Gekukel van een haan als je een kater hebt gaat ook door merg en beenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef formule het volgende:
Lex wil dat de kippen de poort uit gaan
Nou in dat geval...dag Lexquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef formule het volgende:
Lex wil dat de kippen de poort uit gaan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:13 schreef espri het volgende:
Jes heeft last van de eenden dus gaat de komende dagen eend eten..
Ze had klanten verdorie, geld verdienen terwijl hun met hamers elkaars harsens in proberen te slaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En tussen het slopen van de bedden door mekkeren de 2 dozen over Shelly dat ze niet bij de groepsactiviteit was. Dylan ook niet, maar geen woord over hem.
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
oh jee dat wordt weer een snelle Cos
Wat denk je zelf? Tuurlijk alleen voor poes en poes.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
Wordt die "wolk-inn closet" voor iedereen hun kleren of alleen voor Merel? (en Franny)
Die waren beide geld aan het verdienen....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En tussen het slopen van de bedden door mekkeren de 2 dozen over Shelly dat ze niet bij de groepsactiviteit was. Dylan ook niet, maar geen woord over hem.
Ik heb het een keer gehad, ik vind het niet lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.
vnl panter danquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef espri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Tuurlijk alleen voor poes en poes.
Dat kan, ik ben er gek op, ruitjespatroon snijden en in eigen vet...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad, ik vind het niet lekker
Thnxquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Paco55 het volgende:
Merel heeft een oranje kop - 2 september 2019.
precies, maar goed, Shelly moet en zal van egoīsme beschuldigd worden en dat ze niet overlegt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren beide geld aan het verdienen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |