Neuh, het maakte elkaar niks maar Vettel verklootte Q3. Vandaag had Leclerc duidelijk de betere strategie. Dat heeft hij ook zelf verdiend, door zich beter te kwalificeren en goed te starten, maar dat is niet iemand om de oren rijden.quote:Op zondag 1 september 2019 16:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij zou het ook zonder die teamorder van Vettel gewonnen hebben.
Je maakt jezelf gewoon belachelijk. Het hele weekend was Leclerc al de betere van de twee.
Bij andere sporten gelden die ook niet...waarom zou dat bij F1 wel zo zijn?quote:Op zondag 1 september 2019 17:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er rijden meer coureurs dan die 4 he.
quote:Op zondag 1 september 2019 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
1,2,3,4 gestart
1,2,3,4 gefinished
Ik zie die mooie race niet
Het is bijna kwart op 5 en ik heb een halve bak bier op. Wat nou te vroeg om te juichen?quote:Op zondag 1 september 2019 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa zat hem ook niet tegen wat dat betreft maar prima hoor, wel wat te vroeg om al te juichen.
te vroeg om te drinken is het nooitquote:Op zondag 1 september 2019 17:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is bijna kwart op 5 en ik heb een halve bak bier op. Wat nou te vroeg om te juichen?
gif crash?quote:Op zondag 1 september 2019 17:10 schreef Tinos85 het volgende:
Gio heeft zijn contract ook gecrasht denk ik.
Vettel staat boven Leclerc en dan is ook nog vrij opzichtig een winst van hem gestolen door de raceleiding.quote:
Volgens mij is je al 100x uitgelegd dat ze in sport niet aan afronden van getallen doen, maar aan afkappen. Dat komt omdat als iemand achter 1,5s achter iemand anders zit, hij er wel 1s achter zit, maar niet 2s. Het gaat nl. om de tijd die daadwerkelijk verstreken is, daar ga je niet nog tijd bij optellen door af te ronden.quote:Op zondag 1 september 2019 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Even de tienden verkeerd afronden,
Als jij de leiding zou hebben daar, dan zou je eerst bewezen verstand van zaken moeten hebben.quote:Op zondag 1 september 2019 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Als ik Ferrari was zou ik volgend seizoen al proberen Ricciardo te halen als vervanger van Vettel.
Ze zijn aan het kijken of Perez genoeg centimeters overhield voor Albon aan de zijkant van de baan denk ikquote:
alsof er iets afbrakquote:Op zondag 1 september 2019 17:13 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scherpe cameraman trouwens
Die bij dat Verstappen/Vettel interview waarbij Seb wel een 'Dutch pole' wilde 'grabben'.quote:Op zondag 1 september 2019 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
"Max gaat altijd voor het gat"
Mooie uitspraak
Als er iemand een straf krijgt is het Perez iddquote:Op zondag 1 september 2019 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zijn aan het kijken of Perez genoeg centimeters overhield voor Albon aan de zijkant van de baan denk ik
Huh nee dat was wat Norris moest zeggen van zijn pr assistent op de vraag of het aan de motor lag.quote:Op zondag 1 september 2019 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zijn aan het kijken of Perez genoeg centimeters overhield voor Albon aan de zijkant van de baan denk ik
quote:Op zondag 1 september 2019 17:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh nee dat was wat Norris moest zeggen van zijn pr assistent op de vraag of het aan de motor lag.
Ja, ze gaan de nummer 3 van het WK degraderenquote:Op zondag 1 september 2019 17:18 schreef Airbus89 het volgende:
Verstappen mogelijk in de Torro Rosso volgende week dus?
neequote:Op zondag 1 september 2019 17:18 schreef Airbus89 het volgende:
Verstappen mogelijk in de Torro Rosso volgende week dus?
Obvious joke was obviousquote:Op zondag 1 september 2019 17:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, ze gaan de nummer 3 van het WK degraderen
maar dit weekend was hij wel de betere van de 2, ik had vandaag wel wat meer van Vettel verwacht omdat hij het op zondag meestal beter doetquote:Op zondag 1 september 2019 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vettel staat boven Leclerc en dan is ook nog vrij opzichtig een winst van hem gestolen door de raceleiding.
Dus je ziet dan echt wat je wil zien.
Mwah. Als de stewards het genoeg ruimte vinden, gaat Albon vijf seconden krijgenquote:Op zondag 1 september 2019 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als er iemand een straf krijgt is het Perez idd
Hij lijkt hem gewoon kwijt te raken op de rand. Niks mechanisch.quote:
Te ver over de kerb. Amateur.quote:Op zondag 1 september 2019 17:21 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hij lijkt hem gewoon kwijt te raken. Niks mechanisch.
[ afbeelding ]
https://streamable.com/s5rz0
idd, teveel op de curvequote:Op zondag 1 september 2019 17:21 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hij lijkt hem gewoon kwijt te raken op de rand. Niks mechanisch.
[ afbeelding ]
https://streamable.com/s5rz0
dus Hulk volgend jaar daar waarschijnlijkquote:Op zondag 1 september 2019 17:21 schreef THEFXR het volgende:
die GROS werd door iedereen voorbij gereden. laatste seizoen
Zijn teamgenoot had dezelfde racequote:Op zondag 1 september 2019 17:21 schreef THEFXR het volgende:
die GROS werd door iedereen voorbij gereden. laatste seizoen
Daar gaat het niet om. Ziggo wijkt daar wel van af in het nadeel van Vettel, en in het voordeel van Verstappen en Hamilton. Kamphuis had het gisteren zelfs over 8 tienden terwijl dat op geen enkele manier te rechtvaardigen is. Het is voortdurend smokkelen.quote:Op zondag 1 september 2019 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is je al 100x uitgelegd dat ze in sport niet aan afronden van getallen doen, maar aan afkappen. Dat komt omdat als iemand achter 1,5s achter iemand anders zit, hij er wel 1s achter zit, maar niet 2s. Het gaat nl. om de tijd die daadwerkelijk verstreken is, daar ga je niet nog tijd bij optellen door af te ronden.
Dit wordt consequent in alle sporten op deze manier gedaan.
Leclerc was gewoon het hele weekend sneller dan Vettel. Niet meer en niet minder.quote:Op zondag 1 september 2019 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, het maakte elkaar niks maar Vettel verklootte Q3. Vandaag had Leclerc duidelijk de betere strategie. Dat heeft hij ook zelf verdiend, door zich beter te kwalificeren en goed te starten, maar dat is niet iemand om de oren rijden.
Maar het is wel weer duidelijk wie hier makkelijk beinvloedbaar. Door die constante kleine verdraaiingen. Even de tienden verkeerd afronden, net vergeten de laatste rondetijd mee te nemen, de twee keer dat Vettels auto stuk gaat als 'outqualified' meenemen. Het werkt bij veel mensen, anders zouden ze het niet doen.
Zelfs op de rechte stukken was het kansloos met de Haas. Bizar. Kvyat en Albon waren weer zoveel sterker dan Gasly.quote:Op zondag 1 september 2019 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn teamgenoot had dezelfde race
Dan zou je kunnen denken dat er iets mis is met de auto.
Of zoals anderen het liever zien, het ligt aan GRO
Gasly deed het niet slecht na alle ontwikkelingen van de afgelopen tijd.quote:Op zondag 1 september 2019 17:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zelfs op de rechte stukken was het kansloos met de Haas. Bizar. Kvyat en Albon waren weer zoveel sterker dan Gasly.
Je kunt je Vettel-bril ophouden, natuurlijk. Maar de bottomline is dat Vettel niet kampioen gaat worden zolang Leclerc bij Ferrari, Hamilton bij Mercedes en Max bij red Bull rijdt.quote:
Het zou enigszins wel consequent zijn met iirc Ricciardo in Frankrijk.quote:Op zondag 1 september 2019 17:32 schreef Kyran het volgende:
Albon zat toch gewoon met 2 wielen nog op de baan. Als ze Albon hier straf geven is F1 nog verneukter dan ik dacht.
Albon ging echt niet voor de lol door het gras.quote:Op zondag 1 september 2019 17:32 schreef Kyran het volgende:
Albon zat toch gewoon met 2 wielen nog op de baan. Als ze Albon hier straf geven is F1 nog verneukter dan ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |