Als Max erbij was was het net zo saai geweest.quote:Op zondag 1 september 2019 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja daarom, mensen die zeggen dat het voor de race niets uit maakt dat Max er uit is
1 minuut stil isquote:
Nou en? Zelfs de meest ervaren coureurs maken nog fouten.quote:
Mijn eerste indruk was dat hij gewoon vanachter geraakt werd daar.quote:Op zondag 1 september 2019 15:24 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lijkt maar zo. Ding zat gewoon nog een paar seconden op zijn plek en brak toen. Misschien dat de luchtdruk van de voorbijrazende auto net dat zetje was wat de (al kapotte) ophanging nodig had.
[ afbeelding ]
Bij een start kun je onmogelijk alle 20 de apex opzoeken. Je zit met meerdere coureurs langs elkaar. Kimi zat behoorlijk ver van die apex af, en stuurde er extreem naar toe.quote:Op zondag 1 september 2019 15:31 schreef VEM2012 het volgende: [..] Relevant is het echter niet. Max was te laat en je weet dat de ander daar naar de apex stuurt.
Oostenrijk en Hongarije kwam ook alleen maar door Max.quote:Op zondag 1 september 2019 15:33 schreef Mothzor het volgende:
Iedereen riep hosanna toen we na Paul Ricard weer leuke races kregen.
Nu zitten we weer op niveau Paul Ricard en zijn er geen externe invloeden (hitte, regen) die de boel opleuken. De problemen in de F1 zijn echt niet zomaar verdwenen.
quote:Op zondag 1 september 2019 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
nu was een gif wel handig geweest he...bij de discussie of er ruimte was en in hoeverre hij er naast zat
Weinig koppel/vermogen bij de start of het wordt niet goed overgebracht op de achterwielen. Was dit nu echt een raceincident of kon Verstappen het voorkomen? Kimi had naar buiten gekund maar Max had natuurlijk geen ruimte meer. Ook achter hem zaten auto’s.quote:Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef Breekfast het volgende: Als ik Max was zou ik de komende vrije trainingen weer een aantal keer een proefstart gaan oefenen. Is echt een probleem dit seizoen.
Hopelijk een positieve note.quote:
Echt he.... viel wel heel erg op nu....quote:Op zondag 1 september 2019 15:35 schreef vosss het volgende:
Mensen die alleen maar kijken als Max nog in de race is en meteen dit topic weten te vinden als hij na ruim een jaar weer eens een keer een fout maakt, waarbij je er nog over kan discussiëren of het wel max zijn fout was of kimi zijn fout of allebei fout waren, en dan hier komen lopen trollen over wat een prutser max toch is.
Echt; gooi jezelf weg ofzo![]()
Ik acht de kans grootquote:Op zondag 1 september 2019 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Enige wat deze race nog kan redden is als Ferrari weer Ferrari gaat zijn en de boel verkloot
Zie editquote:Op zondag 1 september 2019 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
thanks, hij moet eigenlijk wel van iets eerder wil je het kunnen beoordelen
Norris volgde dezelfde weg zonder schadequote:Op zondag 1 september 2019 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
thanks, hij moet eigenlijk wel van iets eerder wil je het kunnen beoordelen
Wel ruimte dus.quote:
Het is wat meid.quote:Op zondag 1 september 2019 15:35 schreef vosss het volgende:
Mensen die alleen maar kijken als Max nog in de race is en meteen dit topic weten te vinden als hij na ruim een jaar weer eens een keer een fout maakt, waarbij je er nog over kan discussiëren of het wel max zijn fout was of kimi zijn fout of allebei fout waren, en dan hier komen lopen trollen over wat een prutser max toch is.
Echt; gooi jezelf weg ofzo![]()
Verbaast me ook, Albon lijkt ook nog geen potten te kunnen breken.quote:
waarom praat jij tegen mij?quote:Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En toch kan je niet zeggen wat er dan niet aan klopt.
Zegt genoeg.
Mr Marko heeft genoeg data van Gasly én hij ziet dat deze inhaalactie waar de tegenstander 2 sec per ronden langzamer is, totaal niet indrukwekkend isquote:Op zondag 1 september 2019 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helmut Marko are you watching????
Zoveel ruimte was er nou ook weer niet voor Raikkonen. Logisch dat hij niet meer naar links gaat.quote:
Kan me sowieso niet voorstellen dat de racepace van RB trager zou zijn dan die van Ferrari.quote:Op zondag 1 september 2019 15:38 schreef VacaLoca het volgende:
Dit lijkt een pace die Max had kunnen volgen.
Zeker was er ruimte. Kimi had het kunnen voorkomen, Max ook. Daarom is het voor beide geen causing a collission maar gewoon een race incidentquote:Op zondag 1 september 2019 15:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel ruimte dus.
En Kimi stuurt wel extreem richting apex.
Ik denk dat hij Max niet heeft gezien.
Race incident, niks meer aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |