maris is zelf de grootste blamage van uto2...........quote:Op zondag 1 september 2019 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
mariska zegt het was toch een blamage tegen Jessie, (ik open niet)
Die hebben ze niet. Wel frikadellenquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
schuimpjes meneer lyrisch over shel, wat zit er daar toch in de fricandellen
Zeg dat jaquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen beter Brandon en Hiske complimenteren.
Hoerina moest het langst in beeld. Je bent niet voor niets 'regisseur'quote:
Jammer dat Brandon geen 30 is. Echt een topper is hetquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen beter Brandon en Hiske complimenteren.
Ja, de patat was op.quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef DaniqueV het volgende:
Deden ze altijd de munten weer omwisselen voor geld??
Jessie en Merel staan nu bij de muntjes en Jessy is alles weer aan het terug geven?
OKé, ik zat ook te denken, veel geld terug geven, dan heeft Shel ook minder verdiend?quote:
Nee zeker nietquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef Sofia2019 het volgende:
Je mede inwoners afbranden zoals Merel steeds doet is echt not done
Ja, veel winst zal er niet op zijn.....quote:Op zondag 1 september 2019 21:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OKé, ik zat ook te denken, veel geld terug geven, dan heeft Shel ook minder verdiend?
lekker napraten over de diepere lagen in de filmquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww? het is ook gelijk afgelopen?
Ik vond er wel een leuke ontspannen sfeer hangen, op die 3 na die alles af lopen te zeiken danquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, veel winst zal er niet op zijn.....
Jessie zei dat hij dat altijd doet daar. Merel antwoorde toen op een festival doen ze dat toch ook niet.quote:
Ik hoor dat Sjellie er mee verder wil.. dat was echte humorquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
lekker napraten over de diepere lagen in de film
Ja de trailer was de film.quote:Op zondag 1 september 2019 21:06 schreef DeKenau het volgende:
Het leek toch gewoon een trailer
Zat maar te wachten en te wachten en dan ineens is het afgelopen
Oh wat zielig eigenlijk als Shelly dat dan nog echt gaat denken dat ze kan acteren.quote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Man: Je was echt heel goed
Shelley:![]()
Man: Je MOET hier wel mee doorbreken
Man: Echt geweldig
Shelley:Ik wil hier ook echt mee doorgaan.
Man: Dat komt wel goed hoor. Zooo goed!
Man: Dat kan niet meer misgaan hoor. Dit was zooo goed!
Shelley![]()
[ afbeelding ]
haartje aaienquote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Shelley![]()
[ afbeelding ]
Die deed het ook goed.quote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef shiitake het volgende:
Volgens mij krijgt Brandon een groot compliment van de regisseur. Ik ving iets op over naturel en Brandon riep: Hollywood here I come.
Ik denk echt wel dat er een castingbureau geïnteresseerd zal zijn.
Zielig? Ik vind er niets zieligs aan. Als je zelf niet kan zien dat dit slechter dan slecht is dan wil je het niet zien.quote:Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat zielig eigenlijk als Shelly dat dan nog echt gaat denken dat ze kan acteren.
Geen frietkraam??quote:Op zondag 1 september 2019 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie zei dat hij dat altijd doet daar. Merel antwoorde toen op een festival doen ze dat toch ook niet.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Shelley![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |