abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190768943
Biden is een regelrechte creep.

De rest is niet veel beter. Enfin, van een partij die met een krakkemikkig impeachment de huidige president juist een steuntje in de rug geeft, mag je niet veel meer verwachten.

De Republikeinen waren altijd the party of stupid; de Democraten de party of evil. De rollen zijn nu omgedraaid.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_190768961
Biden is inderdaad een aparte kerel. Maar twijfelachtige uitlatingen hoeven tegenwoordig geen belemmering meer te vormen voor een gooi naar het presidentschap. Neem nou deze uitspraken van de huidige POTUS:

Trump told 14-year-old girl he'd be dating her soon
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190768974
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:39 schreef Lyrebird het volgende:
De Republikeinen waren altijd the party of stupid; de Democraten de party of evil. De rollen zijn nu omgedraaid.
Werkelijk?

Met Trump aan het roer zijn de Republikeinen zowel evil als stupid.
  maandag 30 december 2019 @ 13:42:25 #129
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_190769001
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk?

Hehehe :P
pi_190769014
Ik vrees inderdaad dat ook de volgende verkiezing weer een verkiezing tussen erg slecht en heel erg slecht gaat worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_190769071
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:39 schreef Lyrebird het volgende:
De rest is niet veel beter. Enfin, van een partij die met een krakkemikkig impeachment de huidige president juist een steuntje in de rug geeft, mag je niet veel meer verwachten.
Wacht even. Jij vindt het prima dat Trump een buitenlandse ambtgenoot (de president van Oekraïne) heeft verzocht een politieke rivaal te onderzoeken in een poging zijn winkansen in 2020 te vergroten? En jij vindt het ook oké dat de POTUS militaire hulp aan het betreffende land heeft gebruikt als drukmiddel?
pi_190769083
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk?

Ja maar hullie.

Biden is oud, spreekt niet aan, is een creep. Het heeft geen zin om naar Trump te wijzen. Die heeft zichzelf namelijk al lang bewezen. Hij zit in het Witte Huis terwijl HRC achter de geraniums zit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_190769134
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wacht even. Jij vindt het prima dat Trump een buitenlandse ambtgenoot (de president van Oekraïne) heeft verzocht een politieke rivaal te onderzoeken in een poging zijn winkansen in 2020 te vergroten? En jij vindt het ook oké dat de POTUS militaire hulp aan het betreffende land heeft gebruikt als drukmiddel?
Ik heb niets met Trump. Als conservatief ga ik hem niet verdedigen. Is dit een impeachment waard?

Nee, natuurlijk niet.

The party of stupid schiet zichzelf hier in de voet.
pi_190769162
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ja maar hullie.

Biden is oud, spreekt niet aan, is een creep. Het heeft geen zin om naar Trump te wijzen. Die heeft zichzelf namelijk al lang bewezen. Hij zit in het Witte Huis terwijl HRC achter de geraniums zit.
Laat ik voorop stellen dat ik geen fan ben van Biden, maar het lijkt mij wat voorbarig om hem af te serveren. In de meeste peilingen heeft hij nog altijd een grote voorsprong op Trump. Dat conservatieve kereltjes zoals jij niets van hem moeten weten, betekent niet zo gek veel.

En waarom zou jij niet naar Trump mogen wijzen? Ik vind het nogal apart dat Biden hier voor 'creep' wordt versleten, terwijl er momenteel een halve gek in het Witte Huis zit die tegen minderjarige meisjes zegt dat hij ze in de toekomst gaat daten.
pi_190769238
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb niets met Trump. Als conservatief ga ik hem niet verdedigen. Is dit een impeachment waard?

Nee, natuurlijk niet.

The party of stupid schiet zichzelf hier in de voet.
De impeachment is dan ook een culminatie van drie jaar wangedrag. Je moet ergens de grens trekken. Doe je dat niet, dan zal deze president zich alleen maar roekelozer blijven gedragen. Het onder druk zetten van Oekraïne gebeurde in de nasleep van het Mueller-onderzoek. Dat geeft wel met wat voor type je te maken hebt.
  maandag 30 december 2019 @ 14:00:33 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_190769444
Wat mij betreft wordt Tulsi Gabbard de nominee.. nog de meest normale kandidate. Maar juist het gebrek aan links-gekkie-statements van haar lijkt een gebrek aan aandacht op te leveren. Ze is te rechts. En ze heeft het te veel over militaire terugtrekking ipv nationaal beleid. Maar ze is de enige in de line-up die niet volledig van de pot gerukt is.

Ze heeft in ieder geval die Kamala Harris uitgeschakeld. Wat eeb rampenwijf was dat.

[ Bericht 12% gewijzigd door SpecialK op 30-12-2019 14:10:40 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_190770365
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 14:00 schreef SpecialK het volgende:
Wat mij betreft wordt Tulsi Gabbard de nominee.. nog de meest normale kandidate. Maar juist het gebrek aan links-gekkie-statements van haar lijkt een gebrek aan aandacht op te leveren. Ze is te rechts. En ze heeft het te veel over militaire terugtrekking ipv nationaal beleid. Maar ze is de enige in de line-up die niet volledig van de pot gerukt is.

Ze heeft in ieder geval die Kamala Harris uitgeschakeld. Wat eeb rampenwijf was dat.
Gabbard te rechts? Dat is juist een van de linksere kandidaten. Wel opmerkelijk dat je zo'n afkeer hebt tegen Harris, ik vind die twee enorm veel op elkaar lijken op foreign policy na dan.
Incelfrikandel
  maandag 30 december 2019 @ 14:44:22 #138
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190770378
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De impeachment is dan ook een culminatie van drie jaar wangedrag.
Precies, er is geen échte reden voor de impeachment, het is pure haat en nijd en wraak omdat de Dems al 3 jaar worden gecockblocked. Goed verwoord.

Het Mueller rapport leverde niets op, dus dan maar gewoon een nieuw verhaal verzinnen met derdehands getuigen. Gelukkig trapt het Amerikaanse volk er niet in.
  maandag 30 december 2019 @ 14:46:08 #139
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190770427
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Gabbard te rechts? Dat is juist een van de linksere kandidaten. Wel opmerkelijk dat je zo'n afkeer hebt tegen Harris, ik vind die twee enorm veel op elkaar lijken op foreign policy na dan.
Tulsi Gabbard is volgens Hillary Clinton een Russische spion, dus die wordt het sowieso niet.
pi_190770685
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Tulsi Gabbard is volgens Hillary Clinton een Russische spion, dus die wordt het sowieso niet.
*asset
Incelfrikandel
  maandag 30 december 2019 @ 14:59:58 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190770828
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En ze wordt het niet omdat behalve wat wappies op het internet niemand op haar wil stemmen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190771010
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Het Mueller rapport leverde niets op, dus dan maar gewoon een nieuw verhaal verzinnen met derdehands getuigen. Gelukkig trapt het Amerikaanse volk er niet in.
Wat is er precies verzonnen?

Verder zijn de getuigen die daadwerkelijk onder ede zijn gehoord helder over wat er is gebeurd. Hun verklaringen bieden voldoende aanknopingspunten om hoofdrolspelers zoals Mulvaney en Pompeo aan de tand te voelen. Maar gek genoeg willen die niet onder ede getuigen. Rara politiepetje.
pi_190771038
Hoop echt dat Bernie wint _O_ . Zowel voor de gemiddelde Amerikaanse burger als voor mij als neutrale toeschouwer als voor de band tussen USA en EU.

Van Trump weten we nu wel wat hij in z'n mars heeft (niet veel) en Biden is same old shit (Obama, Hilary).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 30 december 2019 @ 15:15:58 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190771238
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoop echt dat Bernie wint _O_ . Zowel voor de gemiddelde Amerikaanse burger als voor mij als neutrale toeschouwer als voor de band tussen USA en EU.

Van Trump weten we nu wel wat hij in z'n mars heeft (niet veel) en Biden is same old shit (Obama, Hilary).
Ik vind het apart dat hij na de shitshow van 4 jaar geleden nog steeds mee wil doen. De leiding blieft hem niet. Snap echt niet dat hij nu denkt dat ze hem nu wel willen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190771579
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind het apart dat hij na de shitshow van 4 jaar geleden nog steeds mee wil doen. De leiding blieft hem niet. Snap echt niet dat hij nu denkt dat ze hem nu wel willen.
4 jaar geleden had hij een sterke kandidaat tegen zich die de DNC in haar zak had. Nu is dat veel minder het geval. Maar je hebt gelijk dat de DNC hem nog steeds niet blieft en ze wanhopig op zoek zijn naar een eventueel alternatief voor de steeds senieler wordende Biden.
  maandag 30 december 2019 @ 15:33:37 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190771767
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

4 jaar geleden had hij een sterke kandidaat tegen zich die de DNC in haar zak had. Nu is dat veel minder het geval. Maar je hebt gelijk dat de DNC hem nog steeds niet blieft en ze wanhopig op zoek zijn naar een eventueel alternatief voor de steeds senieler wordende Biden.
Ik vond Hillary echt de slechtste kandidaat in jaren, maar goed. YMMV.
Ben wel benieuwd waar de kandidaten zich op gaan richten. In wat ik tot nu toe van de grote namen gezien heb, is het echt lood om oud ijzer. Allemaal dezelfde voorspelbare en goedkope standpunten.
Marginale stropoppen die de kiezer de illusie geven een keuze te hebben.
pi_190771869
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vond Hillary echt de slechtste kandidaat in jaren, maar goed. YMMV.
Ben wel benieuwd waar de kandidaten zich op gaan richten. In wat ik tot nu toe van de grote namen gezien heb, is het echt lood om oud ijzer. Allemaal dezelfde voorspelbare en goedkope standpunten.
Marginale stropoppen die de kiezer de illusie geven een keuze te hebben.
In de general election was ze idd een hele slechte kandidaat. Maar in de primaries was er eigenlijk geen twijfel wie er ging winnen.
  maandag 30 december 2019 @ 15:54:01 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190772231
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

In de general election was ze idd een hele slechte kandidaat. Maar in de primaries was er eigenlijk geen twijfel wie er ging winnen.
Je ziet nu ook dat degenen die minder liggen bij de leiding, weinig media aandacht krijgen.
Een Yang bijvoorbeeld, komt vele malen beter over dan een Biden.
  maandag 30 december 2019 @ 15:58:38 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190772320
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je ziet nu ook dat degenen die minder liggen bij de leiding, weinig media aandacht krijgen.
Onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190772426
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ja maar hullie.

Ze zijn allemaal oud. Trump is nog de jongste met zijn 73 (?) jaar ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')