maris is zelf de grootste blamage van uto2...........quote:Op zondag 1 september 2019 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
mariska zegt het was toch een blamage tegen Jessie, (ik open niet)
Die hebben ze niet. Wel frikadellenquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
schuimpjes meneer lyrisch over shel, wat zit er daar toch in de fricandellen
Zeg dat jaquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen beter Brandon en Hiske complimenteren.
Hoerina moest het langst in beeld. Je bent niet voor niets 'regisseur'quote:
Jammer dat Brandon geen 30 is. Echt een topper is hetquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen beter Brandon en Hiske complimenteren.
Ja, de patat was op.quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef DaniqueV het volgende:
Deden ze altijd de munten weer omwisselen voor geld??
Jessie en Merel staan nu bij de muntjes en Jessy is alles weer aan het terug geven?
OKé, ik zat ook te denken, veel geld terug geven, dan heeft Shel ook minder verdiend?quote:
Nee zeker nietquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef Sofia2019 het volgende:
Je mede inwoners afbranden zoals Merel steeds doet is echt not done
Ja, veel winst zal er niet op zijn.....quote:Op zondag 1 september 2019 21:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OKé, ik zat ook te denken, veel geld terug geven, dan heeft Shel ook minder verdiend?
lekker napraten over de diepere lagen in de filmquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww? het is ook gelijk afgelopen?
Ik vond er wel een leuke ontspannen sfeer hangen, op die 3 na die alles af lopen te zeiken danquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, veel winst zal er niet op zijn.....
Jessie zei dat hij dat altijd doet daar. Merel antwoorde toen op een festival doen ze dat toch ook niet.quote:
Ik hoor dat Sjellie er mee verder wil.. dat was echte humorquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
lekker napraten over de diepere lagen in de film
Ja de trailer was de film.quote:Op zondag 1 september 2019 21:06 schreef DeKenau het volgende:
Het leek toch gewoon een trailer
Zat maar te wachten en te wachten en dan ineens is het afgelopen
Oh wat zielig eigenlijk als Shelly dat dan nog echt gaat denken dat ze kan acteren.quote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Man: Je was echt heel goed
Shelley:![]()
Man: Je MOET hier wel mee doorbreken
Man: Echt geweldig
Shelley:Ik wil hier ook echt mee doorgaan.
Man: Dat komt wel goed hoor. Zooo goed!
Man: Dat kan niet meer misgaan hoor. Dit was zooo goed!
Shelley![]()
[ afbeelding ]
haartje aaienquote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Shelley![]()
[ afbeelding ]
Die deed het ook goed.quote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef shiitake het volgende:
Volgens mij krijgt Brandon een groot compliment van de regisseur. Ik ving iets op over naturel en Brandon riep: Hollywood here I come.
Ik denk echt wel dat er een castingbureau geïnteresseerd zal zijn.
Zielig? Ik vind er niets zieligs aan. Als je zelf niet kan zien dat dit slechter dan slecht is dan wil je het niet zien.quote:Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat zielig eigenlijk als Shelly dat dan nog echt gaat denken dat ze kan acteren.
Geen frietkraam??quote:Op zondag 1 september 2019 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie zei dat hij dat altijd doet daar. Merel antwoorde toen op een festival doen ze dat toch ook niet.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Shelley![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Shelley![]()
[ afbeelding ]
En hij heeft geen lessen gehad. Shell en hiske welquote:Op zondag 1 september 2019 21:12 schreef mazaru het volgende:
Brandon krijgt veren in zijn reet. Ik mag hem niet. Maar hij was wel het best van allemaal. de enige die goed speelde.
[ afbeelding ]
Acteur ben je of ben je niet. Je kan lessen nemen zoveel als je wilt, als het er niet in zit komt het er niet uit. Hetzelfde met zingen. Je hebt talent of je hebt het niet.quote:Op zondag 1 september 2019 21:13 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
En hij heeft geen lessen gehad. Shell en hiske wel
sadistische schuimpjes met hun valse verwachtingen proberen te scheppen bij shelley.quote:Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat zielig eigenlijk als Shelly dat dan nog echt gaat denken dat ze kan acteren.
dat is waar. Maar lessen kunnen talent alleen verbeteren, alleen heeft Shell 0 talentquote:Op zondag 1 september 2019 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Acteur ben je of ben je niet. Je kan lessen nemen zoveel als je wilt, als het er niet in zit komt het er niet uit. Hetzelfde met zingen. Je hebt talent of je hebt het niet.
Nou niet pikken. Ze zei dat ze na 5 lessen stukken vooruit was gegaan en nu zegt ze ook dat ze tegen shelly heeft gezegd dat ze nog een paar jaar moet oefenen en lessen gaan volgen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef zodeju het volgende:
Jessie legt even aan de kenners uit dat Shel om te huilen was......ze pikken het niet en verbeteren Jessie. En Jessie zegt niet oke.....maar blijft doorzeuren dat ze niet goed was.
Echt altijd wat om te zeiken die gast...quote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef zodeju het volgende:
Jessie legt even aan de kenners uit dat Shel om te huilen was......ze pikken het niet en verbeteren Jessie. En Jessie zegt niet oke.....maar blijft doorzeuren dat ze niet goed was.
Nee en ook niet door cossersquote:Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef mazaru het volgende:
Hourino zegt dat ze al tegen Shelley heeft gezegd dat het niets was. Dat is dan zeker niet gehoord door Shelley
Geen woord gelogenquote:Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt altijd wat om te zeiken die gast...
De laatste acteersoftware is geïnstalleerd.quote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef mazaru het volgende:
Brandon moet gewoon een tekst voorgeschoteld krijgen en dan is het ineens net een echt mens
Moet wel iets zijn met weinig tekstquote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef shiitake het volgende:
Volgens mij krijgt Brandon een groot compliment van de regisseur. Ik ving iets op over naturel en Brandon riep: Hollywood here I come.
Ik denk echt wel dat er een castingbureau geïnteresseerd zal zijn.
Ze komen allemaal tenminste voor haar op terwijl Jessie iets anders wou horen.......quote:Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou niet pikken. Ze zei dat ze na 5 lessen stukken vooruit was gegaan en nu zegt ze ook dat ze tegen shelly heeft gezegd dat ze nog een paar jaar moet oefenen en lessen gaan volgen.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De laatste acteersoftware is geïnstalleerd.
Ja, klopt maar dat komt ook omdat zij nog steeds lessen volgt en al vier jaar lessen volgt.quote:Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou niet pikken. Ze zei dat ze na 5 lessen stukken vooruit was gegaan en nu zegt ze ook dat ze tegen shelly heeft gezegd dat ze nog een paar jaar moet oefenen en lessen gaan volgen.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Idd,hij zegt wat wij denken,of is het nu omdat jessie het zegt een goede actrice?
Klopt, hij zei ook tegen Merel dat ze het niet in haar had dat modellen gedoe.....dat hadden we hier ook al door.quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Idd,hij zegt wat wij denken,of is het nu omdat jessie het zegt een goede actrice?
En een flinke voorraad onder zijn t-shirt zo te zien.quote:Op zondag 1 september 2019 21:19 schreef MacDeMarco het volgende:
de cosser heeft een hele ijscowagen meegenomen.
Ze is bar slecht, maar waarom moet hij dat aan die kenners overbrengen, zelfs nog doorgaan terwijl ze haar verdedigen......quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef yvondenise het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2019 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is bar slecht, maar waarom moet hij dat aan die kenners overbrengen, zelfs nog doorgaan terwijl ze haar verdedigen......
Vies mannetje. Zijn mede utopianen altijd maar naar beneden halen. Om te kotsen die ventquote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef zodeju het volgende:
Hij acteert daar al 15 maanden lang ...quote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef mazaru het volgende:
Brandon moet gewoon een tekst voorgeschoteld krijgen en dan is het ineens net een echt mens
idd.quote:Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies mannetje. Zijn mede utopianen altijd maar naar beneden halen. Om te kotsen die vent
LOL die heeft de american filet in haar tasquote:Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef Paco55 het volgende:
Heeft Mounira wel een voedselpakket meegekregen?
Vieze minne hond is het. Laat hem naar zijn eigen zangtalent kijken dat is niet om aan te horen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:18 schreef DaniqueV het volgende:
En Jessie flink nu Shel afkraken bij die regisseur. Wat een vies min naar mannetje is het toch, hij verbaasd mij steeds en steeds meer, denk je het kan niet erger, zakt die nog dieper bij mij.
Regisseur en die vrouw zeggen, je moet het zo bekijken, het is in 1 dag gedaan, normaal kost iets opnemen aan film, maanden zoniet jaren .Shel heeft maar 5 workshops gehad, Hiske heeft ervaring, als je er zo naar kijkt is het heel goed gedaan
Vieze Jessie merkt dat hij geen bijval krijgt van ze en gaat het er nu op gooien, gaan jullie wel zeggen tegen Shel dat ze nog lang moet oefenen, ik woon wel hier met haar samen.
Lopend lulletje is het , niet meer en niet minder
Het was gewoon slecht, hij is gewoon eerlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies mannetje. Zijn mede utopianen altijd maar naar beneden halen. Om te kotsen die vent
tis gewoon een nageboorte........quote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het was gewoon slecht, hij is gewoon eerlijk.
Zijn zingen is net zo slecht. Dus hij moet geen commentaar op een ander hè. En. En His was ook niet gord die moest op een gegeven moment lachen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets over dat liedje optreden of zo? mag hopen dat wat hij nu doet, terug komt bij hemquote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze minne hond is het. Laat hem naar zijn eigen zangtalent kijken dat is niet om aan te horen.
En moet je het dan met andere erover hebben.......hoevaak valt een evenement niet tegen gaan de andere bewoners dan ook tegen de zangers zeggen dat het komt omdat het prutsers zijn die het organiseren?????quote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. De grootste falen ooit in Utopia gezeten en dan zo grote waffel over een ander.quote:Op zondag 1 september 2019 21:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets over dat liedje optreden of zo? mag hopen dat wat hij nu doet, terug komt bij hem
quote:Op zondag 1 september 2019 21:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets over dat liedje optreden of zo? mag hopen dat wat hij nu doet, terug komt bij hem
quote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. De grootste falen ooit in Utopia gezeten en dan zo grote waffel over een ander.
Soms moet je ook even aanvoelen wanneer je je mond moet houdenquote:Op zondag 1 september 2019 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is bar slecht, maar waarom moet hij dat aan die kenners overbrengen, zelfs nog doorgaan terwijl ze haar verdedigen......
Heb je gtst tijden wel eens gezien in het begin , met die Arnie en Peter, was niet om aan te zien en horen zo slecht.quote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Grappig. Ze wijst net een wijntje af ivm slaapmedicatie.quote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef mazaru het volgende:
Leen is weer eens straalbezopen zo te horen
Neeheeee alleen Jessiequote:Op zondag 1 september 2019 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Niemand gunt elkaar het licht in de ogen. Allemaal schijnheilig, stuk voor stuk
En je eigen gevoelens even op opzij schuiven.......quote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef goldback het volgende:
[..]
Soms moet je ook even aanvoelen wanneer je je mond moet houden
Mag hopen dat hij een flinke blackout op het podium krijgt, ben nu wel zo ver dat ik hem dat graag gunquote:Op zondag 1 september 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn zingen is net zo slecht. Dus hij moet geen commentaar op een ander hè. En. En His was ook niet gord die moest op een gegeven moment lachen.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. De grootste falen ooit in Utopia gezeten en dan zo grote waffel over een ander.
jij niet...jessie wel...quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wat een gelul weer. Het was bagger en als dat dan nog redelijk genuanceerd benoemt ben je een minne hond.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Online aandachts-teefjes.. blegh
Als je hem alleen al ziet staan op een podium als een onzeker bang volgertje ga je al lachenquote:Op zondag 1 september 2019 21:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij een flinke blackout op het podium krijgt, ben nu wel zo ver dat ik hem dat graag gun![]()
Ben benieuwd hoe hij reageert wanneer ze zeggen tijdens de rap presentatie dat hij er niks van kan wat ook nog eens klopt.quote:Op zondag 1 september 2019 21:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
En je eigen gevoelens even op opzij schuiven.......
Is het hem gevraagd dan?, dacht toch echt dat hij daar zelf over begon en nog niet door had dat de crew het niet leuk vond.quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wat een gelul weer. Het was bagger en als dat dan nog redelijk genuanceerd benoemt ben je een minne hond.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je hem alleen al ziet staan op een podium als een onzeker bang volgertje ga je al lachen
quote:
?quote:Op zondag 1 september 2019 21:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Online aandachts-teefjes.. blegh
Brandon heeft 0 lessen gehad en was 10x beterquote:Op zondag 1 september 2019 21:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb je gtst tijden wel eens gezien in het begin , met die Arnie en Peter, was niet om aan te zien en horen zo slecht.
Ik ben helemaal geen fan of zo van Shelly, doe het haar ook niet na, maar wat die regisseur ook al zei, in 1 dag op genomen en Shel maar 5 workshops gehad, is het helemaal niet verkeerd
Die zal wel *achter* zitten om een filmcontract te tekenen, denk ik.quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef snetje het volgende:
Ik zie iedereen rennen om alles snel droog te zetten ... geen Shelley ...
Daarmee zet hij ze ook voor lulquote:Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het hem gevraagd dan?, dacht toch echt dat hij daar zelf over begon en nog niet door had dat de crew het niet leuk vond.
Hij stond muntjes weer in te nemen, deed hij het ook vragen aan bezoekers, hij kon het toen ook niet nalaten om te zeggen, vond de opmerking er is vooral verborgen talent gezien zo leuk hi hiquote:Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het hem gevraagd dan?, dacht toch echt dat hij daar zelf over begon en nog niet door had dat de crew het niet leuk vond.
Brandon was nog beter dan Hiskequote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Brandon heeft 0 lessen gehad en was 10x beter
quote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die zal wel *achter* zitten om een filmcontract te tekenen, denk ik.
Ja je hebt soms natuurtalentenquote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Brandon heeft 0 lessen gehad en was 10x beter
En dat terwijl de eerdere ploeg gewoon niet met hem verder wilde......quote:Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef goldback het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij reageert wanneer ze zeggen tijdens de rap presentatie dat hij er niks van kan wat ook nog eens klopt.
Ik zie haar nu op haar dooie gemak haar rode loper oprollenquote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als het echt koud gaat worden gaan ze graag naar huisquote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De herfst is nu begonnen in Utopia. Er komt daar ook geen nazomer meerStraks zien we een witte Mariska.
[ afbeelding ]
De Actrice is haar rode loper aan het oprollen, het werkt dus mee…quote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die hebben nog mazzel gehad.quote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De herfst is nu begonnen in Utopia. Er komt daar ook geen nazomer meerStraks zien we een witte Mariska.
[ afbeelding ]
Is die schoon?quote:
Ik dacht echt dat ik ze naar achter zag lopenquote:Op zondag 1 september 2019 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie haar nu op haar dooie gemak haar rode loper oprollen
Dat doet hij wel goed Hahahaquote:Op zondag 1 september 2019 21:39 schreef formule het volgende:
Jessie houdt de gemoederen wel wakker hier
Jessie is een geliefd 'object' hier.quote:Op zondag 1 september 2019 21:39 schreef formule het volgende:
Jessie houdt de gemoederen wel wakker hier
Misschien zit Maikel morgen in de tjoeketjoek.quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef formule het volgende:
Wat moet Adriaan buiten zonder Jens, en Jens binnen Utopia zonder Adriaan
Ik zie Shell wel lopen en hoor haar ook lopen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat dat 'geliefd' maar wegquote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jessie is een geliefd 'object' hier.
Ja, sorry ik heb geen oortjes in nu.quote:Op zondag 1 september 2019 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie Shell wel lopen en hoor haar ook lopen.
Nou enorm.quote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik vind hemquote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gevolgd met de woorden die hij zei, nee ik was er niet bij. dat takkewijf zei die op een lollige manierquote:Op zondag 1 september 2019 21:42 schreef snetje het volgende:
Mylene brieft even door wat Mariska haar heeft verteld over Shelley die vertikte om te helpen ..
Jens: Ahhhhh wat een takkewijf!!!
quote:Op zondag 1 september 2019 21:43 schreef formule het volgende:
[..]
O, zonder Jessie is het helemaal saai
Ik vind ook dat hij het goed speelt allemaal. Want ik ben er van overtuigd dát hij alles speelt.quote:
pfff...geboren leugenaar.....die maris...........quote:Op zondag 1 september 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
Mariska schijnt wel meer dingen te verzinnen
Ach ja, dat is een mooie bescherming tegen enge mensen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij het goed speelt allemaal. Want ik ben er van overtuigd dát hij alles speelt.
Die Bafr vroeg hem wat hij er van vond ja. En kreeg het compliment dat hij het zo goed in elkaar gezet had. Ook deelde hij dezelfde mening en zei dat Jessie de enige was die het eerlijk zei. De man was blij dat iemand erkende dat hij nog een redelijk pareltje uit een hoop stront heeft weten te persen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze dit niet verzintquote:Op zondag 1 september 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
Mariska schijnt wel meer dingen te verzinnen
van pizza bakken had maris ook verstand.....gesaved door de regie vrijdag.........quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze dit niet verzint
Ze wordt verwaarloods door Gerrit.quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
Zit me te bedenken heb heel Franny niet gezien in de film maar die stond ook niet bij Gerrit en Merel.
Die was aan het hoela hoepen in t park en rennen met Andreaquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
Zit me te bedenken heb heel Franny niet gezien in de film maar die stond ook niet bij Gerrit en Merel.
Sorry, ben ik het niet mee eens, ik denk dat je een Merel en een Jessie ziet die ook zo in het echte leven staan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij het goed speelt allemaal. Want ik ben er van overtuigd dát hij alles speelt.
Dat klopt ook niet, want dat had Hiske al tegen hem gezegd en die actrice ook dat het een kunstwerkje was van die man....zelfs aan het publiek was het uitgelegd.quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Die Bafr vroeg hem wat hij er van vond ja. En kreeg het compliment dat hij het zo goed in elkaar gezet had. Ook deelde hij dezelfde mening en zei dat Jessie de enige was die het eerlijk zei. De man was blij dat iemand erkende dat hij nog een redelijk pareltje uit een hoop stront heeft weten te persen.
bouwen bouwen bouwen werken werken werken vroeg opstaan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Maria. het volgende:
[..]
van pizza bakken had maris ook verstand.....gesaved door de regie vrijdag.........
Franny was aan het touwtje springenquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Die was aan het joggen buiten op de achtergrond toen ze in de apotheek stondenquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
En hij is heel makkelijk, zo woont hij in Amsterdam,dan In Hoofddorp, en nu in Almere, en dat allemaal zonder een vinger uit te stekenquote:Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
fijn spul....quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef DaniqueV het volgende:
Ze lopen nu met een stel, confetti uit het gras te plukken
Ja zelfs Shell, dus dr contract zal al rond zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef DaniqueV het volgende:
Ze lopen nu met een stel, confetti uit het gras te plukken
quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo janken...2,50 per maand...wat denk je dat een bioscoop/film huren kost?Vond het best wel een leuk avondje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zit er nog wel wat in voor Brandon en Jens en Andrea na die tijd......![]()
![]()
![]()
Oh gosh helemaal niet gezien....ook niet de hoelahoepers.quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die was aan het joggen buiten op de achtergrond toen ze in de apotheek stonden
quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja zelfs Shell, dus dr contract zal al rond zijn.
Ik had de grasmaaier gepakt en eroverheen geraustquote:
kgun het andrea sowie zo...quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond het best wel een leuk avondje.
Misschien zit er nog wel wat in voor Brandon en Jens en Andrea na die tijd......![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
![]()
Het was ook wel een flitsende film en dan mis je snel iets.quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh gosh helemaal niet gezien....ook niet de hoelahoepers.
slim dan heb je 4x zoveel...quote:Op zondag 1 september 2019 21:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ik had de grasmaaier gepakt en eroverheen geraust
Dat zou leuk zijn, als ze dat zouden willen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
![]()
En af en toe lekker bij papa de zaak bezoeken.....en met ze op vakantie....mooi leventje.quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef formule het volgende:
[..]
En hij is heel makkelijk, zo woont hij in Amsterdam,dan In Hoofddorp, en nu in Almere, en dat allemaal zonder een vinger uit te steken
quote:Op zondag 1 september 2019 21:50 schreef shiitake het volgende:
Alexandra tegen Adriaan: ik ga je echt missen man.
Adriaan: ik ga deze plek ook echt missen.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zo janken...2,50 per maand...wat denk je dat een bioscoop/film huren kost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er 1 een tikje in de verdediging zien schieten en dat was Shell2 Mounira. En niet ''de crew''quote:Op zondag 1 september 2019 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet, want dat had Hiske al tegen hem gezegd en die actrice ook dat het een kunstwerkje was van die man....zelfs aan het publiek was het uitgelegd.
Dus hij was zeer zeker niet de enige.
via cees lieten ze weten dat hij een baan moest gaan zoeken....quote:Op zondag 1 september 2019 21:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
En af en toe lekker bij papa de zaak bezoeken.....en met ze op vakantie....mooi leventje.
gewoon heel vaak overheen gaan, na die regen heb je en het gras naar de kloten maar je geeft het wel een 4 dubbel feestelijk tintjequote:
Bij mij in het dorp, dus misschien kom ik hem weleens tegen als hij uit Utopia is. Ga ik wel een praatje met hem (proberen te) maken.quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef formule het volgende:
[..]
En hij is heel makkelijk, zo woont hij in Amsterdam,dan In Hoofddorp, en nu in Almere, en dat allemaal zonder een vinger uit te steken
ze zit dik in de overgang...denk ik....quote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Heeft Lex weer gezopen of zit haar tongpiercing overdwars?
Is het te moeilijk om het rechtstreeks te zeggen?quote:Op zondag 1 september 2019 21:51 schreef Maria. het volgende:
[..]
via cees lieten ze weten dat hij een baan moest gaan zoeken....![]()
![]()
Ik zit ook te kijken wat zij steeds doet met die kaakquote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoelahoepen heb ik ook gemist , Paco zei touwtje springen , kan best zijn dat ik me vergist ..quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh gosh helemaal niet gezien....ook niet de hoelahoepers.
Dubbele tong. En het hoogste woord.quote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoe was de filmavond?quote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
dat hebben ze snel er doorheen gejastT volk is al weg
begon te regenen...quote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
dat hebben ze snel er doorheen gejastT volk is al weg
Jens en Adriaan zeggen nu ook, dat hoelahoepen zag er gaaf uit zeg zo op de film! ja die zien zichzelf nooit dat doenquote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hoelahoepen heb ik ook gemist , Paco zei touwtje springen , kan best zijn dat ik me vergist ..
Moest ook zo snel kijken
Ze speelt steeds met die piercing. Ze praat er ook beroerd door.quote:Op zondag 1 september 2019 21:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken wat zij steeds doet met die kaak
Ja, apart dat Cees het niet tegen hem zei gisteren toen hij in Utopia was. Ik geloof dit soort dingen dus niet.quote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Is het te moeilijk om het rechtstreeks te zeggen?![]()
Lex janken omdat Adriaan weggaat.![]()
Volgende week weerquote:
Franny staat touwtje te springen tot dat Andrea aan komt joggen en loopt dan gelijk met haar mee.quote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hoelahoepen heb ik ook gemist , Paco zei touwtje springen , kan best zijn dat ik me vergist ..
Moest ook zo snel kijken
ehhh gisteren?quote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, apart dat Cees het niet tegen hem zei gisteren toen hij in Utopia was. Ik geloof dit soort dingen dus niet.
Wat een vrouw, wat een domme vrouw ook, nu ook hoe ze praat en doet. 49 jaar was ze tochquote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze speelt steeds met die piercing. Ze praat er ook beroerd door.
Cees was er vanmorgen, lievurd.quote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, apart dat Cees het niet tegen hem zei gisteren toen hij in Utopia was. Ik geloof dit soort dingen dus niet.
Ohw dank je , zat ik toch een beetje in de buurtquote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Franny staat touwtje te springen tot dat Andrea aan komt joggen en loopt dan gelijk met haar mee.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:57 schreef snetje het volgende:
Dylan: Ik vond het heel bijzonder dat Gerrit mee heeft geholpen ...
Andrea: Ja daarom zei dat ook ...
Dylan: Echt tof! ...
fysiek ja.quote:Op zondag 1 september 2019 21:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat een vrouw, wat een domme vrouw ook, nu ook hoe ze praat en doet. 49 jaar was ze toch
Woorden van Lexy.....dat bedoel ik dus... iq van een kakapoquote:
net of ze in haar 2e jeugd zit of er nooit uit is geweest .quote:Op zondag 1 september 2019 21:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat een vrouw, wat een domme vrouw ook, nu ook hoe ze praat en doet. 49 jaar was ze toch
Meer een irritant objectquote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjaquote:Op zondag 1 september 2019 21:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Woorden van Lexy.....dat bedoel ik dus... iq van een kakapo
Meer jouw object tot in de treurenquote:
dronken dropje.....ze was van morgen trots tegen haar bezoek...dat ze de eerste 3 weken niks gedronken had in utopia....quote:
Ik vind het nog sneu voor die zoon ook, denk dat hij al jong een hoop verantwoordelijkheden op zich heeft genomenquote:Op zondag 1 september 2019 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
net of ze in haar 2e jeugd zit of er nooit uit is geweest .en zeauuuu dom
Krijg het idee dat niet alleen haar reuk en smaak weg is door dat ongeluk....quote:Op zondag 1 september 2019 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
net of ze in haar 2e jeugd zit of er nooit uit is geweest .en zeauuuu dom
Had ik haar dus toch wel goed ingeschatquote:Op zondag 1 september 2019 22:01 schreef Maria. het volgende:
[..]
dronken dropje.....ze was van morgen trots tegen haar bezoek...dat ze de eerste 3 weken niks gedronken had in utopia....![]()
![]()
raar mens brrquote:Op zondag 1 september 2019 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg het idee dat niet alleen haar reuk en smaak weg is door dat ongeluk....
Ik dacht dat ik Hiske zei van wel. Ik dacht dat hij toneel had gespeeld buiten.quote:Op zondag 1 september 2019 21:13 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
En hij heeft geen lessen gehad. Shell en hiske wel
quote:Op zondag 1 september 2019 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die vonden dat hij eens aan zijn toekomst moest gaan werken 🤣quote:Op zondag 1 september 2019 21:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sorry, ben ik het niet mee eens, ik denk dat je een Merel en een Jessie ziet die ook zo in het echte leven staan.
Ik las ook dat Jessie zijn ouders hoopte dat hij zo een echte baan gaat zoeken na Utopia?
Haar stembanden zijn prima in ordequote:Op zondag 1 september 2019 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze niet altijd zo geweest is, het lijkt me stug dat ze alleen een kind heeft kunnen opvoeden in de staat die ze nu is.quote:Op zondag 1 september 2019 22:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind het nog sneu voor die zoon ook, denk dat hij al jong een hoop verantwoordelijkheden op zich heeft genomen
Jens kan contact opnemen met iemand weet zijn naam niet meer.quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Had ik haar dus toch wel goed ingeschat![]()
de regie heeft maris ook zo ingeschat.....goed gecast dus....quote:Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Had ik haar dus toch wel goed ingeschat![]()
Ja geef die mensen groot gelijkquote:Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die vonden dat hij eens aan zijn toekomst moest gaan werken 🤣
Ze heeft veel hulp van haar ouders gehad, zei ze een tijdje geleden.quote:Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze niet altijd zo geweest is, het lijkt me stug dat ze alleen een kind heeft kunnen opvoeden in de staat die ze nu is.
Adriaan maar een lekkere afscheids verrassing geven dan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze speelt steeds met die piercing. Ze praat er ook beroerd door.
HEE KIPPIEquote:Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef formule het volgende:
[..]
Haar stembanden zijn prima in orde
Dat is Jessie, gaat altijd mensen vertellen, wat zij zouden moeten weten.... Ik moest lachen toen ik dat zag.quote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij heeft zij ook veel steun gehad daarin van familie? Staat mij bij dat ik dat eerder mee had gekregenquote:Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze niet altijd zo geweest is, het lijkt me stug dat ze alleen een kind heeft kunnen opvoeden in de staat die ze nu is.
Is weer eens wat anders dan iemand afbranden.quote:Op zondag 1 september 2019 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sadistische schuimpjes met hun valse verwachtingen proberen te scheppen bij shelley.
quote:Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
[..]
de regie heeft maris ook zo ingeschat.....goed gecast dus....
HEEE KIPPIEquote:Op zondag 1 september 2019 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is Jessie, gaat altijd mensen vertellen, wat zij zouden moeten weten.... Ik moest lachen toen ik dat zag.
Mounira pakte het goed op en maakte hem een compliment hoe goed hij wel niet was. Volgens mij voelde hij het wel.
quote:Op zondag 1 september 2019 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan iemand afbranden.
Ja zie, dat meende ik ookquote:Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft veel hulp van haar ouders gehad, zei ze een tijdje geleden.
Cees heeft dat vanmorgen tegen Jessie gezegd.quote:Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd. Wat mensen niet willen horen, ze heeft gezegd dat het met die paar lessen heel goed opgepakt is.quote:Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef mazaru het volgende:
Hourino zegt dat ze al tegen Shelley heeft gezegd dat het niets was. Dat is dan zeker niet gehoord door Shelley
nou......dan deugt zij ook vast niet meer.....quote:Op zondag 1 september 2019 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is Jessie, gaat altijd mensen vertellen, wat zij zouden moeten weten.... Ik moest lachen toen ik dat zag.
Mounira pakte het goed op en maakte hem een compliment hoe goed hij wel niet was. Volgens mij voelde hij het wel.
Gelukkig ben ik de enigequote:
quote:Op zondag 1 september 2019 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees heeft dat vanmorgen tegen Jessie gezegd.
Weet ik niet, had wel eens gehoord dat ze zich minder voelde dan haar zuster.quote:Op zondag 1 september 2019 22:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij ook veel steun gehad daarin van familie? Staat mij bij dat ik dat eerder mee had gekregen
Je bent enigquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Hiske zei van wel. Ik dacht dat hij toneel had gespeeld buiten.
Ja volgens mij zei ze al 4 jaarquote:Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Hiske zei van wel. Ik dacht dat hij toneel had gespeeld buiten.
En dat is wat ik bedoel. Zijn grondhouding, zijn karakter hoe hij met zaken omgaat, als het niet om hemzelf gaat. Maar dat van Shelley wordt gezien.quote:Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef zodeju het volgende:
Wat een naarling zeg.......jij denk een zakenman te zijn......een professional die kant heb je goed laten zien met je partner in crime.
Staat vast wel ergens op een filmpje.quote:Op zondag 1 september 2019 22:07 schreef Maria. het volgende:
[..]![]()
...ja maar ze geloofd ons niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |