Aanstaande zondag 20:25 NPO1.quote:MAESTRO GOES SONGFESTIVAL
MAESTRO / 10 NOV 2019
De vierde aflevering van Maestro staat in het teken van het Eurovisie Songfestival!
...
Tatum Dagelet en Duncan Laurence - Arcade
Stefano Keizers en Ruth Jacott - Vrede
Lucas Hamming en OG3NE - Lights & Shadows
Monic Hendrickx en Waylon - Outlaw in Em
Ria Bremer en Edsilia Rombley - Hemel en Aarde
Ik denk dat het de man met het halve hoofd wordt.quote:Op maandag 11 november 2019 22:42 schreef Fred_B het volgende:
Op deze foto de kandidaat van Georgië (en nog 9 mensen die het niet worden):
[ afbeelding ]
Robin Bengtssontwitter:Tobbe_Ek twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 08:33:34Three more #melfest acts revealed this morning! @ABNojesbladet @AnisDonDemina #annabergendahl @robinbengtssons https://t.co/Y1xGD2wme7 reageer retweet
Maar ook Victor Cronequote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ook Victor Cronekunnen jij en cee weer gaan fangirlen.
Tussen de cactussenquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
This thread is worthless without pics.
Beetje de nieuwe Sanne Nielsen aan het worden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
Anna Bergendahl weer terug vind ik wel leuk.
Jaaaa dat heft elkaar weer een beetje op dan iddquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ook Victor Cronekunnen jij en cee weer gaan fangirlen.
Cee en Greys aan de andere kant van het gangpad:quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
This thread is worthless without pics.
Ja, ik had ook al eenquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het de man met het halve hoofd wordt.
Linda Bengtzingquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:21 schreef Em31 het volgende:
Robin Bengtssontwitter:Tobbe_Ek twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 08:33:34Three more #melfest acts revealed this morning! @:ABNojesbladet @:AnisDonDemina #annabergendahl @:robinbengtssons https://t.co/Y1xGD2wme7 reageer retweet
![]()
Dit is de lijst tot nu toe:
1. Amanda Aasa (från P4 nästa)
2. Victor Crone
3. Hanna Ferm
4. Jakob Karlberg
5. The Mamas
6. Albin Johnsén
7. Suzi P
8. Linda Bengtzing
9. Frida Öhrn
10. Paul Rey
11. Drängarna
12. Robin Bengtsson
13. Anna bergendahl
14. Anis Don Demina
15. Thorsten Flinck
Denk dat ze volkomen kansloos is helaas, maar ik hou d'r vanquote:
Ja, dat wordt uiteraard helemaal niks, maar het is gewoon leuk dat zo'n ster er weer bij isquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat ze volkomen kansloos is helaas, maar ik hou d'r van
quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
He, maar dan kunnen we wel een Zweden topic gaan openen lijkt me?
Oooh dat zie ik inderdaad ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:05 schreef Em31 het volgende:
Straks ook nog Oscar Zia en Eric Saade en we kunnen bijna met zekerheid zeggen dat Zweden weer een man gaat sturen![]()
Of dat jongetje dat vorig jaar al tweede werd
Ja doe dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |