abonnement Unibet Coolblue
pi_188843463
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 01:33 schreef RipCity het volgende:
Hendrix en sadilek.
Nee, nee, nee.
  Redactie Sport zondag 8 september 2019 @ 12:02:55 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188844799
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

wow, ik weet niet of je er toen al was maar ging nog wel wat aan vooraf voor hij daar die wedstrijd mee mocht spelen
Daar kun je natuurlijk ook goed iemand mee op z'n kop slaan, dat had Passarella toch maar goed gezien. Die had daar zelf natuurlijk ook gretig gebruik van gemaakt als hij zo'n gipspoot zou hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188845980
Nog meer blessures _O_

Weer genieten van Rosario-Hendrix
pi_188846695
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog meer blessures _O_

Weer genieten van Rosario-Hendrix
Maar vooral geen middenvelder halen voor als Guti iets heeft, nee lekker nog 3 spitsen en 8 vleugelspelers halen.
pi_188848343
Allemaal geen probleem jongens. Ik heb hier gelezen dat Rosario een fantastisch talent is, Hendrix nóg beter is dan Rosario en Sadilek eigenlijk ook gewoon in de basis thuis hoort. En Guti was een grote faal las ik ook dus eigenlijk worden we hier alleen maar stérker van. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188848797
Ihattaren op zijn positie
pi_188848834
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:11 schreef PSVCL het volgende:
Ihattaren op zijn positie
Ibi, die ie mokerfit want heeft 90 minuten gespeeld en is van wereldklasse. Komt helemaal goed dit!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188848899
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Allemaal geen probleem jongens. Ik heb hier gelezen dat Rosario een fantastisch talent is, Hendrix nóg beter is dan Rosario en Sadilek eigenlijk ook gewoon in de basis thuis hoort. En Guti was een grote faal las ik ook dus eigenlijk worden we hier alleen maar stérker van. _O_
:')

Guti speelde gewoon lange tijd heel kut en werd terecht op de bank gehouden. Laatste tijd is het inderdaad meer dan prima, maar als het slecht is mag dat benoemd worden toch? Of moet je dan knuffelen en zeggen dat het eigenlijk stiekem wel prima is?

Punt is gewoon dat we van een 'type Guti' maar 1 persoon hebben in de selectie. Onbegrijpelijk dat ze een heel elftal aan aanvallers hebben aangetrokken maar geen voetballende middenvelder. Of ze moeten inderdaad echt wat zien in Afellay/Thomas op die positie, dan is dit het moment om dat te tonen.
pi_188848943
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ibi, die ie mokerfit want heeft 90 minuten gespeeld en is van wereldklasse. Komt helemaal goed dit!
Ahaa nice nice,laatst 90min vol gemaakt.
Afellay- Hendrix

😎
pi_188849169
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

:')

Guti speelde gewoon lange tijd heel kut en werd terecht op de bank gehouden. Laatste tijd is het inderdaad meer dan prima, maar als het slecht is mag dat benoemd worden toch? Of moet je dan knuffelen en zeggen dat het eigenlijk stiekem wel prima is?

Punt is gewoon dat we van een 'type Guti' maar 1 persoon hebben in de selectie. Onbegrijpelijk dat ze een heel elftal aan aanvallers hebben aangetrokken maar geen voetballende middenvelder. Of ze moeten inderdaad echt wat zien in Afellay/Thomas op die positie, dan is dit het moment om dat te tonen.
Ik zet het wat sarcastisch aan. Ik vind het ook een aderlating hoor. Hij begon idd net een beetje te draaien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188849727
Gakpo ziek, Guti eruit, Bergwhino blessa. Mitrogoal basis _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188851290
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

:')

Guti speelde gewoon lange tijd heel kut en werd terecht op de bank gehouden. Laatste tijd is het inderdaad meer dan prima, maar als het slecht is mag dat benoemd worden toch? Of moet je dan knuffelen en zeggen dat het eigenlijk stiekem wel prima is?

Punt is gewoon dat we van een 'type Guti' maar 1 persoon hebben in de selectie. Onbegrijpelijk dat ze een heel elftal aan aanvallers hebben aangetrokken maar geen voetballende middenvelder. Of ze moeten inderdaad echt wat zien in Afellay/Thomas op die positie, dan is dit het moment om dat te tonen.
Als ik zeg dat Malen kut speelt zeg jij precies het tegenovergestelde tegen mij.

We weten allemaal waaron Guti slecht speelde in het begin. Begon ijzersterk maar werd ondanks dat toch telkens uit de basis gehouden door Mark. Had 0,0 vertrouwen en kreeg te veel opdrachten mee. Aan zijn talent heb ik nooit getwijfeld. De laatste weken had hij een basisplek en vertrouwen en begon Guardado achtig te spelen. Hoop dat ie snel terug is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188851314
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gakpo ziek, Guti eruit, Bergwhino blessa. Mitrogoal basis _O_
Lijkt me evident.
pi_188851339
Mitro begint gewoon op de bank met Mark logica. Waarom je beste speler opstellen? Dat klinkt niet als Mark. Het zal Malen in de spits worden Gakpo en Bruma buitenspelers. Middenveld Hendrix Rosario en Doan.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188851958
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 18:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als ik zeg dat Malen kut speelt zeg jij precies het tegenovergestelde tegen mij.

We weten allemaal waaron Guti slecht speelde in het begin. Begon ijzersterk maar werd ondanks dat toch telkens uit de basis gehouden door Mark. Had 0,0 vertrouwen en kreeg te veel opdrachten mee. Aan zijn talent heb ik nooit getwijfeld. De laatste weken had hij een basisplek en vertrouwen en begon Guardado achtig te spelen. Hoop dat ie snel terug is.
Lol. Als het goed is is het goed en als het slecht is is het slecht. Dat is hoe ik er in sta. Guti is voor relatief veel geld gehaald en begon gewoon niet goed. Ja leuk, meteen 2 doelpunten tegen ADO en leuke dansjes met Lozano; maar hij faalde in mijn ogen een beetje voor datgene waarvoor hij gehaald was: het spel bepalen vanaf het middenveld. De laatste weken is het gewoon top en dan ben ik ook de eerste die dat zal aangeven.

Jij hebt gewoon de pik op Malen lijkt het wel. Je hebt ooit eens gezegd dat hij veel ballen op de keeper schiet en nu heb je het gevoel dat je die act overal moet opvoeren, nergens voor nodig.
pi_188852202
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Lol. Als het goed is is het goed en als het slecht is is het slecht. Dat is hoe ik er in sta. Guti is voor relatief veel geld gehaald en begon gewoon niet goed. Ja leuk, meteen 2 doelpunten tegen ADO en leuke dansjes met Lozano; maar hij faalde in mijn ogen een beetje voor datgene waarvoor hij gehaald was: het spel bepalen vanaf het middenveld. De laatste weken is het gewoon top en dan ben ik ook de eerste die dat zal aangeven.

Jij hebt gewoon de pik op Malen lijkt het wel. Je hebt ooit eens gezegd dat hij veel ballen op de keeper schiet en nu heb je het gevoel dat je die act overal moet opvoeren, nergens voor nodig.
Ik heb niet de pik op Malen ik vind het gewoon geen spits. Ik zie liever dat spelers op posities spelen waar ze het beste renderen. Als buitenspeler is hij prima en een groot talent.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 9 september 2019 @ 00:00:55 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188855830
Gakpo gaat verlengen. Hopelijk lozen we hem snel aan een of andere subtopper voor een leuk bedrag :{
pi_188855963
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Gakpo gaat verlengen. Hopelijk lozen we hem snel aan een of andere subtopper voor een leuk bedrag :{
Veel negativiteit hier rondom Gakpo ik snap dat niet zo. Je bent niet de enige user trouwens. Persoonlijk vind ik het een erg leuke speler met veel talent. Bovendien een kind van de club. Jongen uit Eindhoven die van kindsafaan al fan is van PSV. Zoiets moet je koesteren zo vaak komt dat niet voor bij PSV in tegenstelling tot Ajax. Die hebben wel regelmatig talentvolle Amsterdammers in de jeugd.
pi_188855972
Echt blij voor Malen, heeft mij overtuigd waarom hij in de spits staat _O_
pi_188856971
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 00:25 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Veel negativiteit hier rondom Gakpo ik snap dat niet zo. Je bent niet de enige user trouwens. Persoonlijk vind ik het een erg leuke speler met veel talent. Bovendien een kind van de club. Jongen uit Eindhoven die van kindsafaan al fan is van PSV. Zoiets moet je koesteren zo vaak komt dat niet voor bij PSV in tegenstelling tot Ajax. Die hebben wel regelmatig talentvolle Amsterdammers in de jeugd.
Gakpo heeft veel potentie. Je moet alleen niet van de gemiddelde supporter verwachten dat ze dat altijd kunnen herkennen. ;)
pi_188858293
Dat Guti nu blessa is is wel intens kut trouwens. Nu kun je op je klompen aanvoelen dat je centrale blok Hendrix/Rosario gaat worden en die vullen elkaar op zijn zachtst gezegd niet bepaald aan :')
pi_188858751
#blessa
pi_188858778
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Gakpo gaat verlengen. Hopelijk lozen we hem snel aan een of andere subtopper voor een leuk bedrag :{
:?
pi_188858880
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Gakpo gaat verlengen. Hopelijk lozen we hem snel aan een of andere subtopper voor een leuk bedrag :{
Hahaha wat
  maandag 9 september 2019 @ 11:36:19 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188858894
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:35 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hahaha wat
Die jongen is niet van het niveau wat PSV zou moeten nastreven.

Ik bedoel uiteraard wel een subtopper in het buitenland he. Sevilla ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')