Ik ben toch geen korte-zijde-pauperquote:Op donderdag 5 september 2019 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
50? Met de korting heb ik als SCC houder 40 euro betaald.
Ach, of ze daar hun uitkering uitgeven aan sigaretten of 3 wedstrijdjes Feyenoord. Je krijgt van beide evenveel tumorenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima prijzen ook wel, bij Feyenoord gaan ze vanaf 96Snappen het niet helemaal
Alleen seizoenskaarthouders zijn pas aan de beurt geweest. Vanaf vandaag clubcardhouders en vanaf volgende week vrije verkoop. Dus we tikken de 30 wel aan verwacht ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:28 schreef Boussaadia het volgende:
AL meer dan 15.000!
Dat is nog het meest grappige aan dat bericht.
Behoorlijk mad.quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, of ze daar hun uitkering uitgeven aan sigaretten of 3 wedstrijdjes Feyenoord. Je krijgt van beide evenveel tumoren
Ik ben er wel zo een.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben toch geen korte-zijde-pauper
Ik ook. Was meteen de laatste keer.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook een keer gezeten, vond die palen irritant
Daar heb je alleen op de tweede ring last van. Ook in het verleden een paar gezeten met zo'n paal die dwars door het veld liep.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook een keer gezeten, vond die palen irritant
Heb er ook tegen de 15 jaar gezeten. Tis dat de rest wilde verkassen anders zat ik er nogquote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 6 september 2019 17:53 schreef RipCity het volgende:
Voor degene die al passepartout hebben gekocht: zijn het 3 losse wedstrijd e-tickets of is het 1 ticket wat je 3x kan scannen voor de wedstrijd?
Dankquote:
Los als in 'per wedstrijd'? Denk dat dat alleen gebeurt als het niet uitverkocht raakt. Maar ze verkopen ze natuurlijk liever per 3 tegelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dank
Zal toch ook wel losse verkoop komen neem ik aan? Raar dat ze dat niet ook direct aankondigen. alleen Oost is helemaal verkocht. Bijna alles op 1ste ring e.d. nog in de verkoop incl. hele eretribune zowat.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dank
Zal toch ook wel losse verkoop komen neem ik aan? Raar dat ze dat niet ook direct aankondigen. alleen Oost is helemaal verkocht. Bijna alles op 1ste ring e.d. nog in de verkoop incl. hele eretribune zowat.
quote:Informatie PSV - Sporting Clube de Portugal (19/09/2019)
PSV.nl/tickets
Competitie:
UEFA Europa League
Datum en aanvang:
Donderdag 19 september 2019, 18.55 uur
Start kaartverkoop:
Informatie over de verkoop van deze wedstrijd volgt medio september. In eerste instantie worden de kaarten verkocht als passe-partout voor alle drie de thuiswedstrijden. Klik hier voor alle informatie over de passe-partoutverkoop.
Bedoel je de westzijde? Ik had het over oost wat namelijk alleen staan is.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb er ook tegen de 15 jaar gezeten. Tis dat de rest wilde verkassen anders zat ik er nog
Volgens Scarface kan dit helemaal niet.quote:
Die staat er sowieso al goed op bij veel clubs in Europa denk ik. Als je dan bedenkt dat Kluivert basis speelt bij Roma, dan vind ik Malen wel echt 3 klassen beter.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:24 schreef Lemming22 het volgende:
Debuut maken, scoren. +15 miljoen in een kwartier tijd.
twitter:FTalentScout twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 22:22:15Donyell Malen this season:✅10 games⚽️4 goals🅰️4 assists🖊️new contract with PSV until 2024🇳🇱first senior international call-up⚽️goal on his international debut20 years of age. What a talent! https://t.co/z2XHiTmUHb reageer retweet
Absolute god.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:FTalentScout twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 22:22:15Donyell Malen this season:✅10 games⚽️4 goals🅰️4 assists🖊️new contract with PSV until 2024🇳🇱first senior international call-up⚽️goal on his international debut20 years of age. What a talent! https://t.co/z2XHiTmUHb reageer retweet
Heerlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nouja soms... 10x per wedstrijd is niet soms. Maar eerlijk is eerlijk de laatste weken speelt ie goed.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens Scarface kan dit helemaal niet.
Sowieso ridicuul. By far ons grootste talent en dan gaat Scarface huilen dat hij soms eens een bal mist![]()
Het viel ook wel mee. Jij deed voorkomen alsof hij letterlijk alles mis schoot, dat was gewoon zwaar overtrokken. Die jongen heeft gewoon snelheid, een heerlijke techniek en een goede balbehandeling in de kleine ruimte. Vrij unieke/fijne kwaliteiten waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog wat koelbloediger moet worden, maar wees blij dat hij het nog niet is, anders was hij inmiddels al weg bij ons aller PSV.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nouja soms... 10x per wedstrijd is niet soms. Maar eerlijk is eerlijk de laatste weken speelt ie goed.
En nog steeds geweldig dat ie heeft verlengd. Dat gaat wel een miljoen of 60 worden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het viel ook wel mee. Jij deed voorkomen alsof hij letterlijk alles mis schoot, dat was gewoon zwaar overtrokken. Die jongen heeft gewoon snelheid, een heerlijke techniek en een goede balbehandeling in de kleine ruimte. Vrij unieke/fijne kwaliteiten waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog wat koelbloediger moet worden, maar wees blij dat hij het nog niet is, anders was hij inmiddels al weg bij ons aller PSV.
Daar moet het toch wel naar toe inderdaad. Ajax heeft wat dat betreft wel nieuwe financiële latten gelegd wat betreft uitgaande transfers. De tijd dat dit soort jongens voor 20 mil weg gaan is geweest.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En nog steeds geweldig dat ie heeft verlengd. Dat gaat wel een miljoen of 60 worden.
Ben t wel met je eens. Maar toch blijf ik het geen spits vinden. Groot talent ja. Maar geen spits. Het is echt een buitenspeler daar heeft ie alles van weg. Als je bijvoorbeeld ziet hoe Mitroglou tegen Apollon slim voor de verdediger kwam en m intikte dat is een echte spitsengoal die Malen nooit van zn leven zal gaan maken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het viel ook wel mee. Jij deed voorkomen alsof hij letterlijk alles mis schoot, dat was gewoon zwaar overtrokken. Die jongen heeft gewoon snelheid, een heerlijke techniek en een goede balbehandeling in de kleine ruimte. Vrij unieke/fijne kwaliteiten waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog wat koelbloediger moet worden, maar wees blij dat hij het nog niet is, anders was hij inmiddels al weg bij ons aller PSV.
Ik geloof spitsquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:38 schreef Scarface88 het volgende:
En ik heb de wedstrijd trouwens niet gezien maar welke positie speelde ie bij Oranje?
Toch op de keeper geschoten dus.quote:Al heel snel had Malen Oranje weer op voorsprong kunnen brengen, maar zijn poging belandde in de handen van Neuer.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:41 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lees trouwens dit.
[..]
Toch op de keeper geschoten dus.
Ik zat 2e ring oost, dat is wel gewoon zittenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedoel je de westzijde? Ik had het over oost wat namelijk alleen staan is.
Zo te lezen zijn de Arsenal fans er erg zuur van dat hij bij hun weg komt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als dat zo is slaat het ook nergens op natuurlijk, alsof Malen bij hun dezelfde ontwikkeling doorgemaakt zou hebben. Die zou gewoon nul minuten in het eerste gemaakt hebben in Londen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn de Arsenal fans er erg zuur van dat hij bij hun weg komt.
Nu nog de withete amsterdammersquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn de Arsenal fans er erg zuur van dat hij bij hun weg komt.
PSV heeft met Jankbal van Bommel heeft een probleem dat hij spelers niet beter maakt. Dit soort talenten zullen dan wellicht niet helemaal tot bloei komen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben t wel met je eens. Maar toch blijf ik het geen spits vinden. Groot talent ja. Maar geen spits. Het is echt een buitenspeler daar heeft ie alles van weg. Als je bijvoorbeeld ziet hoe Mitroglou tegen Apollon slim voor de verdediger kwam en m intikte dat is een echte spitsengoal die Malen nooit van zn leven zal gaan maken.
Van Bommel heeft ook gewoon een probleem want alle aanvallers bezitten enorm veel restwaarde. Wie stel je waar op? Bergwijn op 10 klopt ook geen reet van. Bruma zou daar wel kunnen spelen met Mitrogoal in spits.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
PSV heeft met Jankbal van Bommel heeft een probleem dat hij spelers niet beter maakt. Dit soort talenten zullen dan wellicht niet helemaal tot bloei komen.
Wtfquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
PSV heeft met Jankbal van Bommel heeft een probleem dat hij spelers niet beter maakt. Dit soort talenten zullen dan wellicht niet helemaal tot bloei komen.
Jouw Nederlands heeft ook een probleemquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
heeft heeftquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Veel shirtjes bij wallmart??quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:40 schreef Scarface88 het volgende:
Guti ook gescoord voor Mexico. Guti draait lekker de laatste weken.
Heb jij ook al de Walmart App?quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was een groot feest. Mariachi band erbij, alles.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook al de Walmart App?
Wat zit jij dom te lullen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Craptacular slaat louter onzin uit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat zit jij dom te lullen?
Is dat iets van de laatste jaren om te roepen dat een hoofdtrainer, spelers niet beter maakt?
Kjnb,walgelijkquote:Op zondag 8 september 2019 00:04 schreef Thaumiel het volgende:
Érick Gutiérrez loopt breuk in de rechterhand op bij training van Mexico
Middenvelder Érick Gutiérrez van PSV heeft een breuk in zijn rechterhand opgelopen tijdens een training van het Mexicaanse elftal. De 24-jarige voetballer had daags voor de training nog voor het eerst gescoord voor de nationale ploeg, in zijn achttiende interland.
Rik Elfrink 07-09-19, 23:58 Bron: ED
Het nieuws is inmiddels bevestigd via het twitteraccount van de nationale ploeg. Gutiérrez wordt op korte termijn geopereerd, na overleg met PSV, zo luidt het bericht.
‘Guti’ was bij PSV aan een sterke seizoensstart bezig en groeide stilaan uit tot een sterkhouder binnen de ploeg. Hoelang hij precies aan de kant staat, is nog niet duidelijk. PSV heeft met Jorrit Hendrix en Michal Sadílek wel meteen inzetbare vervangers klaarstaan.
https://www.ed.nl/psv/eri(...)van-mexico~adeb9689/
Godverdomme. Wat een enorme domper dit. Hij begon echt lekker te draaien en had zijn vorm te pakken. Altijd die aids interlands.quote:Op zondag 8 september 2019 00:04 schreef Thaumiel het volgende:
Middenvelder Érick Gutiérrez van PSV heeft een breuk in zijn rechterhand opgelopen tijdens een training van het Mexicaanse elftal. De 24-jarige voetballer had daags voor de training nog voor het eerst gescoord voor de nationale ploeg, in zijn achttiende interland.
Het nieuws is inmiddels bevestigd via het twitteraccount van de nationale ploeg. Gutiérrez wordt op korte termijn geopereerd, na overleg met PSV, zo luidt het bericht.
‘Guti’ was bij PSV aan een sterke seizoensstart bezig en groeide stilaan uit tot een sterkhouder binnen de ploeg. Hoelang hij precies aan de kant staat, is nog niet duidelijk. PSV heeft met Jorrit Hendrix en Michal Sadílek wel meteen inzetbare vervangers klaarstaan.
Kut!quote:Op zondag 8 september 2019 00:04 schreef Thaumiel het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2019 01:33 schreef RipCity het volgende:
Hendrix en sadilek...
Nou.....
Hoelang duurt zo’n hand?
quote:Afhankelijk van waar de breuk zit en de stand van de breuk, zal uw traumachirurg de duur van de gipsbehandeling bepalen. Bij vingers is dit over het algemeen vrij kort (soms zelfs slechts 1 week, daarna tape). Bij de middenhand of bij de handwortelbeentjes is dit meestal wat langer (circa 3-4 weken) Een uitzondering vormt het 'scaphoid', een bootvormig botje dat onderdeel vormt van de handwortelbeentjes. Dit zijn beruchte breuken die soms heel langzaam kunnen genezen. In sommige gevallen van een scaphoid breuk kan het zelfs nodig zijn tot 12 weken gips te geven!
wow, ik weet niet of je er toen al was maar ging nog wel wat aan vooraf voor hij daar die wedstrijd mee mocht spelenquote:
Ieder moment weet ik nog helemaalquote:Op zondag 8 september 2019 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wow, ik weet niet of je er toen al was maar ging nog wel wat aan vooraf voor hij daar die wedstrijd mee mocht spelen
Daar kun je natuurlijk ook goed iemand mee op z'n kop slaan, dat had Passarella toch maar goed gezien. Die had daar zelf natuurlijk ook gretig gebruik van gemaakt als hij zo'n gipspoot zou hebben.quote:Op zondag 8 september 2019 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wow, ik weet niet of je er toen al was maar ging nog wel wat aan vooraf voor hij daar die wedstrijd mee mocht spelen
Maar vooral geen middenvelder halen voor als Guti iets heeft, nee lekker nog 3 spitsen en 8 vleugelspelers halen.quote:Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog meer blessures
Weer genieten van Rosario-Hendrix
Ibi, die ie mokerfit want heeft 90 minuten gespeeld en is van wereldklasse. Komt helemaal goed dit!quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Allemaal geen probleem jongens. Ik heb hier gelezen dat Rosario een fantastisch talent is, Hendrix nóg beter is dan Rosario en Sadilek eigenlijk ook gewoon in de basis thuis hoort. En Guti was een grote faal las ik ook dus eigenlijk worden we hier alleen maar stérker van.
Ahaa nice nice,laatst 90min vol gemaakt.quote:Op zondag 8 september 2019 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ibi, die ie mokerfit want heeft 90 minuten gespeeld en is van wereldklasse. Komt helemaal goed dit!
Ik zet het wat sarcastisch aan. Ik vind het ook een aderlating hoor. Hij begon idd net een beetje te draaien.quote:Op zondag 8 september 2019 16:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Guti speelde gewoon lange tijd heel kut en werd terecht op de bank gehouden. Laatste tijd is het inderdaad meer dan prima, maar als het slecht is mag dat benoemd worden toch? Of moet je dan knuffelen en zeggen dat het eigenlijk stiekem wel prima is?
Punt is gewoon dat we van een 'type Guti' maar 1 persoon hebben in de selectie. Onbegrijpelijk dat ze een heel elftal aan aanvallers hebben aangetrokken maar geen voetballende middenvelder. Of ze moeten inderdaad echt wat zien in Afellay/Thomas op die positie, dan is dit het moment om dat te tonen.
Als ik zeg dat Malen kut speelt zeg jij precies het tegenovergestelde tegen mij.quote:Op zondag 8 september 2019 16:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Guti speelde gewoon lange tijd heel kut en werd terecht op de bank gehouden. Laatste tijd is het inderdaad meer dan prima, maar als het slecht is mag dat benoemd worden toch? Of moet je dan knuffelen en zeggen dat het eigenlijk stiekem wel prima is?
Punt is gewoon dat we van een 'type Guti' maar 1 persoon hebben in de selectie. Onbegrijpelijk dat ze een heel elftal aan aanvallers hebben aangetrokken maar geen voetballende middenvelder. Of ze moeten inderdaad echt wat zien in Afellay/Thomas op die positie, dan is dit het moment om dat te tonen.
Lijkt me evident.quote:Op zondag 8 september 2019 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gakpo ziek, Guti eruit, Bergwhino blessa. Mitrogoal basis
Lol. Als het goed is is het goed en als het slecht is is het slecht. Dat is hoe ik er in sta. Guti is voor relatief veel geld gehaald en begon gewoon niet goed. Ja leuk, meteen 2 doelpunten tegen ADO en leuke dansjes met Lozano; maar hij faalde in mijn ogen een beetje voor datgene waarvoor hij gehaald was: het spel bepalen vanaf het middenveld. De laatste weken is het gewoon top en dan ben ik ook de eerste die dat zal aangeven.quote:Op zondag 8 september 2019 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Malen kut speelt zeg jij precies het tegenovergestelde tegen mij.
We weten allemaal waaron Guti slecht speelde in het begin. Begon ijzersterk maar werd ondanks dat toch telkens uit de basis gehouden door Mark. Had 0,0 vertrouwen en kreeg te veel opdrachten mee. Aan zijn talent heb ik nooit getwijfeld. De laatste weken had hij een basisplek en vertrouwen en begon Guardado achtig te spelen. Hoop dat ie snel terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |