quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
Tom is die lelijke en Tim die andere lelijke.
Ok top.quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tim heeft een iets uitgezakter gezicht
Alleen Nattekatquote:
Deed hij primaquote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef tja77 het volgende:
Doornbos simgenot.
Toch wel een baas hoor.
Dat valt wel mee hoor. Ik heb dik 2 jaar niet meer gesimt, maar die tijd zet ik binnen 3 rondjes ook op de klok met een standaard setup.quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef tja77 het volgende:
Doornbos simgenot.
Toch wel een baas hoor.
Zit in zijn luie stoel, stapt in de simulator, rijdt behoorlijk door, maakt geen stuurfout, en lult er nog bij ook.quote:Op zondag 1 september 2019 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik heb dik 2 jaar niet meer gesimt, maar die tijd zet ik binnen 3 rondjes ook op de klok met een standaard setup.
Scheelt per zender...F1 is bij mij meestal wel goed...maar bv Natgeo was dagen baggerquote:
Eens, maar daar wordt toch niks mee gedaan.quote:Op zondag 1 september 2019 15:01 schreef vosss het volgende:
Kunnen niet een paar mensen op twitter slingeren van die domme kuttandarts die zegt dat alle coureurs pissen zijn terwijl ze bij die herdenking van hun collega zijn en hoe achterlijk dat dat is en dat het nogal respectloos is van de regie om af te kappen en van die lullos in de studio om er doorheen te lullen?![]()
quote:Op zondag 1 september 2019 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit in zijn luie stoel, stapt in de simulator, rijdt behoorlijk door, maakt geen stuurfout, en lult er nog bij ook.
Hulde.
Ik geef alleen maar aan dat dat niet zo bijzonder is; ik kan dat ook. En beter.quote:Op zondag 1 september 2019 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit in zijn luie stoel, stapt in de simulator, rijdt behoorlijk door, maakt geen stuurfout, en lult er nog bij ook.
Hulde.
En bier?quote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Vosss gooit nootjes in z'n mond terwijl hij het doet
En op het rechte stuk een slok bier natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Vosss gooit nootjes in z'n mond terwijl hij het doet
Dat zeg ik.quote:
Ga je niet sneller? Gewoon chicanes skippenquote:Op zondag 1 september 2019 15:03 schreef vosss het volgende:
[..]
En op het rechte stuk een slok bier natuurlijk
Tot een flessie of 4 gaat dat goed, daarna zakken mn rondetijden in
Kweet niet (niet dat ik twijfel aan jouw skills hoor).quote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat dat niet zo bijzonder is; ik kan dat ook. En beter.
Misschien ben ik dan ook bijzonder, maar zelf vind ik van niet.
Invalidated laptimes krijg je dan hequote:Op zondag 1 september 2019 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je niet sneller? Gewoon chicanes skippen
De rest zal me jeuken, maar waar kan ik tekenen voor die DNF?quote:Op zondag 1 september 2019 15:04 schreef VacaLoca het volgende:
1. LeClerc
2. Max
3. Vettel
DNF Hamilton
quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Hamilton
2. Hamilton
3. Hamilton
Hij moet een beetje geholpen worden door de FIA af en toe, dus dit keer gunnen ze hem gewoon 3 podiumplaatsen.
Dat andere liedje roepen ze de hele tijd FUCK THE FIA FUCK THE FIA, maar volgens mij ben ik de enige ter wereld die dat hoort, want ik lees er nergens wat over.quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef tralalala het volgende:
Deze intro is stiekem toch wel echt goed.![]()
Ik walgde ervan de eerste keer dat ik hem hoorde.
Mama appelsapquote:Op zondag 1 september 2019 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat andere liedje roepen ze de hele tijd FUCK THE FIA FUCK THE FIA, maar volgens mij ben ik de enige ter wereld die dat hoort, want ik lees er nergens wat over.
Ja vast. Welk nummer us dat wat ik bedoel? Dan kunnen jullie ook eens luisteren.quote:
Strategische fuckup voor sjarel dekerk?quote:
Welke?quote:Op zondag 1 september 2019 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat andere liedje roepen ze de hele tijd FUCK THE FIA FUCK THE FIA, maar volgens mij ben ik de enige ter wereld die dat hoort, want ik lees er nergens wat over.
quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
De rest zal me jeuken, maar waar kan ik tekenen voor die DNF?
Bij Zandvoort allemaal feitjes over Amsterdam, genot.quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, interessant weetje joh voorafgaand aan de GP.
Amsterdam-at-sea toch?quote:Op zondag 1 september 2019 15:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Zandvoort allemaal feitjes over Amsterdam, genot.
Dan laat dus een halve seconde liggen, op zich geen drama op zo'n lange baan. Maar Plooij maakt er een gewoonte van om Hamilton de hemel in te prijzen zonder dat daar maar de geringste aanleiding voor is, anders dan de externe prikkels door het Mercedes marketing team tenminste.quote:Op zondag 1 september 2019 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Doornbosch had er een 1.42,8 ingezeten als hij zijn snelste sectoren aan elkaar had gekregen.
Neeuh gewoon te langzaam.quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Strategische fuckup voor sjarel dekerk?
Nearly all FIA people are stupid at least 97%quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
'Beach for Amsterdam'quote:
Het zijn ook nog eens hele lelijke steden.quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen interessant als Jose de Cauwer en Michel Wuyts aan het woord zijnquote:Op zondag 1 september 2019 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat commentaar op Sporza is altijd zo slecht.
Belgenquote:Op zondag 1 september 2019 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen interessant als Jose de Cauwer en Michel Wuyts aan het woord zijn
quote:Op zondag 1 september 2019 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen interessant als Jose de Cauwer en Michel Wuyts Renaat Schotte aan het woord zijn
Ik welquote:Op zondag 1 september 2019 15:13 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop op gewoon GEEN heftige crash vandaag.
Dit !!!quote:Op zondag 1 september 2019 15:16 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat heeft ie toch met die start de laatste tijd?
Biancogodquote:Op zondag 1 september 2019 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat F1 om Max?
Race wordt alleen maar mooier met alle gekkigheid nu.
Hij zat er niet naast.quote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef maniack28 het volgende:
Niet proberen goed te malen zegt dit Mol, hij zit er toch naast...
Wij oranjefans kijken alleen voor max.quote:Op zondag 1 september 2019 15:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat F1 om Max?
Race wordt alleen maar mooier met alle gekkigheid nu.
Het is niet bepaald een incident, Max is van zichzelf al geen buitengewoon goede starter en met de Honda dit seizoen wil het ook gewoon niet bij de start.quote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef trein2000 het volgende:
Wat is de oorzaak van die slechte start?
Hoezo?quote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo blij dat ik geen kaartjes heb gekocht
Mag in principe ook gewoon de racelijn aanhouden. Had desondanks iets meer ruimte kunnen geven, maar swoaquote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef Mothzor het volgende:
Kimi snijd wel erg strak aan moet ik zeggen.
Die kon ook niet anders. Dit is gewoon bocht 1 in België.quote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef Mothzor het volgende:
Kimi snijd wel erg strak aan moet ik zeggen.
Dit dusquote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef bianconeri het volgende:
Max kan zoals gewoonlijk niet weg komen.
Maar Kimi stuurt ook wel teveel in daar.
En jij zit hier niet om te trollenquote:
Geen sjoemelsoftwarequote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef trein2000 het volgende:
Wat is de oorzaak van die slechte start?
Ja. Het waren leuke 10 seconden.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef Dimachaerus het volgende:
gaan alle oranje supporters naar huis nu?
Kimi kon makkelijk ruimer aansnijden. Was ruimte aan de buitenkant.quote:Op zondag 1 september 2019 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon ook niet anders. Dit is gewoon bocht 1 in België.
Is starten in zo’n auto dan zo lastig? Toch gewoon gas indrukken op tijd?quote:Op zondag 1 september 2019 15:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een incident, Max is van zichzelf al geen buitengewoon goede starter en met de Honda dit seizoen wil het ook gewoon niet bij de start.
Goed gezien. Ik ben gewoon realistisch, en Max had dit incident kunnen voorkomen door iets rustiger te doen en zijn verlies te nemen. Vervelende conclusie wellicht, maar ja.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En jij zit hier niet om te trollen
Eh jawel, ook voor de neutrale fan boeit het wanneer er een smaakmaker weg valt.quote:Op zondag 1 september 2019 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat boeit het dat Max er uit ligt?
Dat boeit voor de race niets.
Nee maar ik zou niet gaan voor ‘de race’, maar om Verstappen te zien racen.quote:Op zondag 1 september 2019 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat boeit het dat Max er uit ligt?
Dat boeit voor de race niets.
iddquote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kimi kon makkelijk ruimer aansnijden. Was ruimte aan de buitenkant.
Ja? Dacht dat ie weinig ruimte had.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je ziet dat beide rb's al het hele seizoen niet goed wegkomen, dat kun je niet op max schuiven.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is starten in zo’n auto dan zo lastig? Toch gewoon gas indrukken op tijd?
Dik betalen voor tickets en er vandoor gaan als je favoriet er na twee bochten uit ligt, échte fans!quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Mag eerst Lewis Vettel er nog af rijden.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef bianconeri het volgende:
Kunnen al die nep F1 fans ook direct weer weg. Die alleen om Max kijken
Prachtig toch dit. Zo veel aan de hand. Veel rijders uit positie. Dus veel gaat nog gebeuren. Heerlijk.
de helft wel, dat zijn vbl-ersquote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahah jij snapt hetquote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef bianconeri het volgende:
Prachtig toch dit. Zo veel aan de hand. Veel rijders uit positie. Dus veel gaat nog gebeuren. Heerlijk.
Het is wel iets gecompliceerder dan dat, je moet pakweg 1000pk zo efficient mogelijk op het asfalt leggen. Een beetje wielspin daarbij kan je al 4 plekken kosten.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is starten in zo’n auto dan zo lastig? Toch gewoon gas indrukken op tijd?
Wat is dit voor doms?quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik mis er wel wat ja.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef bianconeri het volgende:
Zat niemand links hoor.quote:Op zondag 1 september 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat ie weinig ruimte had.
Kimi stuurt extreem naar binnen, er was echt nog voldoende ruimte aan de buitenkant.quote:Op zondag 1 september 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat ie weinig ruimte had.
Dan heeft Raikkonen ook schuld ja.quote:
Gewoon beter starten.quote:Op zondag 1 september 2019 15:20 schreef opgebaarde het volgende:
Wat had Verstappen moeten doen? De auto voor bocht 1 parkeren en wachten met gas geven tot iedereen voorbij is?
Raceleiding says noquote:
Er gaat niks gebeuren, ferrari en merc gaan vooraan wat ruzieen om de eerste plek en achteraan zijn wat onozele verschuivingen, niet echt spannend.quote:Op zondag 1 september 2019 15:19 schreef bianconeri het volgende:
Ik zou zeggen voorsorteren op links zodat je de buitenbocht hebt. Ga je voor de binnenbocht dan kan je zo gesandwicht worden.quote:Op zondag 1 september 2019 15:20 schreef opgebaarde het volgende:
Wat had Verstappen moeten doen? De auto voor bocht 1 parkeren en wachten met gas geven tot iedereen voorbij is?
*Protest aantekentquote:
Dat ging niet.quote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen voorsorteren op links zodat je de buitenbocht hebt. Ga je voor de binnenbocht dan kan je zo gesandwicht worden.
Daar zat eerst Perez nog hequote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen voorsorteren op links zodat je de buitenbocht hebt. Ga je voor de binnenbocht dan kan je zo gesandwicht worden.
Max kan prima starten. Dit ligt minstens 9 van de 10 keer gewoon aan de motor en software hoorquote:
Ik neem aan dat het analyse team van Ziggo al minimaal 3 redenen heeft gevonden waarom Max er niks aan kan doen.quote:Op zondag 1 september 2019 15:21 schreef Pery het volgende:
[..]
Uiteraard kan Max niks verweten worden. We moeten nog even zoeken naar een reden die we kunnen gebruiken.
Hij had zijn verlies moeten nemen en niet alles moeten riskeren in de eerste bocht.quote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
daar reden nog twee andere auto'squote:Op zondag 1 september 2019 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kimi stuurt extreem naar binnen, er was echt nog voldoende ruimte aan de buitenkant.
Geen buitengewoon starter?quote:Op zondag 1 september 2019 15:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een incident, Max is van zichzelf al geen buitengewoon goede starter en met de Honda dit seizoen wil het ook gewoon niet bij de start.
Er zaten twee auto’s links naast hem pannekoekquote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iedereen ervoor neemt de bocht ruim, alleen Kimi snijdt hem strak aan, terwijl er iemand naast zit. Niet slim.quote:Op zondag 1 september 2019 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon ook niet anders. Dit is gewoon bocht 1 in België.
Maar je ziet het startprobleem bij beide wagens en bij bijna elke race, dus moet er iets mis zijn met de techniek, niet met de rijder.quote:Op zondag 1 september 2019 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is wel iets gecompliceerder dan dat, je moet pakweg 1000pk zo efficient mogelijk op het asfalt leggen. Een beetje wielspin daarbij kan je al 4 plekken kosten.
Dan moet ie eerst finishen.quote:Op zondag 1 september 2019 15:23 schreef -XOR- het volgende:
Knap wel van Albon dat ie meteen Max verslaat. Dat is Gasly nooit gelukt.
Doms, hij week van zijn lijn af. Zat in het midden en stuurt extreem richting apex terwijl Max daar dus zit.quote:Op zondag 1 september 2019 15:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit voor doms?
Laten we lekker een trage route nemen zodat een tegenstander sneller kan zijn
nee, absoluut nietquote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Dit was 100% Kimi hoor. Itt 3 jaar terug deed Verstappen geen dive bomb, hij zat er al met Norris er vlak achter.
Verneukt ook z'n eigen race.quote:Op zondag 1 september 2019 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Iedereen ervoor neemt de bocht ruim, alleen Kimi snijdt hem strak aan, terwijl er iemand naast zit. Niet slim.
Deed ie niet, Norris zat er heel vlak achter.quote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij had zijn verlies moeten nemen en niet alles moeten riskeren in de eerste bocht.
Norris > maxquote:Op zondag 1 september 2019 15:23 schreef Tinos85 het volgende:
Met beetje pech Vettel voorbij Verstappen in Monza dus.
Norris voor podium vandaag
Is ook gewoon niet zo handig gedaan van Max.quote:Op zondag 1 september 2019 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doms, hij week van zijn lijn af. Zat in het midden en stuurt extreem richting apex terwijl Max daar dus zit.
Trage route?
Dat was voor beide coureurs nu dus de snellere optie geweest.
het zigg.o promotie teamquote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het analyse team van Ziggo al minimaal 3 redenen heeft gevonden waarom Max er niks aan kan doen.
Minimaal 4 andere coureurs die schuldig bevonden kunnen worden gok ik.
Lijkt maar zo. Ding zat gewoon nog een paar seconden op zijn plek en brak toen. Misschien dat de luchtdruk van de voorbijrazende auto net dat zetje was wat de (al kapotte) ophanging nodig had.quote:Op zondag 1 september 2019 15:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vlak voor zijn wiel afbrak kreeg max nog een tikkie leek het, tegen de voorkant.
ditquote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij had zijn verlies moeten nemen en niet alles moeten riskeren in de eerste bocht.
Heb je het over Kimi?quote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tsja, dat zal er bij hem uitmoeten. Altijd een do or die en dat is ook soms een die.quote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor.quote:Op zondag 1 september 2019 15:24 schreef -XOR- het volgende:
Nu is het wachten op de tweeweekse ferrari antics.
Die alfa heeft hier wel mazzel...quote:Op zondag 1 september 2019 15:24 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lijkt maar zo. Ding zat gewoon nog een paar seconden op zijn plek en brak toen
[ afbeelding ]
Nog geluk dat die Alfa eromheen kon. Anders had dat ook zwaar ongeval kunnen worden.quote:Op zondag 1 september 2019 15:24 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lijkt maar zo. Ding zat gewoon nog een paar seconden op zijn plek en brak toen
[ afbeelding ]
Datzelfde kun je van Kimi zeggen. Die gaf Max nu een koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie te vaak, ondanks dat het ook met het gebrek aan downforce en het op temperatuur komen van de banden te maken heeft.quote:
Als je bij een start een bocht zo neemt ben je al-tijd op z'n minst ten dele fout.quote:
max zat er totaal niet naast, dus Kimi stuurt gewoon in, want hij ziet hem niet in zijn spiegelsquote:Op zondag 1 september 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Datzelfde kun je van Kimi zeggen. Die gaf Max nu een koekje van eigen deeg.
Terwijl ie vroeger bij Toro Rosso juist veel won bij de start. Waar het dan aan ligt in de Red Bull?quote:Op zondag 1 september 2019 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen Max heeft daar last van Gasly en nu Albon niet.
preciesquote:Op zondag 1 september 2019 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
max zat er totaal niet naast, dus Kimi stuurt gewoon in, want hij ziet hem niet in zijn spiegels
Ja Max terug naar torro rosso graagquote:Op zondag 1 september 2019 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen Max heeft daar last van Gasly en nu Albon niet.
Ff bij paps in de leer !quote:Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Als ik Max was zou ik de komende vrije trainingen weer een aantal keer een proefstart gaan oefenen. Is echt een probleem dit seizoen.
Die ophanging was al direct stuk, dat zag je op lage snelheid al wiebelen. Op hogere snelheid stond ie ff stil tot te veel druk op kwam en compleet afbrak. Ver daarvoor was ie dus al stukquote:Op zondag 1 september 2019 15:24 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lijkt maar zo. Ding zat gewoon nog een paar seconden op zijn plek en brak toen. Misschien dat de luchtdruk van de voorbijrazende auto net dat zetje was wat de (al kapotte) ophanging nodig had.
[ afbeelding ]
Als ie er niet naast zat, was er niks gebeurd.quote:Op zondag 1 september 2019 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
max zat er totaal niet naast, dus Kimi stuurt gewoon in, want hij ziet hem niet in zijn spiegels
je moet er 100% naast zitten om te claimen niet 40%quote:Op zondag 1 september 2019 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie er niet naast zat, was er niks gebeurd.
Was toch ook het geval.quote:Op zondag 1 september 2019 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Plooij weer meteen over dat Kimi voldoende ruimte had aan de linkerkantman man man.
Geen idee, waar het aan ligt, maar ik vind het wel apart dat Max er wel last van heeft, maar zijn teamgenoot niet.quote:Op zondag 1 september 2019 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Terwijl ie vroeger bij Toro Rosso juist veel won bij de start. Waar het dan aan ligt in de Red Bull?
die was er niet, dat hele zigg.o team is het promotie team van Maxquote:Op zondag 1 september 2019 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Plooij weer meteen over dat Kimi voldoende ruimte had aan de linkerkantman man man.
Dat kwam ook maar doordat Perez uitweek.quote:
Het is een start, dan kunnen er altijd overal mensen zitten. Als Verstappen vol in de ankers was gegaan had Norris hem geramd. Gewoon domme actie van Kimi.quote:Op zondag 1 september 2019 15:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet er 100% naast zitten om te claimen niet 40%
Oh ja, ik was effe vergeten dat de auto 99% vh werk doetquote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Max kan prima starten. Dit ligt minstens 9 van de 10 keer gewoon aan de motor en software hoor
Even remmen. Echt met dit soort commentaar kom je niet echt intelligent over.quote:Op zondag 1 september 2019 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
Dom van Max, je hebt de binnenkant dus ook als je op rem gaat voor raikonnen is niet iedereen je voorbij ineens. Dus laat Kimi gaan en sluit aan
De Honda motorquote:Op zondag 1 september 2019 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Terwijl ie vroeger bij Toro Rosso juist veel won bij de start. Waar het dan aan ligt in de Red Bull?
En dat is relevant omdat?quote:Op zondag 1 september 2019 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kwam ook maar doordat Perez uitweek.
Kimi heeft 15 jaar meer ervaringquote:Op zondag 1 september 2019 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een start, dan kunnen er altijd overal mensen zitten. Als Verstappen vol in de ankers was gegaan had Norris hem geramd. Gewoon domme actie van Kimi.
Scherp.quote:Op zondag 1 september 2019 15:24 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lijkt maar zo. Ding zat gewoon nog een paar seconden op zijn plek en brak toen. Misschien dat de luchtdruk van de voorbijrazende auto net dat zetje was wat de (al kapotte) ophanging nodig had.
[ afbeelding ]
Dat voorspelde ik all....treintje rijdenquote:
Relevant is het echter niet. Max was te laat en je weet dat de ander daar naar de apex stuurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |