knuffel voor deze dames
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 september 2019 @ 10:03:48 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188876230
Ja, ik ben weer een beetje fanatieker met tekenen, dus hier ook wat meer posten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188876253
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben weer een beetje fanatieker met tekenen, dus hier ook wat meer posten.
Cool :)

Verder alles goed?
  dinsdag 10 september 2019 @ 10:12:12 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188876314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cool :)

Verder alles goed?
Jazeker! Leuke dingen aan het doen. En dus weer aan het tekenen. Ik ben nu bezig met een sepia tekening. Heel benieuwd hoe dat uitpakt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188876505
Dankjulliewel *O*
Ik ben heel benieuwd naar je tekening @Samzz O+
  dinsdag 10 september 2019 @ 10:41:13 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188876648
Ik heb alleen het oog nog maar, die staat in t tekentopic in CRE :Y.

Wil vanavond lekker verder werken :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188876713
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alleen het oog nog maar, die staat in t tekentopic in CRE :Y.

Wil vanavond lekker verder werken :D.
Mooi :Y bijna meer artistiek dan crea.
  dinsdag 10 september 2019 @ 11:02:54 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188876939
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooi :Y bijna meer artistiek dan crea.
Ja misschien :P. Ik heb me aangesloten bij Paard Verzameld collective, dus de lat ligt hoog :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188879172
Hebben jullie ook knutseleelt? Op mijn linkerringvinger een plekje van het haken en op die vinger een plekje van het breien. op mijn rechterringvinger een plekje van schrijven/tekenen/etc. en altijd verf op de pootjes...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188879245
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook knutseleelt? Op mijn linkerringvinger een plekje van het haken en op die vinger een plekje van het breien. op mijn rechterringvinger een plekje van schrijven/tekenen/etc. en altijd verf op de pootjes...
Als ik vaker borduur, zie ik wel waar ik mijn naald vastheb ja. Knutseleelt. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879267
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als ik vaker borduur, zie ik wel waar ik mijn naald vastheb ja. Knutseleelt. O+
Een borduurlijntje heb ik inderdaad ook op de vingerds :P

Ja... ik moet misschien een andere hobby zoeken :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188879323
Zolang het bij eelt blijft, vind ik het best. :D

Haken geeft me bijvoorbeeld snel schouderklachten, dus helaas dan maar wat minder doen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:55:28 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188879324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook knutseleelt? Op mijn linkerringvinger een plekje van het haken en op die vinger een plekje van het breien. op mijn rechterringvinger een plekje van schrijven/tekenen/etc. en altijd verf op de pootjes...
Nope. Ik heb paardrijeelt :').

Ik houd mijn potloden zo lichtjes vast, dat daar haast geen eelt van kan komen :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188879339
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nope. Ik heb paardrijeelt :').

Ik houd mijn potloden zo lichtjes vast, dat daar haast geen eelt van kan komen :P.
Ringvingers/binnenkant handen toevallig? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879368
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het bij eelt blijft, vind ik het best. :D

Haken geeft me bijvoorbeeld snel schouderklachten, dus helaas dan maar wat minder doen. :+
Hahahah wat moet er anders dan eelt komen? Ja wondjes soms, maar dat wordt daarna wel eelt

Schouderklachten is rot... Kun je je armen niet laten rusten op je lijf of tafel? Of moet je echt intensief kijken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nope. Ik heb paardrijeelt :').

Ik houd mijn potloden zo lichtjes vast, dat daar haast geen eelt van kan komen :P.
Zullen we het dan hobbyeelt noemen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188879430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahah wat moet er anders dan eelt komen? Ja wondjes soms, maar dat wordt daarna wel eelt

Schouderklachten is rot... Kun je je armen niet laten rusten op je lijf of tafel? Of moet je echt intensief kijken?
[..]

Zullen we het dan hobbyeelt noemen?
Naja, geīrriteerde gewrichten vind ik een vervelendere bijwerking dan eelt. :P

En het is een houdingsding inderdaad, ik zit vaak net wat te krampachtig ofzo. Dus mezelf een betere houding aanleren gaat wel schelen denk ik. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, geīrriteerde gewrichten vind ik een vervelendere bijwerking dan eelt. :P

En het is een houdingsding inderdaad, ik zit vaak net wat te krampachtig ofzo. Dus mezelf een betere houding aanleren gaat wel schelen denk ik. :Y
In het begin had ik er ook last van (en ik zeg niet dat je een beginneling bent!) en toen ben ik aan tafel gaan handwerken en liet me armen op tafel rusten. En als dat een gewoonte wordt weer gewoon op de bank ermee en armen laten hangen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 september 2019 @ 14:05:04 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188879460
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ringvingers/binnenkant handen toevallig? :+
Jup :7.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahah wat moet er anders dan eelt komen? Ja wondjes soms, maar dat wordt daarna wel eelt

Schouderklachten is rot... Kun je je armen niet laten rusten op je lijf of tafel? Of moet je echt intensief kijken?
[..]

Zullen we het dan hobbyeelt noemen?
Klinkt goed :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188879518
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

In het begin had ik er ook last van (en ik zeg niet dat je een beginneling bent!) en toen ben ik aan tafel gaan handwerken en liet me armen op tafel rusten. En als dat een gewoonte wordt weer gewoon op de bank ermee en armen laten hangen :)
Waarschijnlijk wel de betere manier inderdaad, gewoon aan tafel zitten tot dat als de normale houding voelt. :Y

Maar voorlopig zit ik weer volop in het borduren en dát lukt me prima op de bank. :Y Haken ben ik overigens gewoon een beginner in hoor, ik moet iedere keer mijn steken weer even opzoeken. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jup :7.
[..]

Klinkt goed :D.
Heeft hier flink lang geduurd voor dat weer weg was. _O- Ondanks handschoenen altijd wel mooie stukken eelt daar. (Maar de combinatie was wel rete-effectief tegen blaren.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879547
Ik krijg alleen van haken eelt, maar dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Straks met de CAL weer :)
pi_188879558
Met welke CAL ging je meedoen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879587
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel de betere manier inderdaad, gewoon aan tafel zitten tot dat als de normale houding voelt. :Y

Maar voorlopig zit ik weer volop in het borduren en dát lukt me prima op de bank. :Y Haken ben ik overigens gewoon een beginner in hoor, ik moet iedere keer mijn steken weer even opzoeken. _O-
[..]

Heeft hier flink lang geduurd voor dat weer weg was. _O- Ondanks handschoenen altijd wel mooie stukken eelt daar. (Maar de combinatie was wel rete-effectief tegen blaren.)
Naja... het was gewoon wat werkt voor mij hoor!

En met beginnen is ook niks mis :)!
(ahem, ik haak nu meer dan elf jaar, dus durf ik mezelf gevorderd te noemen. Met breien vind ik mezelf wel een enorme beginner)

Borduren is ook heerlijk. Dat doe ik aan tafel, nooit op een bank gedaan. Lijkt me onhandig met al die draden, het geklieder op een patroon...
(maar ik ben geen super goede borduurster. Ik moet altijd goed opletten)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik krijg alleen van haken eelt, maar dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Straks met de CAL weer :)
Leuk! Voorpret omwille eelt 8-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188879636
Ik heb maar één draad tegelijk (parkeren enzo is niet mijn ding), dus dat scheelt al qua spaghetti. :Y

En verder neem ik gewoon de halve bank in beslag. Zit dan toch niemand. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Met welke CAL ging je meedoen?
Deze van Scheepjes:

https://www.scheepjes.com(...)cal-2019/informatie/
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 14:26:05 #291
382129 crew  Donna
pi_188879684
Ik zit ook altijd op de bank, heerlijk!

*En anders kan ik de tv niet 'zien'.
pi_188879690
quote:
Toch die dus, cool! Welke van de kleuren heb je gekozen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Toch die dus, cool! Welke van de kleuren heb je gekozen?
Twilight van Colour Crafter
pi_188879731
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Twilight van Colour Crafter
Mooie kleurcombinatie dat. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188879737
quote:
Wow... die is echt prachtig O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zit ook altijd op de bank, heerlijk!

*En anders kan ik de tv niet 'zien'.
Hahahaha, ik woon alleen in een piepklein huisje. Ik heb de tafel zo staan dat de televisie goed in zicht is ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188879740
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Twilight van Colour Crafter
O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188879747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooie kleurcombinatie dat. :Y
Vond ik (en mijn man) ook :Y
Ben benieuwd *O*
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 14:31:28 #298
382129 crew  Donna
pi_188879756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

Hahahaha, ik woon alleen in een piepklein huisje. Ik heb de tafel zo staan dat de televisie goed in zicht is ;)
Wij hebben echt een hele grote woonkamer (en ook een grote TV), maar ik kijk er dan NET teveel scheef op zeg maar.
pi_188879816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:31 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij hebben echt een hele grote woonkamer (en ook een grote TV), maar ik kijk er dan NET teveel scheef op zeg maar.
Ooooh dat is irritant :P Ik heb een studio en de woonslaapleefkamer is zo'n 20m˛/25m˛ (hoe groot precies is moeilijk te zeggen, de muren staan schots en scheef).

In april ga ik opzoek naar een echt appartementje met hopelijk een hobbykamer en anders een grote woonkamer waarin ik een hobbyhoek kan maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188880202
Ik doe eigenlijk alles op de bank behalve diamond painten.
Alleen met borduren zit ik nog niet echt ontspannen.
pi_188880290
Ik zeg wel mooi bank, die heb ik niet eens. Of ik zit ermee op bed of in de luie stoel. Maar toch het liefst aan tafel... Die helemaal vol ligt met knutselspullen (en ja, ik ruim hem na elke knutsel weer op)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')