Gekukel van een haan als je een kater hebt gaat ook door merg en beenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef formule het volgende:
Lex wil dat de kippen de poort uit gaan
Nou in dat geval...dag Lexquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef formule het volgende:
Lex wil dat de kippen de poort uit gaan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:13 schreef espri het volgende:
Jes heeft last van de eenden dus gaat de komende dagen eend eten..
Ze had klanten verdorie, geld verdienen terwijl hun met hamers elkaars harsens in proberen te slaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En tussen het slopen van de bedden door mekkeren de 2 dozen over Shelly dat ze niet bij de groepsactiviteit was. Dylan ook niet, maar geen woord over hem.
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
oh jee dat wordt weer een snelle Cos
Wat denk je zelf? Tuurlijk alleen voor poes en poes.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
Wordt die "wolk-inn closet" voor iedereen hun kleren of alleen voor Merel? (en Franny)
Die waren beide geld aan het verdienen....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En tussen het slopen van de bedden door mekkeren de 2 dozen over Shelly dat ze niet bij de groepsactiviteit was. Dylan ook niet, maar geen woord over hem.
Ik heb het een keer gehad, ik vind het niet lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.
vnl panter danquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef espri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Tuurlijk alleen voor poes en poes.
Dat kan, ik ben er gek op, ruitjespatroon snijden en in eigen vet...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad, ik vind het niet lekker
Thnxquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Paco55 het volgende:
Merel heeft een oranje kop - 2 september 2019.
precies, maar goed, Shelly moet en zal van egoïsme beschuldigd worden en dat ze niet overlegt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren beide geld aan het verdienen....
Ze gingen het toch maar weghalen. Katie had al een paar eieren gekregen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef dakpanlos het volgende:
Zit die kip nog eigenlijk onder het bed van Merel op de, onderhand dan rotte eieren?
oh ja! Marisquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:48 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Moet hij even aan Mariska vragen, die zal het altijd wel maken..
Lex kan daar maar beter mee stoppen, dat wordt echt niksquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
Jessie zit weer achter Lex haar kont aan dat ze moet leren. Die doet ook geen bal uit zichzelf.
Oh dat vinden varkentjes heerlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze gingen het toch maar weghalen. Katie had al een paar eieren gekregen.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
Wordt die "wolk-inn closet" voor iedereen hun kleren of alleen voor Merel? (en Franny)
Dus dat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had klanten verdorie, geld verdienen terwijl hun met hamers elkaars harsens in proberen te slaan
En dat op koppen rammen was wel al duidelijk gecommuniceerd ....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
precies, maar goed, Shelly moet en zal van egoïsme beschuldigd worden en dat ze niet overlegt.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat vinden varkentjes heerlijk!
Komt dagelijks haar eitje leggen en vertrekt dan weer geloof ik. En maar eieren bij de supermarkt blijven kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef dakpanlos het volgende:
Zit die kip nog eigenlijk onder het bed van Merel op de, onderhand dan rotte eieren?
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze niet iedere dag eieren rapen. Kersverse eitjes zijn het lekkerste dat er is. En komen ze niet op dan lust Katie zequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar ze durfden ze niet meer te geven ivm bederf, maar ze lagen nog wel onder het bed.
Denk dat Merel het niet meer redt....het is in ieder geval voor iedereen duidelijk dat ze niet meer geloofwaardig overkomt . En zo vals is als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
precies, maar goed, Shelly moet en zal van egoïsme beschuldigd worden en dat ze niet overlegt.![]()
Afleiden van d'r eigen ps.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, het verstand van een kip, hebben zequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt dagelijks haar eitje leggen en vertrekt dan weer geloof ik. En maar eieren bij de supermarkt blijven kopen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het zou bij wet verboden moeten worden om kleren te dragen met een dieren print als je zwaarder bent dan het dier.
Hij wordt steeds onderbroken met verschillende dingen....niemand kan plannen maken daar nu.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef mazaru het volgende:
Jessie vraagt aan Brandon die had geroepen dat die gym in 2 weken af zou zijn wanneer het af is. Die 2 weken zijn al meer dan een week voorbij.
Hij weet het niet zegt hij.
TR! Dat vind ik een belediging voor alle kippen van de wereld. Dat raakt mij diep in mijn tere zieltjequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:23 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, het verstand van een kip, hebben ze
Helemaal waar. Er zullen nog wat noodsprongen gemaakt worden, maar dat was het dan. Dag merel.....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Merel het niet meer redt....het is in ieder geval voor iedereen duidelijk dat ze niet meer geloofwaardig overkomt . En zo vals is als ik weet niet wat.
Ach toch....tok tok.....eitje erop?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
TR! Dat vind ik een belediging voor alle kippen van de wereld. Dat raakt mij diep in mijn tere zieltje
Geen grapjes maken ik zit hier nou echt met een gebroken hartquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:25 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ach toch....tok tok.....eitje erop?
Die opdracht geeft hij altijd aan anderen, valt mij ook op...Zou hij het vies vinden ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Waarom gaat Jessie zelf dat gras niet maaien ? Zie hem niks doen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen grapjes maken ik zit hier nou echt met een gebroken hart
delegerenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Als men dit nu nou nóg niet door heeft dan snap ik er niets meer van. Maar kennelijk moeten de bewoners er zélf over zwijgen lijkt het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Merel het niet meer redt....het is in ieder geval voor iedereen duidelijk dat ze niet meer geloofwaardig overkomt . En zo vals is als ik weet niet wat.
Heerlijk wordt bloednerveus dat het niet loopt zoals ze wil en dat er voor die tijd een halt toegeroepen wordt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:24 schreef puzziepie het volgende:
Merel heeft ineens ook last van kortsluitingen in haar hoofd, want ze is een autist en is helemaal chagrijnig
[ afbeelding ]
Daarom is het soms zo grappig, als ze stiekem toch een woordje laten vallenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als men dit nu nou nóg niet door heeft dan snap ik er niets meer van. Maar kennelijk moeten de bewoners er zélf over zwijgen lijkt het wel.
Ja, waar haalt ze het vandaan.....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:25 schreef puzziepie het volgende:
Lexies oor is helemaal uitgerekt door de kippen
Natuurlijk moeten ze dat. In een groep zijn er altijd wel enkelen die bij dit soort praktijken in opstand komen of de kont in de krib gooien. Dat is normaal in de groepsdynamiek. Maar hier gebeurt het minimaal of niet. Dus......quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als men dit nu nou nóg niet door heeft dan snap ik er niets meer van. Maar kennelijk moeten de bewoners er zélf over zwijgen lijkt het wel.
Dat is gunstig. Misschien dat de studiewoordjes nu wel blijven hangenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:25 schreef puzziepie het volgende:
Lexies oor is helemaal uitgerekt door de kippen
Doet ze altijd alquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef Harrison het volgende:
Waarom vraagt Lexie overal toestemming voor van Jessie? Nu weer dat ze haar huisje anders wil indelen of zo. Wat heeft hij daarmee te maken?
Nieuw verhaallijntje? Het kleutertje en papa Jessie?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef Harrison het volgende:
Waarom vraagt Lexie overal toestemming voor van Jessie? Nu weer dat ze haar huisje anders wil indelen of zo. Wat heeft hij daarmee te maken?
Vroeg ik mij óók al af en sterker nog, hij wil persé dat hart in het gras weg hebben. Tja, liefde en Jessie gaan nu eenmaal niet samen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Ratio en gevoel gaan niet zo goed samen bij Jessquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vroeg ik mij óók al af en sterker nog, hij wil persé dat hart in het gras weg hebben. Tja, liefde en Jessie gaan nu eenmaal niet samen.
Problemen en irritaties ...daarop is juist het hele programma gebaseerd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:41 schreef Giggio het volgende:
tief die KUTover de schutting
scheelt 50% van alle problemen en irritaties daar
Ondertussen mogen steeds anderen een andere slaapplek zoeken wanneer er B&Bers komen, nooit Merel...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:39 schreef zodeju het volgende:
Ja, Merel mag het doen als zijn kleren er ook kunnen hangen,
Lex en Franny moeten toch echt van haar maar een leeg bed daar neerzetten want stel dat ze daar moet slapen.
Hij kan toch niet tegen Merel opquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:42 schreef espri het volgende:
Jes probeert op een rustige manier uit te leggen dat dit niet kan maar Merel wil het gewoon.
hahaha, dadelijk heeft ze nergens een slaapplek meerquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:43 schreef espri het volgende:
Myl komt binnen, Merel wil dr weg sturen maar Jes zegt dat het geen geheim gesprek is dus mag, Merel gaat zo uit dr plaat hoor..
een bank ik de silo...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
hahaha, dadelijk heeft ze nergens een slaapplek meer
Egoistische trut, andere moeten hun bed maar uit omdat madam een kast wilquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef espri het volgende:
Merel wil het gewoon... kom op mensen, allemaal erover stemmen en tegen stemmen.
Jes is hier echt niet blij mee hoor, hij weet nu dat ze de boot dus voorgoed heeft, dat gaat hem benauwen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Egoistische trut, andere moeten hun bed maar uit omdat madam een kast wil
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:27 schreef espri het volgende:
Jes vraagt of Jens vandaag het gras nog gaat maaien maar Jens zegt dat hij nog tijd moet hebben om aan zn kont te krabben.
Ja ik vind Merel haar egoïsme zo irritant...Die en die kunnen wel daar slapen....B en B is belangrijk dom ding!quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar Jessie heeft wel gelijk
Erg toch dat andere een slaap plaatst moeten opofferen omdat Merel en Franny een kast willen hebben.
ALs ze die twee bedden laten hebben ze een huisje voor de b&bers
Maaar let op, Merel gaat dit winnen
Zeker weten gaat ze winnen......quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Erg toch dat andere een slaap plaatst moeten opofferen omdat Merel en Franny een kast willen hebben.
Precies ditquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef espri het volgende:
[..]
Jes is hier echt niet blij mee hoor, hij weet nu dat ze de boot dus voorgoed heeft, dat gaat hem benauwen.
Ja ook dat speelt mee,quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef espri het volgende:
[..]
Jes is hier echt niet blij mee hoor, hij weet nu dat ze de boot dus voorgoed heeft, dat gaat hem benauwen.
Ja, te triest, en waarom moet die bitch een kast hebben, niemand heeft daar een kastquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik vind Merel haar egoïsme zo irritant...Die en die kunnen wel daar slapen....B en B is belangrijk dom ding!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:27 schreef espri het volgende:
Jes vraagt of Jens vandaag het gras nog gaat maaien maar Jens zegt dat hij nog tijd moet hebben om aan zn kont te krabben.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Bed bij Lexc is dicutabel volgens de dikke![]()
En Shel was een egoist![]()
Die wortel is nie helemaal lekker nie.
Dat gaat niet goedquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef Flow3r het volgende:
Merel de komende 4 maanden op Jessie's lip in de boot
Wat een hel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef Flow3r het volgende:
Merel de komende 4 maanden op Jessie's lip in de boot
Terwijl die wil misschien ook wel een kastje daar.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Jessie geeft de moed op
Lexie moet het bed maar in haar kamer houden, als zij haar kast maar krijgt
Ze moet zich natuurlijk weer eerst vier uur opmaken en zich in een kittig rompertje hijsen voordat ze op de foto kanquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gewoon kalender zonder een sjel, plak dr naam er later gewoon bij in een of ander jolig lettertype
Een typisch gevalletje van "the resting bitch face"quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
Dat lijkt me een enorm stuk chagrijn die in die stoel ligt
Wat heeft ze nu opeens voor altruistische dingen gedaan dan? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:50 schreef espri het volgende:
En nog steeds wordt Shel een egoïst genoemd....
Hij is niet opgewassen tegen dat mens.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Jessie geeft de moed op
Lexie moet het bed maar in haar kamer houden, als zij haar kast maar krijgt
Ja, dat mens zal hoe dan ook haar zin hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Hij is niet opgewassen tegen dat mens.
Onderspit delven..
Dus gaat ie straks weer extra autoritair tekeer tegen andere inwoners, moet compenseren
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Hij is niet opgewassen tegen dat mens.
Onderspit delven..
Dus gaat ie straks weer extra autoritair tekeer tegen andere inwoners, moet compenseren
Ik hoop dat die relatie snel beëindigd is. Is 3x niksquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:52 schreef freaky40 het volgende:
Loop maar weer weg dooddoeners, terwijl ze zelf het probleem is in deze.
Nee Dot, ik snap me eigen ook nie meer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:52 schreef Dotteke het volgende:
Jessie hoort dat er drie bedden weggaan en hij voorziet problemen.
En dat alleen omdat jullie een kast willen.
Goh het wordt tijd dat ik de streams uit zet ben het alweer met Jessie eens, das niet goed
zoiets jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:53 schreef Maria. het volgende:
[..]...zoals mannetjes....op hun werk doen...en dan thuis niks te vertellen hebben....
ppfff gelukkig ligt het niet aan mij begon al te twijfelenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee Dot, ik snap me eigen ook nie meer.
Snotkoker hebt heb inderdaad gelijk, gebeurt nie vaak.
Durft hij vooralsnog niet/ of scriptquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:53 schreef magnaal het volgende:
Ik snap niet dat Jessie niet zegt, dat Merel niet meer welkom is op zijn boot...
Ja hoe kinderachtig kwam dat er uit. Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'En ik ga ook lekker niet meer op de foto bekijk het maar'
ik ben er klaar meequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:42 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Problemen en irritaties ...daarop is juist het hele programma gebaseerd.
Voor Merel doen ze álles...Ik hoop van niet...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:56 schreef Jemoederniet het volgende:
En wat vinden degenen die op de grond moeten slapen ervan?
dagdag Merel was jij ook niet een van de drie genomineerde.......quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'En ik ga ook lekker niet meer op de foto bekijk het maar'
ja, wat zou dat mooi zijn. Meer humor erin... relaxt samenwerken....elkaar wat helpen en stimuleren. Er zou dan een hele andere vibe komen...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ben er klaar mee
wul rust en harmonie zo naar het einde toe
Ja, maar Merel zegt toch: boeien ik doe het toch!quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Als die snotkoker consequent is gaat ie nu de andere bewoners langs
En nu een zwarte enveloppe erin. inloopkast elimineren of.....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
"wat was de bedoeling van de laatste maanden van Utopia. Geniet, Nou dat doen we"., zegt Merel
Hoe kortzichtig ben je als je geniet van je Utopia tijd als er een kast komt.
DIt had Shel eens moeten doen, had Merel wel eens willen horen
"DIe jongen wil overal drama van maken. Dan moet ik me gevoel meer tonen".
Die gozer maakt me boos zeg
Wat gaan we doen, zegt Franny
Nou ze krijgen maar de kloten allemaal, zegt Merel
Alleen al bij het idee dat een heel huisje een kast wordt is toch van de zotte,,,,terwijl ze niet eens weten of er nog een bijkomt als opvulling.quote:
Schaamteloos !quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:56 schreef Jemoederniet het volgende:
His is volgens mij wel over te halen en kiest de kant van die twee damesquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Mariska helemaal op de hand van Jessie...
En weer dat slappe gedrag van Hisquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
His is volgens mij wel over te halen en kiest de kant van die twee dames
Hiske hoeft vast niet op de grond te liggen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
His is volgens mij wel over te halen en kiest de kant van die twee dames
Op de boot is te weinig plek voor haar wortelmateriaalquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen al bij het idee dat een heel huisje een kast wordt is toch van de zotte,,,,terwijl ze niet eens weten of er nog een bijkomt als opvulling.
Ja daar hadden ze het over, dan moest Dyl bij..??quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:03 schreef puzziepie het volgende:
Ze moeten een matras hebben van 1.40
Ah matras van Adje ...
Maar volgens mij heeft Dil die nu
Klopt. En die wil een andere omdat die waardeloos ligtquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:03 schreef puzziepie het volgende:
Ze moeten een matras hebben van 1.40
Ah matras van Adje ...
Maar volgens mij heeft Dil die nu
Oh dus Dil heeft al toegestemd ?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze het over, dan moest Dyl bij..??
Kijk dat is Merel. Hiske stelt een 2-persoonsbed voor. O, dat is wel een goede idee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
"wat was de bedoeling van de laatste maanden van Utopia. Geniet, Nou dat doen we"., zegt Merel
Hoe kortzichtig ben je als je geniet van je Utopia tijd als er een kast komt.
DIt had Shel eens moeten doen, had Merel wel eens willen horen
"DIe jongen wil overal drama van maken. Dan moet ik me gevoel meer tonen".
Die gozer maakt me boos zeg
Wat gaan we doen, zegt Franny
Nou ze krijgen maar de kloten allemaal, zegt Merel
Echt hè... Mag wel ff van de streams verdwijnenquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:04 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Het is toch algemeen bekend van wie dat bankje is? ...Iedereen weet toch dat het van Leon is...
Shelley: Euh nee want anders had ik het niet gedaan ...
Nee natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dus Dil heeft al toegestemd ?
Maar wat is Shelley van plan met het bankje van Leon? ...quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:05 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Echt hè... Mag wel ff van de streams verdwijnen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppfff gelukkig ligt het niet aan mij begon al te twijfelen
Goede vraag, moeten ger waarschijnlijk volgen om daar achter te komen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar wat is Shelley van plan met het bankje van Leon? ...
Beschouw het maar als een slechte kluchtvoorstellingquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Giggio het volgende:
FEBO TREK DIE STEKKER ER NU UIT
kan er niet meer tegen
Rustig meidquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Giggio het volgende:
kan er niet meer tegen
en voorlopig daar blijven. Kleertjes passen en make-uppenquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom gaat Merel niet in haar inloopkast slapen? Deur dicht. Klaar.
Opklapbed kan ook nogquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zei Jes al, die ziet het niet zitten samen op de boot, laatst ook weer dat ie zo slecht slaapt samen, Merel zei net, dan leg ik wel een matras op de grond hier en ga ik daar liggen... Ik zie het haar niet doen hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nou dat. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:10 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
en voorlopig daar blijven. Kleertjes passen en make-uppen
Het scoort nog zo goed en boven verwachting op het nieuwe tijdstip dat ik niet verwacht dat ze de stekker er uit trekken eind december....quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Giggio het volgende:
kan er niet meer tegen
Dan wel aub een nieuwe groep inwoners!quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scoort nog zo goed en boven verwachting op het nieuwe tijdstip dat ik niet verwacht dat ze de stekker er uit trekken eind december....
Niet?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scoort nog zo goed en boven verwachting op het nieuwe tijdstip dat ik niet verwacht dat ze de stekker er uit trekken eind december....
Ja en als het niet op SBS kan blijven kan het naar Veronica misschien.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet?![]()
Wat denk jij? Nieuw stel bewoners er in?
weg ermee en de volgende, Lex, opsluiten in het kippenhok. Maris vastbinden op bed. Jess opsluiten in de boot. En voor Shell weer de gevangenis bouwen.quote:
Ach welnee, altijd die hersenspinsels..quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet?![]()
Wat denk jij? Nieuw stel bewoners er in?
En barricaderen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nuchter nadenken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach welnee, altijd die hersenspinsels..
gewoon einde oefeningquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach welnee, altijd die hersenspinsels..
Lastig.quote:
zegt de halve schedel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:14 schreef Angelique61 het volgende:
Hahahaha Ger, zelfs mn hond is nog slimmer...
Alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
In welk ander land is dit utopia concept wel geslaagd?
Duitsland was het snel klaar? Amerika was het ook snel bekeken geloof ik (was wel aardig om te volgen)
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Voor een ieder die denkt "Wat erug deze discusies..", tip van flip:
Nu op NED 1, het vragen uurtje. Door mensen die in de regering zitten!!
China toch?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Duitsland was het snel klaar? Amerika was het ook snel bekeken geloof ik (was wel aardig om te volgen)
turkije heeft tijdje redelijk gelopen volgens mijquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
duitsland kwam de harde gestuurde waarheid van de deutsche febo schnell aan het licht (oftewel over de streams)quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Of ze gaat winnen is nog een raadsel want Jessie heeft in deze helemaal gelijk. Niets is overlegd met de mensen die dan bij Ben B op de grond moeten slapen. Jessie zegt dat dat niet geldt voor Merel. Denk dat Jessie niet wil dat Merel's eigen bed verdwijnt omdat hij al eens aangaf ook wel eens alleen te willen slapen. En als er geen bedden meer over zijn is het voor hem moeilijker haar te weigeren in zijn royale 2 persoonsbed.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft al een half jaar op de grond geslapen beweert ze, weet niet of dat waar is?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef chufi het volgende:
Merel ligt nooit bij mensen op de grond
Oh ja !!quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
duitsland kwam de harde gestuurde waarheid van de deutsche febo schnell aan het licht (oftewel over de streams)
Heb het haar al iets van 14 keer horen zeggen vanmorgenquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:22 schreef DeKenau het volgende:
Weer een moeilijk woord van Shelly ''indicatie ''
2 dagen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft al een half jaar op de grond geslapen beweert ze, weet niet of dat waar is?
Wie zegt datquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
De prostaat zit niet in je piemel.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Heb het haar al iets van 14 keer horen zeggen vanmorgen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Heb het haar al iets van 14 keer horen zeggen vanmorgen
Hiske.zegt van wel.Ik zeg van niet.quote:
Volgens Hiske: De prostaat is de lengte van je piemel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
De prostaat zit niet in je piemel.
Af en toe eens zijn met Jessie kan nog nét door de beugel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:52 schreef Dotteke het volgende:
Jessie hoort dat er drie bedden weggaan en hij voorziet problemen.
En dat alleen omdat jullie een kast willen.
Goh het wordt tijd dat ik de streams uit zet ben het alweer met Jessie eens, das niet goed
En zij is docente lichamelijke opvoeding?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens Hiske: De prostaat is de lengte van je piemel.
Ah Hiske,... Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske.zegt van wel.Ik zeg van niet.
Hij zei het anders. Hij wil niet samenwonen met Merel want dat hadden ze dan moeten bepreken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:53 schreef magnaal het volgende:
Ik snap niet dat Jessie niet zegt, dat Merel niet meer welkom is op zijn boot...
Auw.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ah Hiske,... Dat verklaart een hoop.
Die gaat dus bij een prostaat massage met een vinger de pisbuis in
Whutt??quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske.zegt van wel.Ik zeg van niet.
OMG wat ergquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik mis het stampende voetje alleen nog.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe kinderachtig kwam dat er uit. Ik moest lachen
We kunnen wel een agenda maken voor 2020, met elke dag een foute spreuk van 'Een Ik Wult'.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:30 schreef Harrison het volgende:
Shel: kan je je nog herinneren dat ik het in de vergadering had opgeofferd dat we nog een kalender moeten maken
Tering beeldquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ah Hiske,... Dat verklaart een hoop.
Die gaat dus bij een prostaat massage met een vinger de pisbuis in
Meurol lijkt mij zo'n stalker die bij je komt wonen,,,.Der een likie aan geeft,,, Je rekening plundert.Het huis op haar naam zet,...quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zei het anders. Hij wil niet samenwonen met Merel want dat hadden ze dan moeten bepreken.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We kunnen wel een agenda maken voor 2020, met elke dag een foute spreuk van 'Een Ik Wult'.
En nee, ze krijgt geen royalty's.
Die weten nog van niks alleen Frummel vindt dat geen probleem. Alles om poes blij te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:56 schreef Jemoederniet het volgende:
En als dat allemaal geregeld is na 1 jaar geen seks meerquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Meurol lijkt mij zo'n stalker die bij je komt wonen,,,.Der een likie aan geeft,,, Je rekening plundert.Het huis op haar naam zet,...
Voor die tijd zijn de sloten al vervangen en staan je spullen buiten (dat laatste als je mzzl hebtquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:33 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En als dat allemaal geregeld is na 1 jaar geen seks meer
Klopt 👍 en klopt 👍 althans ik niet...quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:33 schreef Harrison het volgende:
Volgens Shelley heeft Gerrit gezegd prima als je niet wult, want niemand wult jou in de kalender waarschijnlijk.
ja, maar wel eerst de erfenis van papamamajessie erdoor jassenquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn de sloten al vervangen en staan je spullen buiten (dat laatste als je mzzl hebt)
Aparte vriendjes heeft His gehad dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Klopt 👍 en klopt 👍 althans ik niet...
Samenwonen is als je je eigen bed weg gaat halen zodat het zéker is dat die meid elke nacht bij je moet liggen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:59 schreef espri het volgende:
Dus samenwonen is als je make-up op de boot ligt?
Merel zegt steeds we wonen niet samen want mn kleren en make-up liggen hier...
Maar zij bij het reproduceren waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:37 schreef Harrison het volgende:
[..]alleen hij zei niet "wult" denk ik
Ja kloptquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Maar zij bij het reproduceren waarschijnlijk wel
En wat was haar reactie?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:38 schreef puzziepie het volgende:
Jens sprak Dree gisteren goed aan over haar 'zwak' voor Shell ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |