quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
Tom is die lelijke en Tim die andere lelijke.
Ok top.quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tim heeft een iets uitgezakter gezicht
Alleen Nattekatquote:
Deed hij primaquote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef tja77 het volgende:
Doornbos simgenot.
Toch wel een baas hoor.
Dat valt wel mee hoor. Ik heb dik 2 jaar niet meer gesimt, maar die tijd zet ik binnen 3 rondjes ook op de klok met een standaard setup.quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef tja77 het volgende:
Doornbos simgenot.
Toch wel een baas hoor.
Zit in zijn luie stoel, stapt in de simulator, rijdt behoorlijk door, maakt geen stuurfout, en lult er nog bij ook.quote:Op zondag 1 september 2019 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik heb dik 2 jaar niet meer gesimt, maar die tijd zet ik binnen 3 rondjes ook op de klok met een standaard setup.
Scheelt per zender...F1 is bij mij meestal wel goed...maar bv Natgeo was dagen baggerquote:
Eens, maar daar wordt toch niks mee gedaan.quote:Op zondag 1 september 2019 15:01 schreef vosss het volgende:
Kunnen niet een paar mensen op twitter slingeren van die domme kuttandarts die zegt dat alle coureurs pissen zijn terwijl ze bij die herdenking van hun collega zijn en hoe achterlijk dat dat is en dat het nogal respectloos is van de regie om af te kappen en van die lullos in de studio om er doorheen te lullen?![]()
quote:Op zondag 1 september 2019 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit in zijn luie stoel, stapt in de simulator, rijdt behoorlijk door, maakt geen stuurfout, en lult er nog bij ook.
Hulde.
Ik geef alleen maar aan dat dat niet zo bijzonder is; ik kan dat ook. En beter.quote:Op zondag 1 september 2019 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit in zijn luie stoel, stapt in de simulator, rijdt behoorlijk door, maakt geen stuurfout, en lult er nog bij ook.
Hulde.
En bier?quote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Vosss gooit nootjes in z'n mond terwijl hij het doet
En op het rechte stuk een slok bier natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Vosss gooit nootjes in z'n mond terwijl hij het doet
Dat zeg ik.quote:
Ga je niet sneller? Gewoon chicanes skippenquote:Op zondag 1 september 2019 15:03 schreef vosss het volgende:
[..]
En op het rechte stuk een slok bier natuurlijk
Tot een flessie of 4 gaat dat goed, daarna zakken mn rondetijden in
Kweet niet (niet dat ik twijfel aan jouw skills hoor).quote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat dat niet zo bijzonder is; ik kan dat ook. En beter.
Misschien ben ik dan ook bijzonder, maar zelf vind ik van niet.
Invalidated laptimes krijg je dan hequote:Op zondag 1 september 2019 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je niet sneller? Gewoon chicanes skippen
De rest zal me jeuken, maar waar kan ik tekenen voor die DNF?quote:Op zondag 1 september 2019 15:04 schreef VacaLoca het volgende:
1. LeClerc
2. Max
3. Vettel
DNF Hamilton
quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Hamilton
2. Hamilton
3. Hamilton
Hij moet een beetje geholpen worden door de FIA af en toe, dus dit keer gunnen ze hem gewoon 3 podiumplaatsen.
Dat andere liedje roepen ze de hele tijd FUCK THE FIA FUCK THE FIA, maar volgens mij ben ik de enige ter wereld die dat hoort, want ik lees er nergens wat over.quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef tralalala het volgende:
Deze intro is stiekem toch wel echt goed.![]()
Ik walgde ervan de eerste keer dat ik hem hoorde.
Mama appelsapquote:Op zondag 1 september 2019 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat andere liedje roepen ze de hele tijd FUCK THE FIA FUCK THE FIA, maar volgens mij ben ik de enige ter wereld die dat hoort, want ik lees er nergens wat over.
Ja vast. Welk nummer us dat wat ik bedoel? Dan kunnen jullie ook eens luisteren.quote:
Strategische fuckup voor sjarel dekerk?quote:
Welke?quote:Op zondag 1 september 2019 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat andere liedje roepen ze de hele tijd FUCK THE FIA FUCK THE FIA, maar volgens mij ben ik de enige ter wereld die dat hoort, want ik lees er nergens wat over.
quote:Op zondag 1 september 2019 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
De rest zal me jeuken, maar waar kan ik tekenen voor die DNF?
Bij Zandvoort allemaal feitjes over Amsterdam, genot.quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, interessant weetje joh voorafgaand aan de GP.
Amsterdam-at-sea toch?quote:Op zondag 1 september 2019 15:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Zandvoort allemaal feitjes over Amsterdam, genot.
Dan laat dus een halve seconde liggen, op zich geen drama op zo'n lange baan. Maar Plooij maakt er een gewoonte van om Hamilton de hemel in te prijzen zonder dat daar maar de geringste aanleiding voor is, anders dan de externe prikkels door het Mercedes marketing team tenminste.quote:Op zondag 1 september 2019 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Doornbosch had er een 1.42,8 ingezeten als hij zijn snelste sectoren aan elkaar had gekregen.
Neeuh gewoon te langzaam.quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Strategische fuckup voor sjarel dekerk?
Nearly all FIA people are stupid at least 97%quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
'Beach for Amsterdam'quote:
Het zijn ook nog eens hele lelijke steden.quote:Op zondag 1 september 2019 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen interessant als Jose de Cauwer en Michel Wuyts aan het woord zijnquote:Op zondag 1 september 2019 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat commentaar op Sporza is altijd zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |