Hij had kramp in zijn linkerarm. Niks ergs dus.quote:Op donderdag 5 september 2019 06:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ai klote, Nadal heeft ook ergens last van. Niet best..
Zeker, voor beiden zal een tweede plaats op de US Open ook veel betekenen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Enige boeiende halve finale is Dimi vs Medvedev. Nadal wordt een W/O tegen die Italiaan.
Wat is er mis met de halve finales bij de dames?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Enige boeiende halve finale is Dimi vs Medvedev. Nadal wordt een W/O tegen die Italiaan.
Ik heb ook echt weinig gezien....quote:Op donderdag 5 september 2019 11:23 schreef MaLo het volgende:
Zo jammer dat de wat boeiender partijen nu pas midden in de nacht (voor ons dan) worden gespeeld. Met alle respect voor rolstoeldubbeltennissers hoor
.
Je hebt gelijk, ik doelde op de mannen.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de halve finales bij de dames?
Finale bij de mannen begint vaak wel op een gunstige tijd toch? Of is dat ook alweer aangepast?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:23 schreef MaLo het volgende:
Zo jammer dat de wat boeiender partijen nu pas midden in de nacht (voor ons dan) worden gespeeld. Met alle respect voor rolstoeldubbeltennissers hoor
.
Ja, die tijden zijn zwaar kut, idd. Ik zou best graag Bencic/Andreescu willen zien, bv.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:23 schreef MaLo het volgende:
.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:17 schreef EP3 het volgende:
[..]
Al eerder gepost, maar bij deze voor jou nog n keer:
Dit.quote:
Herhalingen van enkels zijn toch echt nog populairder hahaquote:Op donderdag 5 september 2019 19:23 schreef chufi het volgende:
Waarom geen wheelchair tennis op Live tennis TV ES... ipv herhaling zoveel
van de player:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |