Honden kennen die smaak niet, en is zuur. Honden snappen dit niet dus daarom doet ie zo schattig.quote:Op zondag 1 september 2019 19:32 schreef dud0r het volgende:
Wat zit er in die limoen dat die hond zo gek wordt?
Jaaa die ookquote:Op zondag 1 september 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
Vind dit schattiger hoor
[ afbeelding ]
#raar # @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Honden kennen die smaak niet, en is zuur. Honden snappen dit niet dus daarom doet ie zo schattig.
@Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Limoentjuh mentionen zonder verdere inhoud![]()
![]()
We hebben alles wel besproken. @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Limoentjuh mentionen zonder verdere inhoud![]()
![]()
Zo is het Haahs @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben alles wel besproken. @:limoentjuh
Ach ik wel ook wel eens watquote:Op zondag 1 september 2019 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen z'n bek dicht nu, ik wil punten halen!!!
Nou nou nouquote:
Wat zou lizoen daar nou van vindenquote:
@Limoentjuh *quote:Op zondag 1 september 2019 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou nou
[..]
Wat zou lizoen daar nou van vinden
*@Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou nou
[..]
Wat zou lizoen daar nou van vinden
quote:Op zondag 1 september 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als @:limoentjuh inlogt denkt ze dat fok kapot is met al die meldingen
Na 2 dagen was het idd wel klaar, het gaat ook nergens anders meer overquote:Op zondag 1 september 2019 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
Nu is het gewoon niet leuk meer eigenlijk.
Nou diepe gesprekken hier anders wel.quote:Op zondag 1 september 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Na 2 dagen was het idd wel klaar, het gaat ook nergens anders meer over
Daarom hebben we dus @Limoentjuh weer nodig.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou diepe gesprekken hier anders wel.
Ik zie niks anders dan getag lol maar ben er netquote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou diepe gesprekken hier anders wel.
Heb het geprobeerd, maar kwam er niet door. Jammer.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daarom hebben we dus @:limoentjuh weer nodig.
quote:
quote:
Ik snap nog steeds niet dat je als kroegbaas flesjes hebt ipv tap.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom hebben we dus @:limoentjuh weer nodig.
Ja nee dit is de hele dag al zo.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zie niks anders dan getag lol maar ben er net
Wanneer ging jij nou met vakantie? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, maar kwam er niet door. Jammer.
Oh ik heb medelijden met je dan lol, ben het nu al zat en ben er 5 min lolquote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nee dit is de hele dag al zo.
quote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ging jij nou met vakantie? Ik vraag dit voor een vriend.
@:dud0r
Heb het net nog gezegd. Opletten he.quote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer ging jij nou met vakantie? Ik vraag dit voor een vriend.
@:dud0r
Is goedkoper, gewoon lekker in de aanbieding kopen dan de dure prijzen die Heineken rekent aan de kroegbazen denk ikquote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je als kroegbaas flesjes hebt ipv tap.
Of zou hij wat anders op de tap hebben?
Oh oepsquote:Op zondag 1 september 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb het net nog gezegd. Opletten he.
Heinekenquote:Op zondag 1 september 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Is goedkoper, gewoon lekker in de aanbieding kopen dan de dure prijzen die Heineken rekent aan de kroegbazen denk ik
Ja dit bedoel ik dus he. Man man man.quote:
Sorry schatjequote:Op zondag 1 september 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik dus he. Man man man.
Precies, kan ik halve liters klappen en m'n bed onderkotsen, toch alleen thuisquote:Op zondag 1 september 2019 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat klokt zo lekker weg
ONZ / De klok bier
Dat waarschijnlijk wel ja maar het staat toch een beetje pauper.quote:Op zondag 1 september 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is goedkoper, gewoon lekker in de aanbieding kopen dan de dure prijzen die Heineken rekent aan de kroegbazen denk ik
Nee, je hebt de privilége om mij schatje te noemen verloren nuquote:
Beetje Schultenbrau klappen in je trainingspak met je kale kopquote:
Deze baas weetquote:
Is ook genot op de scooterquote:Op zondag 1 september 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Schultenbrau wel een lekker fris biertje voor in de auto altijd
Ja maar beetje schommelig. Ik heb gewoon een tree op de passagierstoel staan, kan ik bij elk stoplicht een nieuwe openmakenquote:
Dan ga je doodquote:
Ik doe altijd halve liters als ik voor het stoplicht sta te wachten tot het op groen springt. Vooral als de politie naast me staat.quote:
Je mag drinken als je stil staat. Je mag alleen niet drinken en rijden.quote:Op zondag 1 september 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe altijd halve liters als ik voor het stoplicht sta te wachten tot het op groen springt. Vooral als de politie naast me staat.
Bij elk zebrapad halve liter klappenquote:Op zondag 1 september 2019 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar beetje schommelig. Ik heb gewoon een tree op de passagierstoel staan, kan ik bij elk stoplicht een nieuwe openmaken
Maar je kan moeilijk met je auto voor het stoplicht blijven staanquote:Op zondag 1 september 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je mag drinken als je stil staat. Je mag alleen niet drinken en rijden.
Ik heb het 1x gedaan in 13.1 secquote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij elk zebrapad halve liter klappen
Dat niet doenquote:Op zondag 1 september 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe altijd halve liters als ik voor het stoplicht sta te wachten tot het op groen springt. Vooral als de politie naast me staat.
Dan moet je dus stoppen met drinken en wachten tot je weer stil staat.quote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar je kan moeilijk met je auto voor het stoplicht blijven staan
TROTSquote:Op zondag 1 september 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik win altijd de atwedstrijdjes met vrienden
Natuurlijk wel, leef graag gevaarlijk.quote:
Ik kan het ook niet maar 13 seconden is niet snelquote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan in 13.1 secHelemaal trots toen
Living on the edge jijquote:Op zondag 1 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, leef graag gevaarlijk.
Gewoon handsfree met een lange rietje slurpenquote:Op zondag 1 september 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet je dus stoppen met drinken en wachten tot je weer stil staat.
Voor een halve liter vind ik toch wel snel, ben geen boer hequote:Op zondag 1 september 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet maar 13 seconden is niet snel
Maar dan drink en rij je, dat is dus wel illegaal. Als je alleen bij zebrapaden en stoplichten drinkt zit je wel goedquote:Op zondag 1 september 2019 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon handsfree met een lange rietje slurpen![]()
![]()
Gat aan de zijkant prikken ((dicht bij de bodem), aan de mond zetten, lipje van het blik open trekken en zuipen maar!quote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan in 13.1 secHelemaal trots toen
Speciale bierpet.quote:Op zondag 1 september 2019 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon handsfree met een lange rietje slurpen![]()
![]()
shotgunquote:Op zondag 1 september 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gat aan de zijkant prikken ((dicht bij de bodem), aan de mond zetten, lipje van het blik open trekken en zuipen maar!
Ben geen barbaar he, drink netjes uit een glas!quote:Op zondag 1 september 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gat aan de zijkant prikken ((dicht bij de bodem), aan de mond zetten, lipje van het blik open trekken en zuipen maar!
@Limoentjuh is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 1 september 2019 19:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, je hebt de privilége om mij schatje te noemen verloren nu
Kappequote:Op zondag 1 september 2019 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh is het hier niet mee eens.
Ellendequote:Op zondag 1 september 2019 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedje achter het station klaar maken denk ik
Oh okéquote:Op zondag 1 september 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Omdat het alleen voor de zomervakantie was
Ohw....woon je nog thuis?quote:Op zondag 1 september 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat het alleen voor de zomervakantie was
Nee, dat wordt lastig. Komt wel goed als je klaar bent met je studiequote:Op zondag 1 september 2019 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Echt van 9 tot 5 5 dagen dus dat gaat niet met school en stage
Ja sowieso komt het wel goed, maar moet wel geld hebben voor m'n auto en sportspullen, dus moet wel weer even zoekenquote:Op zondag 1 september 2019 20:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat wordt lastig. Komt wel goed als je klaar bent met je studie
Ander bijbaantje zoeken danquote:Op zondag 1 september 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja sowieso komt het wel goed, maar moet wel geld hebben voor m'n auto en sportspullen, dus moet wel weer even zoeken
Jep, zal wel moetenquote:
Nee, lekker 5 graden weer. Dat is pas lekker.quote:Op zondag 1 september 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De temperatuur buiten is echt perfect nu.
Jij bent pas lekkerquote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, lekker 5 graden weer. Dat is pas lekker.
Ja nog beter ja.quote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niets meer van hem of van haar gehoord. Grote kans dat ze weer bij elkaar zijn. Ze zoeken het maar lekker uit met hun zooi.quote:Op zondag 1 september 2019 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe was het eigenlijk afgelopen met dat ding paar weken terug?
Weer helemaal in orde?
Openhaard aan whisky erbij en neuken op een berenvel daarna dtonken in slaap vallenquote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsof jij dat ooit meemaakt.quote:Op zondag 1 september 2019 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Openhaard aan whisky erbij en neuken op een berenvel daarna dtonken in slaap vallen
Nee ik bedoelde dat je een week sad was omdat er iets was, als dat het was dan is het wel goed iguessquote:Op zondag 1 september 2019 20:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niets meer van hem of van haar gehoord. Grote kans dat ze weer bij elkaar zijn. Ze zoeken het maar lekker uit met hun zooi.
Gvdquote:Op zondag 1 september 2019 20:15 schreef Geerd het volgende:
Openhaard aan whisky erbij en neuken op een berenvel daarna dtonken in slaap vallen
Oh ja daar had het mee te maken. Ben wel vaker sad hahaquote:Op zondag 1 september 2019 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee ik bedoelde dat je een week sad was omdat er iets was, als dat het was dan is het wel goed iguess
Geeft nietquote:Op zondag 1 september 2019 20:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh ja daar had het mee te maken. Ben wel vaker sad haha
Verder dan een plaatje daarvan openen pp de pc en daaarop aftrekkenquote:Op zondag 1 september 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof jij dat ooit meemaakt.
Op naar de volgende teleurstellingquote:Op zondag 1 september 2019 20:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Geeft nietBlij dat het dan weer voorbij is
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 1 september 2019 20:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verder dan een plaatje daarvan openen pp de pc en daaarop aftrekken
NEEquote:Op zondag 1 september 2019 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Op naar de volgende teleurstelling
WAJOOOO HAAGS BOKSquote:Op zondag 1 september 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meeste dromen zijn bedrog he
Ik ben wel echt een delight jaquote:Op zondag 1 september 2019 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar je bent zo lief leuk en mooi en grappig en goed
Komt echt wel goed joh uiteindelijk
quote:Op zondag 1 september 2019 20:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je bent de smaakmaker, het dessert, het lichtpuntje in de duisternis.
Beetje fappen, halve liters klappenquote:Op zondag 1 september 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben we nog leuke plannen vanavond?
Pics?!quote:Op zondag 1 september 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje fappen, halve liters klappen
Ja gefeli he.quote:Op zondag 1 september 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heet geen Steven Berghuis.
Wat een genotquote:Op zondag 1 september 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje fappen, halve liters klappen
Ja weet niet of ik blij moet zijn met tijdrekken tegen Willem II, maar toch de koploper verslagen!quote:
De 3 punten tellen kerel.quote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik blij moet zijn met tijdrekken tegen Willem II, maar toch de koploper verslagen!
Zoals ik elder aangaf:quote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De 3 punten tellen kerel.
quote:Op zondag 1 september 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zoals ik elder aangaf:
Wat een geluk weer maar goed 3 punten zijn 3 punten ja toch niet dan dove eendenkweker ouwe perenplukkert
Eens dus
OH OH OOOOOH @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SWEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLINE
OH OH OOOOOOOOOOOOOH
Halve liters klappen kan ik dagen aan een stuk maar ben meestal wel klaar na 2x fappenquote:
Ik juist andersomquote:Op zondag 1 september 2019 20:35 schreef eNGine10 het volgende:
Halve liters klappen kan ik dagen aan een stuk maar ben meestal wel klaar na 2x fappen
*lizoenquote:
Ruben?quote:Op zondag 1 september 2019 20:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoop dat Nicolai fit is over 2 weken tegen Ado haags
Ken ik niet.quote:Op zondag 1 september 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nicolai Jorgensen topscorer Eredivisie 2016/2017.
Haha.quote:
quote:
@Limoentjuh kent die ook nietquote:
Hey vroem vroem, tot wanneer ben je op vakantie?quote:Op zondag 1 september 2019 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja voor vrouwen is dat volgens mij wel anders
Hij slaat jou zo doormidden!quote:Op zondag 1 september 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even gezocht op google.
kut kakkerlak, kan er geen reet van
lolquote:Op zondag 1 september 2019 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij slaat jou zo doormidden!
Die vent is in het echt wel echt groot lol, op TV lijkt dat iets minder maar als je naast hem staat toch ineens grote jongenquote:
Hoe lang is ie danquote:Op zondag 1 september 2019 20:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die vent is in het echt wel echt groot lol, op TV lijkt dat iets minder maar als je naast hem staat toch ineens grote jongen
1,94, vooral breed, eigenlijk best klein voor spitsquote:
Hee dudequote:Op zondag 1 september 2019 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey vroem vroem, tot wanneer ben je op vakantie?
de*quote:Op zondag 1 september 2019 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Matthijs te ligt ging 1x in duel met Jorgensen, die vloog alle kanten op terwijl die ook best groot is
Lekker! Dus nog drie weken daar beetje rond touren of ga je ook nog ergens anders heen ?quote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 september 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is @:limoentjuh dan ook weer terug?
@Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker! Dus nog drie weken daar beetje rond touren of ga je ook nog ergens anders heen ?
[..]
Laten we het hopen
Vrouwen kunnen vaak wel meerdere orgasmes hebbenquote:Op zondag 1 september 2019 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
ja voor vrouwen is dat volgens mij wel anders
Komt nog wel, was zijn 1e match. Net zo succesvol als jij met tinder dus.quote:Op zondag 1 september 2019 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die jongen grote flop bij juventus tot nu toe kreeg van de kranten gemiddeld een 3
Ja we zullen zien. Denk dat Juventus een stap te hoog is nuquote:Op zondag 1 september 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt nog wel, was zijn 1e match.
Mannen ook. Gewoon trainen 🤪quote:Op zondag 1 september 2019 20:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak wel meerdere orgasmes hebben
Laten we het hopen @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is @:limoentjuh dan ook weer terug?
Beetje jaloers nuquote:Op zondag 1 september 2019 20:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak wel meerdere orgasmes hebben
?quote:Op zondag 1 september 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan jij ook niks aan doen.
Ze is ook wel lief hè die @Limoentjuhquote:
Oké oké. Vijf tot tien minuten rust en dan weer door. 🙄quote:Op zondag 1 september 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal hoor
Ja ach, niet dat ik ze ooit heb hoor. Niets om jaloers op te zijn. Of je moet het vergelijken met een gemiddelde vrouwquote:
Lolquote:Op zondag 1 september 2019 20:59 schreef dud0r het volgende:
Oké oké. Vijf tot tien minuten rust en dan weer door. 🙄
En je zei ooit dat God een sprookje is. Dus haags is ook een verzinselquote:
Kom dat maar eens op vak S zeggen met je grote smoel!!!quote:
ik ben PUURquote:Op zondag 1 september 2019 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En je zei ooit dat God een sprookje is. Dus haags is ook een verzinsel![]()
![]()
Die doorgesnoven sukkeltjes kan ik wel hebben hoor.quote:Op zondag 1 september 2019 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kom dat maar eens op vak S zeggen met je grote smoel!!!
Nee drie weken hier beetje rondtrekken en dan nog een week thuis. Vind het wel heerlijk hier dus zit eraan te denken om gewoon drie weken hier aan het strand te blijven liggenquote:Op zondag 1 september 2019 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker! Dus nog drie weken daar beetje rond touren of ga je ook nog ergens anders heen ?
Zou je me dan opeten?quote:Op zondag 1 september 2019 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar een chocoladewikkel om je lijf dan
Doe dan, lukt je heul nietquote:Op zondag 1 september 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die doorgesnoven sukkeltjes kan ik wel hebben hoor.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe dan, lukt je heul niet
Mijn tante is ajacied, die was met de opendag van Feyenoord in Vak S gaan zitten![]()
![]()
![]()
Geen research gedaan lol
Snap sowieso niet wat je daar te zoeken hebt als ajacied, maar goed.quote:
Gewoon beter niet doen nee.quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat je daar te zoeken hebt als ajacied, maar goed.
Geen familie, stieffamilie.
Klinkt als een goed plan. Niks voor mij want strandquote:Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee drie weken hier beetje rondtrekken en dan nog een week thuis. Vind het wel heerlijk hier dus zit eraan te denken om gewoon drie weken hier aan het strand te blijven liggen
Blowendam, altijd goed.quote:Op zondag 1 september 2019 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En nee ik kom niet uit volendam
[Was jij niet in Scheveningen vandaag?quote:Op zondag 1 september 2019 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan. Niks voor mij want strand
Nee uiteindelijk niet. En anders was ik alleen in de bios daar geweest. Ga toch niet vrijwillig naar het strand. Zand is smerig. Komt overal en vond je drie weken later nog.quote:Op zondag 1 september 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[Was jij niet in Scheveningen vandaag?
Nja ik heb best mooie huisjes gezien daar. Niet in dat toeristische gedeelte...quote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik daar niet
Weegt ook niet op tegen de parkeerkosten man.quote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk niet. En anders was ik alleen in de bios daar geweest. Ga toch niet vrijwillig naar het strand. Zand is smerig. Komt overal en vond je drie weken later nog.
Het zal wel mooi zijn maar de omgeving zelf is vgm matig qua volkquote:Op zondag 1 september 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja ik heb best mooie huisjes gezien daar. Niet in dat toeristische gedeelte...
Ja sws broer.quote:Op zondag 1 september 2019 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het zal wel mooi zijn maar de omgeving zelf is vgm matig qua volk
heb je voor 3 ton een villa, ook wel lekker.quote:Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga lekker naar Drenthe denk later, lekker rustig
Misschien kan ik van mijn pa lenen tegen die tijd, goedkoper dan een hypotheek.quote:Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb je voor 3 ton een villa, ook wel lekker.
OV man. Trein is gratis en dan de tram voor een paar euro.quote:Op zondag 1 september 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weegt ook niet op tegen de parkeerkosten man.
Als je goedkoop wilt wonen als een God (zoals Haga) dan moet je in een dorp gaan wonen waar niemand van wat heeft gehoord.quote:Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien kan ik van mijn pa lenen tegen die tijd, goedkoper dan een hypotheek.
Ik vind het prima hoor, als ze me dan ook met rust latenquote:Op zondag 1 september 2019 21:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je goedkoop wilt wonen als een God (zoals Haga) dan moet je in een dorp gaan wonen waar niemand van wat heeft gehoord.
Ja kan ook. Ik nam als student nog weleens met pathe unlimited pas een biosje doordeweeks. Bus 23, man man man wat duurde die rit lang.quote:Op zondag 1 september 2019 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
OV man. Trein is gratis en dan de tram voor een paar euro.
lenen kost ook geld.quote:Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien kan ik van mijn pa lenen tegen die tijd, goedkoper dan een hypotheek.
Jij hebt gestudeerd????????????quote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan ook. Ik nam als student nog weleens met pathe unlimited pas een biosje doordeweeks. Bus 23, man man man wat duurde die rit lang.
Leuk deze act van je, maar het leven dat ik heb kan jij alleen maar van dromen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij hebt gestudeerd????????????![]()
Buiten Nederland kan dat al, in Duitsland is het al stukken goedkoperquote:Op zondag 1 september 2019 21:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je goedkoop wilt wonen als een God (zoals Haga) dan moet je in een dorp gaan wonen waar niemand van wat heeft gehoord.
Denk persoonlijk dat dat reuze meevaltquote:Op zondag 1 september 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk deze act van je, maar het leven dat ik heb kan jij alleen maar van dromen.
Onderschat Haga niet, hij heeft een master in de psychologie en heeft zijn doctoraat nooit afgemaakt.quote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij hebt gestudeerd????????????![]()
Mooi toch. Goed begin is het halve werk.quote:Op zondag 1 september 2019 21:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk persoonlijk dat dat reuze meevaltVoorlopig heb ik alles wat ik wil
Ohquote:Op zondag 1 september 2019 21:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Onderschat Haga niet, hij heeft een master in de psychologie en heeft zijn doctoraat nooit afgemaakt.
Toen hadden ze nog niet die moderne trams zekerquote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan ook. Ik nam als student nog weleens met pathe unlimited pas een biosje doordeweeks. Bus 23, man man man wat duurde die rit lang.
Papas geld voorlopig. Op eigen benen wordt het lastigerquote:Op zondag 1 september 2019 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi toch. Goed begin is het halve werk.
Nee, houten banden.quote:Op zondag 1 september 2019 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog niet die moderne trams zeker
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 1 september 2019 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Papas geld voorlopig. Op eigen benen wordt het lastiger
Wat precies?quote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb het overleeft! Wanneer gaan we weer @:hemarookworst 😎🐣
Kocht op mijn 18e eerste huis, was er klaar mee thuis. Respect voor de mensen die het tot ver na hun 20e thuis vol houden.quote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook echt geen zin in om uit huis te gaan lol
Dankje.quote:Op zondag 1 september 2019 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kocht op mijn 18e eerste huis, was er klaar mee thuis. Respect voor de mensen die het tot ver na hun 20e thuis vol houden.
Die tram 9 gaat anders ook niet echt snel. Dacht dat het dichterbij zou zijn laatste keer dat ik richting Scheveningen ging maar het is 25 minuten vanaf Centraal ofzoquote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hier is het wel anders. Geen kostgeld, ik hoef 1 keer te piepen en krijg een heel gerecht, m'n brood wordt gesmeerd, was wordt gewassen, ik hoef echt helemaal niks te doenquote:Op zondag 1 september 2019 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kocht op mijn 18e eerste huis, was er klaar mee thuis. Respect voor de mensen die het tot ver na hun 20e thuis vol houden.
zsmquote:Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb het overleeft! Wanneer gaan we weer @:hemarookworst 😎🐣
Ja die stopt ook echt veel te vaak en te snel.quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die tram 9 gaat anders ook niet echt snel. Dacht dat het dichterbij zou zijn laatste keer dat ik richting Scheveningen ging maar het is 25 minuten vanaf Centraal ofzo
Neu, ik hoefde ook geen reet uit te voeren. Nog steeds niet trouwens. Die luiheid blijft mijn hele leven hangen vrees ik.quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hier is het wel anders. Geen kostgeld, ik hoef 1 keer te piepen en krijg een heel gerecht, m'n brood wordt gesmeerd, was wordt gewassen, ik hoef echt helemaal niks te doenMisschien werd er van jou meer verwacht maar voor mij is het letterlijk een hotel
Snap ik. Mijn moeder is nogal controlerend. Maar wel op een manier dat ze het goed bedoelt. Neemt niet weg dat het super irritant is.quote:Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd gek thuis. Wilde vrijheid. Geen gezeik aan mijn kop.
Ik vond het leukquote:
Oh dan is dat stukje vrijheid niet zo erg toch. Enige regel die ik heb is dat ik geen chicks mag meenemen, maar als ik om 4:00 de deur uit wil mag ikquote:Op zondag 1 september 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu, ik hoefde ook geen reet uit te voeren. Nog steeds niet trouwens. Die luiheid blijft mijn hele leven hangen vrees ik.
Ja snap ik. Nu is echt een bizar lastige tijd om eigen huis te vinden/kopen of huren.quote:Op zondag 1 september 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn moeder is nogal controlerend. Maar wel op een manier dat ze het goed bedoelt. Neemt niet weg dat het super irritant is.
Ben daarom ook opzoek naar een huisje voor mijzelf. Schiet alleen nog niet echt op.
Sta je ingeschreven?quote:Op zondag 1 september 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn moeder is nogal controlerend. Maar wel op een manier dat ze het goed bedoelt. Neemt niet weg dat het super irritant is.
Ben daarom ook opzoek naar een huisje voor mijzelf. Schiet alleen nog niet echt op.
Met welke maatschappij vloog je?quote:Op zondag 1 september 2019 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vond het leukje krijgt eten.. een drankje
beetje achtbaangevoel maar wel anders minder eng dan ik dacht.. en mooi uitzicht 😎
quote:Op zondag 1 september 2019 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh dan is dat stukje vrijheid niet zo erg toch. Enige regel die ik heb is dat ik geen chicks mag meenemen, maar als ik om 4:00 de deur uit wil mag ik
Doe maar mee met lotingen, weet het anders ook nietquote:Op zondag 1 september 2019 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja snap ik. Nu is echt een bizar lastige tijd om eigen huis te vinden/kopen of huren.
Is Martinair?quote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vloog je?
Christelijk gezin toch, eerst mocht het wel maar keer hoorde ze het en toen mocht het niet meerquote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wrom mag je geen chicks meenemen dan?
Toch is het anders, jouw huis totale vrijheid. En niet je ouders regels. Leef je toch anders. En buiten dat een stuk verantwoordelijkheid krijg je erbij want je moet het helemaal zelf doen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh dan is dat stukje vrijheid niet zo erg toch. Enige regel die ik heb is dat ik geen chicks mag meenemen, maar als ik om 4:00 de deur uit wil mag ik
Zou er hopeloos van worden. Meen ik serieus.quote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe maar mee met lotingen, weet het anders ook niet
KLMquote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vloog je?
Jezus Christus wat kut.quote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Christelijk gezin toch, eerst mocht het wel maar keer hoorde ze het en toen mocht het niet meer![]()
Vriendin mag wel maar geen random meiden
Ja daar heb ik nog allemaal geen zin inquote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch is het anders, jouw huis totale vrijheid. En niet je ouders regels. Leef je toch anders. En buiten dat een stuk verantwoordelijkheid krijg je erbij want je moet het helemaal zelf doen.
Kopen red ik nooit in mijn eentje..quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou er hopeloos van worden. Meen ik serieus.
Toen ik uit huis wilde verdiende ik in mijn eentje teveel voor huur![]()
Dus moest kopen, dat was gelukkig geen probleem.
Kan, maar het lijkt erger dan het is.quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nog allemaal geen zin in
Ik vloog met Transavia, dat is de pauperklm en daar kreeg je geen eten en drinken. Maar vloog wel vanaf R'dam. Jij vanaf Schiphol zekerquote:
Dat ik m'n eigen eten moet maken is al een red flagquote:Op zondag 1 september 2019 21:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan, maar het lijkt erger dan het is.
Maar aan de andere kant, thuis wonen en lekker door sparen!!quote:Op zondag 1 september 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kopen red ik nooit in mijn eentje..
En huurhuis vinden zijn jarenlange wachtlijsten voor. Zie het voorlopig nog niet gebeuren.
Hmm.quote:Op zondag 1 september 2019 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar aan de andere kant, thuis wonen en lekker door sparen!!
Ja vanaf Schiphol. Valt tegen dat je niks kreeg maar was het goedkoper dan?quote:Op zondag 1 september 2019 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vloog met Transavia, dat is de pauperklm en daar kreeg je geen eten en drinken. Maar vloog wel vanaf R'dam. Jij vanaf Schiphol zeker
Toen waren de huisjes goedkoop.quote:Op zondag 1 september 2019 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |