Gekukel van een haan als je een kater hebt gaat ook door merg en beenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef formule het volgende:
Lex wil dat de kippen de poort uit gaan
Nou in dat geval...dag Lexquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef formule het volgende:
Lex wil dat de kippen de poort uit gaan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:13 schreef espri het volgende:
Jes heeft last van de eenden dus gaat de komende dagen eend eten..
Ze had klanten verdorie, geld verdienen terwijl hun met hamers elkaars harsens in proberen te slaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En tussen het slopen van de bedden door mekkeren de 2 dozen over Shelly dat ze niet bij de groepsactiviteit was. Dylan ook niet, maar geen woord over hem.
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
oh jee dat wordt weer een snelle Cos
Wat denk je zelf? Tuurlijk alleen voor poes en poes.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
Wordt die "wolk-inn closet" voor iedereen hun kleren of alleen voor Merel? (en Franny)
Die waren beide geld aan het verdienen....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En tussen het slopen van de bedden door mekkeren de 2 dozen over Shelly dat ze niet bij de groepsactiviteit was. Dylan ook niet, maar geen woord over hem.
Ik heb het een keer gehad, ik vind het niet lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Eendenborst jammmmmm vooral op de bbq.
vnl panter danquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef espri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Tuurlijk alleen voor poes en poes.
Dat kan, ik ben er gek op, ruitjespatroon snijden en in eigen vet...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad, ik vind het niet lekker
Thnxquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Paco55 het volgende:
Merel heeft een oranje kop - 2 september 2019.
precies, maar goed, Shelly moet en zal van egoïsme beschuldigd worden en dat ze niet overlegt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren beide geld aan het verdienen....
Ze gingen het toch maar weghalen. Katie had al een paar eieren gekregen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef dakpanlos het volgende:
Zit die kip nog eigenlijk onder het bed van Merel op de, onderhand dan rotte eieren?
oh ja! Marisquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:48 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Moet hij even aan Mariska vragen, die zal het altijd wel maken..
Lex kan daar maar beter mee stoppen, dat wordt echt niksquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:19 schreef mazaru het volgende:
Jessie zit weer achter Lex haar kont aan dat ze moet leren. Die doet ook geen bal uit zichzelf.
Oh dat vinden varkentjes heerlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze gingen het toch maar weghalen. Katie had al een paar eieren gekregen.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
Wordt die "wolk-inn closet" voor iedereen hun kleren of alleen voor Merel? (en Franny)
Dus dat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had klanten verdorie, geld verdienen terwijl hun met hamers elkaars harsens in proberen te slaan
En dat op koppen rammen was wel al duidelijk gecommuniceerd ....quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
precies, maar goed, Shelly moet en zal van egoïsme beschuldigd worden en dat ze niet overlegt.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat vinden varkentjes heerlijk!
Komt dagelijks haar eitje leggen en vertrekt dan weer geloof ik. En maar eieren bij de supermarkt blijven kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef dakpanlos het volgende:
Zit die kip nog eigenlijk onder het bed van Merel op de, onderhand dan rotte eieren?
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze niet iedere dag eieren rapen. Kersverse eitjes zijn het lekkerste dat er is. En komen ze niet op dan lust Katie zequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar ze durfden ze niet meer te geven ivm bederf, maar ze lagen nog wel onder het bed.
Denk dat Merel het niet meer redt....het is in ieder geval voor iedereen duidelijk dat ze niet meer geloofwaardig overkomt . En zo vals is als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
precies, maar goed, Shelly moet en zal van egoïsme beschuldigd worden en dat ze niet overlegt.![]()
Afleiden van d'r eigen ps.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, het verstand van een kip, hebben zequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt dagelijks haar eitje leggen en vertrekt dan weer geloof ik. En maar eieren bij de supermarkt blijven kopen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het zou bij wet verboden moeten worden om kleren te dragen met een dieren print als je zwaarder bent dan het dier.
Hij wordt steeds onderbroken met verschillende dingen....niemand kan plannen maken daar nu.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef mazaru het volgende:
Jessie vraagt aan Brandon die had geroepen dat die gym in 2 weken af zou zijn wanneer het af is. Die 2 weken zijn al meer dan een week voorbij.
Hij weet het niet zegt hij.
TR! Dat vind ik een belediging voor alle kippen van de wereld. Dat raakt mij diep in mijn tere zieltjequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:23 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, het verstand van een kip, hebben ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |