Honden kennen die smaak niet, en is zuur. Honden snappen dit niet dus daarom doet ie zo schattig.quote:Op zondag 1 september 2019 19:32 schreef dud0r het volgende:
Wat zit er in die limoen dat die hond zo gek wordt?
Jaaa die ookquote:Op zondag 1 september 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
Vind dit schattiger hoor
[ afbeelding ]
#raar # @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Honden kennen die smaak niet, en is zuur. Honden snappen dit niet dus daarom doet ie zo schattig.
@Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Limoentjuh mentionen zonder verdere inhoud![]()
![]()
We hebben alles wel besproken. @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Limoentjuh mentionen zonder verdere inhoud![]()
![]()
Zo is het Haahs @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben alles wel besproken. @:limoentjuh
Ach ik wel ook wel eens watquote:Op zondag 1 september 2019 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen z'n bek dicht nu, ik wil punten halen!!!
Nou nou nouquote:
Wat zou lizoen daar nou van vindenquote:
@Limoentjuh *quote:Op zondag 1 september 2019 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou nou
[..]
Wat zou lizoen daar nou van vinden
*@Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou nou
[..]
Wat zou lizoen daar nou van vinden
quote:Op zondag 1 september 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als @:limoentjuh inlogt denkt ze dat fok kapot is met al die meldingen
Na 2 dagen was het idd wel klaar, het gaat ook nergens anders meer overquote:Op zondag 1 september 2019 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
Nu is het gewoon niet leuk meer eigenlijk.
Nou diepe gesprekken hier anders wel.quote:Op zondag 1 september 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Na 2 dagen was het idd wel klaar, het gaat ook nergens anders meer over
Daarom hebben we dus @Limoentjuh weer nodig.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou diepe gesprekken hier anders wel.
Ik zie niks anders dan getag lol maar ben er netquote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou diepe gesprekken hier anders wel.
Heb het geprobeerd, maar kwam er niet door. Jammer.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daarom hebben we dus @:limoentjuh weer nodig.
quote:
quote:
Ik snap nog steeds niet dat je als kroegbaas flesjes hebt ipv tap.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom hebben we dus @:limoentjuh weer nodig.
Ja nee dit is de hele dag al zo.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zie niks anders dan getag lol maar ben er net
Wanneer ging jij nou met vakantie? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, maar kwam er niet door. Jammer.
Oh ik heb medelijden met je dan lol, ben het nu al zat en ben er 5 min lolquote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nee dit is de hele dag al zo.
quote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ging jij nou met vakantie? Ik vraag dit voor een vriend.
@:dud0r
Heb het net nog gezegd. Opletten he.quote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer ging jij nou met vakantie? Ik vraag dit voor een vriend.
@:dud0r
Is goedkoper, gewoon lekker in de aanbieding kopen dan de dure prijzen die Heineken rekent aan de kroegbazen denk ikquote:Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je als kroegbaas flesjes hebt ipv tap.
Of zou hij wat anders op de tap hebben?
Oh oepsquote:Op zondag 1 september 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb het net nog gezegd. Opletten he.
Heinekenquote:Op zondag 1 september 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Is goedkoper, gewoon lekker in de aanbieding kopen dan de dure prijzen die Heineken rekent aan de kroegbazen denk ik
Ja dit bedoel ik dus he. Man man man.quote:
Sorry schatjequote:Op zondag 1 september 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik dus he. Man man man.
Precies, kan ik halve liters klappen en m'n bed onderkotsen, toch alleen thuisquote:Op zondag 1 september 2019 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat klokt zo lekker weg
ONZ / De klok bier
Dat waarschijnlijk wel ja maar het staat toch een beetje pauper.quote:Op zondag 1 september 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is goedkoper, gewoon lekker in de aanbieding kopen dan de dure prijzen die Heineken rekent aan de kroegbazen denk ik
Nee, je hebt de privilége om mij schatje te noemen verloren nuquote:
Beetje Schultenbrau klappen in je trainingspak met je kale kopquote:
Deze baas weetquote:
Is ook genot op de scooterquote:Op zondag 1 september 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Schultenbrau wel een lekker fris biertje voor in de auto altijd
Ja maar beetje schommelig. Ik heb gewoon een tree op de passagierstoel staan, kan ik bij elk stoplicht een nieuwe openmakenquote:
Dan ga je doodquote:
Ik doe altijd halve liters als ik voor het stoplicht sta te wachten tot het op groen springt. Vooral als de politie naast me staat.quote:
Je mag drinken als je stil staat. Je mag alleen niet drinken en rijden.quote:Op zondag 1 september 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe altijd halve liters als ik voor het stoplicht sta te wachten tot het op groen springt. Vooral als de politie naast me staat.
Bij elk zebrapad halve liter klappenquote:Op zondag 1 september 2019 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar beetje schommelig. Ik heb gewoon een tree op de passagierstoel staan, kan ik bij elk stoplicht een nieuwe openmaken
Maar je kan moeilijk met je auto voor het stoplicht blijven staanquote:Op zondag 1 september 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je mag drinken als je stil staat. Je mag alleen niet drinken en rijden.
Ik heb het 1x gedaan in 13.1 secquote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij elk zebrapad halve liter klappen
Dat niet doenquote:Op zondag 1 september 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe altijd halve liters als ik voor het stoplicht sta te wachten tot het op groen springt. Vooral als de politie naast me staat.
Dan moet je dus stoppen met drinken en wachten tot je weer stil staat.quote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar je kan moeilijk met je auto voor het stoplicht blijven staan
TROTSquote:Op zondag 1 september 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik win altijd de atwedstrijdjes met vrienden
Natuurlijk wel, leef graag gevaarlijk.quote:
Ik kan het ook niet maar 13 seconden is niet snelquote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan in 13.1 secHelemaal trots toen
Living on the edge jijquote:Op zondag 1 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, leef graag gevaarlijk.
Gewoon handsfree met een lange rietje slurpenquote:Op zondag 1 september 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet je dus stoppen met drinken en wachten tot je weer stil staat.
Voor een halve liter vind ik toch wel snel, ben geen boer hequote:Op zondag 1 september 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet maar 13 seconden is niet snel
Maar dan drink en rij je, dat is dus wel illegaal. Als je alleen bij zebrapaden en stoplichten drinkt zit je wel goedquote:Op zondag 1 september 2019 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon handsfree met een lange rietje slurpen![]()
![]()
Gat aan de zijkant prikken ((dicht bij de bodem), aan de mond zetten, lipje van het blik open trekken en zuipen maar!quote:Op zondag 1 september 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan in 13.1 secHelemaal trots toen
Speciale bierpet.quote:Op zondag 1 september 2019 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon handsfree met een lange rietje slurpen![]()
![]()
shotgunquote:Op zondag 1 september 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gat aan de zijkant prikken ((dicht bij de bodem), aan de mond zetten, lipje van het blik open trekken en zuipen maar!
Ben geen barbaar he, drink netjes uit een glas!quote:Op zondag 1 september 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gat aan de zijkant prikken ((dicht bij de bodem), aan de mond zetten, lipje van het blik open trekken en zuipen maar!
@Limoentjuh is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 1 september 2019 19:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, je hebt de privilége om mij schatje te noemen verloren nu
Kappequote:Op zondag 1 september 2019 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh is het hier niet mee eens.
Ellendequote:Op zondag 1 september 2019 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedje achter het station klaar maken denk ik
Oh okéquote:Op zondag 1 september 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Omdat het alleen voor de zomervakantie was
Ohw....woon je nog thuis?quote:Op zondag 1 september 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat het alleen voor de zomervakantie was
Nee, dat wordt lastig. Komt wel goed als je klaar bent met je studiequote:Op zondag 1 september 2019 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Echt van 9 tot 5 5 dagen dus dat gaat niet met school en stage
Ja sowieso komt het wel goed, maar moet wel geld hebben voor m'n auto en sportspullen, dus moet wel weer even zoekenquote:Op zondag 1 september 2019 20:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat wordt lastig. Komt wel goed als je klaar bent met je studie
Ander bijbaantje zoeken danquote:Op zondag 1 september 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja sowieso komt het wel goed, maar moet wel geld hebben voor m'n auto en sportspullen, dus moet wel weer even zoeken
Jep, zal wel moetenquote:
Nee, lekker 5 graden weer. Dat is pas lekker.quote:Op zondag 1 september 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De temperatuur buiten is echt perfect nu.
Jij bent pas lekkerquote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, lekker 5 graden weer. Dat is pas lekker.
Ja nog beter ja.quote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niets meer van hem of van haar gehoord. Grote kans dat ze weer bij elkaar zijn. Ze zoeken het maar lekker uit met hun zooi.quote:Op zondag 1 september 2019 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe was het eigenlijk afgelopen met dat ding paar weken terug?
Weer helemaal in orde?
Openhaard aan whisky erbij en neuken op een berenvel daarna dtonken in slaap vallenquote:Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsof jij dat ooit meemaakt.quote:Op zondag 1 september 2019 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Openhaard aan whisky erbij en neuken op een berenvel daarna dtonken in slaap vallen
Nee ik bedoelde dat je een week sad was omdat er iets was, als dat het was dan is het wel goed iguessquote:Op zondag 1 september 2019 20:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niets meer van hem of van haar gehoord. Grote kans dat ze weer bij elkaar zijn. Ze zoeken het maar lekker uit met hun zooi.
Gvdquote:Op zondag 1 september 2019 20:15 schreef Geerd het volgende:
Openhaard aan whisky erbij en neuken op een berenvel daarna dtonken in slaap vallen
Oh ja daar had het mee te maken. Ben wel vaker sad hahaquote:Op zondag 1 september 2019 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee ik bedoelde dat je een week sad was omdat er iets was, als dat het was dan is het wel goed iguess
Geeft nietquote:Op zondag 1 september 2019 20:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh ja daar had het mee te maken. Ben wel vaker sad haha
Verder dan een plaatje daarvan openen pp de pc en daaarop aftrekkenquote:Op zondag 1 september 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof jij dat ooit meemaakt.
Op naar de volgende teleurstellingquote:Op zondag 1 september 2019 20:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Geeft nietBlij dat het dan weer voorbij is
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 1 september 2019 20:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verder dan een plaatje daarvan openen pp de pc en daaarop aftrekken
NEEquote:Op zondag 1 september 2019 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Op naar de volgende teleurstelling
WAJOOOO HAAGS BOKSquote:Op zondag 1 september 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meeste dromen zijn bedrog he
Ik ben wel echt een delight jaquote:Op zondag 1 september 2019 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar je bent zo lief leuk en mooi en grappig en goed
Komt echt wel goed joh uiteindelijk
quote:Op zondag 1 september 2019 20:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je bent de smaakmaker, het dessert, het lichtpuntje in de duisternis.
Beetje fappen, halve liters klappenquote:Op zondag 1 september 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben we nog leuke plannen vanavond?
Pics?!quote:Op zondag 1 september 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje fappen, halve liters klappen
Ja gefeli he.quote:Op zondag 1 september 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heet geen Steven Berghuis.
Wat een genotquote:Op zondag 1 september 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje fappen, halve liters klappen
Ja weet niet of ik blij moet zijn met tijdrekken tegen Willem II, maar toch de koploper verslagen!quote:
De 3 punten tellen kerel.quote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik blij moet zijn met tijdrekken tegen Willem II, maar toch de koploper verslagen!
Zoals ik elder aangaf:quote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De 3 punten tellen kerel.
quote:Op zondag 1 september 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zoals ik elder aangaf:
Wat een geluk weer maar goed 3 punten zijn 3 punten ja toch niet dan dove eendenkweker ouwe perenplukkert
Eens dus
OH OH OOOOOH @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SWEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLINE
OH OH OOOOOOOOOOOOOH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |